Belangrijk om te weten, toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
geen idee, de universiteit staat in mijn achtertuin xD
Facebook is zooooo 2012.quote:
Bij de bioscoop en alle terrasjes. Met die fonteinen in het midden. Dacht ikquote:
ah oke, nja zal ik wel met de topweek allemaal zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de bioscoop en alle terrasjes. Met die fonteinen in het midden. Dacht ik
Das de Heuvel toch? Niet te verwarren met onze Bredase kansenwijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij de bioscoop en alle terrasjes. Met die fonteinen in het midden. Dacht ik
Dat is Heuvel inderdaad... Piusplein ligt daar wel dichtbij.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Das de Heuvel toch? Niet te verwarren met onze Bredase kansenwijk.
Inderdaad, en die Kiosken op de perrons gaan ook nog verdwijnen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:57 schreef JDude het volgende:
Wordt mooi.
Nog een paar keer door het oude zwartwittunneltje en dan nooit meer.
Ohja, pius is bij de mcdonalds en cafe brandpuntquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Das de Heuvel toch? Niet te verwarren met onze Bredase kansenwijk.
komt wel mee de top-week dat ik dat allemaal vind.. vanmiddag gewoon in Breda van het terrasje wezen genietenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, pius is bij de mcdonalds en cafe brandpunt
Groot gelijk!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:38 schreef BossFight het volgende:
Hehe, Ik heb nu weer wat meer tijd om op internet rond te kijken sinds ik weer de ICT in ben gegaan. Dus ik dacht, waarom Fok! niet weer eens bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |