https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
ITC vergelijken met VRCquote:
Ja nooit op geletquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
ITC vergelijken met VRC![]()
Kijk dan liever wat er gebeurde met de andere coins die mintpal zelf heeft toegevoegd.
BCquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef roislecxe het volgende:
Geen cloak meer komend uur denk. teveel dalend.
Zo maar eens op zoek naar een nieuw slachtoffer.
Not gonna happen. Ik zit nog vast in BC van vanmiddag. geen idee waar ie nu staat, maar vast niet boven de 30.quote:
Je kocht boven de 30?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Not gonna happen. Ik zit nog vast in BC van vanmiddag. geen idee waar ie nu staat, maar vast niet boven de 30.
Dit dus.. maar zie ik het goed, VRC spike op 4 BTC vanaf 0,00008?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt altijd, er zijn meer mensen die ze willen dumpen dan mensen die er vroeg bij willen zijn.
Troll met 0,0001btcquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit dus.. maar zie ik het goed, VRC spikte op 4 BTC vanaf 0,00008?
Zo gaat het dus altijd...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef roislecxe het volgende:
Het aanbod is veel groter dan de vraag op het moment.
Welcome Neo to the real world, welcome to the Matrix gezwans krijg ik hiervanquote:I know for a fact that there are massively skilled people supporting Evan and the dev team right now.
Why? Because they want a coin that is anonymous, a private way of doing our business. This is ideological. This stuff motivates and inspires people. This creates passion in people and Evan has such massive support because he is representing a coin whose time has come.
This sentiment is a backlash to the post-Snowden NSA big brother s**t where everyone, however subconsciously, feels the eyes of the state over their shoulder.
This is not just another coin... it has a purpose.
XC ging eerst terug naar de 78 toen verdubbeling en nog een keer en etc. Wat er daarna met die FUD war gebeurde ja dat was jammerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:52 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie nog geen verdubbeling, eerder een 1-op-1 overnemen van de Bittrex prijs
Wordt eens tijd dat DRK eens onder FUD sterftquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Welcome Neo to the real world, welcome to the Matrix gezwans krijg ik hiervan
DRK is the chosen one want post-Snowden needs ano coin!
beter houdt ie de 4 cijfers. dat vind ik de fijnste coinsquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Just another dumpcoin in optima forma
Das altijd het openingsbod om de grafiek te verkloten. Das 0.00001 btc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Maar serieus.. wie heeft VRC kunnen cashen tegen 4 BTC de stuk?Dan kan je grof geld verdienen!
Noem je dit grof geld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Joosie200 het volgende:
Maar serieus.. wie heeft VRC kunnen cashen tegen 4 BTC de stuk?Dan kan je grof geld verdienen!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Zie dat order depth dan ook, SAT kloon!
Hmm.. nee dan nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef smiths het volgende:
[..]
Noem je dit grof geld?
2014-06-05 20:47:04 SELL 4.00000000 0.00010000 0.00040000
MP heeft dat al opgelost. Zie de vorige coin.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das altijd het openingsbod om de grafiek te verkloten. Das 0.00001 btc.
IRC link ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
Youpump in 3...2..1.. 80 man pumpteam, jaja
Een weerman geeft je prognoses, niemand weet wat Bitcoin zal doen. Maar aangezien ie nu tegen de 500 euro aantikt en hij op zijn hoogtepunt 850 euro o.i.d. was zit er ruimte voor meer groei. Juist in een tijd waarin Bitcoin weer positieve publiciteit krijgt, Ebay het gaat overwegen om op te nemen in Paypal, Apple Bitcoin apps toestaat en meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:01 schreef SilentWolf het volgende:
Heeft het nog zin om in te stappen in BitCoins / wat zijn de prognoses?
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een weerman geeft je prognoses, niemand weet wat Bitcoin zal doen. Maar aangezien ie nu tegen de 500 euro aantikt en hij op zijn hoogtepunt 850 euro o.i.d. was zit er ruimte voor meer groei. Juist in een tijd waarin Bitcoin weer positieve publiciteit krijgt, Ebay het gaat overwegen om op te nemen in Paypal, Apple Bitcoin apps toestaat en meer.
Ik zat ook al te F5en maar het is echtquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef DaMart het volgende:
Daar zit je dan met je sellorder van 2000 satoshi.
Ik heb 2 BTC gekocht via Bitonic in februari voor in totaal 814 euro (eerste coin: 429 euro, tweede coin: 385 euro) en via een account op Mintpal het eerst zien halveren naar 1 BTC (in april ~300 euroquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
Hoeveel hebben jullie ongeveer geïnvesteerd in BitCoins?
[..]
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?
Idem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef smiths het volgende:
Een coin pumpen met 0,0 volume lekker makkelijk. Ik blijf mooi aan de zijlijn, doe er niet aan mee.
Neequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoorde dat DaMart vastzit in MRS op 2k?
Ik ben begonnen met 50 euro om de boel uit te testen en het traden te ontdekken. Oefengeld dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen hier hebben geïnvesteerd in BitCoins en wat hun rendementen zijn. Is dit ergens terug te vinden?
Laten we zeggen dat ik rond 0.05 bitcoins ben begonnen met traden, alles gemined. Dit heb ik opgebouwd tot een top van 0.46btc. Op dit moment vast in een coin die gecrasht is, nog 0.37btc over as we speak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:11 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Heel stiekem wil het toch omhoog klimmen ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
En stiekem gaat VRC toch naar de 5 cijfers.
Ja Katje droom maar verderquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Als mijn bot had gewerkt, ik niet vastzat in BC en geen sell op 100% had geplaatst had ik nu een volle bitcoin winst gehad
Alsquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Als mijn bot had gewerkt, ik niet vastzat in BC en geen sell op 100% had geplaatst had ik nu een volle bitcoin winst gehad
Was nooit gebeurd omdat ik mijn sell automatisch rond de 100% zou plaatsenquote:
Nee, je kan wel instellen dat mensen eerst toestemming moeten vragen. Oja, en blokkeren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
Kun je iemand die jou volgt ontvolgen ofzo?
Hm. naja, een of andere coindingesexchange ofzo heb ik ineens als volgerquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je kan wel instellen dat mensen eerst toestemming moeten vragen. Oja, en blokkeren.
Volgt gewoon terug. Ik wordt gevolgd door de formule 1 commentator terwijl mijn laatste tweet jaren geleden wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hm. naja, een of andere coindingesexchange ofzo heb ik ineens als volgerHij volgt maar een end weg. Tik toch nooit iets.
Maar ik volg hem niet eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgt gewoon terug. Ik wordt gevolgd door de formule 1 commentator terwijl mijn laatste tweet jaren geleden was
En jij hebt nog niks getweet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar ik volg hem niet eens
En dat ga ik niet doen ook. vind 10 personen wel meer dan genoeg.
Neequote:
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kendequote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
NeeEn toch heb ik zelfs al 2 volgers. Een of ander ventje waarmee ik ooit samenwerkte. Na een uur had ie me al. Geen idee hoe en waarom.
Allemaal toevoegen dan heb je lekker veel vriendenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kende
En Facebook weet schijnbaar beter bij wie ik op de basisschool heb gezeten dan ik zelf.
Hadden we jou niet weggepest?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorgestelde meuk waarschijnlijk. Ik kreeg op twitter ook allemaal suggesties waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze kende
En Facebook weet schijnbaar beter bij wie ik op de basisschool heb gezeten dan ik zelf.
Ja man, dan ben ik ook onmeunig populair enzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Allemaal toevoegen dan heb je lekker veel vrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukt je toch niet, geef te weinig cares om gepest te wordenquote:
Valt mee toch? Gestegen sinds vanochtendquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet jij niet BlackCatCoin kopen.
66% gezakt vandaag maar.
Wat dacht je van het orderbook van BTCSquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Jullie MOETEN even het orderboek van Mars kijken
Mars is veeeel absurderquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dacht je van het orderbook van BTCS.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Jullie MOETEN even het orderboek van Mars kijken
BC slechts 30btc verwijderd van mijn sellquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
0.3btc om naar 1 te gaan. Ik ga wel ff een buyorder zetten denk ergens.
Dus geen vaste percentage als beloning voor staken in je wallet, maar een variabele namate de prijs stijgt. Interessant conceptquote:So the innovation here is the dynamic interest rate. The way it works is that the interest rate scales according to network stake. If there's a higher amount of staked coins, the interest rate goes up. That means the more "invested" you are in the coin, the more interest you will make. This essentially gives incentive for you to hold your coin in your wallet rather than keeping it on an exchange, gives you reason to tell your friends to acquire some coin and keep it staking, etc. because it helps both you and them. It's the only coin that provides additional reward for keeping the coin. It also provides a reasonable interest rate compared to Blackcoin (1%) and other PoS coins (10%+ interest). Most stable economies have higher inflation than 1% so assuming the coin's value keeps steady it makes more sense to put it in FIAT and earn traditional interest. With the dynamic scaling interest rate, you're likely to make 2-2.5% interest which is much more in line with mature economies.
In addition, we keep the very fast transaction times of Blackcoin, allow for a longer mining period so the distribution is more fair (14 days vs 5-7 days of other PoS coins), have a completely fair start with no premine at all and a pre-announcement thread, etc.
We really want to see this coin succeed. I've been mining and holding cryptocurrencies for years now since I was in College mining bitcoin on my laptop. I was a Doge miner on day 1 and thought it was neat but thought the PoS aspect of Blackcoin was a great idea. Still, I thought the interest rate was too low to incentivize holding and I think there's a lot of inter-community turmoil going on right now. Us devs have had Vericoin in testing for over a month now. We wanted to make sure all of our ideas were implemented correctly and so we created a few test nets before our release. We could have released an immature coin early but because this is something we all believe in and think has real potential we're a little late to the hybrid PoW/PoS game. Hopefully the community will see the merit in the coin and we can get mining, get some donations into the foundation for bounties (a la Blackcoin), and get a real community started.
Check out the reddit page: http://www.reddit.com/r/vericoin, and join us on IRC on Freenode #vericoin.
SPOILER: Niet voor roislecxe, de rest mag wel kijkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
En die klappers vallen altijd in de buurt, maar nooit bij jezelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
Maar eigenlijk is het toch 99 van de 100 keer hetzelfde?
Voorspelling voor zwaar onweer, de dag zelf toch redelijk bewolkt waardoor het niet echt warm wordt en het blijft bij een paar flinke klappers.
Waterpolo toch? Is dat buiten?!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn training gaat nu niet door, de eerste keer zou het zijn dat het niet te koud is voor mij![]()
Dit is wel een eens per jaar voorspellingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:08 schreef tralalala het volgende:
Maar eigenlijk is het toch 99 van de 100 keer hetzelfde?
Voorspelling voor zwaar onweer, de dag zelf toch redelijk bewolkt waardoor het niet echt warm wordt en het blijft bij een paar flinke klappers.
Buiten het seizoen wel, is goedkoper voor de club maar ik ben er meestal binnen 15 minuten al uitquote:
-10 staat in dat plaatje toch he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is wel een eens per jaar voorspelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |