Wilfried is die dag vrij, ze zetten een foto van wilfried neer en freek wordt de studio ingeschoven, lult uren over zichzelf, en in het busje terug gezet met een dove taxirijder en freek lult dan de hele weg naar huis over zichzelf, gaat naar bed en lult in zijn slaap over zichzelf en als hij opstaat gaat hij over tot de orde van de dag, over zichzelf te lullen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie verzon het om hem uit te nodigen. Drie uur lang jezelf kwellen, moet Wilfried toch ook niet willen
Zelfs op een begrafenisspeech lult hij alleen over zichzelf, zo zelfgeil is die vent.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wilfried is die dag vrij, ze zetten een foto van wilfried neer en freek wordt de studio ingeschoven, lult uren over zichzelf, en in het busje terug gezet met een dove taxirijder en freek lult dan de hele weg naar huis over zichzelf, gaat naar bed en lult in zijn slaap over zichzelf en als hij opstaat gaat hij over tot de orde van de dag, over zichzelf te lullen.
BIjnaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef Dagonet het volgende:
Effe een kopietje van het NRC, met wat meer over de gasten (en is dit ook de volgorde?):
Daar zou ik naar uit kijken...quote:Op donderdag 3 juli 2014 07:44 schreef Specularium het volgende:
Adolf van Gaal als gast willen zien,.
Kies dan op z'n minst voor Ivo Niehe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie verzon het om hem uit te nodigen. Drie uur lang jezelf kwellen, moet Wilfried toch ook niet willen
Onderschat interviewer en presentator, hij wist de meest uiteenlopende mensen voor een heel groot publiek interessant te maken. Dit doet tegenwoordig niemand meer en de publieksomroepen gaan alleen nog maar voor makkelijk scoren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kies dan op z'n minst voor Ivo Niehe.
Een unaniem belachelijk succesvolle man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onderschat interviewer en presentator, hij wist de meest uiteenlopende mensen voor een heel groot publiek interessant te maken. Dit doet tegenwoordig niemand meer en de publieksomroepen gaan alleen nog maar voor makkelijk scoren.
20 jaar lang een van de, zo niet het best bekeken tv programma presenteren is een zeer grote prestatie
Die veel talent heeft, veel talen spreekt en gaat voor het grote publiek en daarom uitgekost wordt door mensen die menen cultuurmensen te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een unaniem belachelijk succesvolle man.
Die nooit 1 kritische vraag steldequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onderschat interviewer en presentator, hij wist de meest uiteenlopende mensen voor een heel groot publiek interessant te maken. Dit doet tegenwoordig niemand meer en de publieksomroepen gaan alleen nog maar voor makkelijk scoren.
20 jaar lang een van de, zo niet het best bekeken tv programma presenteren is een zeer grote prestatie
En niet te vergeten, hij is ook nog eens bij Carla Bruni thuis geweest!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die veel talent heeft, veel talen spreekt en gaat voor het grote publiek en daarom uitgekost wordt door mensen die menen cultuurmensen te zijn.
Net als John de Mol en Joop vd Ende trouwens.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En niet te vergeten, hij is ook nog eens bij Carla Bruni thuis geweest!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fuck waarom doet ie het niet
Dat is ook niet verplicht, hij scoort al 30 jaar met een positief format en spreekt iedereen, dus waarom zou hij kritische vragen stellen, daar is Sven Kokkelman voorquote:
Ik ben benieuwd naar Filmregisseur Jim Taihuttu (Venlo, 1981)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:46 schreef golfer het volgende:
Geen van de aangekondigde gasten spreken mij nou erg aan.
Ga lekker onbevooroordeeld kijken en laat mij verrassen.
Als Freek mee zou doen aan 24 uur met zou Theo Maassen zichzelf ophangen na 5 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hehehe, zeg maar gerust een übermensch!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een unaniem belachelijk succesvolle man.
Helemaal mee eens, hij doet t al 30 jaar en met succes, postieve tv heeft ook een markt, niet iedereen zit te wachten op kritische afbrandtv, mensen vinden het ook leuk een bekende ster te zien in hun huis ontspannen. Ivo kan dat en wordt onderschat. Kijk naar Peter van der Vorst, die slijmt zich naar binnen, Ivo deed dat niet, die was als een huisvriendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ionica Smeets kiest Moonrise Kingdom als keuzefilmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:54 schreef hmmmz het volgende:
Hier met reactie van de gasten zelf:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)uttu-freek-de-jonge/
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wilfried is die dag vrij, ze zetten een foto van wilfried neer en freek wordt de studio ingeschoven, lult uren over zichzelf, en in het busje terug gezet met een dove taxirijder en freek lult dan de hele weg naar huis over zichzelf, gaat naar bed en lult in zijn slaap over zichzelf en als hij opstaat gaat hij over tot de orde van de dag, over zichzelf te lullen.
Vooral over wat hij van dingen vindt waarschijnlijk, het zal De Jong wel zijn die terug wil naar diens vroegste jeugd en met zijn koudgrondse psychologie hem eens even lekker tot introspectie wil verleiden. De Jonge hoort zichzelf graag praten, maar hij heeft de blik wel naar buiten gericht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Schaam mij soms dat ik lid ben door dit soort lui
Niets mis met elitair zijn, voor het grote publiek is er meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:26 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Schaam mij soms dat ik lid ben door dit soort lui
Heb je de documentaire laatst over hem gezien ? Wat een intensiteit en bevlogenheid. Ik heb weinig met klassieke muziek, maar dit was gewedlig. Verder ben ik met de andere gasten ook tevreden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Reinbert de Leeuw ken ik vooral van zijn perfecte vertolkingen van Satie
Niemand speelt en begrijpt Satie beter
Zonder Bram en Freek geen Theo Maassen of Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als Freek mee zou doen aan 24 uur met zou Theo Maassen zichzelf ophangen na 5 uur
Waarom zijn ze niet interssant ? Ken je ze allemaal ? Wie zou je wel hebben willen zien ?quote:
Toen waren ze nog grappig, toen freek solo ging werd het met het jaar slechterquote:
We hebben Linda de Snol al gehad. Ik dicht Ivo Niehe wel kwalteiten toe die geschikt zijn voor Zomergasten. Spreekt een paar talen vloeiend. Heeft interessante mensen ontmoet en met z'n Gymnasium niet de domste.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou trouwens wel van ballen hebben getuigd als men ivo niehe als gast hadden, had de vpro leden gekost
Dan verschil ik van mening met je. Geweldige shows gezien van hem, De Komiek, De Mars en nog meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toen waren ze nog grappig, toen freek solo ging werd het met het jaar slechter
Neerlands hoop in bange dagen, weerzien in Panama, dat niveau heeft freek in zijn eentje nooit meer gehaald
We zullen je enorm missen gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik sla maar over dit jaar, wat een flopshows. Misschiem muv die filmmaker dan
Je kent ze niet eens en hebt al een oordeel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik sla maar over dit jaar, wat een flopshows. Misschiem muv die filmmaker dan
Doctoraal zelfsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben Linda de Snol al gehad. Ik dicht Ivo Niehe wel kwalteiten toe die geschikt zijn voor Zomergasten. Spreekt een paar talen vloeiend. Heeft interessante mensen ontmoet en met z'n Gymnasium niet de domste.
Kijk eens aan. Realiseer me net dat ie geen Zomergast is.quote:
Stijn Franken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zijn ze niet interssant ? Ken je ze allemaal ? Wie zou je wel hebben willen zien ?
Frits Bolkensteijn ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Stijn Franken.
Frits Bolkestein.
Bijvoorbeeld.
Dat lijkt me ook leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Frits Bolkensteijn ?
En als contrast Nelie Smit Kroes Peper ?
Johquote:
Kamagurkaquote:
Leuk dat David van Reybrouck een van de gasten is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:29 schreef friskvind het volgende:
David Van Reybrouck
Maarten 't Hart
Rudi Fuchs
De vrouw die uitzendbureau Content heeft opgericht. Kan even niet op haar naam komenquote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Wie was die muts ook weer die zich na anderhalf uur ging omkleden?
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou heel bed-enkelijk zijn ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvia Toth. De miljonaire. De vrouw die je niet in bed wil aantreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |