tonijn is anders een stuk groter als karper...quote:
Niet in stukjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
tonijn is anders een stuk groter als karper...
Yup... klein uurtje ofzo thuis...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet in stukjes![]()
Klaar met werken weer
#202 en #203 ben ik al bij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Pas op mensen, Inodder is aan het teruglezen.
Bereidt u voor op een 'blast from the past'.
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....quote:
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troepquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Das kut dan jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Gaan we dan ons verdriet verdrinken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Wel op je telefoon letten hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
ja somsquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstMaar je ging wel eens hardlopen toch ?
zuurstof genoeg jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebt
Bij zwaar werk moet dat wel soms jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal zet ik gewoon een mentale Switch om
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meer![]()
![]()
![]()
Lijkt wel goed hè
33 graden, ben je niet blij dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lees net dat het tussen de 25 en 30 graden word van het weekend
Dan ga ik weer doodquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Juist het is dan altijd gelijk zo benauwd, warm is niet erg maar benauwd welquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aan
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussiequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij voor de Stones of de Beatles, je moet een besluit nemen.
Ach gos, schijnbaar nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn Ribben net weer in orde en gelijk gebeld worden voor werk mag ik ook eens een leuke zomer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |