en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.quote:
Ouder worden. Vallen, erin trappen, weer opstaan. Leren wat je niet wilt en waarom niet. Leren herkennen wat je wel wilt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Echte mannen behandelen vrouwen slecht. Zo is het nou eenmaal. Dus gewoon je mond houden en accepteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Kan je die foute mannen omschrijven? En wat zoek je dan WEL in een (juiste) man?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:18 schreef Xessive het volgende:
[..]
Echte mannen behandelen vrouwen slecht. Zo is het nou eenmaal. Dus gewoon je mond houden en accepteren.
Precies, ik zou ook willen weten wat zij omschrijft als "foute man".quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Hoe kan je nou op een foute man vallen als je al bij voorbaat weet dat hij fout is?
Fout voor jou dan misschien? Of gewoon fout voor iedere vrouw?
Nee.quote:
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Nooit eens per ongeluk een fragment uit Hotter than my daughter meegepikt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Xessive het volgende:
Bestaat er eigenlijk ook zoiets als foute vrouwen?
Dus dan mag je eigenlijk concluderen dat of iets goed of fout is alleen door jezelf bepaald kan worden. En dan zijn de types waar TS op valt helemaal geen foute mannen, maar eigenlijk de juiste mannen. Voor haar dan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.
Ja. Zo iets. Behalve dat ze niet meer voor die mannen wenst te vallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dus dan mag je eigenlijk concluderen dat of iets goed of fout is alleen door jezelf bepaald kan worden. En dan zijn de types waar TS op valt helemaal geen foute mannen, maar eigenlijk de juiste mannen. Voor haar dan.
Ik denk dat iedereen die goed naar zijn/haar intuitie luistert, eigenlijk in de regel genomen wel aanvoelt of iemand een goed en loyaal persoon is in relaties. Dat wil niet zeggen dat je goed bij elkaar zult passen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat is het omgekeerde van de juiste vrouw. Eens je dus weet wat de juiste vrouw is voor je, herken je de foute vrouw.
Klopt, maar dat weet je niet in het begin, maar ik ben het wel met je eens dat men op zijn/haar intuďtie moet/kan vertrouwen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die goed naar zijn/haar intuitie luistert, eigenlijk in de regel genomen wel aanvoelt of iemand een goed en loyaal persoon is in relaties. Dat wil niet zeggen dat je goed bij elkaar zult passen natuurlijk.
werk aan je zelfbeeld. Of word een lesbischquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Ik val vaak op foute mannen maar hoe zorg je ervoor dat je op een ander type gaat vallen? Is dat uberhaupt mogelijk.
Wat bedoel je met fout? Ik zou "foute" mannen ook niet snel een type noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Vrouwen willen een project om aan te werken. Iets dat nog niet "af" is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Hoe kan je nou op een foute man vallen als je al bij voorbaat weet dat hij fout is?
Fout voor jou dan misschien? Of gewoon fout voor iedere vrouw?
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt, maar dat weet je niet in het begin, maar ik ben het wel met je eens dat men op zijn/haar intuďtie moet/kan vertrouwen.
Fout als in het type onloyaal en onbetrouwbaar. Ze komen in vele maten en vormen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef samirz het volgende:
[..]
Wat bedoel je met fout? Ik zou "foute" mannen ook niet snel een type noemen.
lastig om net van alle karaktertrekjes hetgene eruit te pikken waar het echt om draait, maar ik denk vooral dit: type 1: erg bewegelijk /actief sociaal en onbevangen type2: juist meer introverte mannen die zelfverzekerd over komen met een gevoelige kant, zijn actief en hebben veel ideeen .quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Kan je die foute mannen omschrijven? En wat zoek je dan WEL in een (juiste) man?
nee als ik een vermoeden begin te krijgen dat t iemand ia die vreemd gaat kap ik het sws af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:50 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Vrouwen willen een project om aan te werken. Iets dat nog niet "af" is.
Een nice guy is voorspelbaar en dus saai, geen project. TS wilt een drugsverslaafde die haar een pak rammel geeft en vreemdgaat, zodat ze bij vriendinnen kan zeggen dat haar vriend een klootzak is.
Lekker spannend wel. Ik wens TS er veel succes mee
en t type dat jij beschrijft is gelijk wel extreem fout. Dit zijn meer mannen met een fout randje ofzo. Ik denk dat ze ook bepaalde eigen issues hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:07 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ja maar de ''goede'' mannen moeten toch eigenlijk geen behoefte hebben aan een vrouw die alleen maar ''foute'' mannen gedate heeft. Ze heeft lekker lol gemaakt met vage gasten. (ze is uitgewoond door een paar junkies) En daarna realiseert ze dat daar geen financiële toekomst in zit. Dus komt ze eindelijk terecht bij de goeie nerd met een modaal inkomen en een labrador. Deze man is dan ook weer dom aardig genoeg om de kinderen van die junk op te voeden als ware het zijn eigen.
Maar eigenlijk is deze kerel aan de ene kant wel een grote held. Hij date deze vrouw en durft gewoon nog zijn labrador uit te laten, wetende dat er ieder moment een ''foute'' ex hem overhoop kan komen knallen,
Hebben ze bij zijn rechteroog nou die bril weggephotoshopt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Werkman het volgende:
Mischien moet je eeens een ander soort foute man proberen.
[ afbeelding ]
Als de naam met een G begint weet je dat ze fout zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:01 schreef LazyDave het volgende:
Wat maakt een man fout dan, kun je dat aan het uiterlijk zien? Dus van die brute instincten in het gezicht, kaaklijn en baard ofzo?
Erg bewegelijk sociaal? Waar moet ik dan aan denken? Jokertje? Parkinson patiënten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:07 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
lastig om net van alle karaktertrekjes hetgene eruit te pikken waar het echt om draait, maar ik denk vooral dit: type 1: erg bewegelijk /actief sociaal en onbevangen type2: juist meer introverte mannen die zelfverzekerd over komen met een gevoelige kant, zijn actief en hebben veel ideeen .
Waar val je precies op? begin daarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef zeepjeh het volgende:
Aan wat kun je dat zien/weten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat doorgaans binnen 10 minuten wel kunt weten, om eerlijk te zijn.
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?quote:
Tuurlijk is het nodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?
Ik heb overigens al in een van de post hierboven dat aangegeven
Vrij matig dan wel die beschrijving. Nou ja als je weet waar je op valt kan je kijken waar het fout gaat. Het is vaak niet eens zo zeer een kwestie van alleen daarop vallen, maar gewoon een kwestie van iets spannend vinden. Zo veel vrouwen zeggen op foute mannen te vallen maar ze vallen gewoon niet op saaie mannen. Echte foute mannen schrikken ze dan wel weer van af. Tenzij je op van die motorclub of loverboy types valt, dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:06 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
waarom is t dan nodig te weten waar ik op val om te kunnen zeggen hoe je van type veranderd?
Ik heb overigens al in een van de post hierboven dat aangegeven
Wat een onzin. Ook heel intelligente dames vallen soms (een tijdje) op foute mannenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:37 schreef Cart_A1993 het volgende:
Opzich wel grappig dat TS op foute mannen valt. Geeft ook wel een klein beetje net niveau van TS aan. "Juiste" mannen kijken er wel doorheen, en als je doorgaat met die foute mannen, willen degene die wel een mooi inkomen hebben en een mooie toekomst in het verschiet je niet meer, omdat jij nog nooit een normale stabiele relatie hebt gehad.
Toch succes hoor
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ook heel intelligente dames vallen soms (een tijdje) op foute mannen
Het heeft niets met niveau te maken, maar met hoe je in je vel zit en over jezelf denkt
Jij snapt het echt niet. Tegenwoordig kijken de meeste dames, vooral van de jongere generaties niet naar hoeveel geld een man verdiend of wat voor toekomst hij eventueel zou kunnen hebben. En terecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?
Ja en dan kun je er toch alsnog voor vallen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?
Dat maakt ze net sexy!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:01 schreef LazyDave het volgende:
Wat maakt een man fout dan, kun je dat aan het uiterlijk zien? Dus van die brute instincten in het gezicht, kaaklijn en baard ofzo?
Je trekt aan wat je uitstraalt. Waarschijnlijk straal jij iets uit waardoor de zogenoemde 'foute mannen' het gevoel hebben dat ze bij jou een kans maken, en dat maken ze ook want je trapt er elke keer weer in. Kan meteen ook betekenen dat 'niet foute mannen' weinig in je zien, wat is er interessant aan iemand die de lat zo laag legt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook uit te leggen, ik verwoorde het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je trekt aan wat je uitstraalt. Waarschijnlijk straal jij iets uit waardoor de zogenoemde 'foute mannen' het gevoel hebben dat ze bij jou een kans maken, en dat maken ze ook want je trapt er elke keer weer in. Kan meteen ook betekenen dat 'niet foute mannen' weinig in je zien, wat is er interessant aan iemand die de lat zo laag legt.
Verleg je standaard, zorg beter voor jezelf en werp je niet direct in de armen van een man als je een beetje aandacht krijgt. Gun jezelf mannen die je niet gebruiken als matras.
Tsja, vrouwen willen een alpha in bed en een softie op de bank die voor de kids zorgt. Combi is zeldzaam. En vaak bezetquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |