https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
ITC vergelijken met VRCquote:
Ja nooit op geletquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
ITC vergelijken met VRC![]()
Kijk dan liever wat er gebeurde met de andere coins die mintpal zelf heeft toegevoegd.
BCquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
Geen cloak meer komend uur denk. teveel dalend.
Zo maar eens op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Not gonna happen. Ik zit nog vast in BC van vanmiddag. geen idee waar ie nu staat, maar vast niet boven de 30.quote:
Je kocht boven de 30?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen. Ik zit nog vast in BC van vanmiddag. geen idee waar ie nu staat, maar vast niet boven de 30.
Dit dus.. maar zie ik het goed, VRC spike op 4 BTC vanaf 0,00008?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt altijd, er zijn meer mensen die ze willen dumpen dan mensen die er vroeg bij willen zijn.
Troll met 0,0001btcquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus.. maar zie ik het goed, VRC spikte op 4 BTC vanaf 0,00008?
Zo gaat het dus altijd...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Het aanbod is veel groter dan de vraag op het moment.
Welcome Neo to the real world, welcome to the Matrix gezwans krijg ik hiervanquote:I know for a fact that there are massively skilled people supporting Evan and the dev team right now.
Why? Because they want a coin that is anonymous, a private way of doing our business. This is ideological. This stuff motivates and inspires people. This creates passion in people and Evan has such massive support because he is representing a coin whose time has come.
This sentiment is a backlash to the post-Snowden NSA big brother s**t where everyone, however subconsciously, feels the eyes of the state over their shoulder.
This is not just another coin... it has a purpose.
XC ging eerst terug naar de 78 toen verdubbeling en nog een keer en etc. Wat er daarna met die FUD war gebeurde ja dat was jammerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie nog geen verdubbeling, eerder een 1-op-1 overnemen van de Bittrex prijs
Wordt eens tijd dat DRK eens onder FUD sterftquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welcome Neo to the real world, welcome to the Matrix gezwans krijg ik hiervan
DRK is the chosen one want post-Snowden needs ano coin!
beter houdt ie de 4 cijfers. dat vind ik de fijnste coinsquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Just another dumpcoin in optima forma
Das altijd het openingsbod om de grafiek te verkloten. Das 0.00001 btc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Maar serieus.. wie heeft VRC kunnen cashen tegen 4 BTC de stuk?Dan kan je grof geld verdienen!
Noem je dit grof geld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Maar serieus.. wie heeft VRC kunnen cashen tegen 4 BTC de stuk?Dan kan je grof geld verdienen!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Zie dat order depth dan ook, SAT kloon!
Hmm.. nee dan nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Noem je dit grof geld?
2014-06-05 20:47:04 SELL 4.00000000 0.00010000 0.00040000
MP heeft dat al opgelost. Zie de vorige coin.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das altijd het openingsbod om de grafiek te verkloten. Das 0.00001 btc.
IRC link ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
Youpump in 3...2..1.. 80 man pumpteam, jaja
Een weerman geeft je prognoses, niemand weet wat Bitcoin zal doen. Maar aangezien ie nu tegen de 500 euro aantikt en hij op zijn hoogtepunt 850 euro o.i.d. was zit er ruimte voor meer groei. Juist in een tijd waarin Bitcoin weer positieve publiciteit krijgt, Ebay het gaat overwegen om op te nemen in Paypal, Apple Bitcoin apps toestaat en meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef SilentWolf het volgende:
Heeft het nog zin om in te stappen in BitCoins / wat zijn de prognoses?
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een weerman geeft je prognoses, niemand weet wat Bitcoin zal doen. Maar aangezien ie nu tegen de 500 euro aantikt en hij op zijn hoogtepunt 850 euro o.i.d. was zit er ruimte voor meer groei. Juist in een tijd waarin Bitcoin weer positieve publiciteit krijgt, Ebay het gaat overwegen om op te nemen in Paypal, Apple Bitcoin apps toestaat en meer.
Ik zat ook al te F5en maar het is echtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef DaMart het volgende:
Daar zit je dan met je sellorder van 2000 satoshi.
Ik heb 2 BTC gekocht via Bitonic in februari voor in totaal 814 euro (eerste coin: 429 euro, tweede coin: 385 euro) en via een account op Mintpal het eerst zien halveren naar 1 BTC (in april ~300 euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer geïnvesteerd in BitCoins?
[..]
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?
Idem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef smiths het volgende:
Een coin pumpen met 0,0 volume lekker makkelijk. Ik blijf mooi aan de zijlijn, doe er niet aan mee.
Neequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat DaMart vastzit in MRS op 2k?
Ik ben begonnen met 50 euro om de boel uit te testen en het traden te ontdekken. Oefengeld dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?
Laten we zeggen dat ik rond 0.05 bitcoins ben begonnen met traden, alles gemined. Dit heb ik opgebouwd tot een top van 0.46btc. Op dit moment vast in een coin die gecrasht is, nog 0.37btc over as we speak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Heel stiekem wil het toch omhoog klimmen ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
En stiekem gaat VRC toch naar de 5 cijfers.
Ja Katje droom maar verderquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Als mijn bot had gewerkt, ik niet vastzat in BC en geen sell op 100% had geplaatst had ik nu een volle bitcoin winst gehad
Alsquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Als mijn bot had gewerkt, ik niet vastzat in BC en geen sell op 100% had geplaatst had ik nu een volle bitcoin winst gehad
Was nooit gebeurd omdat ik mijn sell automatisch rond de 100% zou plaatsenquote:
Nee, je kan wel instellen dat mensen eerst toestemming moeten vragen. Oja, en blokkeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
Kun je iemand die jou volgt ontvolgen ofzo?
Hm. naja, een of andere coindingesexchange ofzo heb ik ineens als volgerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je kan wel instellen dat mensen eerst toestemming moeten vragen. Oja, en blokkeren.
Volgt gewoon terug. Ik wordt gevolgd door de formule 1 commentator terwijl mijn laatste tweet jaren geleden wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hm. naja, een of andere coindingesexchange ofzo heb ik ineens als volgerHij volgt maar een end weg. Tik toch nooit iets.
Maar ik volg hem niet eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgt gewoon terug. Ik wordt gevolgd door de formule 1 commentator terwijl mijn laatste tweet jaren geleden was
En jij hebt nog niks getweet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ik volg hem niet eens
En dat ga ik niet doen ook. vind 10 personen wel meer dan genoeg.
Neequote:
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kendequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NeeEn toch heb ik zelfs al 2 volgers. Een of ander ventje waarmee ik ooit samenwerkte. Na een uur had ie me al. Geen idee hoe en waarom.
Allemaal toevoegen dan heb je lekker veel vriendenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kende
En Facebook weet schijnbaar beter bij wie ik op de basisschool heb gezeten dan ik zelf.
Hadden we jou niet weggepest?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kende
En Facebook weet schijnbaar beter bij wie ik op de basisschool heb gezeten dan ik zelf.
Ja man, dan ben ik ook onmeunig populair enzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Allemaal toevoegen dan heb je lekker veel vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet, geef te weinig cares om gepest te wordenquote:
Valt mee toch? Gestegen sinds vanochtendquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet jij niet BlackCatCoin kopen.
66% gezakt vandaag maar.
Wat dacht je van het orderbook van BTCSquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Jullie MOETEN even het orderboek van Mars kijken
Mars is veeeel absurderquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van het orderbook van BTCS.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Jullie MOETEN even het orderboek van Mars kijken
BC slechts 30btc verwijderd van mijn sellquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
0.3btc om naar 1 te gaan. Ik ga wel ff een buyorder zetten denk ergens.
Dus geen vaste percentage als beloning voor staken in je wallet, maar een variabele namate de prijs stijgt. Interessant conceptquote:So the innovation here is the dynamic interest rate. The way it works is that the interest rate scales according to network stake. If there's a higher amount of staked coins, the interest rate goes up. That means the more "invested" you are in the coin, the more interest you will make. This essentially gives incentive for you to hold your coin in your wallet rather than keeping it on an exchange, gives you reason to tell your friends to acquire some coin and keep it staking, etc. because it helps both you and them. It's the only coin that provides additional reward for keeping the coin. It also provides a reasonable interest rate compared to Blackcoin (1%) and other PoS coins (10%+ interest). Most stable economies have higher inflation than 1% so assuming the coin's value keeps steady it makes more sense to put it in FIAT and earn traditional interest. With the dynamic scaling interest rate, you're likely to make 2-2.5% interest which is much more in line with mature economies.
In addition, we keep the very fast transaction times of Blackcoin, allow for a longer mining period so the distribution is more fair (14 days vs 5-7 days of other PoS coins), have a completely fair start with no premine at all and a pre-announcement thread, etc.
We really want to see this coin succeed. I've been mining and holding cryptocurrencies for years now since I was in College mining bitcoin on my laptop. I was a Doge miner on day 1 and thought it was neat but thought the PoS aspect of Blackcoin was a great idea. Still, I thought the interest rate was too low to incentivize holding and I think there's a lot of inter-community turmoil going on right now. Us devs have had Vericoin in testing for over a month now. We wanted to make sure all of our ideas were implemented correctly and so we created a few test nets before our release. We could have released an immature coin early but because this is something we all believe in and think has real potential we're a little late to the hybrid PoW/PoS game. Hopefully the community will see the merit in the coin and we can get mining, get some donations into the foundation for bounties (a la Blackcoin), and get a real community started.
Check out the reddit page: http://www.reddit.com/r/vericoin, and join us on IRC on Freenode #vericoin.
SPOILER: Niet voor roislecxe, de rest mag wel kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
En die klappers vallen altijd in de buurt, maar nooit bij jezelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
Maar eigenlijk is het toch 99 van de 100 keer hetzelfde?
Voorspelling voor zwaar onweer, de dag zelf toch redelijk bewolkt waardoor het niet echt warm wordt en het blijft bij een paar flinke klappers.
Waterpolo toch? Is dat buiten?!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn training gaat nu niet door, de eerste keer zou het zijn dat het niet te koud is voor mij![]()
Dit is wel een eens per jaar voorspellingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
Maar eigenlijk is het toch 99 van de 100 keer hetzelfde?
Voorspelling voor zwaar onweer, de dag zelf toch redelijk bewolkt waardoor het niet echt warm wordt en het blijft bij een paar flinke klappers.
Buiten het seizoen wel, is goedkoper voor de club maar ik ben er meestal binnen 15 minuten al uitquote:
-10 staat in dat plaatje toch he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel een eens per jaar voorspelling
Doe maar net zon rolkwolk als in 2004. de teringquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel een eens per jaar voorspelling
Ik vind buitenzwemmen altijd zo koud he... zelfs al is het 32 graden dan moet ik er niks van hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten het seizoen wel, is goedkoper voor de club maar ik ben er meestal binnen 15 minuten al uit
10 jaar geleden alweer... Maar wat wassie mooi. 17 augustus geloof ik. Toen was ik op een verjaardag smiddags. En 2 straten hiervandaan was een windhoos. ALLES plat. Keidikke bomen dwars door het clubhuis van de voetbalvereniging. Niet erop maar erdoor. Al die bomen uit elkaar getrokken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doe maar net zon rolkwolk als in 2004. de tering![]()
Stiekem weet ik die datum nog supergoed omdat mijn zus toen net in dat noodweer een superlekkere vriendin op moest halen vanaf het station.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stiekem weet ik die datum nog supergoed omdat mijn zus toen net in dat noodweer een superlekkere vriendin op moest halen vanaf het station.
Daar kwam ze dan zeiknat binnen![]()
Ik vind het lekker om af te koelen. Als dat niet nodig is en het bad niet lekker verwarmd is houdt dat op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind buitenzwemmen altijd zo koud he... zelfs al is het 32 graden dan moet ik er niks van hebben
Meeste katten houden trouwens niet zo van water, dus zo gek is dat nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het lekker om af te koelen. Als dat niet nodig is en het bad niet lekker verwarmd is houdt dat op.
Niks mis met overdekt zwemmen in warm waterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Meeste katten houden trouwens niet zo van water, dus zo gek is dat niet
Eensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks mis met overdekt zwemmen in warm water
Haha, Staat dat ook op je zwembroek en mutsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:29 schreef Nattekat het volgende:
Weet je ook gelijk waar mijn username voor staat
Neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha, Staat dat ook op je zwembroek en muts
Komop zegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
EensVerwarmd water is prima. Maar buitenzwemmen... tja, heeel vroeger deden we dat nog wel eens. Nu ga ik gewoon bij mooi weer naar een binnenzwembad met deels doorlopend naar buiten. Kun je toch buiten zitten en zwemmen met warm water. Kga niet zwemmen om kou te lijen
Nee echt nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Komop zegmet het warme weer voor het aankomend weekend ga je toch veel liever zwemmen in een meer
Daar zullen er hordes van zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:37 schreef Nattekat het volgende:
Liever dit weekend niet ivm drukte en kleine kinderen
Niemand verslaat mijn 35 graden (hoger kon de meter niet metenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Nu wordt het komende dagen opgave om het binnen een beetje leefbaar te houden... vorig jaar zomer was het binnen op een gegeven moment 32 graden
Nu is het moment om de ramen open te gooien, lekker fris buitenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Nu wordt het komende dagen opgave om het binnen een beetje leefbaar te houden... vorig jaar zomer was het binnen op een gegeven moment 32 graden
Ga je mee maandag?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar zullen er hordes van zijn.
En natuurlijk lekker massaal zaterdagochtend om 9 uur in de auto naar scheveningen om om 14.00 nog steeds vast te staan halverwege in de brandende hitte.![]()
Zulke mensen![]()
Ramen zijn al weken niet meer dicht geweest. Hor ervoor, en in de slaapkamer staat de schuifpui ook altijd open, dag en nacht. Toch een voordeel om op 6hoog te wonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is het moment om de ramen open te gooien, lekker fris buiten
De vliet in Leiden vind ik zelfs lekker als het wat frisser is, laat staan in...quote:
Weer.nl geeft voor maandag 30 graden hier hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vliet in Leiden vind ik zelfs lekker als het wat frisser is, laat staan in...
23 graden maar
Onweer gaat dan vast ook tegenvallen
Ik wou...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
Gaat hard, koekoek 12 and counting. En ik wou ook instappen op 7 hé
Zijn de Chinezen soms wakker?
Ik hoopte gewoon op een nieuwe drop naar 7 + terugval naar 9 = 1BTC verdiend in 1 secondequote:
Over een halve minuut issie XC voorbij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hoopte gewoon op een nieuwe drop naar 7 + terugval naar 9 = 1BTC verdiend in 1 seconde
ftfyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:44 schreef Joosie200 het volgende:
Maar als dit de nieuwe XC is kan ie morgenochtend al op 4 staan zoDus misschien toch van wegblijven nu op 12
Mja.. zo kan het ook maar. Misschien mij toch maar houden aan > geen buy voor het slapen gaan. Buy om 06:00 uur 's ochtends werkt stukken beter. Trustenquote:
Morgen krijg ik op mn mieter dat het op 30 staatquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. zo kan het ook maar. Misschien mij toch maar houden aan > geen buy voor het slapen gaan. Buy om 06:00 uur 's ochtends werkt stukken beter. Trusten
You betquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Morgen krijg ik op mn mieter dat het op 30 staat
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
You bet![]()
DRK heeft ook een neergaande spiraal zoals XC. The magic of anon is gone in 60 sec?
Truequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:50 schreef Joosie200 het volgende:
Trouwens.. zei ik 10 minuten nadat Mintpal hem had gelist > nog geen verdubbeling te zien. Begon op 6 > is nu 12, verdubbeling in de pocket
Je vergeet een nulletjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over een halve minuut issie XC voorbij.
XC
Das toch de moeite niet man....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:54 schreef Joosie200 het volgende:
Ik duik het bed in met inkoop op Cinni.. deed het vandaag ook prima van 10 naar 11, dus waarom nu niet nog een keertje?
Veri stort nu wel in.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:55 schreef Joosie200 het volgende:
Veri is Cinni nu al voorbij in koers als volume
Ik ga vannacht voor de verdubbeling met CRY. 32 naar 64quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Noem 0,35 BTC maar niet de moeiteDoe dat drie keer = 1BTC
![]()
Truste katjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:56 schreef Nattekat het volgende:
Sell op 29999 satoshi, wekker op 29500 en tijd om te pitten.
Trusten lieve BIT'ertjes
van 0,05 naar 0,10. Whooptiedooptiedooquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga vannacht voor de verdubbeling met CRY. 32 naar 64
0.07 naar 0.14quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
van 0,05 naar 0,10. Whooptiedooptiedoo
Screens gezien ja. Ik ben niet van die hit-and-run orders. Ben meer van all-in, vind ik leuker.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar je zag mn printscreen daarstraks? Superveilig handelen zo hoor. En ik zit toch uren per dag te klikken en te kijken, waarom zou ik volle bak in 1 coin vast willen zitten
Hij zit bijna aan 24h low. Interessant, only way is up then?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
Cry = binnen op 32. Ben benieuwd. Orderboek schreeuwt om een stijging.
Op een of andere manier is het echt zo dat als ik gewoon met m'n 0.05 tot 0.1 ordertjes speel dat het 9 uit 10x prima gaat. En als ik een keer 0.50 of meer erin stop is het al-tijd ellende.Zo stom is dat, want dat heb ik bijv met 50 trades 0.2 verdiend in totaal, en dan is het in 1x weg als mn coin zakt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Screens gezien ja. Ik ben niet van die hit-and-run orders. Ben meer van all-in, vind ik leuker.
Naja wie weet. Je kunt 10 sellorders zien in het orderboek van Bittrex, de bovenste is 0.0031 en de laatste 0.0048. Totaal volume tot aan 0.0048 is 1.5 btcquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hij zit bijna aan 24h low. Interessant, only way is up then?
Mja, het is pas weg als je op die sell knop ramt. Op zo'n moment moet je het geduld opbrengen dat eventjes niet te doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zo stom is dat, want dat heb ik bijv met 50 trades 0.2 verdiend in totaal, en dan is het in 1x weg als mn coin zakt.
Oh maar ik heb bergen geduld hoor, ik heb verschillende coins bijna een maand vastgehouden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, het is pas weg als je op die sell knop ramt. Op zo'n moment moet je het geduld opbrengen dat eventjes niet te doen
Nee, op die manier. Zou ik ook niet doen, ik ga daarom ook niet verder dan een week aankijken. Geen spike naar boven of geen herstel? Dan maar verlies nemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh maar ik heb bergen geduld hoor, ik heb verschillende coins bijna een maand vastgehouden.
maar ik heb ook wel es weken vastgehouden en dan zakte het, en zakken en zakken en ineens is je 0.05 nog maar 0.005 waard. Nou dat riskeer ik gewoon niet niet 0.75 ofzo.
Zeker. Maar die kleine coins zijn mij te volatiel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
En als ik bij zo'n hobbelcoin als Cloak vanmiddag tot 8x toe tussen de 7 en 12% pak, loopt dat toch aardig op.
Weetje wat er gebeurt als ik mn verlies neem in een coin. dan gaat ie omhoog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker. Maar die kleine coins zijn mij te volatiel.
Ik keek ook niet lijdzaam toe hoe mijn Cinni gekocht @17 afkabbelde naar @8 of zelfs @4. Bij @12 greep ik in en nam ik mijn verlies > inmiddels ruimschoots goedgemaakt.
Nou ik heb Cinni nog niet boven de 17 zien komen al die tijd nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weetje wat er gebeurt als ik mn verlies neem in een coin. dan gaat ie omhoog.
Of dat nou na 3 uur, na 3 dagen of na 3 weken is
En ik heb juist bijna heel m'n vermogen met kleine handelsvolumes vergaard. Sun, Tak, Mrs, Dope. Coins die elke week gegarandeerd een keer over de kop gingen. Nu niet meer dus zoek ik m'n heil ergens anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou ik heb Cinni nog niet boven de 17 zien komen al die tijd nietDus ik heb andere ervaringen. Maar ik mijd dan ook laag handelsvolume coins.
10?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naja wie weet. Je kunt 10 sellorders zien in het orderboek van Bittrex, de bovenste is 0.0031 en de laatste 0.0048. Totaal volume tot aan 0.0048 is 1.5 btc
Nope, behalve dan hoog inkopen en laag verkopenquote:
Huh?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:14 schreef Joosie200 het volgende:
Maar ik zie dat de nachtploeg is gearriveerd, Ed take it away. Trusten allebei
Had een sellorder gezet op 443. Nu kom ik er niet meer inquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:00 schreef edraket31 het volgende:
Komt wel goed, helemaal met de announcement die ze straks doen (check bitcointalk)
Heb mijn sellorders weggehaald, laat me graag verrassen bij het ontwaken
Ik vind het stom om eerst een sellorder te zetten en daarna hoger terug te kopenquote:
Ik word zo gruwelijk ziek van die 1 satoshi boven mn buy gaan staan he. Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:22 schreef edraket31 het volgende:
Tsssss, is toch geen verlies?
Gewoon wat minder winst. Elke trade is een nieuwe trade.
Announcement is pas over 8 uur en zie m gaan!
Ik heb er 250 totaal... Maar als het perongeluk inzakt naar 400 ofzo nog komend half uur ongeveer dan koop ik er nog wat bij. Anders niet want dan ga ik naar bed en zie morgen de schade wel.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:30 schreef edraket31 het volgende:
Heb een sell gezet van 400 Stuks zodat ik wat speelgeld heb.
Wil proberen om te profiteren van de spread
Toch wordt er niet echt geselld. De buyorders kruipen gewoon omhoog.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:37 schreef edraket31 het volgende:
Ja, dat ging ff snel.
Mijn order was er door en de laagste buyorder stond meteen hoger dan mijn verkoop.
Nevermind, heb er nog genoeg inzitten
Mag best een klein stukje omlaag op zich. Zal eens een buyorder zetten voor nog 100 erbij ofzo. Maar dan moet het morgen wel enorm gestegen zijnquote:
Tnxquote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:58 schreef edraket31 het volgende:
Ik zag t door deze tweet
@magaura11: https://t.co/YsAW58MOg3 update... #CRY #CryptCoin
Ik ga maffen, have fun!
Je wordt gezochtquote:
twitter:BittrexExchange twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 06:58:25if you are an experienced mobile app developer, we'll pay you to build an iphone and android app for bittrex. contact us at support@bittrex reageer retweet
Tijd om wat Doge in te slaan?quote:Facebook has approved a cryptocurrency tipping app for the first time, and it’s surprisingly not Bitcoin’s. On June 5, 2014, Alejandro Caballero, developer of The Doge Tipping App posted an excited announcement on Reddit’s Dogecoin section. Facebook approves The Doge Tipping App, and their new Multicoin Tipping App followed in its place.
http://www.cryptocoinsnew(...)pping-app/2014/06/06
Slecht nieuws. Als FB in zee gaat met iets als Doge, dan lijkt het meer speelgoedgeld dan iets serieus. Alsof je met digitale hondjes elkaar kunt tippen die uiteindelijk wel ergens geld waard zijn, dan zal het perspectief zijn van de gemiddelde cryptoleek..quote:
.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:58 schreef _DeMoN_ het volgende:
DCM op 19... gekocht op 30.. gaat weer goed.
Hebben jullie deze nog op tijd van de hand gedaan? Kutcoin.
quote:
twitter:CryptoDabbler twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 10:10:52#BlackCoin big push is inevitable - it will happen without notice. Be careful not to be left behind. #Wsj #litecoin #bitcoin reageer retweet
Kort nachtje met 3u slaap maar heel wat leuke korte ritjes gemaakt met cry, pc, vrc, bostquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, alles wat ik gisteren heb gekocht, staat in de min.
Nou ja, goede reden om eens een dagje wat rustiger aan te doen met traden. Sell orders staan en ik zie later wel wat daarvan aangetikt is en wat niet.
Met het laatste restje vrije BTC heb ik net ook 13% gepakt met CRY. Nu even de volgende daling afwachtenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kort nachtje met 3u slaap maar heel wat leuke korte ritjes gemaakt met cry, pc, vrc, bost
Telkens zo'n 15-20% rendement, zit nu alleen nog met een restje pinkcoin omdat een whale het nodig vind om de koers van 200 naar 90 te drukken, maar die herstelt zich aardig
Daar blij ik voorlopig even uit....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met het laatste restje vrije BTC heb ik net ook 13% gepakt met CRY. Nu even de volgende daling afwachten.
I don't give a FKCquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:15 schreef DaMart het volgende:
https://www.altcoincalendar.info/coins/534-FKC
WTF.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:15 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Handelen in altcoins, een uitleg voor dummies
[..]
I don't give a FKC
Voor iemand die beweert Twitter niet te kennen, ben je er erg actief (en al veul langer dan de afgelopen dagen)quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:04 schreef roislecxe het volgende:
-Coin gaat ook lekker, man man....
0 van de 9 sellorders aangetikt
Huh? Ik heb jouw linkjes toegevoegd. Das alles. En mijn account is pas 2 dagen oud ofzo hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Voor iemand die beweert Twitter niet te kennen, ben je er erg actief (en al veul langer dan de afgelopen dagen)
Ik ga echt geen berichtjes tikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:20 schreef edraket31 het volgende:
Oh, dacht dat jij dit was:
@royke_rr: Still holding #CRY and #VRC today, one will win, one will lose before monday. Let the games continue!
Long-term bitcoin holden en tegelijk winst maken in altcoinsquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef vincm het volgende:
Ik kwam ooit in dit subforum voor Bitcoins, en ik heb nog steeds alleen bitcoins... Ik snap niet waarom iedereen blijft handelen in andere coins. Kan je toch helemaal niks mee?
Simpel: met handel in altcoins kun je meer bitcoin sprokkelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef vincm het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen blijft handelen in andere coins. Kan je toch helemaal niks mee?
Je geeft het antwoord af al: handelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef vincm het volgende:
Ik kwam ooit in dit subforum voor Bitcoins, en ik heb nog steeds alleen bitcoins... Ik snap niet waarom iedereen blijft handelen in andere coins. Kan je toch helemaal niks mee?
Fixedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Long-term blackcoin holden en ooit winst maken in altcoins
krijg nu ook nog een beetje hulp ook:Dtwitter:TenaciousCrypto twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 15:15:20probably a good time to get into DIS on this dip, and CLOAK on the next dump reageer retweet
Weer een account toegevoegd aan de lijst... staan er nu al 36 opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:21 schreef apacalipto het volgende:
krijg nu ook nog een beetje hulp ook:Dtwitter:TenaciousCrypto twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 15:15:20probably a good time to get into DIS on this dip, and CLOAK on the next dump reageer retweet
Als ik wist dat ik de prijs omhoog zou krijgen had ik er wel meer in gestoken..
twitter:MintPalExchange twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 15:31:32Coin2.1 (formerly Coin2.0) is back. The market is now live, and deposits and withdrawals are working again. https://t.co/QlgZD97vfD reageer retweet
De coin waar ik dacht goedkoop in te kunnen stappen en waarbij mijn order maar niet werd gepakt. Steeg dondershoog, daalde donders snel > stapte eruit met verlies om groter verlies te voorkomenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:36 schreef DaMart het volgende:
Weer een markt erbij/terug op Mintpal: https://www.mintpal.com/market/C2/BTCtwitter:MintPalExchange twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 15:31:32Coin2.1 (formerly Coin2.0) is back. The market is now live, and deposits and withdrawals are working again. https://t.co/QlgZD97vfD reageer retweet
wat waren toen de koersen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De coin waar ik dacht goedkoop in te kunnen stappen en waarbij mijn order maar niet werd gepakt. Steeg dondershoog, daalde donders snel > stapte eruit met verlies om groter verlies te voorkomen
De koersen waren toen (8 meiquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:45 schreef smiths het volgende:
[..]
wat waren toen de koersen?
C2 wil nu toch iets gaan doen met coins krijgen door te gamen?
Mogen ze eerst een mooiere game gaan makenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:45 schreef smiths het volgende:
[..]
wat waren toen de koersen?
C2 wil nu toch iets gaan doen met coins krijgen door te gamen?
Voeg #cry toe in je lijstquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:12 schreef roislecxe het volgende:
Waarom wordt er niks meer getwitterd over CRY. Dacht dat die vandaag met wat nieuws zouden komen ofzo en de coin kan wel een huppeltje omhoog gebruiken.
Ik zie geen plaatjes hoor als ik dat intikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die eerste foto die je ziet als je op #cry zoekt....
What has been seen....
Ik zie hem ook niet meerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatjes hoor als ik dat intik
Wil ik het weten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die eerste foto die je ziet als je op #cry zoekt....
What has been seen....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vast een FOK!er
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:10 schreef DaMart het volgende:
Er is op Mintpal echt niet veel meer om in te stappen voor wat winst of zo... alleen de bekende grote coins bewegen wat, de rest amper.
Wat dat betreft lijkt Mintpal Craptsy een beetje achterna te gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
DitEn dan zelfs komt BC tot stilstand.. kopen op 28, verkopen op 28,4 geeft mij een whopping 0,01 BTC extra
Craptsy is nooit goed geweest. En waar gaat al het volume dan naartoe?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt Mintpal Craptsy een beetje achterna te gaan.
Vrees dat de walvissen zich terugtrekken om USD/BTC te beïnvloedenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Craptsy is nooit goed geweest. En waar gaat al het volume dan naartoe?
Herkenbaar... ik heb wel wat BTC vrij op Mintpal, maar ik heb geen idee wat ik er mee zal doenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Die piek van BC lag wel een hele procent hoger dan de vorige
Ergo: Ik verveel me kapot
Had ik ook, tot ik uit verveling BC kocht op 28, in de verwachting dat ie wel weer snel 29 zou aantikkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik heb wel wat BTC vrij op Mintpal, maar ik heb geen idee wat ik er mee zal doen.
Ik heb hem nog op 28000, slechts 2,5% onder de startwaardequote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:44 schreef Joosie200 het volgende:
Denk ik dat BC wel naar 29 weer zal gaan, gaat ie naar 27,3Ergo.. te duur gekocht
Jij kan tenminste nog watquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... ik heb wel wat BTC vrij op Mintpal, maar ik heb geen idee wat ik er mee zal doen.
Ik haat jequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
BUG / "Dode pixel" in de layout
Na dit topic kan je niet normaal meer FOK!en
Mijn rechterboxje staat ervoor dus /carequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest even zoeken welke vlek op het scherm het was. Misschien toch maar eens mijn monitor schoonmakenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mijn rechterboxje staat ervoor dus /care
Ben ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik heb de 1-satoshibot weer gevonden hoor... zit nu bij ITC.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef DaMart het volgende:
Ah, ik heb de 1-satoshibot weer gevonden hoor... zit nu bij ITC.
quote:
Jee, mijn sell order is erdoor... en die van de bot ook... die begon op 102, ik heb hem naar 95 gedruktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik misschien ook
Vorige keer zat ik je trouwens echt te trollen
Niet dag en nacht naar bitcoinwisdom kijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Joosie200 het volgende:
Goed.. sell gezet op 29, ik ga wat andere dingen.. Person of Interest kijken bijvoorbeeld!
Zolderkamerautistquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet dag en nacht naar bitcoinwisdom kijken
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:31 schreef Joosie200 het volgende:
Al gezien dat Blackcoin in een blog van de Wallstreet Journal besproken wordt?
Niet meer zo hard als vroegerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:24 schreef videonatic het volgende:
Maken mensen in deze reeks nog grof geld ermee of is het inmiddels rustig?
Ik maak enkel verliesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:24 schreef videonatic het volgende:
Maken mensen in deze reeks nog grof geld ermee of is het inmiddels rustig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |