Stijn Franken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet interssant ? Ken je ze allemaal ? Wie zou je wel hebben willen zien ?
Frits Bolkensteijn ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Stijn Franken.
Frits Bolkestein.
Bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Bolkensteijn ?
En als contrast Nelie Smit Kroes Peper ?
Johquote:
Kamagurkaquote:
Leuk dat David van Reybrouck een van de gasten is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef friskvind het volgende:
David Van Reybrouck
Maarten 't Hart
Rudi Fuchs
De vrouw die uitzendbureau Content heeft opgericht. Kan even niet op haar naam komenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die muts ook weer die zich na anderhalf uur ging omkleden?
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou heel bed-enkelijk zijn ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou haar doen! Ze kan me immers betalen
Die heb ik ook gelezen. 6/10quote:
Ik ben dól op haar stukjes!!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef pfaf het volgende:
Vooral benieuwd naar Ionca. Schrijft altijd leuke stukjes. En wiskundige.
Het mag niet op de streamquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:05 schreef Deckard het volgende:
Wanneer gaan ze het weer eens van 6-12 uitzenden. We hebben in deze tijd immers gewoon ook zoiets als stream.
Dat vond ik echt zo'n slecht boek! Ik vind haar echt van het niveau Heleen van Royen en Kluun.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |