Ik heb hem ook nooit begrepen maar vroeger mocht je ze echt niet allebei leuk vinden, bij mij thuis dan. nu vind ik ze allebei leuk, vroeger alleen de stonesquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussie
Beatles.
Oh ok gelukkig dan maar, zolang je je telefoon maar in de gaten houdquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak wel weer plezier op de werkplek dat kan ik ook![]()
Zoiets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak wel weer plezier op de werkplek dat kan ik ook![]()
quote:
Eigen keuze of indoctrinatie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mijn god dat blijft echt een belachelijke discussie
Beatles.
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lansie, hoe is weer back in business? Of was je maar half weg
Pff ja kon het ook niet geloven, erg overdreven. Maar yv is helemaal TOP!quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.
Stevig vervroegd vrij uiteindelijk. Voor het WK hè.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pff ja kon het ook niet geloven, erg overdreven. Maar yv is helemaal TOP!![]()
![]()
Mooi. Heb je er een beetje vertrouwen in?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stevig vervroegd vrij uiteindelijk. Voor het WK hè.
Hallonquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, maar ik had 4 monaten gekregen voor wat onschuldige gifjes. Onschuldiger als wat ze op dit moment in VBL SC aan het posten zijn in ieder geval. Maar Yvonne is een topwijf hè.
Uh. Nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi. Heb je er een beetje vertrouwen in?
quote:
Gaat hem niet worden inderdaad. Hopelijk dat België eens wat klaar speelt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Met VDV en Strootje al niet, dus nu al helemaal niet.
Had je gehoord van die oefenwedstrijd. Wilmots.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden inderdaad. Hopelijk dat België eens wat klaar speelt.
Ongelofelijke droplul inderdaad. Ook leuk voor dat keepertje wat normaal nooit geen pot zou spelen bij de Duivels.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had je gehoord van die oefenwedstrijd. Wilmots.
Je zal maar denken dat je je eerste cap in the pocket hebt. Zou die wel een premie krijgen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ongelofelijke droplul inderdaad. Ook leuk voor dat keepertje wat normaal nooit geen pot zou spelen bij de Duivels.
halloquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Want is geen officiële interland.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zal maar denken dat je je eerste cap in the pocket hebt. Zou die wel een premie krijgen.
Oh kut. T9. Ik bedoelde tomaten.quote:
Fucked up.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Want is geen officiële interland.
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.quote:
Houden zo. Niet beginnen. Je mist niks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billyquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Alles goed in huize GizmoPunk land?
Ben je niet de enigequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah we hebben ons ff een tijdjw zitten ergeren aan ruud en billy [ link | afbeelding ]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds nooit Utopia gezien.
Vanwege zijn huispakken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Baconbus het volgende:
Waarom is Roy Donders ook al weer zo populair?
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende weekquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze willen 6 stemmen volledig op isa doen de jaloerse gladjakkers
haha jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
Dat is hier aan de orde van de dag eerder gezegd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is gister een crackhoer in haar kont geneukt, de COS stond op ploffen.
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik weet het, we zullen het zien volgende week
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is de uitvinder van het huispak?
Dan begrijp ik het niet. Zal wel zijn omdat hij wit is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Dat is Henny Huispak. Hence the name.
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daarquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wij denken ruud, billy en isa op de schopstoel of marije billy en isa
ja word weer spannendquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer, verandert zo vaak daar![]()
We zullen het wel weer zien allemaal, toestanden ook
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaatquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spannend geloof ik niet meer in, tenzij er 2 nieuwe goede bijkomen, maar ja we weten hoe dat de laatste tijd gaat
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zienquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
was vandaag wel weer een leuk dagje [ link | afbeelding ]
jaaaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel ik hoop alleen dat ze zo wel ff doorgaan met ruzieen, ik wil rellen zien
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jaaa [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat ene Innertje Odder nog echt met t9 werkt
pff ik heb er geen geduld voor, lange berichten doe ik niet op de phonequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
Maar ik type iedereen met dat achterlijke geswype en weet ik veel wat voor onzin meer er uit
Jij bent van de categorie 'zolang ik niet laatste ben is 't wel prima'.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Inodder het volgende:
Maar ik type iedereen met dat achterlijke geswype en weet ik veel wat voor onzin meer er uit
dat was pas lache geweestquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik verwachtte half dat hij hem een zwembad of zo in zou rijden.
nog niet gedaan. was allemaal gehaast. was pas laat binnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En vond je moeder het bier ook lekker?
Ach jee, wat een toestand, maar het is bijna 12 uur en dan heb je een extra reden om er 1 te drinken met je mamsquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef isax het volgende:
[..]
dat was pas lache geweest
[..]
nog niet gedaan. was allemaal gehaast. was pas laat binnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Even de 5 posts sinds je vertrek lezen en je bent weer helemaal bij.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Even de 5 posts sinds je vertrek lezen en je bent weer helemaal bij.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pffff echt wel, denk dat ik maar vroeg naar bed ga....
![]()
Echt hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hoor.
Lachen. Gieren. Brullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bacon!
![]()
![]()
![]()
Bijna weekend hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Is Lies er mot ik weer op mn nest...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bespeur een groei aan hoofdletters!
We moeten toch ergens op geilenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
OMG, jullie geilen hard op Lies. Trek me even terug.
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
Ja die had ik ook gelezenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hahaha las ff een grappig stukje![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lt_aapman_uit__.html
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...quote:
Ik kan er niets aan doen he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Baconbus het volgende:
nee nog nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gelezen![]()
Heb je ook dat filmpje gezien van die politiehond in training
Wat een zeikerds dan zeg en ja ik ken de druk van doorwerken nog goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja Ja... zal me niets verbazen als ze me morgen ook weer onder druk zetten zaterdag en maandag te werken...
Collega heeft gister tot half 12 gewerkt en kreeg vanmorgen nog beschuldigende woorden dat het niet af was....
Bazig!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Weet je, ik heb gewoon guavesap gehaald. Geen idee of je zat te dollen eigenlijk, nu maar hopen dat het lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |