abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140869276
quote:
Oh ja, was hier ook al langs gekomen; vond het toen ook al goedkoop.
quote:
Gebeurt er daar aan de andere kant van de webwereld in tweakerland nog iets bijzonders qua china shopping?
Vooral geneuzel over het wel of niet genuine zijn van die Xiaomi Powerbank.
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:05 schreef Downstar het volgende:
720 @ 30 FPS ga toch nooit redden :P
ook al staat hij er praktisch naast..
Des te meer reden om kabeltje te trekken.
quote:
30 FPS op een ip camera is ook niet nodig..
True, maar toch...
pi_140869277
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Zitten er veel batterijen bij of zo?
(gedoe daarmee tegenwoordig..)
Ja, zit denk ik welgeteld 1 miniscule accu bij. :')
Dacht dat ze jist met Malaysian verstuurde omdat dat dan soepeler zou gaan. Nou, weten we dat ook weer.
Of ze moeten er een drone destroyer in zien ofzo die je kunt uitrusten met bommen. :')
Hoe dan ook, pretty lame move. Ben benieuwd of ze 'em nou terug gaan sturen naar BG.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140869500
Mensen ik heb momenteel nog al wat bestellingen uitstaan, kan het zijn dat de douane geld gaan vragen? Bijvoorbeeld voor die sj4000, die heeft een waarde boven de 50, komt daar omzetbelasting nog bij?
  maandag 9 juni 2014 @ 14:17:13 #104
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140869561
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh ja, was hier ook al langs gekomen; vond het toen ook al goedkoop.

[..]

Vooral geneuzel over het wel of niet genuine zijn van die Xiaomi Powerbank.

[..]

Des te meer reden om kabeltje te trekken.

[..]

True, maar toch...
Nouja, ik heb achter in de schuur mijn wansview NCH536MW draadloos staan.. en mijn router staat ergens voor in het huis en nog steeds perfect en vloeiend beeld.. Maar zon goedkope wansview NCH541W ofzo (VGA ding) heb ik naast mijn router staan, maar zelfs dan is het draadloos nog niet best.. kun je dus mooi zien wat de verschillen zijn in chipsets.. Die VGA staat daarom aan de kabel(kort kabeltje ofzo naar de router)
  maandag 9 juni 2014 @ 14:22:02 #105
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140869737
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:15 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik heb momenteel nog al wat bestellingen uitstaan, kan het zijn dat de douane geld gaan vragen? Bijvoorbeeld voor die sj4000, die heeft een waarde boven de 50, komt daar omzetbelasting nog bij?
OP....

maargoed..
kans is inderdaad aanwezig..
alles met een waarde van >22 euro uit een niet EU land komt in aanmerking voor 21% BTW
en daarbij op nog eens 13 euro inklaringskosten (mocht het via PostNL gaan, ik meen 11,50 bij DHL)
  maandag 9 juni 2014 @ 14:22:43 #106
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_140869761
quote:
Mwah. Zie er leuk uit maar in de praktijk werkt het niet. Kijk hier maar eens: Geniaal deuntje btw :)
pi_140869934
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

OP....

maargoed..
alles met een waarde van >22 euro uit een niet EU land komt in aanmerking voor 21% BTW
en daarbij op nog eens 13 euro inklaringskosten (mocht het via PostNL gaan, ik meen 11,50 bij DHL)
Dank!
  maandag 9 juni 2014 @ 15:26:07 #108
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140872305
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

OP....

maargoed..
Hoe snel had jij hem?

Die van mij is via MY verstuurd en zo te zien gaat dat nog wel ff flink duren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 juni 2014 @ 15:34:15 #109
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140872571
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe snel had jij hem?

Die van mij is via MY verstuurd en zo te zien gaat dat nog wel ff flink duren.
had ik wat?
SJ4000?

maandje via swedenpost ofzo..
pi_140872818
Leuk, case sluiten omdat hij anders blijkbaar geen refund kan doen. Waarom moet het ook zo veel moeite wezen...

quote:
"Dear customer, I would you to refund you 16 USD but can't. because ebay only let us to refund fully in"Item not received" case. so would you kindly close the case then I refund you(after closing the case, your payment will be realse. then we can refund you.) please tell me this by email after closing the case. Best wishes."
Normaal gesproken zou ik dit niet doen maar aan de andere kant; er is al veel correspondentie tussen ons (waar veel vertrouwen uit blijkt in de berichten die hij stuurt IMHO) en heeft 99.1% positive feedback op Ebay...
pi_140872914
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:41 schreef Iemand91 het volgende:
Leuk, case sluiten omdat hij anders blijkbaar geen refund kan doen. Waarom moet het ook zo veel moeite wezen...

[..]

Normaal gesproken zou ik dit niet doen maar aan de andere kant; er is al veel correspondentie tussen ons (waar veel vertrouwen uit blijkt in de berichten die hij stuurt IMHO) en heeft 99.1% positive feedback op Ebay...
het lijkt mij complete onzin
  maandag 9 juni 2014 @ 15:44:43 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140872931
quote:

[..]

Zal het ongetwijfeld gemist hebben, maar waarom niet gewoon de volle mep?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 9 juni 2014 @ 15:55:08 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140873298
quote:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_140874897
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef mschol het volgende:
het lijkt mij complete onzin
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:55 schreef hmmmz het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van.
Zo, stevige mening. Opwaarderen naar claim dan maar?
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zal het ongetwijfeld gemist hebben, maar waarom niet gewoon de volle mep?
Ergens is huisnummer verdwenen bij m'n PayPal adres. Geen idee hoe maar die stond er niet meer.
Kwam er pas bij na correspondentie met deze verkoper er achter dat huisnummer ontbrak.
Ondertussen dus al verscheidene items nooit ontvangen (video head, foto head en waarschijnlijk een stel accu's). Dus helemaal zijn schuld is het niet maar aan de andere kant zou hij ook kunnen controleren of er een huisnummer stond hoewel dat niet altijd nodig is natuurlijk.

Ben er ondertussen wel helemaal klaar mee.
Eerste item dat ik besteld heb en nooit aankwam had ik al in februari besteld. :r
pi_140874943
quote:

[..]

Dat zei priceangels ook, fakers :')
Ik heb het opgewaardeerd tot een paypal claim en heb nu eindelijk mijn geld terug.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 9 juni 2014 @ 16:56:17 #116
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140875342
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:42 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Zo, stevige mening. Opwaarderen naar claim dan maar?

[..]

Ergens is huisnummer verdwenen bij m'n PayPal adres. Geen idee hoe maar die stond er niet meer.
Kwam er pas bij na correspondentie met deze verkoper er achter dat huisnummer ontbrak.
Ondertussen dus al verscheidene items nooit ontvangen (video head, foto head en waarschijnlijk een stel accu's). Dus helemaal zijn schuld is het niet maar aan de andere kant zou hij ook kunnen controleren of er een huisnummer stond hoewel dat niet altijd nodig is natuurlijk.

Ben er ondertussen wel helemaal klaar mee.
Eerste item dat ik besteld heb en nooit aankwam had ik al in februari besteld. :r
Eerst helemaal je geld terughalen, daarna kan je altijd nog zien of er een deal gemaakt kan worden.
Niet aangekomen is niet aangekomen, ongeacht de reden.
YouTube
pi_140875612
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 16:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Eerst helemaal je geld terughalen, daarna kan je altijd nog zien of er een deal gemaakt kan worden.
Niet aangekomen is niet aangekomen, ongeacht de reden.
Tuurlijk niet, het is toch je eigen verantwoordelijkheid om een goed adres in PayPal te hebben staan of om dat te checken?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 juni 2014 @ 17:06:44 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140875692
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, het is toch je eigen verantwoordelijkheid om een goed adres in PayPal te hebben staan of om dat te checken?
Het is tevens aan de verkoper om dit te constateren.
Hij is uiteindelijk degene die het pakketje verzend en moet checken of alles in orde is.
YouTube
pi_140875895
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Het is tevens aan de verkoper om dit te constateren.
Hij is uiteindelijk degene die het pakketje verzend en moet checken of alles in orde is.
nee dat vind ik echt gelul, in China krijgen ze orders van overal ter wereld met allemaal verschillende soorten adressen.
Top 5 China producten
  maandag 9 juni 2014 @ 17:16:17 #120
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140875960
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:14 schreef rene90 het volgende:

[..]

nee dat vind ik echt gelul, in China krijgen ze orders van overal ter wereld met allemaal verschillende soorten adressen.
Ik zie nu dat ik aan het discussiren ben met degene waar het niet eens om gaat :').

Laat Iemand91 het zelf maar beslissen dan.

Ongeacht dat ze adressen krijgen, zo weten ze ook hoe een adres er uit moet zien.
Aan beide kanten is sprake van nalatigheid, dat is 1 ding wat zeker is.
YouTube
  maandag 9 juni 2014 @ 17:21:37 #121
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_140876143
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zie nu dat ik aan het discussiren ben met degene waar het niet eens om gaat :').

Laat Iemand91 het zelf maar beslissen dan.

Ongeacht dat ze adressen krijgen, zo weten ze ook hoe een adres er uit moet zien.
Uiteindelijk krijg je tijdens de betaling via Paypal het afleveradres nog keer in beeld en kun je nog voor een alternatief kiezen. Dus inderdaad, een stukje verantwoordelijkheid ligt bij jezelf.
pi_140876825
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
De manier van adressering verschilt per land, in Nepal hadden ze soms alleen de naam en straat en dan wist de bezorger waar hij moest zijn omdat je geen huisnummers had :+
Top 5 China producten
pi_140877780
Is denk ik gewoon 'opgegeven adres' -> print op etiket -> plak op zending -> deur uit.
Gaat denk ik niemand bij alle zendingen gaat kijken of je alles wel juist en volledig hebt ingevuld...
Vind het een beetje lullig ergens om daar de verkoper op af te rekenen.

Zou ik eerder van PayPal willen weten hoe zij het willen aantonen dat dit niet hn schuld is? Ze zullen toch zeker wel modificaties van profielen bijhouden? Dan kunnen ze je toch ook precies vertellen welk IP-adres dat wanneer precies heeft aangepast. Tenzij ze zelf iets gaan lopen fabriceren lijkt me dat ze helemaal niks aan kunnen tonen en het dan een of andere databasefout betreft. Dus dan vind ik het wel zo gerechtigd dat PayPal de verkoper n koper maar tegemoetkomen moet.

Maar ze zullen wel zo ingedekt zijn inderdaad dat je op je eigen verantwoording maar controleren moet rond het moment van bestellen of alle informatie juist is en niet als je na zoveel tijd eens erg in hebt wat er mis is gegaan.

Had laatst trouwens zoiets hekeligs. Was middernacht en ik dacht ff wat te bestellen (UK webstore). Dus ik bestel, betaal en kijk nog ff bij 'my orders' of alles klopt (want checken doe ik dat als de bestelling staat altijd wel ff gelijk), staat er opeens een ander adres. Bestel daar weleens vaker, maar het laatste wat ik had besteld was voor m'n broer bedoeld. Schijnbaar is het systeem daar niet dat 'ie je defaultadres pakt, maar die van je laatste order. Dus er staat een knoppie 'cancel' bij, dus ik denk: ok, ook goed, ram dat ding in. Stuur er ook nog een berichtje achterna, just in case en neem aan dat het daarmee afgedaan zal zijn. Bestel daarna nog een keer en pak m'n eigen adres weer. Mind you, dit alles binnen een paar minuten, h. Krijg ik niet veel later een mailtje... 'Unfortunately it has not been possible to cancel your item(s) as it is being prepared for dispatch.'. :') WTF. Ik heb binnen minuten gecanceld en het is fucking middernacht. Alsof je na een paar minuten een entry in het systeem er niet gewoon uit kunt deleten? Alsof ze er 24 uur per dag lui hebben werken (niet bij de klantenservice, maar wel in het magazijn en de jongens van logistiek). 8)7 Maar een berichtje tegenaangegooit wat dit voor een onzin was. Volgende middag... ja, zo werken wij nu eenmaal, maar hier zijn instructies om het terug te sturen. :') _O- WAAROM DE FUCK plaats je nog een cancel button als je er vervolgens als klant niks mee kunt. Stelletje koekwouzen, echt.

Maar goed. Be aware of your addresses people! :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_140878001
Ik had dat laatst ook op Ebay, was mijn vaste adres ineens weg en stonden er plotseling het adres van een studentenkamer waar ik al 2 jaar weg ben n het adres van een vriendin van mij die in Duitsland woont en waar ik wel eens wat naartoe laat sturen om verzendkosten te besparen (ik woon vlakbij de Duitse grens). Vreemde toestand, gelukkig merkte ik het tijdig op. Was overigens meteen nadat ik het wachtwoord had moeten veranderen vanwege die hack bij Ebay.
  maandag 9 juni 2014 @ 19:34:42 #125
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140881913
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:10 schreef shiznuts het volgende:
Is denk ik gewoon 'opgegeven adres' -> print op etiket -> plak op zending -> deur uit.
Gaat denk ik niemand bij alle zendingen gaat kijken of je alles wel juist en volledig hebt ingevuld...
Vind het een beetje lullig ergens om daar de verkoper op af te rekenen.
Inderdaad. In dit geval mag de verkoper wel wat tegemoet getreden worden, lijkt me.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 9 juni 2014 @ 20:40:32 #126
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140886739
Ik wacht nu precies al 14 dagen op mn SJ4000.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 9 juni 2014 @ 20:47:19 #127
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_140887197
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wacht nu precies al 14 dagen op mn SJ4000.
Mijn SJ4000 is gisteren avond door de customs gegaan in belgie, vanuit Leipzig en China. Maar verdomme die belgen hebben vandaag ook gewoon vrij?! Njah morgen/overmorgen dan maar.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_140887918
Whatever it is met adressering en wiens schuld dan ook; ik vind het best dat ik niet alles terugkrijg.
Maar iets van het totaalbedrag zou ook wel schappelijk zijn en dan weet ik niet of ik dat nog wel krijg als ik de case sluit...
  maandag 9 juni 2014 @ 21:01:08 #129
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140888089
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Iemand91 het volgende:
Whatever it is met adressering en wiens schuld dan ook; ik vind het best dat ik niet alles terugkrijg.
Maar iets van het totaalbedrag zou ook wel schappelijk zijn en dan weet ik niet of ik dat nog wel krijg als ik de case sluit...
Die mensen versturen honderden pakketjes op een dag, denk je dat ze de tijd hebben om alles te controleren? :')

Ze hebben niet voor niets vaak in de beschrijving staan dat je zelf moet controleren of t adres kloppend is.
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:05:26 #130
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140892800
Ga ik jullie nog even lekker maken :P
SJ4000 zojuist even met zonsondergang en storm buiten gehad!

maandag 9 juni 2014 @ 22:13:27 #131
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140893358
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:05 schreef Downstar het volgende:
Ga ik jullie nog even lekker maken :P
SJ4000 zojuist even met zonsondergang en storm buiten gehad!

[ afbeelding ]
Kan je die foto uploaden?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:13:55 #132
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_140893383
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Kan je die foto uploaden?
Ben meer benieuwd naar de timelapse..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  maandag 9 juni 2014 @ 22:14:31 #133
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_140893427
quote:
16s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ben meer benieuwd naar de timelapse..
Ja wist ik veel wat het was ;(
  maandag 9 juni 2014 @ 22:15:45 #134
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140893504
Geen foto/geen timelaps..
gewoon een filmpje.. maar voor het mooie effect had ik beter de HDR(high dynamic range) uit kunnen zetten.. :P
dan waren de huizen gewoon mooi zwart geweest

update:
had toch wel een fotootje geschoten..
met HDR en +1/3 exposure.. iets onderbelichten was mooier geweest denk ik..

een timelaps was misschien een beter idee geweest, heb ik eerlijk gezegd ook niet aan gedacht :P..Morgen misschien wel weer een kans
  maandag 9 juni 2014 @ 22:16:50 #135
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140893573
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef Downstar het volgende:
Geen foto/geen timelaps..
gewoon een filmpje.. maar voor het mooie effect had ik beter de HDR uit kunnen zetten..:P
Ben benieuwd
YouTube
  maandag 9 juni 2014 @ 22:25:18 #136
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_140894051
Voor de mensen met een SJ4000 die op vakantie gaan is dit ding misschien wel leuk(neem aan dat het past?). Jullie zitten me steeds lekker te maken met dat ding dus misschien moet ik mezelf maar trakteren op een sj4000 :D Bedenk ik later wel waar ik het voor zal gebruiken

NoPro koffertje
pi_140894757
ever buying stuurt mij wel heel blij een mailtje terug dat mijn pakketje klaar is om verscheept te worden, maar het staat nog steeds op 'processing'. als ze zo doorgaan zeg ik tegen de chinese autoriteiten dat ze de communistische partij haten! :')
  maandag 9 juni 2014 @ 22:58:10 #138
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140896190
YouTube
pi_140897033
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:35 schreef badschaap het volgende:
ever buying stuurt mij wel heel blij een mailtje terug dat mijn pakketje klaar is om verscheept te worden, maar het staat nog steeds op 'processing'. als ze zo doorgaan zeg ik tegen de chinese autoriteiten dat ze de communistische partij haten! :')
L
Vorige maand ook nog eens iets besteld bij EB, heb hier zelfs nooit mail van gehad dat ze het verstuurd hadden. Wel gewoon op 3 weken binnen. EB zeker niet mijn favoriete shop maar kon er nu toch mooi de BTS-06 voor $8.33 binnenhalen (door nog 178 EB points te gebruiken).
Trouwens best tevreden over de BTS-06, bij het eerste gebruik klonk die alsof hij onder een stolp stond maar nu meer dan aangenaam geluid voor in de badkamer.
pi_140897864
quote:

quote:
Positives
- Solid Construction
- Wifi (File Transfer/Remote Viewfinder)
- Tripod Mount on Camera
- Removable Battery

Negatives
- Poor Quality Lens/ Soft 1080p(?)
- Terrible Sound
- Slow response to button presses
- Weak Low Light Performance
- 720p60 Narrow FOV
- LCD Elapsed time shown in mins
- Low on Features
(No Loop/Time Stamp/Timelapse etc)
Geen aanrader dus.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:27:34 #141
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140898060
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
Positives
- Solid Construction
- Wifi (File Transfer/Remote Viewfinder)
- Tripod Mount on Camera
- Removable Battery

Negatives
- Poor Quality Lens/ Soft 1080p(?)
- Terrible Sound
- Slow response to button presses
- Weak Low Light Performance
- 720p60 Narrow FOV
- LCD Elapsed time shown in mins
- Low on Features
(No Loop/Time Stamp/Timelapse etc)
Never said it was.
YouTube
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2014 @ 23:31:12 #142
230491 Zith
pls tip
pi_140898338
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Never said it was.
He never said you did.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 9 juni 2014 @ 23:32:37 #143
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140898422
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:31 schreef Zith het volgende:

[..]

He never said you did.
Just for the record.
YouTube
  maandag 9 juni 2014 @ 23:36:14 #144
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_140898615
Mn vriendin vond de SJ4000 er ook wel leuk uit zien, ben benieuwd of ze 'm wilt hebben.
En CP/PostNL mag wel weer hard aan het werk gaan!
pi_140905374
Voor de SJ4000 liefhebbers: https://www.checkdiedeal.nl ;)

125euro, maar met n hoop mounts erbij - en verzonden binnen 2 werkdagen.

Edit: ik heb totaal geen banden met die site, mocht het ongewenst zijn verwijder de link maar

[ Bericht 10% gewijzigd door rene90 op 10-06-2014 09:43:43 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:26:10 #146
327191 RobertNL
For your gear.
pi_140905539
Bijna 2x zo veel betalen lijkt mij niet zo'n goede deal. Maarja.
Verwijder het laatste deel van die link even (refferal :D)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:35:23 #147
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140905695
Idd linkjes naar nl sites maar niet in dit topic...
Alleen wanneer het echt een goede deal is... Dit ding is 2 keer zo duur... Dan is hij met DHL shipment en btw alsnog goedkoper uit China...

Daarnaast idd een ref link...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:38:57 #148
314372 Goddelijker
pi_140905765
En die mounts zitten er standaard bij toch? :')
Wel goede handel op deze manier.
pi_140905859
Ref link eruit gehaald.
Top 5 China producten
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:00:03 #150
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_140907496
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:19:41 #151
262852 monkeybrain
High door Nescaf
pi_140908062
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef Goddelijker het volgende:
En die mounts zitten er standaard bij toch? :')
Wel goede handel op deze manier.
Mwoah, 21% btw, 2 jaar garantie moeten leveren.
De grootste oplichter is de overheid, laat dat duidelijk zijn.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:24:11 #152
314372 Goddelijker
pi_140908194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mwoah, 21% btw, 2 jaar garantie moeten leveren.
De grootste oplichter is de overheid, laat dat duidelijk zijn.
Ja, maar die garantie kan ook zo zijn dat je hem terug moet sturen, dat zij hem weer terug sturen naar china en jij hem vervolgens weer een keer terug krijgt na 3 maanden.
Wij zouden ook allemaal een KvK kunnen aanvragen en een dagaanbieding website maken met China-zooi.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:26:55 #153
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_140908283
Wat denk je dat het kost om zo'n ding naar China te sturen?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:31:17 #154
314372 Goddelijker
pi_140908445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:26 schreef BillsGate het volgende:
Wat denk je dat het kost om zo'n ding naar China te sturen?
20-30 euro, maar ze gaan niet allemaal kapot toch. :')
En ik denk dat als jij er 100 afneemt, dat er ook wel wat geregeld kan worden met betrekking tot garantie. En als je er meer afneemt, is de prijs ook lager natuurlijk.
Maar neemt niet weg dat het een slimme aanbieding is!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:41:03 #155
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140910549
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:31 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

20-30 euro, maar ze gaan niet allemaal kapot toch. :')
En ik denk dat als jij er 100 afneemt, dat er ook wel wat geregeld kan worden met betrekking tot garantie. En als je er meer afneemt, is de prijs ook lager natuurlijk.
Maar neemt niet weg dat het een slimme aanbieding is!
Maargoed dat is juist de handel he :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:55:33 #156
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140911099
quote:
Wel gezien, maar snap de actie niet goed?
hoe of wat moet je doen om mee te doen?

moet zeggen dat BG wel echt werk heeft gemaakt van die website zeg, complimenten :D ^O^
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:40:05 #157
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_140913270
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

Wel gezien, maar snap de actie niet goed?
hoe of wat moet je doen om mee te doen?

moet zeggen dat BG wel echt werk heeft gemaakt van die website zeg, complimenten :D ^O^
Ik hoopte eigenlijk dat iemand me hier dat kon vertellen. Ik heb een code gereserveerd (denk ik :? ) en ik heb geklikt op dat ik gok dat Duitsland Weltmeister wordt })
pi_140913468
Voor het komende festivalseizoen:

http://www.aliexpress.com(...)rger/1821954440.html

8 euro voor een nokia. :D
pi_140913481
CHNwebwinkels - Geeft 10% korting op het hele assortiment van Sammydress.com
AURA5OFF Geeft 5% korting op het hele assortiment, enjoy.

De website is www.aurabuy.com
CHNWebwinkels8 geeft 8 % korting op het hele assortiment van Dealsmachine.com
pi_140914129
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:44 schreef G-NiLES het volgende:

wot...
pi_140914257
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 14:04 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wot...
Het feit dat het een WAP-browser en snake heeft maakt het nog geen smartphone :D
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:16:30 #162
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_140914558
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 13:44 schreef G-NiLES het volgende:

G-data blokkeert die link i.v.m. Phishing :{
Nog nooit eerder gehad met AE-links.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_140915379
Weer een 1-cent deal, weet niet of hij al voorbijgekomen is: http://goo.gl/Ec60Mm

Edit: volgens mij is de deal afgelopen: ''Promotion Ended'' ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Tosti-vreter op 10-06-2014 14:56:18 ]
pi_140915738
---
pi_140917591
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 01:56 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is goed. Klikze! :z
Zoals beloofd zou ik nog even een berichtje droppen als ie binnen was..

Dit is em, op mn Nikon. Aansluitingen zaten er allemaal netjes bij, net als een stevige foedraal.

Dit is een foto van een foto, niet superscherp, maar dan hebben jullie even een idee.

Dit is de plek vanaf waar de foto genomen is. Huhu.

Dit is nou voor mij een soort van porno. :7
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 15:57:33 #166
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140917733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:53 schreef Maax het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit is em, op mn Nikon. Aansluitingen zaten er allemaal netjes bij, net als een stevige foedraal.

[ afbeelding ]

Dit is een foto van een foto, niet superscherp, maar dan hebben jullie even een idee.

[ afbeelding ]

Nice :P

maar kom eens even op met een paar goede vergelijkings fotos :P
dit is natuurlijk geen fok review waardig materiaal haha :D

dus vanaf plek genomen en dan gewoon de originele foto uit de nikon door de nieuwe lens :P
fotos van fotos hebben we niks aan natuurlijk :P
pi_140917816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 15:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

Nice :P

maar kom eens even op met een paar goede vergelijkings fotos :P
dit is natuurlijk geen fok review waardig materiaal haha :D

dus vanaf plek genomen en dan gewoon de originele foto uit de nikon door de nieuwe lens :P
fotos van fotos hebben we niks aan natuurlijk :P
Geloof mij, vanavond ga ik los. Dit is de teaser :7

Ik ben nu nog in mn winkel, maar ik kon me niet beheersen.

Ik maakte net een foto van een bushokje, helemaal ingezoomd kon ik de letters lezen.

Uitgebreidde review volgt later! :D
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:01:51 #168
209721 Downstar
Moeimaker
pi_140917856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef Maax het volgende:

[..]

Ik maakte net een foto van een bushokje, helemaal ingezoomd kon ik de letters lezen.

ahhh oke :P
ik ben zeer benieuwd!
pi_140917982
quote:

Monkeybrain, neo2000; opletten.
pi_140918000
Er komt misschien ook een topic in KPD. Afhankelijk van het uitzicht op mijn dakterras. :9
pi_140918994
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wtf is deze :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 16:42:30 #172
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_140919255
Een gluurlens!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_140919578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef Dromer het volgende:
Een gluurlens!
B-)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:31:05 #174
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_140920714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:53 schreef Maax het volgende:

[..]

B-)
Long distance pussy shots :p
Makkelijker dan shoemount
You can't be late if you don't show up.
pi_140920887
oh god de nderlandse webshops hebben de sj4000 ook weer ontdekt hoor :')
http://www.checkdiedeal.nl

[ Bericht 9% gewijzigd door badschaap op 10-06-2014 17:44:30 ]
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 17:43:06 #176
230491 Zith
pls tip
pi_140921061
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:36 schreef badschaap het volgende:
oh god de nderlandse webshops hebben de sj4000 ook weer ontdekt hoor :')
http://www.checkdiedeal.nl/?zanpid=19114685913634641**
Wowzer een referal ID !

Zeiken op webshops en toch er geld van proberen te verdienen
:')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_140921102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:43 schreef Zith het volgende:

[..]

Wowzer een referal ID !

Zeiken op webshops en toch er geld van proberen te verdienen
:')
Oh sorry zal m even aanpassen
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:49:40 #178
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_140921246
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:54:30 #179
262852 monkeybrain
High door Nescaf
pi_140921392
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:06 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Monkeybrain, neo2000; opletten. [ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:00 schreef Maax het volgende:

[..]

Ok, dit is een leuk cadeau voor iemand. Althans, dat apparaat ziet er niet al te duur uit ghehe :7
Ik wacht op alle details :Y

quote:
Hij is me te snel af _O-
Zelfde humor w/
  dinsdag 10 juni 2014 @ 18:26:31 #180
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_140922539
Gvd, Tmart zou nu mijn bestelling voor de EScam veranderd moeten hebben, fuck it, ik annuleer de order en bestel hem gewoon nog een keer..
You can't be late if you don't show up.
pi_140923134
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 17:54 schreef monkeybrain het volgende:
Ok, dit is een leuk cadeau voor iemand. Althans, dat apparaat ziet er niet al te duur uit ghehe :7
Ik wacht op alle details :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 00:49 schreef Maax het volgende:
Ik heb nu een 650-1300mm op het oog, 170 dollar. Mi gado.

http://www.alibaba.com/pr(...)_1870456836.html?s=p

Maar wat is de beste site om te kijken voor dslr lenzen?
Gaat dus om een objectief dat onder verschillende namen wordt verkocht waaronder Bower maar ook het Vivitar, Falcon, Rokinon, Walimex, Bower, Opteka, Polar en Pro-Optic.
Staat op de Amerikaanse Amazon voor zo'n $60 meer (al heb ik geen idee wat de shipping bij Alibaba was). 2e hands voor minder dan de Alibaba prijs te vinden.

Wel gaaf ding maar toch IMHO geen $170+ speeltje. Ben wel benieuwd naar test foto's.

Hint, hint O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 10-06-2014 19:27:50 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 20:09:56 #182
262852 monkeybrain
High door Nescaf
pi_140926809
$170, dat is $2 per mm erectie. Dat is het ineens vrij goedkoop! B-)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:20:09 #183
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_140930172
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
$170, dat is $2 per mm erectie.
170/2 = 85mm erectie
Ik heb met je te doen monkeybrain ;(
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 21:25:15 #184
230491 Zith
pls tip
pi_140930461
Iemand nog een goede boormachine of electrische zaag uit China?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:33:44 #185
262852 monkeybrain
High door Nescaf
pi_140930935
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef Zith het volgende:
Niet aan beginnen.
pi_140931061
quote:

[..]

Ja! Tof! :D Kan ik zeker wel waarderen.
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Holy wack, wat een ding ook jonguh. _O- :D

Doe idd maar ff een leuk voorbeeldje.

Da's de meeste zoom die ik heb. 600mm 35mm-equiv (100-300mm lens op MFT-body).
  dinsdag 10 juni 2014 @ 21:52:46 #187
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_140932181
Net ook gezwicht en een SJ4000 besteld voor 67,80 bij Banggood :@

Ben benieuwd hoe lang die onderweg is... Waar hebben jullie trouwens extra accu's besteld? Tot nu toe was ook daar Banggood het goedkoopste in.
Don't let my username fool you...
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 21:54:29 #188
230491 Zith
pls tip
pi_140932306
pi_140933433
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef Zith het volgende:
M'n pa komt telkens weer met spul thuis van de Lidl/ALDI.
Die hebben altijd wel zulk spul in de aanbieding haast, toch?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:13:40 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_140933520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dit x2.
YouTube
pi_140934036
Volgende week woensdag trouwens vliegers bij de ALDI. 4.99/stuk. :D

Mochten jullie zolderkamers broeikassen worden en jullie eens gaan uitwaaien op het strand... ;)
pi_140934107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:23 schreef shiznuts het volgende:
Volgende week woensdag trouwens vliegers bij de ALDI. 4.99/stuk. :D
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mochten jullie zolderkamers broeikassen worden en jullie eens gaan uitwaaien op het strand... ;)
Ik heb die vliegers beide wel eens gehad. Maar het was weinig soeps.
pi_140934197
Heb vroeger weleens zo'n kleine matraskite als die gehad, die was wel tof als er veel wind stond. :D
Nu heb ik een wat grotere matraskite. Grappigerwijs uit China besteld. :P Weet niet meer waar, zal wel eBay zijn geweest.

Ja, eBay... :Y Kite K018 (1.8m).

[ Bericht 30% gewijzigd door shiz op 10-06-2014 22:49:16 ]
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:46:49 #194
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140935639
Iemand tips voor powerbanks die laptops kunnen opladen? Ik kom hier enkel boven de 100/$120 uit en wil echt maar een fractie van die prijs kwijt zijn...

Als een oplader van Xiaomi $11 kost kan er toch wel iets met 19V zijn voor <$30?

Ik heb al gekeken op Alibaba en zal wel proberen iets moois te scoren, maar denk niet dat dit lukt.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140936194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips voor powerbanks die laptops kunnen opladen? Ik kom hier enkel boven de 100/$120 uit en wil echt maar een fractie van die prijs kwijt zijn...

Als een oplader van Xiaomi $11 kost kan er toch wel iets met 19V zijn voor <$30?

Ik heb al gekeken op Alibaba en zal wel proberen iets moois te scoren, maar denk niet dat dit lukt.
'k Heb deze, was toen eens in de aanbiedinges op iBood: http://www.veho-world.com/main/shop_detail.aspx?article=174 . Niet dat ik daar m'n Sony VIAO destijds mee opgeladen kreeg. ;(
As seen ook on: http://www.amazon.co.uk/dp/B0068JATHQ & http://www.amazon.de/dp/B0068JATHQ/ .
  † In Memoriam † dinsdag 10 juni 2014 @ 22:57:43 #196
230491 Zith
pls tip
pi_140936406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh.. ok. Ga ik daar ook mijn sj4000 kloon halen. :'(
  dinsdag 10 juni 2014 @ 22:58:57 #197
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140936481
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:54 schreef shiznuts het volgende:

[..]

'k Heb deze, was toen eens in de aanbiedinges op iBood: http://www.veho-world.com/main/shop_detail.aspx?article=174 . Niet dat ik daar m'n Sony VIAO destijds mee opgeladen kreeg. ;(
As seen ook on: http://www.amazon.co.uk/dp/B0068JATHQ & http://www.amazon.de/dp/B0068JATHQ/ .
Is al beter :) maar nog steeds 65 voor 13.200 Mah. Ik snap niet hoe de Xiaomi gewoon zo veel goedkoper kan zijn enkel omdat deze de 19V mist en lagere output heeft. Echt jammer.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_140936515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:57 schreef Zith het volgende:

[..]

Oh.. ok. Ga ik daar ook mijn sj4000 kloon halen. :'(
pi_140937171
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 22:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Is al beter :) maar nog steeds 65 voor 13.200 Mah. Ik snap niet hoe de Xiaomi gewoon zo veel goedkoper kan zijn enkel omdat deze de 19V mist en lagere output heeft. Echt jammer.
Zoiets? http://nl.aliexpress.com/(...)Free/1523615896.html
  dinsdag 10 juni 2014 @ 23:17:37 #200
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_140937737
quote:
Ja! Alleen jammer van de verzendkosten :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')