Dat klinkt als een TT om van te kotsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Had net een leuke TT eindelijk
Bacon met een laagje Choco![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een TT om van te kotsen.
smelt wel ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Had net een leuke TT eindelijk
Bacon met een laagje Choco![]()
Jij kotst van elke TT die je niet zelf maaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een TT om van te kotsen.
Incorrect, de meeste TT's vind ik helemaal kicken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij kotst van elke TT die je niet zelf maakt
En het was nog gemeend ook, Soury lijkt een harde tante en soms wat bot, maar ze is in het echt reuze gezellig en liefquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En het was nog gemeend ook, Soury lijkt een harde tante en soms wat bot, maar ze is in het echt reuze gezellig en lief
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor werk mischien ben ik er soms
soms maar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor werk mischien ben ik er soms
Het is waarquote:
Neem je de rest met je mee? Top!quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaan we zeker doen, BDS verdiend een missing shout-out topic
Mijn kloonquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je de rest zo vervelend vind waarom ga je dan niet zelf
Ik moes juist om je lachen, kan ik het helpen dat je serieus wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga niet zo tegen me doen he, wees eens lief
Was je me aan het uitlachenquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moes juist om je lachen, kan ik het helpen dat je serieus was
tonijn is anders een stuk groter als karper...quote:
Niet in stukjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
tonijn is anders een stuk groter als karper...
Yup... klein uurtje ofzo thuis...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet in stukjes![]()
Klaar met werken weer
#202 en #203 ben ik al bij...quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Pas op mensen, Inodder is aan het teruglezen.
Bereidt u voor op een 'blast from the past'.
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....quote:
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troepquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Das kut dan jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet verstandig.... morgen anderhalf uur eerder beginnen....![]()
![]()
Smeerlappen.... Natuurlijk heeft dan niemand een excuus.... Sorry ik kan niet ik heb om 5 uur eerst nog een verjaardag
Gaan we dan ons verdriet verdrinken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Wel op je telefoon letten hèquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Treur niet ik moet morgen ook weer in de tering troep
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebtquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb echt een half jaar niks aan me conditie gedaan![]()
![]()
ja somsquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei dan is alles wel weg en opbouwen is het moeilijkstMaar je ging wel eens hardlopen toch ?
zuurstof genoeg jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je luchtflessen bij je hebt
Bij zwaar werk moet dat wel soms jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Meestal zet ik gewoon een mentale Switch om
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dacht dat ik alles had gezien van jiskefet maar deze ken ik niet meer![]()
![]()
![]()
Lijkt wel goed hè
33 graden, ben je niet blij dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lees net dat het tussen de 25 en 30 graden word van het weekend
Dan ga ik weer doodquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef ChocoFan het volgende:
En ik dacht ik vermeld het toch maar ff
De stones zijn in nederland aangekomen![]()
Juist het is dan altijd gelijk zo benauwd, warm is niet erg maar benauwd welquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekker toch, alleen die Nederlandse 30 voelt wel eens vies aan
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussiequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben jij voor de Stones of de Beatles, je moet een besluit nemen.
Ach gos, schijnbaar nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn Ribben net weer in orde en gelijk gebeld worden voor werk mag ik ook eens een leuke zomer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |