quote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien ging de EOD wel door de geluidsbarrière....
Ik vind het er ook erg puik uitzien. Weet iemand trouwens of er aan de nieuwe achterzijde al kluisjes beschikbaar zijn? Toch wel een dienst die ik regelmatig gebruik.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:38 schreef Ritchie het volgende:
Was een F16 gisteren.
Station is al aardig mooi geworden tot nu toe!
Dat is een dienst waar ik nog nooit gebruik van heb gemaaktquote:Op donderdag 18 september 2014 16:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik vind het er ook erg puik uitzien. Weet iemand trouwens of er aan de nieuwe achterzijde al kluisjes beschikbaar zijn? Toch wel een dienst die ik regelmatig gebruik.
Ja ik kom meestal maandagochtend vanuit Limburg naar Breda, als ik dan een lange dag op school heb heb ik mooi geen zin om de hele dag met m'n koffer met kleren op school rond te lopen. Die doe ik dan dus in zo'n kluisje voor een paar euro en haal ik aan het eind van de dag weer op.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is een dienst waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt
Babylijkjes in kluis station Hamburgquote:Op donderdag 18 september 2014 17:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja ik kom meestal maandagochtend vanuit Limburg naar Breda, als ik dan een lange dag op school heb heb ik mooi geen zin om de hele dag met m'n koffer met kleren op school rond te lopen. Die doe ik dan dus in zo'n kluisje voor een paar euro en haal ik aan het eind van de dag weer op.
Godverdommequote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Babylijkjes in kluis station Hamburg
De verwijzingen naar de kluisjes zijn nog afgeplakt. Zo te zien komen ze bij de bewaakte fietsenstalling in de buurt ergens.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Babylijkjes in kluis station Hamburg
echt niet? ik vind het wel mooi, voor zover het af is en in gebruikquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vind het nieuwe station niet echt mooi.
Thanks, maar ik doelde meer op de singelloop van het weekend. #FWPquote:Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef JDude het volgende:
Van oudsher was de eerste zondag van de maand de koopzondag. Dan is nog steeds zo goed als het hele centrum open. Op de andere zondagen mag men tegenwoordig ook open. Maar iedere winkel beslist voor zichzelf of ze meedoen.
Het is wel een verbetering hoor! Mooi vind ik het alleen niet.quote:Op zondag 28 september 2014 23:05 schreef AMangold het volgende:
[..]
echt niet? ik vind het wel mooi, voor zover het af is en in gebruik
uh ja als je de logica of het idee er achter niet ziet snap ik dat je het lelijk vindquote:Op maandag 29 september 2014 18:21 schreef Gezicht het volgende:
Waar ik echt niet tegen kan is dat er her en der verschillende soorten bakstenen zijn gebruikt. Hele rode muur en dan heb je in het midden opeens een stuk met grijze bakstenen.Verder vind ik het wel erg mooi.
Ik snap het nog steeds niet dan. Vul dat gat dan op met dezelfde kleur baksteen, ziet het er tenminste nog fatsoenlijk uit.quote:Op maandag 29 september 2014 19:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh ja als je de logica of het idee er achter niet ziet snap ik dat je het lelijk vind
er zijn verschillende muren met ramen erin, op sommige plaatsen hoort een raam volgens het patroon maar past het niet vanwegen wat er achter de muur zit, dan doen ze ipv een raam een donker (in dit geval grijs) metselen
maar dan mis je het raam in het patroonquote:Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet dan. Vul dat gat dan op met dezelfde kleur baksteen, ziet het er tenminste nog fatsoenlijk uit.
Heh? Waarom dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:35 schreef AMangold het volgende:
ik moest vandaag voor school een interview houden met een van de medewerkers van het station.
onder hen heet het niet de parel maar de "Belcrum Bajes"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |