Maar als je hem besteld, heb je wel kans op een gratis vakantie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verboden wapen in NL.
Alleen als ie van plastic oid is, wordt ie hier nog als kinderspeelgoed gezien.
Ai ai ai, zelfs katapultjes gaan verbannen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verboden wapen in NL.
Nou weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Jup. http://wetten.overheid.nl/BWBR0008804/geldigheidsdatum_07-06-2014 Paragraaf 1. Artikel 2. Punt 6.
Je moet toch je takjes etc. kunnen snijden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef N22 het volgende:
[..]
Nou weer wat geleerd
Maar als ik het goed begrijp mogen we dus hier vouwmessen uit China die kleiner zijn dan 28cm in opengevouwen toestand en één snijvlak hebben hier gewoon bespreken? Aangezien deze niet strafbaar zijn om te bezitten thuis. Of zijn de FOK!-huisregels roomser dan de paus ?
In principe mag dat. Zoals ook in de OP staat. Keramische messen of hobby-/campingmessen zijn dan ook gewoon aan bod gekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:49 schreef N22 het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp mogen we dus hier vouwmessen uit China die kleiner zijn dan 28cm in opengevouwen toestand en één snijvlak hebben hier gewoon bespreken? Aangezien deze niet strafbaar zijn om te bezitten thuis. Of zijn de FOK!-huisregels roomser dan de paus ?
Dat kan dus eigenlijk van alles zijn.quote:andere door Onze Minister aangewezen voorwerpen die een ernstige bedreiging van personen kunnen vormen of die zodanig op een wapen gelijken, dat zij voor bedreiging of afdreiging geschikt zijn.
Nee, dat wijst erop dat er een AmvB is met een lijstje van dat soort wapens; als ik me niet vergis de Regeling wapens en munitie artikel 3.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat kan dus eigenlijk van alles zijn.
Nooit geweten, thanx for the heads up.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:58 schreef Dromer het volgende:
Verboden wapen in NL.
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.quote:
Rubberen velgenlint werkt veel beter.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.
Haha goede oude tijd... Elke postbode in de buurt vragen om elastiekenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zelfde reden waarom postbodes geen dikke elastieken meer mogen weggeven.
Zijn er wel status wijzigingen geweest dan? Check je instellingen in je account dan even.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:01 schreef larry_flynt het volgende:
Helemaal geen mailtjes gekregen van Ali met betrekking tot mijn bestelling van de sj4000... Hoort dit?
Een all-in exclusieve vakantie naar een luxe oordquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef Gunny het volgende:
[..]
Maar als je hem besteld, heb je wel kans op een gratis vakantie.
Ik heb een bericht gekregen dat ze op waren en er komende week ergens nieuwe voorraad binnen zou komen.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:01 schreef larry_flynt het volgende:
Helemaal geen mailtjes gekregen van Ali met betrekking tot mijn bestelling van de sj4000... Hoort dit?
Ziet eruit als het gemuteerde broertjequote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef Gunny het volgende:
Men was hier toch zo gek op die led pigs? Hier is de opvolger.![]()
http://www.tmart.com/Colo(...)aign=Jun08-2014-08op
Mij niet, extra afwas, dat ding gaat omvallen en het laatste beetje ga je er niet uitkrijgen omdat het lager zit dan het tap punt. Gewoon de dop van de fles draaien en je glas inschenken werkt prima.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef l0lownkill het volgende:
Wow, dit lijkt me handig: http://www.banggood.com/W(...)-Gadget-p-45681.html
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:53 schreef l0lownkill het volgende:
Wow, dit lijkt me handig: http://www.banggood.com/W(...)-Gadget-p-45681.html
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mij niet, extra afwas, dat ding gaat omvallen en het laatste beetje ga je er niet uitkrijgen omdat het lager zit dan het tap punt. Gewoon de dop van de fles draaien en je glas inschenken werkt prima.
Kan ook altijd nog inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:52 schreef Rzr101 het volgende:
Je kan die non-coiled zelf "coilen". Om een stokje heen draaien en verhitten met een föhn oid.
Punt is dat er aan de kabel niets is te zien bij de plug (daar waar bewegen van kabel effect heeft op wel of niet wegvallen van linkerkanaal), electrical-tape maakt het hooguit wat steviger vanaf het begin van gebruik.quote:En nog een andere tip: pak wat electrical-tape, en tape daarmee de kop- en staart af (het flex-stukje net voor de pluggen). Zo worden die wat stugger, en scheurt het er niet. Werkt ook met (laptop-) adapters - eigenlijk alles wat gewoonlijk snel kapot gaat.
Niets gevonden dus deze toch maar bestellen dan. Misschien...heb er al zoveel...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:49 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, die wijzertjes hoeven van mij ook niet eigenlijk; misschien eens beter zoeken naar zo'n horloge met zelfde uiterlijk maar zonder die dingen. Maar echt afknapper? Neuh...
En die Shark Watch; dat vindt ik dan weer het toonbeeld van druk (tot lelijk) design...
Misschien de termen uit Shiz' horlogepost maar eens door de zoekmachines halen.
Je kan ook eens een duurder horloge kopen, zelf half jaar geleden een Invicta pro diver gekocht.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Kan ook altijd nog inderdaad.
[..]
Punt is dat er aan de kabel niets is te zien bij de plug (daar waar bewegen van kabel effect heeft op wel of niet wegvallen van linkerkanaal), electrical-tape maakt het hooguit wat steviger. Maar het manier...
[..]
Niets gevonden dus deze toch maar bestellen dan. Misschien...heb er al zoveel...
I know, I know...quote:Op zondag 8 juni 2014 21:19 schreef Rzr101 het volgende:
Die electrical tape moet je er ook niet op doen als het al kapot is. Preventie is het toverwoord in deze
Back on topic maar weer
Mwah, draag de laatste maanden al geen horloge meer. Dus ga d'r niet veel aan uitgeven.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je kan ook eens een duurder horloge kopen, zelf half jaar geleden een Invicta pro diver gekocht.
Ik heb een Festina (met de nodige gebruikerssporen), maar ik wissel graag af met mijn Weide en Currenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef shiznuts het volgende:
'k Heb wel een Seiko...
[ afbeelding ]
Maar de Shark classic is gewoon mijn shizzle.Jwt.
[ afbeelding ]
(En m'n Curren 8012 en 8111 zijn ook wel okay)
Hij is niet wireless... dat is wel naadje want dan moet je een erg lange kabel trekken.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I know, I know...
[..]
Mwah, draag de laatste maanden al geen horloge meer. Dus ga d'r niet veel aan uitgeven.
720P IP camera, goedkoop
Als je een erg lange kabel moet trekken betekend dat je router of access-point ook ver weg is; 720p @ 30 fps. is dus wireless ook al niet meer mogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hij is niet wireless... dat is wel naadje want dan moet je een erg lange kabel trekken.
Ja, want ik heb de router beneden (zou ook in het kantoor kunnen) en dan wil ik de camera gericht hebben op daar waar mijn motor binnen staat.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je een erg lange kabel moet trekken betekend dat je router of access-point ook ver weg is; 720p @ 30 fps. is dus wireless ook al niet meer mogelijk.
Zou zoiets sowieso het liefst bedraad hebben maar dat heb ik geloof ik hier al tig keer gepost...
GC / [Chinese Webshops] Topic #303 Het is weer rokjesweerquote:Op maandag 9 juni 2014 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
I know, I know...
[..]
Mwah, draag de laatste maanden al geen horloge meer. Dus ga d'r niet veel aan uitgeven.
720P IP camera, goedkoop(Van Tweakers)
Etter bug bij 17track (neem aan dat je de error daar hebt).quote:Op maandag 9 juni 2014 09:11 schreef dud0r het volgende:
Wtf is dit bij m'n tracking?
Your track exception, Please enter verification code to unblock it.
Klik ik op unlock, krijg ik een captcha die niet werkt.
17track inderdaad. Ga het eens proberen.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Etter bug bij 17track (neem aan dat je de error daar hebt).
Je cache wissen en dan doet hij het vaak wel weer. (Chrome: F12, rechtermuisknop op reload en wis cash en reload).
720 @ 30 FPS ga toch nooit reddenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je een erg lange kabel moet trekken betekend dat je router of access-point ook ver weg is; 720p @ 30 fps. is dus wireless ook al niet meer mogelijk.
Zou zoiets sowieso het liefst bedraad hebben maar dat heb ik geloof ik hier al tig keer gepost...
Zo'n ding moet je toch altijd bekabeld aansluiten. Stel dat je het ding op je brommer in de garage gericht hebt en het beeld freezed. Zie je de hele tijd dat geval staan, terwijl hij al op weg is naar Polen of al gestript wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
720 @ 30 FPS ga toch nooit redden
ook al staat hij er praktisch naast..
30 FPS op een ip camera is ook niet nodig..
Negers zijn snel maar gaan hooguit 10 FPSquote:Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
30 FPS op een ip camera is ook niet nodig..
En je moet infrarood nemen of altijd het licht aanlaten, want anders zie je alleen hun tanden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Negers zijn snel maar gaan hooguit 10 FPS
Hoezo, lachen ze dan tijdens de klus?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
En je moet infrarood nemen of altijd het licht aanlaten, want anders zie je alleen hun tanden.
Zitten er veel batterijen bij of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef shiznuts het volgende:
Ah joh. Gewoon Svetlana haar webcam laten lopen buiten de 'office hours'.
In other news... V911v2 Malaysian: 'Item put on hold due to Dangerous Good'. Mien god jong.
Daar wordt ik niet vrolijk van. Die transporteren mijn Xiaomi powerbank richting hier. De mijne staat al een week op pre-alert.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:15 schreef shiznuts het volgende:
In other news... V911v2 Malaysian: 'Item put on hold due to Dangerous Good'. Mien god jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |