Maar als je hem besteld, heb je wel kans op een gratis vakantie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verboden wapen in NL.
Alleen als ie van plastic oid is, wordt ie hier nog als kinderspeelgoed gezien.
Ai ai ai, zelfs katapultjes gaan verbannen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verboden wapen in NL.
Nou weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Jup. http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_07-06-2014 Paragraaf 1. Artikel 2. Punt 6.
Je moet toch je takjes etc. kunnen snijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef N22 het volgende:
[..]
Nou weer wat geleerd
Maar als ik het goed begrijp mogen we dus hier vouwmessen uit China die kleiner zijn dan 28cm in opengevouwen toestand en één snijvlak hebben hier gewoon bespreken? Aangezien deze niet strafbaar zijn om te bezitten thuis. Of zijn de FOK!-huisregels roomser dan de paus ?
In principe mag dat. Zoals ook in de OP staat. Keramische messen of hobby-/campingmessen zijn dan ook gewoon aan bod gekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp mogen we dus hier vouwmessen uit China die kleiner zijn dan 28cm in opengevouwen toestand en één snijvlak hebben hier gewoon bespreken? Aangezien deze niet strafbaar zijn om te bezitten thuis. Of zijn de FOK!-huisregels roomser dan de paus ?
Dat kan dus eigenlijk van alles zijn.quote:andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
Nee, dat wijst erop dat er een AmvB is met een lijstje van dat soort wapens; als ik me niet vergis de Regeling wapens en munitie artikel 3.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kan dus eigenlijk van alles zijn.
Nooit geweten, thanx for the heads up.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
Verboden wapen in NL.
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.quote:
Rubberen velgenlint werkt veel beter.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.
Haha goede oude tijd... Elke postbode in de buurt vragen om elastiekenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.
Zijn er wel status wijzigingen geweest dan? Check je instellingen in je account dan even.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:01 schreef larry_flynt het volgende:
Helemaal geen mailtjes gekregen van Ali met betrekking tot mijn bestelling van de sj4000... Hoort dit?
Een all-in exclusieve vakantie naar een luxe oordquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef Gunny het volgende:
[..]
Maar als je hem besteld, heb je wel kans op een gratis vakantie.
Ik heb een bericht gekregen dat ze op waren en er komende week ergens nieuwe voorraad binnen zou komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:01 schreef larry_flynt het volgende:
Helemaal geen mailtjes gekregen van Ali met betrekking tot mijn bestelling van de sj4000... Hoort dit?
Ziet eruit als het gemuteerde broertjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef Gunny het volgende:
Men was hier toch zo gek op die led pigs? Hier is de opvolger.![]()
http://www.tmart.com/Colo(...)aign=Jun08-2014-08op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |