Eerste half jaar heb ik het bewust apart gezet. Lading nutteloze gadgets van gehaald. Nou ja, zonnebril en kickbike gebruik ik nog wel veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar heb je er ook iets van gemerkt qua geld?.
Ik had in het vliegtuig zo'n e-smoker gebruikt. Ik miste een sigaret totaal niet. Misschien toch eens verder naar kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je zo een midrange kaartje bijelkaar idd...
Een step zeg maar.quote:
Mocht dat dan? Laatste keer dat ik vloog waren die dingen gewoon verbodenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had in het vliegtuig zo'n e-smoker gebruikt. Ik miste een sigaret totaal niet. Misschien toch eens verder naar kijken.
Omdat je je totaal niet in mij interesseert?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou meer zo van 'waarom is dat mij nog nooit opgevallen?'
Stiekem en toen iedereen sliep vond het personeel het geen probleem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mocht dat dan? Laatste keer dat ik vloog waren die dingen gewoon verboden.
Ja wat slecht dat ik niet op de buitenkant gericht benquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je je totaal niet in mij interesseert?
Ah, beter. Ik snap ook weer niet waarom het weer niet mag, maar goed...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stiekem en toen iedereen sliep vond het personeel het geen probleem.
Gedoe denk ik vooral.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, beter. Ik snap ook weer niet waarom het weer niet mag, maar goed...
Ik ook niet, vreemd dat waterdamp niet mag. Je ruikt niks, er is geen rook, wat is het probleem?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het mag ook niet in elke kroeg. Dat vond ik vooral apart. Maarja same shit als dat ik in mijn post hierboven heb gezet. Vooral om verwarring te voorkomen in een kroeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het altijd wel raar hoor, om mensen daar mee te zien lopen in een winkel of zo
Omdat die dingen helemaal niet bewezen niet-ongezond zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja wat slecht dat ik niet op de buitenkant gericht benBad me!
Ja, maar als ik dat zeg, denkt men algauw aan zo'n klein opvouwbaar ding met skatewieltjes. En dat is dit dus totaal niet (voorwiel is een fietswiel)quote:
Geef het een nieuwe naam en weer een generatie die kooptquote:
De buitenkant is wel nice hoorquote:
Is tevens de merknaamquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef het een nieuwe naam en weer een generatie die koopt
250 ofzo heb je al iets heel redelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
HW, hoeveel is een midrange kaartje?
Ik heb geen idee.
Slimme jongensquote:
Daarvan was het voorwiel echt niet ten grootte van een fietswielquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slimme jongens
Ik zag ze laatst ook op tv, bij expeditie poolcirkel geloof ik.
Is er nu nog een groot verschil tussen nvidia en amd?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
250 ofzo heb je al iets heel redelijks.
Ik ben niet objectief in deze.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is er nu nog een groot verschil tussen nvidia en amd?
Naam. Voor de rest alleen volgens vaste Tweakers.net postersquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is er nu nog een groot verschil tussen nvidia en amd?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet objectief in deze.
AMD is op dit moment iets sneller maar ik heb een broertje dood aan AMD-drivers. Liever 5-10% minder frames en dan geen crashes.
Maar velen hebben prima ervaringen met AMD kaarten, ik altijd gezeik.
AMD is jouw Androidquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
AMD is op dit moment iets sneller maar ik heb een broertje dood aan AMD-drivers. Liever 5-10% minder frames en dan geen crashes.
Nou ja ze leken op het plaatjequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan was het voorwiel echt niet ten grootte van een fietswiel
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik heb zelf altijd nvidia gehad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naam. Voor de rest alleen volgens vaste Tweakers.net posters
Wat is hier zo grappig aan?quote:
Dat je het hier in je eerste post 'toegeeft' en met de android/iphone discussie het heel lastig isquote:
Ik zat zelf naar een 770 kaart te kijken, maar 760 is bruikbaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:29 schreef Belsezar het volgende:
HW, zoiets?
http://www.hardwareoutlet(...)-2GB-Twin-Frozr.aspx
Geen interesse?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
Jukkie, weer zo'n energie knuppel aan de deur
Echt zo'n gladde dit keer
Dit is iets waarvan ik opzich weet dat het aan mij kan liggenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je het hier in je eerste post 'toegeeft' en met de android/iphone discussie het heel lastig is
Nee. Ik vind het echt zo irritant. Als de bel van de beneden-voordeur gaat kan ik gewoon bedenken of ik zin in bezoek heb of nietquote:
Het zou al een enorme sprong voor mij zijn, ik heb nu een 210 kaartjequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat zelf naar een 770 kaart te kijken, maar 760 is bruikbaar.
Ja, dat scheelt welquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou al een enorme sprong voor mij zijn, ik heb nu een 210 kaartje
Kijkgaatjequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het echt zo irritant. Als de bel van de beneden-voordeur gaat kan ik gewoon bedenken of ik zin in bezoek heb of niet
Als hij hier echt aan mijn voordeur staat moet het wel 1 van mijn buren zijn dus dan doe ik altijd open (en ze horen dan de muziek toch) maar dan word je gefopt door zo'n knuppel die naar binnen is geglipt
Het gaat mij nu voornamelijk om wolfensteinquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je wil gaan spelen, Watch_dogs is bijv redelijk veeleisend.
Ik liever ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe eigenlijk gewoon nooit open als ik niemand verwacht.
Het is hier echt kei gehorig. Toen ik gisteren op de trap zat hoorde ik de buurmeisjes in hun gang fluisteren 'er zit daar echt iemand hoor'quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijkgaatje
Al denk ik altijd dat ze toch m'n voetstappen horen
Zou moeten kunnen draaien dan, als de rest ook nog een beetje meekan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat mij nu voornamelijk om wolfenstein
Zijn 9 van de 10 keer verkopers en iedereen die me kent belt wel mobiel als ze evt voor de deur zouden staanquote:
Ja, en die zeg je dan dat je niet geïnteresseerd bent, en doet de deur dicht.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het echt zo irritant. Als de bel van de beneden-voordeur gaat kan ik gewoon bedenken of ik zin in bezoek heb of niet
Als hij hier echt aan mijn voordeur staat moet het wel 1 van mijn buren zijn dus dan doe ik altijd open (en ze horen dan de muziek toch) maar dan word je gefopt door zo'n knuppel die naar binnen is geglipt
Klopt ja, in zo'n trappengat is het al heel snel veel lawaai.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is hier echt kei gehorig. Toen ik gisteren op de trap zat hoorde ik de buurmeisjes in hun gang fluisteren 'er zit daar echt iemand hoor'
Alles komt door de test op canirunit, behalve dus de videokaartquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou moeten kunnen draaien dan, als de rest ook nog een beetje meekan.
Dat is zijn werkquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hem weg gejaagd uit het gebouw en nu hoor ik hem ergens anders aanbellen! Knuppel!!!
Nou ja, dan zou je het iig moeten kunnen spelen met een 760, denk niet alles op HIGH, maar goed.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alles komt door de test op canirunit, behalve dus de videokaart
Ja dat doe ik toch ook, maar dan moet je toch eerst opstaan, je werkzaamheden onderbreken, naar de deur lopen, even lief lachen etc etcquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en die zeg je dan dat je niet geïnteresseerd bent, en doet de deur dicht.
Ja maar hij mag niet zomaar in het gebouw zijn. We hebben al eens eerder gedoe gehad met van die knuppels dus de afspraak is dat niemand ze meer binnen laat en dat als ze binnen zijn dat je ze dan weg stuurt. Vanaf buiten mogen ze aanbellen wat ze willen en als die persoon ze dan binnen laat mogen ze naar dat appartement. Niet allemaal hier binnen rond gaan hopsenquote:
Oh, dat ben ik al jaren gewendquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou je het iig moeten kunnen spelen met een 760, denk niet alles op HIGH, maar goed.
Ah, dan gewoon met knuppel er achteraan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar hij mag niet zomaar in het gebouw zijn. We hebben al eens eerder gedoe gehad met van die knuppels dus de afspraak is dat niemand ze meer binnen laat en dat als ze binnen zijn dat je ze dan weg stuurt. Vanaf buiten mogen ze aanbellen wat ze willen en als die persoon ze dan binnen laat mogen ze naar dat appartement. Niet allemaal hier binnen rond gaan hopsen
Lucky youquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik al jaren gewend
Het is nu trouwens de tweede keer dat ik een speciale editie van een game winVorige keer Injustice: Gods among us
Bij mij is het zelfs minder dan eens een maandquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow. Ik doe gewoon altijd open, kleine moeite. Dat is dan maar 1x in de maand max nodig. Dus misschien valt het mee bij mij.
Ach, ik doe alleen mee als ik de prijs leuk vind, wat zelden zo isquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik win nooit wat, maar dat is 100% terug te leiden naar het feit dat ik nooit ergens aan meedoe.
Hebben jullie het daar nog steeds over?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Android is gewoon minder dan iOS, dat is een vaststaand feit.
Gaaf zeg!quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:50 schreef Pheno het volgende:
Daarnet nog even bevestiging van Gamescom binnen. Zaterdag richting LA voor E3. Drukte zo in de zomer.
Prijsvraag-prijzen vallen altijd in de categorie: "als ik het zou willen hebben dan had ik het al"quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik doe alleen mee als ik de prijs leuk vind, wat zelden zo is
De vorige game had ik niks aan, was een x-box game. Dus ik heb het beeldje enzo gehouden en het spel zelf verkocht
Ja ok, maar de wolfenstein speciale editie is niet te koop, alleen te winnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prijsvraag-prijzen vallen altijd in de categorie: "als ik het zou willen hebben dan had ik het al".
Al is graties natuurlijk altijd goed.
Bij mij ook maar ik vind ze creepyquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij mij is het zelfs minder dan eens een maand
Ik kan het met mijn 4 jaar oude systeem op bijna alles high spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dan zou je het iig moeten kunnen spelen met een 760, denk niet alles op HIGH, maar goed.
nee, dat zijn dan wel weer leuke dingen an sich, al geef ik niet zoveel om box/boekje etcquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, maar de wolfenstein speciale editie is niet te koop, alleen te winnen.
Met een joint gaat dat altijd goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het met mijn 4 jaar oude systeem op bijna alles high spelen.
Ik had er laatst eentje.. buitenlandse jongen die postkaarten verkocht voor zieke kinderen ofzo. Hield ie zo'n gemaakte legitimatiebewijs in de lucht. Alsof dat extra bevestiging zou moeten geven dat ie for real isquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij ook maar ik vind ze creepy
Watch_dogs niet denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pc is ook rond 4 jaar oud en kan nog redelijk goed mee. Niet op high maar voor de rest goed te doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar wolfenstein is waar gamen bij mij begon jaren terug. En Injustice was natuurlijk voor de comic gek zoals ik een mustquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat zijn dan wel weer leuke dingen an sich, al geef ik niet zoveel om box/boekje etc.
Wolfenstein heb ik digitaal op de PS4 uit de store.
Het is een lekkere shooter iigquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn pc is ook rond 4 jaar oud en kan nog redelijk goed mee. Niet op high maar voor de rest goed te doen
[..]
Ik normaal ook niet, maar wolfenstein is waar gamen bij mij begon jaren terug. En Injustice was natuurlijk voor de comic gek zoals ik een must
Zo'n sticker met NEIN/NEIN/Niet leuren werkt in iig ook niet echt. Het is wat rustiger, maar sommigen kunnen niet lezen wat er boven de bel staatquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had er laatst eentje.. buitenlandse jongen die postkaarten verkocht voor zieke kinderen ofzo. Hield ie zo'n gemaakte legitimatiebewijs in de lucht. Alsof dat extra bevestiging zou moeten geven dat ie for real isMet of zonder maakt het geen reet uit wmb.
Vind het wel mooi dat je tegenwoordig niet elk jaar een nieuwe pc hoeft te halen om bij te blijven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Watch_dogs niet denk ik.
Maar een highend systeem van 4 jaar oud zou idd nog best redelijk mee moeten kunnen.
Haha idd .quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n sticker met NEIN/NEIN/Niet leuren werkt in iig ook niet echt. Het is wat rustiger, maar sommigen kunnen niet lezen wat er boven de bel staat
Nee, sowieso is upgraden vaak redelijk te doen. Ik heb nog een i7 860, maar die CPU staat echt ook bij Watch_dogs nog uit zijn neus te vreten, alleen mijn 560ti is wel een keer aan vervanging toe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het wel mooi dat je tegenwoordig niet elk jaar een nieuwe pc hoeft te halen om bij te blijven.
Van de voorstukjes kreeg ik een beetje een Modern Warfare idee. Omgevingen die gigantisch ontploffen, etc.quote:
"Colporwattes? Ff aanbellen om te vragen wat dat is!"quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha idd .
Vond dat wel een irritante stikker bij m'n buren "geen colportage" Die lees je elke keer wanneer je er langs loopt
Het is meer een echte klassieke shooter in een nieuw jasje, geen enorme diepgang maar wel enorm knallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de voorstukjes kreeg ik een beetje een Modern Warfare idee. Omgevingen die gigantisch ontploffen, etc.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
"Colporwattes? Ff aanbellen om te vragen wat dat is!"
Klinkt goed, flink rellen is altijd leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is meer een echte klassieke shooter in een nieuw jasje, geen enorme diepgang maar wel enorm knallen.
Zover ben ik nog niet hoor, ik was begonnen maar toen kwam Watch_dogs, dus ben ik daaraan begonnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed, flink rellen is altijd leuk
Zit het verhaal ook goed in elkaar?
Maakt ook niet uit, ik ga hem toch wel spelen. Alleen al omdat het wolfenstein isquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet hoor, ik was begonnen maar toen kwam Watch_dogs, dus ben ik daaraan begonnen.
Logischquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik ga hem toch wel spelen. Alleen al omdat het wolfenstein is
Morgen 24 graden hoorde ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Al is het op dit moment niet echt game-tijd qua weer.
Hele weekend wordt tropisch, en ik heb een verhuizing en Pinkpop, dus de PS4 zal het niet al te druk krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen 24 graden hoorde ikEn dan over een week het WK.
Gamen zal opgeschoven worden
kans is er idd, maandag ook, maar hopen dat het overal is behalve waar ik benquote:
Neenquote:
Neenquote:
Tis helaas sowieso wel in A'foort. Als de voorspelling zo blijft. Dat zou wel jammer zijn, want ga bandjes kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kans is er idd, maandag ook, maar hopen dat het overal is behalve waar ik ben.
Ja, ik ook hoor, alleen wat bekendere bandjesquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis helaas sowieso wel in A'foort. Als de voorspelling zo blijft. Dat zou wel jammer zijn, want ga bandjes kijken.
Vrijdag Thin Lizzy Cover band
Uhm.. jij weet heul niet wat er zondag optreed hierquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ook hoor, alleen wat bekendere bandjes.
Nee, maar het zal niet hetzelfde programma als op Pinkpop zijn gok ik zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. jij weet heul niet wat er zondag optreed hier
Is pinkpop nu al jah?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar het zal niet hetzelfde programma als op Pinkpop zijn gok ik zo.
pink-popquote:
Zal wel lukken, als ik het overleefquote:
Je bent nog niet zo oud als barb.. dus komt vast goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel lukken, als ik het overleef.
Nee, maar ik ben niet zo hittebestendig als barb denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo oud als barb.. dus komt vast goed
Dat heb ik al sinds mijn 15e.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo dement dat je geen idee hebt waar je het over hebt joh
Zo heel heet wordt het nou ook weer niet. Dus komt vast wel goed. Zal vast nog wel winderig zijn. Is het niet door de wind....quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar ik ben niet zo hittebestendig als barb denk ik.
Zo warm gaat het toch niet worden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet zo hittebestendig als barb denk ik.
Lekker joh!quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Tussen de 25 en 30, 25 is te doen, 30 is instant death.
Nee, want op Malta is het dan niet zo vochtig en benauwdquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker joh!Maar ik raad je aan Malta te mijden in augustus dan
Zondag wordt het gewoon mooi joh. Alleen in de avond onweer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis helaas sowieso wel in A'foort. Als de voorspelling zo blijft. Dat zou wel jammer zijn, want ga bandjes kijken.
Vrijdag Thin Lizzy Cover band
Als het eerder gebeurd val je nog uit de luchtquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zondag wordt het gewoon mooi joh. Alleen in de avond onweer waarschijnlijk.
Dan geef ik gewoon mijn leerling de schuld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het eerder gebeurd val je nog uit de lucht
Waar jij verantwoordelijk voor bent, dus weet niet of dat gaat werkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan geef ik gewoon mijn leerling de schuld.
Benauwd wil nog wel eens gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want op Malta is het dan niet zo vochtig en benauwd.
Het is een hele vreemde zin als je "word" niet als Word leestquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
Wie weet waarom mijn word nu geen rood priebeltje meer onder fout gespelde woorden zet en hoe ik het terug krijg?
Goed puntquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is een hele vreemde zin als je "word" niet als Word leest
Priebeltje! pervquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
Priebeltje! perv
Maar hoe komt ie nou teruuuhuuug!
Spellingscontrole weer aanzetten misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Priebeltje! perv
Maar hoe komt ie nou teruuuhuuug!
Tropischquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele weekend wordt tropisch, en ik heb een verhuizing en Pinkpop, dus de PS4 zal het niet al te druk krijgen.
Ik weet niet hoequote:Op donderdag 5 juni 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spellingscontrole weer aanzetten misschien?
Ggggooooglequote:Op donderdag 5 juni 2014 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeIk weet alleen die knop waarbij ie dan alles in het document door gaat lopen maar dat wil ik niet
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ach fuck it
Ik studeer toch nooit af dus ik geef het op
That's my kind of girl!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
Ach fuck it
Ik studeer toch nooit af dus ik geef het op
Ja er is weer gezeik vanuit mijn studiequote:
Klote zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja er is weer gezeik vanuit mijn studie
Het is nu echt elke dag iets terwijl ik me maar helemaal overspannen werk.
Ik zie echt gewoon ff niet meer hoe het nu verder moet
quote:De dierenarts gebruikte een verdovingspijl die goed was om een dier van 200 kilo te vellen. De 35-jarige medewerker belandde met een allergische reactie in het ziekenhuis, maar zal naar verwachting volledig herstellen.
Oefening geslaagd, concludeer ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)e-uitgeschakeld.html
[..]![]()
![]()
Ik sliep.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
Werktijd is voorbij en t valt gelijk stil hier
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)e-uitgeschakeld.html
[..]![]()
![]()
Hebben jullie nog vacatures?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah. De vergaderingen op m'n nieuwe werk worden blijkbaar vergezeld door wijn. Goede ontwikkeling.
Ik ben nog bezigquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
Werktijd is voorbij en t valt gelijk stil hier
Nein!quote:
Alleen tijdens kantooruren, daarna is er weinig te beleven.quote:
Dat is kut, aangezien ik niet tijdens kantooruren kan Fokkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen tijdens kantooruren, daarna is er weinig te beleven.
Ik wens je succes maar ik denk dat je kans hierop zeer klein is. Mensen zijn hier gewoon niet in de avond/weekenden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef weekendalex het volgende:
Misschien moeten we het in de avond dan ook maar gewoon gezellig maken
Toch apart, je zou juist verwachten dat het tijdens kantooruren stiller isquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wens je succes maar ik denk dat je kans hierop zeer klein is. Mensen zijn hier gewoon niet in de avond/weekenden.
oho... en nu?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat rhubarbje kan kan ik ook. Jezelf buitensluiten is helemaal hip
. Superrelaxed na een 11-urige werkdag
.
Het gebeurt me vaker, dus ik heb een sleutel bij m'n beste vriend liggen. Moest die ophalenquote:
Als je maar Wi-Fi hebt voor de deurquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Heerlijk!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Er hier over klagen is veel constructieverquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn laatste scriptie hopelijk afschrijven en leren
Ownee
Ik ben al lang bezig hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er hier over klagen is veel constructiever.
Komt goed, sabihquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn laatste scriptie hopelijk afschrijven en leren
Ownee
Das Maltees. En een compliment btw.quote:
quote:
Mag zeker, maar ik kan er toch ook niets aan doen dat er zo'n leuke meid binnenkomt lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje die rode is nauwelijks weg of je hebt al de volgende op het oogEn dan mogen wij jou geen sletje noemen
(of mocht dat wel?)
Hij doet er niks mee, dus geen slet. HW is heul braaf, no sexytime on the copymachine for himquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje die rode is nauwelijks weg of je hebt al de volgende op het oogEn dan mogen wij jou geen sletje noemen
(of mocht dat wel?)
useless without pictures/videoquote:
Dit is je nieuwe thuisquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Op m'n thuiswerkdag alsnog naar A'dam "moeten"
Ze is vrouw, waar hebben vrouwen geld voor nodig als er mannen zijn?quote:
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom half uit Amsterdam he![]()
Een van mijn ouderlijk huizen staat daar. Dus ja ik kan daar gratis intrekken
Mijn studie is hier en het werk van mijn vriend is weer de andere kant opquote:
Fuck je vriendquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn studie is hier en het werk van mijn vriend is weer de andere kant op
En ik hoef ook niet zo nodig weer thuis te wonen
Ik zal het eens m'n vriendin vertellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, ze hebben daar in Amsterdam zo'n straat waar je als vrouw direct in mag trekken he? Kamer met uitzicht op de straat enzo.
Eeeehhhhm, is het te huur?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik zou eigenlijk wel meer gebruik moeten maken van het huis daar. Er is toch meestal niemand
Maar het lijkt zo'n gedoe steeds (en ik geef altijd een kapitaal uit in Amsterdam)
Neequote:
Dat lijkt me vrij sterkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
En je zou het toch niet kunnen betalen
En voor een korte vakantie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee
En je zou het toch niet kunnen betalen
Ik weet niet wat je verdiend natuurlijkquote:
Alleen als je mij er bij neemtquote:
Genoeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verdiend natuurlijk
[..]
Alleen als je mij er bij neemt
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je verdiend natuurlijk
[..]
Alleen als je mij er bij neemt
Dat dachten wij ook helemaal niet, alleen jijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus jongens, ik bedoelde zeg maar couchsurfen
Niet nemen als in nemen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus jongens, ik bedoelde zeg maar couchsurfen
Niet nemen als in nemen
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook helemaal niet, alleen jij.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Nee, tuurlijk, laat maar gewoon een groep van zo'n 75 jonge studentes in strakke outfits door mijn straat rennen die ik allemaal kan bekijken vanaf mijn werkplek hoor, ik raak echt niet gefrustreerd ervan.
Kutpark.
Sterk vergelijkbaar iddquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat gisteren na werk even te relaxen in het park, boekje d'rbij. Komt er zo'n yoga klas oefeningen doen, iets van 10 dames in stretchy pants. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan
Waarom dan naar huis gaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zat gisteren na werk even te relaxen in het park, boekje d'rbij. Komt er zo'n yoga klas oefeningen doen, iets van 10 dames in stretchy pants. Toen ben ik ook maar naar huis gegaan
Tieten zijn er om naar te kijken en van te genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterk vergelijkbaar idd. Echt, vrouwen
.
Gisteren ook weer zo'n beller, leuk kind, goeie kop, fikse tetten, gaat ze op het bankje zitten waar ik naast sta en spreekt me aan, hoe kan ik NIET naar die enorme tetten kijken als je ze er voor 95% uit hebt hangen schat?.
Ja, uiteraard, maar op het werk probeer ik wel een beetje discreet te zijn, maar hier kon echt niemand omheenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tieten zijn er om naar te kijken en van te genieten.
Omdat ik heul spontaan opeens en onverwacht zin had om mijn vriendin te bespringen.quote:
Ja, ik heb wel meteen even nog een geil whatsappje naar scharrel die meegaat naar Pinkpop gestuurd netquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik heul spontaan opeens en onverwacht zin had om mijn vriendin te bespringen.
Ik heb dan altijd moeite om niet in meervoud te gaan pratenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterk vergelijkbaar idd. Echt, vrouwen
.
Gisteren ook weer zo'n beller, leuk kind, goeie kop, fikse tetten, gaat ze op het bankje zitten waar ik naast sta en spreekt me aan, hoe kan ik NIET naar die enorme tetten kijken als je ze er voor 95% uit hebt hangen schat?.
"he schat.. ik zag allemaal geile wijven, maar die mag ik niet, dus neuk ik jou wel"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik heul spontaan opeens en onverwacht zin had om mijn vriendin te bespringen.
Ja, precies. Dat zei ik letterlijk. En zij direct soppen zeg!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he schat.. ik zag allemaal geile wijven, maar die mag ik niet, dus neuk ik jou wel"
Ditquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tieten zijn er om naar te kijken en van te genieten.
Nouja, beter dan dat ie buiten de deur neukt lijkt mequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he schat.. ik zag allemaal geile wijven, maar die mag ik niet, dus neuk ik jou wel"
Ik baal er soms zo van dat ik niet van het fantaseren benquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Nouja, beter dan dat ie buiten de deur neukt lijkt me.
Vrouwen blijken echt 80% van de tijd te fantaseren over seks met een ander, tijdens seks met de partner.
Wij mannen zijn er sowieso minder in, vandaar dat wij veel meer porno kijken, we hebben beeld nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik baal er soms zo van dat ik niet van het fantaseren ben
Ik ben dan ook >50% manquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij mannen zijn er sowieso minder in, vandaar dat wij veel meer porno kijken, we hebben beeld nodig.
quote:
Ik geloof jequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Die van mij zijn echt prachtig vandaag om de een of andere reden
Ik meen me te herinneren dat je iig tieten hebt.... dus ik ben een beetje wantrouwend nuquote:
Door de tieten ben je wantrouwend?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je iig tieten hebt.... dus ik ben een beetje wantrouwend nu.
Ja, want dan is de kans dat je onderste helft man is redelijk grootquote:
Ik schijn ook nog iets van innerlijk te hebbenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want dan is de kans dat je onderste helft man is redelijk groot.
Ja, daar kom ik dan later nog wel eens aan toequote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik schijn ook nog iets van innerlijk te hebben
Ik zei toch "de goede helft'quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, daar kom ik dan later nog wel eens aan toe.
Double check met dit soort dingen is wel zo verstandigquote:
Check t bij onze wekelijkse knuffeldatequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Double check met dit soort dingen is wel zo verstandig.
Eeeehm, dus de eerste keer moet ik je meteen onzedelijk betasten?quote:
Kun je ook gasten meenemen in zo'n vliegtuigje?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3 dagen vliegen
Waarvan 2 dagen instructie geven
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehm, dus de eerste keer moet ik je meteen onzedelijk betasten?.
Ja duhquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, in zo'n mooi grachtenpand. Verder niet
Hoi.quote:
Niet zo bescheiden Cue. Wij mannen vinden het gevoel van een paar flinke jopen tegen onze harige torso eigenlijk altijd wel oké.quote:
Zo moeilijk zijn wij inderdaad niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Cue. Wij mannen vinden het gevoel van een paar flinke jopen tegen onze harige torso eigenlijk altijd wel oké.
Waarom zou ik het niet willen, jij bent vrouw, ik ben een man, ik zie het probleem nietquote:
*badum-tssjjjquote:
Waarom zou je ook moeilijk zijn in dat soort dingen? Niets mis met wat lichamelijk contactquote:
we hadden t niet over tieten hoor. Daarvan weet ie al dat ik ze heb zoals je kon lezenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden Cue. Wij mannen vinden het gevoel van een paar flinke jopen tegen onze harige torso eigenlijk altijd wel oké.
Slet!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik het niet willen, jij bent vrouw, ik ben een man, ik zie het probleem niet.
Ik probeer die status weer eens nieuw leven in te blazen iigquote:
Het gaat je goed afquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik probeer die status weer eens nieuw leven in te blazen iig.
Vind je? Beetje manse praat op FOK!?quote:
Gaat om status he.. niet om realiteitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind je? Beetje manse praat op FOK!?.
Wat voor status krijg je dan van mans lullen over dingen die niet gebeuren?quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer die status weer eens nieuw leven in te blazen iig.
Als er nooit wat gebeurd, dan ben je gewoon een loserquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat voor status krijg je dan van mans lullen over dingen die niet gebeuren?.
Truequote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er nooit wat gebeurd, dan ben je gewoon een loser
Nu pas?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:58 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)centrale-kosovo.html
We gaan er allemaal aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |