Wat een onzin. Ook heel intelligente dames vallen soms (een tijdje) op foute mannenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:37 schreef Cart_A1993 het volgende:
Opzich wel grappig dat TS op foute mannen valt. Geeft ook wel een klein beetje net niveau van TS aan. "Juiste" mannen kijken er wel doorheen, en als je doorgaat met die foute mannen, willen degene die wel een mooi inkomen hebben en een mooie toekomst in het verschiet je niet meer, omdat jij nog nooit een normale stabiele relatie hebt gehad.
Toch succes hoor
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ook heel intelligente dames vallen soms (een tijdje) op foute mannen
Het heeft niets met niveau te maken, maar met hoe je in je vel zit en over jezelf denkt
Jij snapt het echt niet. Tegenwoordig kijken de meeste dames, vooral van de jongere generaties niet naar hoeveel geld een man verdiend of wat voor toekomst hij eventueel zou kunnen hebben. En terecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?
Ja en dan kun je er toch alsnog voor vallen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:40 schreef Cart_A1993 het volgende:
[..]
Mwah, van een intelligente vrouw zou je toch verwachten dat die wel inzien dat er geen toekomst mee te maken valt?
Dat maakt ze net sexy!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:01 schreef LazyDave het volgende:
Wat maakt een man fout dan, kun je dat aan het uiterlijk zien? Dus van die brute instincten in het gezicht, kaaklijn en baard ofzo?
Je trekt aan wat je uitstraalt. Waarschijnlijk straal jij iets uit waardoor de zogenoemde 'foute mannen' het gevoel hebben dat ze bij jou een kans maken, en dat maken ze ook want je trapt er elke keer weer in. Kan meteen ook betekenen dat 'niet foute mannen' weinig in je zien, wat is er interessant aan iemand die de lat zo laag legt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Dat probeerde ik ook uit te leggen, ik verwoorde het gewoon verkeerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je trekt aan wat je uitstraalt. Waarschijnlijk straal jij iets uit waardoor de zogenoemde 'foute mannen' het gevoel hebben dat ze bij jou een kans maken, en dat maken ze ook want je trapt er elke keer weer in. Kan meteen ook betekenen dat 'niet foute mannen' weinig in je zien, wat is er interessant aan iemand die de lat zo laag legt.
Verleg je standaard, zorg beter voor jezelf en werp je niet direct in de armen van een man als je een beetje aandacht krijgt. Gun jezelf mannen die je niet gebruiken als matras.
Tsja, vrouwen willen een alpha in bed en een softie op de bank die voor de kids zorgt. Combi is zeldzaam. En vaak bezetquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef zeepjeh het volgende:
[..]
en dan? Ik bedoel ik weet het van mezelf maar andere mannen vind ik niet aantrekkelijk. En soms zijn ze niet zozeer fout maar dan wel een bepaald type dat nooit voor mij gaat. En de mannen die weer hotel de botel van mij zijn vind ik vaak niks aan. En niet omdat ze mij leuk vinden maar gewoon vanwege hun karakter.
Klinkt meer als vrouwen willen 2 mannenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:32 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Tsja, vrouwen willen een alpha in bed en een softie op de bank die voor de kids zorgt. Combi is zeldzaam. En vaak bezet
Nee ze bestaan. Ken er eentje heel goed. Blijft wel dunne lijn, voor je weet ben je die lul op de bank.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klinkt meer als vrouwen willen 2 mannen
aquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:52 schreef no_pain_no_gain het volgende:
TS wilt keihard geneukt worden in een steegje, door een getrouwde vent met tattoos die steroïden slikt en zijn vrouw slaat. TS begrijpt zichzelf totaal niet en komt op er op fok over klagen.
Doet me denken aan een Zweedse vrouw van 50 die ik op reis tegenkwam in Azië.
Ze kloeg de hele dag over haar ex van 3 jaar geleden, die steeds maar vreemd ging.
Ze stalkte hem op facebook en stuurde berichten naar zijn nieuwe vriendin. Dat hij niet te vertrouwen was etc. Die vriendin werd er zo pissig van dat ze haar verwijderd heeft
Maar dat Zweedse mens is dus helemaal naar Cambodja afgereisd, om haar ex daar opnieuw te verleiden en foto's ervan door te sturen naar zijn nieuwe vriendin.
Wijven (ik noem mentaal labiele mensen geen vrouwen) worden gewoon helemaal geil van mannen die ze niet kunnen controleren. Ze zeggen A maar willen B.
Ongeacht wat er hier in dit topic gezegd wordt.. TS is ook zo en niemand gaat dat veranderen
the word is alpha malequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:54 schreef cpanker het volgende:
[..]
a
Deze man weet. Veel vrouwen vallen op mannelijke, dominante mannen. Dit gaat vaak gepaard met "fout zijn", dus vechten, haantjesgedrag...
@TS, deze reactie dus. Dan voorkom je die foute crap direct.quote:
Sinds wanneer is verliefd zijn een logische keuze waar over na te denken valt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
@TS, deze reactie dus. Dan voorkom je die foute crap direct.
Op mannen vallen is nog niet verliefd zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:09 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Sinds wanneer is verliefd zijn een logische keuze waar over na te denken valt?
Ik val zelf op geile paaldanseressen die niet zo heel slim zijn. Omdat het spannend is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op mannen vallen is nog niet verliefd zijn.
Als je van nature aangetrokken bent tot eikhols, moet je toch echt bij jezelf even nadenken waarom dat zo is.
Het punt is niet wat TS zelf aantrekt. Het punt is wat zij aantrekkelijk vindt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Je trekt aan wat je uitstraalt. Waarschijnlijk straal jij iets uit waardoor de zogenoemde 'foute mannen' het gevoel hebben dat ze bij jou een kans maken, en dat maken ze ook want je trapt er elke keer weer in. Kan meteen ook betekenen dat 'niet foute mannen' weinig in je zien, wat is er interessant aan iemand die de lat zo laag legt.
Verleg je standaard, zorg beter voor jezelf en werp je niet direct in de armen van een man als je een beetje aandacht krijgt. Gun jezelf mannen die je niet gebruiken als matras.
Hetzelfde geldt voor mannen die vallen (en relaties aangaan) op/met foute vrouwen. Helaas willen/kunnen veel mensen niet reflecteren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Op mannen vallen is nog niet verliefd zijn.
Als je van nature aangetrokken bent tot eikhols, moet je toch echt bij jezelf even nadenken waarom dat zo is.
Veel vrouwen die klagen over bad boys, hebben het helemaal niet over bad boys. Hoog uit mannen die niet even gek op haar is, als zij op hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef no_pain_no_gain het volgende:
[..]
Het punt is niet wat TS zelf aantrekt. Het punt is wat zij aantrekkelijk vindt.
Veel vrouwen klagen over de bad boys maar als een warme, eerlijke man zich aanbiedt zien ze hem niet staan omdat hij saai is.
Ik kan daarin meepraten hoor. Ik ben ooit ook eens voor een borderline dame gevallen. Foute boelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:28 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor mannen die vallen (en relaties aangaan) op/met foute vrouwen. Helaas willen/kunnen veel mensen niet reflecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |