Euh, 17 of 18 ofzo denk ik.quote:
Stellen vrouwen echt zulke hoge eisen qua uiterlijk? Ik heb het idee dat dat wel meevalt, van wat ik in mijn omgeving zie dan. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet alleen op het uiterlijk van diegene.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moet ook niet té inderdaad, daar kan ik zelf ook niet tegen.. maar ik voel mijzelf iig behoorlijk onzeker in een "vatzig" lichaam en te gespierd hoeft ook niet. maar het alles een beetje netjes en strak is toch wel gunstig lijkt mij zo. Of je moet net iemand treffen die wel van wat vet of een walvis houdt.. smaken verschillen natuurlijk.. Ik spreek enkel over het algemene beeld.
En dat is IMHO niet dik.. maar ook geen anabolen man.. gewoon netjes strak, weinig vet.. goede mannelijke vorm (dus beetje spiertjes, niet perse wasbord) .. beetje lastig uit te leggen.
Al kan ik als man ook zeggen dat er een ideale vrouw bestaat maar dat het niet nodig is natuurlijk.
Uiteindelijk gaat het ook om de klik en als het om puur fysiek gaat is mijn smaak ook zeer breed.. ideaal bestaat namelijk niet imho, er zijn zoveel soorten..
Ik denk alleen dat vrouwen soms best wel hoge eisen stellen, op het eerste gezicht.. maarja, vice versa, dat doen mannen ook.. En dat is het knooppunt ofzo.. Iedereen heeft voorkeuren maar uiteindelijk wijk je er toch wel wat vanaf denk ik zo. Ik ga sowieso meer voor geestelijke chemie dan voor het lichamelijke.. al moet ik eerlijk zeggen dat uiterlijk wél een rol speelt. Maar dan in mindere mate, én er zijn grenzen.
Wat dat betreft verschillen vrouwen en mannen niet eens zoveel van elkaar.
Ik heb hele mooie blauwe ogen en een gouden lachquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb torenhoge eisen, maar daar is uiterlijk er dan niet één van. In elk geval niet qua postuur, wel qua gezicht en uitstraling.
Ik zeg niet dat uiterlijk geen rol speelt hè. Alleen dat dat niet dat geschetste ideaalbeeld hoeft te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:30 schreef YokiKater het volgende:
Als uiterlijk geen rol zou spelen dan kan je komen met de stelling.. zou je Patty Brard doen?
Heel veel mannen zouden zeggen; NOOIT VAN MIJN LEVEN!!!.. terwijl er ook mannen zijn die er rustig over heen gaan..
Vrouwen kijken misschien iets minder naar uiterlijk en meer naar innerlijk.. maar als je zou stellen;
Zou je Dikke Dennis doen? dan zijn er ook al een hoop heel snel met hun mening klaar..
Interessant is het niet?
Als dat laatste letterlijk is, haak ik afquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie blauwe ogen en een gouden lach
Mjah, ik denk dat.. zeker na het eerste opzicht.. vrouwen best wel hoge eisen stellen.. niet alleen qua uiterlijk maar ook qua inkomen.. Al kan echte verliefdheid natuurlijk altijd als een bom binnen vallen en dat is het mooiste wat er is. Ware liefdequote:Op donderdag 5 juni 2014 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Euh, 17 of 18 ofzo denk ik.
[..]
Stellen vrouwen echt zulke hoge eisen qua uiterlijk? Ik heb het idee dat dat wel meevalt, van wat ik in mijn omgeving zie dan. Je wordt toch verliefd op een persoon, niet alleen op het uiterlijk van diegene.
Ik ben PIMPquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als dat laatste letterlijk is, haak ik af
Sorry, vond het wel fijn om mijn hart te luchten.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat een gezeur zeg over hoe iemand eruit ziet. Kan mij dat nou schelen.
Wat het inkomen van een vrouw is interesseert mij echt geen hol.. het is juist het omgekeerde.. "vrouwen" zijn golddiggers.. tegenwoordig.. dat is iets wat meeteld.. en dan worden ze weer geplayed en dan komen ze bij mij huilen.. been there.. tenminste.. dat zijn jonge vrouwen en vrouwen die uit 1 of 2 relaties komen.. Iedereen wil "picture perfect" maar we zijn niet allemaal "Wes en Yolanthe"quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Eisen qua inkomen? Dan val je gewoon echt op de verkeerde vrouwen, yoki
Ik kan er sowieso niet over meepraten dus ik houd mijn mond verder. Ik ga zo weer haxballen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke verhalen.
Met je VBL.
Ja daarom zeg ik ook lekker belangrijk en ik kan er niet over meepraten etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent toch al afgeschreven..Dat zijn je eigen woorden
Geile panter
De meest lelijke meid die ik heb gehad was de grootste slet van allemaalquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:42 schreef Specularium het volgende:
Je moet ook altijd een lelijke vriendin nemen, die gaat tenminste niet zo snel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |