Bij excl. sport blijft het wel 1 staanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:10 schreef KoningPils het volgende:
1 10-05-2014 2059
EUROVISIE SONGFESTIVAL FINALE
Ned1 33,3 63,6 5.149.000
Nog 1 week, dan staat de finale op plek 2 in de kijkcijfer top 100
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan mobiel niet uit het vorige deel quoten, dus dan maar gewoon posten.
@Loohcs: wijvennijd? Met alle respect, Ilse was de minst mooie vrouw tussen al het geweld van prachtige vrouwen op ESF, dus doe me een lol
Het is een giechelende boerin die uit de bocht vliegt met haar gelach en tranen. Dus nijd?
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief, maar ik had 'mooi' nog niet eens genoemd, dus dat jij daarover begint zegt misschien wel iets...
Ik vroeg me alleen af waarom je van Ilse amper een 'internationaal ogende' poster zou kunnen maken, that's all. Of je haar hyper-gedrag kan hebben is weer wat anders.
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een boerin blijft een boerin. Uitstraling kun je niet kopen. En visagie verandert niks.
Maar dat is een welles-nietes discussie. Ieder zijn mening.
En waar zou nijd anders over gaan? Over haar lieve acties van de laatste tijd?Er is niks om nijd over te hebben.
En het zegt niks over mijWijvennijd is op FOK altijd over uiterlijk.
Als je een bril koopt en ziet hoe Ilse eruit ziet en zich gedraagt, zul je de boerin snel vinden hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:48 schreef Loohcs het volgende:
[..]
M'n laatste post hierover dan maar want ieder zijn mening is misschien wel correct maar ook een dooddoener, ongeveer zoals: "Ik vind Waylon sexy, stoer en internationaal en Ilse een boerin omdat ik dat vind"...
+ JB en die andere gast zingen beter dan Jakequote:
Was een mooie docu, ja. Ik had er als die hard fan niet zo veel van verwacht, maar was blij verrast.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef Eowyn5 het volgende:
JB net gezien bij de geweldige beatlesdocu op ned 3..erg leuk...al die passie en gedrevenheid waarmee hij praat over de beatlesnummers en de muzikale genialiteit van de fab 4..... Sowieso iedereen die in de docu aan het woord kwam.....
Volgens mij begrijp jij de verhoudingen in de muziekwereld niet. TCL is een project ontwikkeld en gedragen door Ilse. Waylon mocht aanhaken maar verkoos om te vertrekken. Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:42 schreef Jane het volgende:
En ook interessant en ook meer ontopic... Bij het Grammy tributeconcert dat nu uitgezonden wordt, spelen Paul McCartney en Ringo Starr samen een paar nummers, maar toch noemen ze zich niet 'The Beatles'. Zonder John en George namelijk geen Beatles, dat snapt iedereen.
Dus zonder Waylon ook geen...![]()
Ik vond het wel meevallen, Cornald had overigens het vaak gelijk wat punten betreft. Maar dat konden wij ook wel vertellen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:21 schreef Jason22 het volgende:
Hier nog de puntentelling met Duits commentaar.
''Kan es noch spannend werden'' na de punten van Estland.![]()
Wat vonden jullie van het Nederlands commentaar? Ik vond het bar slecht tijdens de puntentelling en met name Cornald dan.
Neem nog een augurkquote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
Ik wilde een hele komkommer voorstellen. In één keer doorslikken graag.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
quote:Op zondag 8 juni 2014 07:31 schreef Old_Pal het volgende:
Volgens mij begrijp jij de verhoudingen in de muziekwereld niet. TCL is een project ontwikkeld en gedragen door Ilse. Waylon mocht aanhaken maar verkoos om te vertrekken. Zijn matige inbreng zal echt niet worden gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |