tonijn is anders een stuk groter als karper...quote:
Niet in stukjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
tonijn is anders een stuk groter als karper...
Yup... klein uurtje ofzo thuis...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet in stukjes![]()
Klaar met werken weer
#202 en #203 ben ik al bij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Pas op mensen, Inodder is aan het teruglezen.
Bereidt u voor op een 'blast from the past'.
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....quote:
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troepquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Das kut dan jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Gaan we dan ons verdriet verdrinken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Wel op je telefoon letten hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |