"spektakel"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef bassieVL het volgende:
Last had ik er ook niet van, kon het hele spektakel volgen vanaf mijn balkon.
Jazeker. Er gebeurt anders niet zoveel op die weg, dan is een tijdrenner al een spektakel.quote:
Hi. Ja dank je namens ons allen. Kom je ook uit Breda?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:13 schreef Nimphrodite het volgende:
Iemand enig idee hoe het nu eigenlijk zit met die No-Harleydag?
Wordt het echt no No-Harleydag?
Hoi btw! Nice topic :-D
Nee, ik wil net zeggen. Niets gemist met het weer van vandaag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef Nimphrodite het volgende:
Hi Nucky,
Ja, ik kom ook uit Breda. Geboren en getogen :-)
Ik vroeg het eerlijk gezegd omdat de No-Harleydag dit jaar verboden zou zijn en inderdaad....
Centrum afgesloten voor motorrijders... In dat opzicht vond ik het niet erg dat het snertweer was, ik hoefde er nu toch niet doorheen :-D
Vorige zomer zijn we met 10 bootjes een rondje singel gaan doen; was echt tof! Het was toen wel een van de warmste dagen van het jaar, je hebt dan ook echt een douche nodig na afloopquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:51 schreef Nucky het volgende:
Welkom Face Man.
Wie gaat er zondag?
http://www.bredavandaag.n(...)dase-singels-kleuren
Is dat beetje een gezellig feestje ?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:21 schreef Gezicht het volgende:
Volgende week donderdag vanuit school de steward uithangen op HBO intro, ben eens benieuwd.
Vind zelf helemaal niks aan de muziek daar, maar al met al is het wel vrij gezellig ja.quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Is dat beetje een gezellig feestje ?
Dat was of de EOD in Roosendaal of de straaljager met toestemming voor de geluidsbarriere-toestanden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:28 schreef Gezicht het volgende:
Iemand zojuist die knal gehoord? Klonk alsof er iets goed de lucht in ging.
Misschien ging de EOD wel door de geluidsbarrière....quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was of de EOD in Roosendaal of de straaljager met toestemming voor de geluidsbarriere-toestanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |