Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Later poeppie. Doe je pa de groeten van me!
Ik ga tapassen. Met een vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?.
Okquote:
quote:
Ga jij eens snel the simpsons update doen!quote:
Ik was eerder even binnen om mijn spullen te pakken maar ik moest nog naar schoolquote:
Sterktequote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb wel langer geslapen, maar de hele week door veeeeels te weinig. Breekt me wel op
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.
Ziekjes?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Q. het volgende:
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.![]()
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Okee. Heb je een geweer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.
Dan doe ik het dinsdagmorgen wel, okay?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kut wacht, ik heb dit weekend ammel leuke dingen gepland staan, doodgaan komt nu ff niet goed uit.
Ik ben ja heul nie depri, slechts een beetje kater. Heel klein beetje. Kitten meerquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Doe eens allemaal niet zo depri zeg. Bah.
Oh, das wel coolquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ja heul nie depri, slechts een beetje kater. Heel klein beetje. Kitten meer
Zeur nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Wij allemaal toch?quote:
Waarom zijn de stranden geslotenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij allemaal toch?
Ik wou gisteren zwemmen, maar de stranden waren nog steeds geslotenDus maar op een terrasje gaan zitten
jij gedraagt je nog redelijk, die Q daarentegen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zo toch uurtje weg, heb je weer wat minder gezeik aan je kop
tja.. Q hequote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij gedraagt je nog redelijk, die Q daarentegen.
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenquote:
Q moet het met koffie doen, ipv bier. Ik begrijp de arme man volkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tieten!quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
En ondanks dat baal je dat je niet kan zwemmen omdat het strand dicht is, en niet omdat het te gevaarlijk isquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenMaar als het goed is het vandaag, uiterlijk morgen klaar
Geen bier hè?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mietjes daar, zich een beetje laten tegenhouden door een beetje storm.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenMaar als het goed is het vandaag, uiterlijk morgen klaar
Het was zo'n mooie zonnige dag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ondanks dat baal je dat je niet kan zwemmen omdat het strand dicht is, en niet omdat het te gevaarlijk is
Hier vanaf vanmiddag weerquote:
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier vanaf vanmiddag weer
Maar goed ook, want ik heb best nog wel eens kans dat ik zaterdag mijn vrijgezellenfeest heb.
Ik heb geprobeerd succesvol door te geven dat ik het prima vind om een raar shirt aan te hebbe... kut... ze regelen een roze shirt voor mij..quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjeren
Bwahahaha, wij willen hier een uitgebreid verslag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd succesvol door te geven dat ik het prima vind om een raar shirt aan te hebbe... kut... ze regelen een roze shirt voor mij..
AH CRAP!
Komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwahahaha, wij willen hier een uitgebreid verslag!
De binnenstad van Amsterdam natuurlijk. En dan naar Hooters.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjeren
Nou... nee... ik mag toch hopen van niet. Amsterdamquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De binnenstad van Amsterdam natuurlijk. En dan naar Hooters.
Nee, dat mogen wij ook hopen, vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... nee... ik mag toch hopen van niet. Amsterdam
Bij de ene een hersenschudding, bij een andere een gekneusde rug. AWESOMESAUCEquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat mogen wij ook hopen, vrijgezellenfeesten.
Wat?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de ene een hersenschudding, bij een andere een gekneusde rug. AWESOMESAUCE
Vast wel. Waar anders?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... nee... ik mag toch hopen van niet. Amsterdam
Utrecht. Of Epe.quote:
Hersenschudding: sumoworstelaarpak aan, net bij de rand omver geduwd worden en hoofd dat doorslaat naar de hardhouten vloer.quote:
nee manquote:
Zwolle natuurlijk!quote:
Ik ben toch geen vrouw?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:51 schreef rhubarbje het volgende:
Een roze shirt is toch zo erg nog niet
quote:
Werken!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
En op m'n werk
Uhm ik bedoel (speciaal voor babs)
En op m'n werk![]()
![]()
![]()
BABS IS PAPA GEWORDEN!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
Zometeen beschuit met muisjes eten
Het enige goede aan een bevalling
Hij is "verder"quote:
Ga je eens heul snel voortplanten dan!quote:
Ja, dat is dus hooguit een status quoquote:
Het zijn al twee dingen meer dan die ik heb.. Dus zeur nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is dus hooguit een status quo.
En wat heb ik er precies aan he?! HE-LE-MAAL NIETS!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zijn al twee dingen meer dan die ik heb.. Dus zeur niet
Dat je kan neuken met Angel. En knuffelen met je fling!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat heb ik er precies aan he?! HE-LE-MAAL NIETS!!!!.
Ik kan helemaal niet neuken met Ang3l, we doen niet aan seksquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je kan neuken met Angel. En knuffelen met je fling!
DUS ZEUR NIET!!!
Dat is je eigen schuld danquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan helemaal niet neuken met Ang3l, we doen niet aan seks.
En idd, knuffelen, dat schiet lekker op als ik verder wil.......
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld dan
"van het één kwam het ander.... " Je kent het proces
Nee, dat is helaas niet zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in de hand. Letterlijk!
Jewel, je kan er zelf invloed op uit oefenen. Je moet het alleen wel goed doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat is helaas niet zo.
Flirtationships zijn complicated.
Dan nog is er geen garantie tot succesquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, je kan er zelf invloed op uit oefenen. Je moet het alleen wel goed doen
Dat zei ik toch ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog is er geen garantie tot succes.
True, maar je hoeft iig op geen enkele wijze jaloers te zijn op mijn huidige situatie hoorquote:
Nee hoor, dat is gewoon de friendzone met een andere naam.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet zo.
Flirtationships zijn complicated.
Zie mijn vorige postquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is gewoon de friendzone met een andere naam.
Nee, jullie zijn mijn Monaquote:
Je hebt een knuffelmeisje. Ik heb geen knuffelman. Dus wel jaloersquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:31 schreef HeatWave het volgende:
True, maar je hoeft iig op geen enkele wijze jaloers te zijn op mijn huidige situatie hoor.
Jij hebt ook vast wel gewoon een booty call ergensquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt een knuffelmeisje. Ik heb geen knuffelman. Dus wel jaloers
quote:
Booty call is sowieso andersquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Jij hebt ook vast wel gewoon een booty call ergens.
Doe je ergens iets niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Booty call is sowieso anders
En eig ook niet echt, in ieder geval niet dichtbij of voor de komende 2 weken.
Batsen in de modder tussen de lege bierglazen, zulks een romantiek!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je ergens iets niet goed.
Ik ga iig met een scharrel naar Pinkpop, it's something.
mwah, voornamelijk in het hotel waar we slapen denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Batsen in de modder tussen de lege bierglazen, zulks een romantiek!
Naar een festival gaan en dan een hotel boeken? Dan ben je dus wel "verder"quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, voornamelijk in het hotel waar we slapen denk ik.
Gohquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Doe je ergens iets niet goed.
Ik ga iig met een scharrel naar Pinkpop, it's something.
Ik ga maar 1 dag, de maandag en we hebben geen zin om heen en weer te rijden, en 1 dag camping kan nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar een festival gaan en dan een hotel boeken? Dan ben je dus wel "verder"
Doet er niet toe, verdermansquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga maar 1 dag, de maandag en we hebben geen zin om heen en weer te rijden, en 1 dag camping kan niet.
Sinds wanneer geven vrouwen hun intenties aan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Maar mannen zijn niet zo happig als je zegt dat je ze enkel voor knuffelen wilt gebruiken
Ik weet niet, ik weet t alleen van mezelfquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer geven vrouwen hun intenties aan?.
Ik heb het iig nog nooit meegemaakt op zo'n manierquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik weet t alleen van mezelf
"ik vind je leuk, maar enkel om mee te knuffelen" - niet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het iig nog nooit meegemaakt op zo'n manier.
Godver, nu heb ik hongerquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:07 schreef stbabylon het volgende:
Dit weekend waarschijnlijk nog even een paar uurtjes naar Raalte. Ribs en Blues
[ afbeelding ]
Nou ja, niet zo meteen van te voren, uiteraard ben ik ook regelmatig gefriendzonedquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"ik vind je leuk, maar enkel om mee te knuffelen" - niet?
"Ik zie je meer als een goede vriend"quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet zo meteen van te voren, uiteraard ben ik ook regelmatig gefriendzoned.
Ach ja, er zijn ergere dingen, maar soms natuurlijk gewoon erg jammer en frustrerendquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ik zie je meer als een goede vriend"
Dat gebeurd iedereen wel eens ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:15 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, niet zo meteen van te voren, uiteraard ben ik ook regelmatig gefriendzoned.
Ik ben allang gestopt me er al te druk om te maken. Ik zie wel wat ik tegenkom en mocht dat niemand zijn, so be itquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat gebeurd iedereen wel eens ja.
Achja we zien het allemaal wel
Natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben allang gestopt me er al te druk om te maken. Ik zie wel wat ik tegenkom en mocht dat niemand zijn, so be it.
Maar ondanks alles blijven flirten en aanverwante zaken wel gewoon leuk om te doen.
Zaterdag collega verhuizen (helaas met 29 graden) en die heeft wel een paar leuke vriendinnen die komen helpenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk
Vrijdag weer de kroeg in. Eens kijken wat we dan weer gaan meemaken
(vast niets, aangezien dat altijd is als ik ergens naar uit kijk)
Auto weg doen en een scooter kopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Nondeju! Nu staat er weer een of andere hoerensloep op de parkeerplek van de buren, zo lomp geparkeerd dat hij half op mijn plek staat. Flikkers. Heb de mijne er gewoon strak tegenaan gezet, als ik maar geen deuk heb omdat de chauffeur te vet is om nog in te kunnen stappen. Nu kunnen de andere buren er niet meer in maar dat is mijn probleem niet. Wat een gekut deze week.
Een scooter met bontkraag?quote:
Scherpquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Worden ze dan gevoerd en geaaid enzo?
Maar geen saucijzenbroodjes van Oonk!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk 2x per week zit ik nu in de kantine hie rwaar ze gratis broodjes verzorgen. En ik mag zowaar ook elke keer meelunchen
Of aardbeienslof!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar geen saucijzenbroodjes van Oonk!
quote:
Vet!quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Keiharde seks op een huge aardbeienslof van 2 bij 2 meter terwijl we elkaar saucijzenbroodjes voeren, Tally. Hoe tof zou dat zijn?
Laatst nog wel eentje gehad, maar is idd alweer even geleden. Van de bakker uit Oldenzaal waren beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar geen saucijzenbroodjes van Oonk!
Weltrusten CLquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Er is een pitje van een framboos tussen m'n beugel gaan zitten die nu helemaal ontwricht is. Kutterdekut. En de lift is kapot.
Ik ga m'n bed weer in.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Er is een pitje van een framboos tussen m'n beugel gaan zitten die nu helemaal ontwricht is. Kutterdekut. En de lift is kapot.
Ik ga m'n bed weer in.
We zijn met de toko dan wel verhuisd naar Hengelo, maar zo heel af en toe wordt er een lading Oonk ingevlogen ter traktatie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst nog wel eentje gehad, maar is idd alweer even geleden. Van de bakker uit Oldenzaal waren beter
Dobar dan, lepo sunce.quote:
Toevallig dezelfde ava.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Tukker? Ben jij ook Systeembeheerder, of hebben jullie per ongeluk dezelfde ava?
quote:
Dat is altijd wel prettigquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:49 schreef 100% Tukker het volgende:
We zijn met de toko dan wel verhuisd naar Hengelo, maar zo heel af en toe wordt er een lading Oonk ingevlogen ter traktatie.Een stukje hemel op je smaakpapillen.
Jou overkomt wel rare shit, heujquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga m'n bed weer in.
Hou je niet in.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Als ik het iedere keer zou posten als mijn lift stuk is, was FOK! al 3 database-servers verder geweest.
Ik zou wel willenquote:
Droombaan!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef Q. het volgende:
Heerlijk, hoe harder je werkt hoe meer gezeik.
Minder, minder, minder mensen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Zwemmen! Ja! Leuk!
Maar!!!
Reddingsbrigade Nederland verwacht dat veel mensen aankomend pinksterweekend aan of op het water zullen doorbrengen vanwege het voorspelde mooie weer. De Reddingsbrigade attendeert mensen nog wel op de lage temperatuur van het water, het water heeft nog niet de aangename zomerse waarde en dat geeft kans op onderkoeling en kramp. Door die verschijnselen kunnen mensen snel in de problemen komen in het water.
Doodsverwensing voor HW! Ban!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: alle mensen in het westen, de zee, is heerlijk!
Ach, ik zie het voor deze ene keer door de vingers, hij gaat al trouwen dus het is allemaal niet zo best meer gesteld met zijn geestelijke gezondheidquote:
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben al met ang3lquote:
Alsof ik daarvoor nog wel gezond wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik zie het voor deze ene keer door de vingers, hij gaat al trouwen dus het is allemaal niet zo best meer gesteld met zijn geestelijke gezondheid.
De liefdequote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben al met ang3l.
.
Nee, maar dit is wel een heel nieuw niveauquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof ik daarvoor nog wel gezond was
Wat is die jongen populair ineens?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Maarre HW wil jij m'n knuffelvriendje zijn?
Long distance knuffelrelatiequote:Op donderdag 5 juni 2014 13:41 schreef Cue_ het volgende:
Maarre HW wil jij m'n knuffelvriendje zijn?
10 minuten is long distance?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
Long distance knuffelrelatie
I'll take it.
Oh ja, je zit in de buurt iddquote:
Nee hoor, tot nog toe ben je ongevaarlijk geblekenquote:
In deze relatie gaan we natuurlijk niet op dezelfde voet verder hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, tot nog toe ben je ongevaarlijk gebleken.
Nou ja, de voorwaarden zijn daarvoor aanwezig iigquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In deze relatie gaan we natuurlijk niet op dezelfde voet verder hoor![]()
Minimaal 1x per week toch wel lichamelijk contact
Ik doe niet aan theoriegelul zoals je weet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, de voorwaarden zijn daarvoor aanwezig iig.
Arme Qquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is mentaal gestoord. Babs woont te ver weg.. Blijft HW over, van de vaste users hier
Handjes vasthouden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In deze relatie gaan we natuurlijk niet op dezelfde voet verder hoor![]()
Minimaal 1x per week toch wel lichamelijk contact
True, nou ja met het warme weer is het wel goed toeven op een terras ergens denk ik danquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan theoriegelul zoals je weet.
Stom werk kost zoveel tijd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is laatste tijd zelden actief aanwezig
Dan zie ik binnenkort wel een datum verschijnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
True, nou ja met het warme weer is het wel goed toeven op een terras ergens denk ik dan.
Seks op een vol terras?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, nou ja met het warme weer is het wel goed toeven op een terras ergens denk ik dan.
Ik gok dat je elke dag wel een datum ziet verschijnenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zie ik binnenkort wel een datum verschijnen
De tijd is nog niet eens het ergste, het is vooral de energie. Dat je als je thuis bent nog net een magnetronmaaltijd naar binnen kan schuiven en daana dood neer valt op de bank.quote:
Dan moet je maar verder gaan, dan kan je na je werk nog met de koters spelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De tijd is nog niet eens het ergste, het is vooral de energie. Dat je als je thuis bent nog net een magnetronmaaltijd naar binnen kan schuiven en daana dood neer valt op de bank.
Te veel helaasquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat je elke dag wel een datum ziet verschijnen.
Maar is goed.
Nou, HW. Als dàt geen compliment voor je isquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is mentaal gestoord. Babs woont te ver weg.. Blijft HW over, van de vaste users hier
Jaaaaaaaa! Nu snel een baarmoeder zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je maar verder gaan, dan kan je na je werk nog met de koters spelen.
Best of the rest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, HW. Als dàt geen compliment voor je is
4,99 bij de Action!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Nu snel een baarmoeder zoeken.
Die van mij is verschrompeld, sorry.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa! Nu snel een baarmoeder zoeken.
Die heeft gewoon even een 'donatie' nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij is verschrompeld, sorry.
Hij moet even gesmeerd worden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft gewoon even een 'donatie' nodig.
Even de hogedrukspuit eroverheen en klaar.quote:
Ssssssmooth operator die Qquote:
Je slaat er echt een boel over hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik heb nog zoveel te doenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[vid] Asteroïde op ramkoers Aarde Hehe, eindelijk.
Ik wil eerst mn weekendjes weg en vakantie achter de rug hebben hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
3,25x de afstand Aarde-Maan. Ik maak me niet zo druk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Jawel! Panieken zal je!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3,25x de afstand Aarde-Maan. Ik maak me niet zo druk.
WE GAAN DOOD!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Het moet van twee kanten komen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest wel even een aanzetje geven. Zwak, hoor.
Hoe lang duurt het tot hij inslaat?quote:
En bij wie ben je daarna de loodgieter?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even een pizza bezorgen bij CL.
quote:
Dat gevoel van die heerlijke stukjes bladerdeeg in de mondhoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is altijd wel prettig
Ik mis de saucijzen eerlijk gezegd wel.. (nu je erover begon)
Wat maak je me nu dan? Babs aan de lijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Saucijzenbroodjes... ik mis ze nu ik wat minder caloriën inneem.
Volgens mij kan ze ook wel een loodgieter gebruikenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Momentje, ik ga even een pizza bezorgen bij CL.
Hij gaat trouwen hequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
First things first: hoe is het met hoedjesman?
[..]
Dat gevoel van die heerlijke stukjes bladerdeeg in de mondhoeken.
[..]
Wat maak je me nu dan? Babs aan de lijn?
Dat zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Zozo een heel ons, doe maar armageddon-gekquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zou niet verkeerd zijn.
* 100% Tukker scoort 100 gram coke.
O, die heb ik ook wel nodig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En bij wie ben je daarna de loodgieter?
Die een loodgieter op bezoek krijgt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik in porno zou moeten spelen zou ik graag de cheerleader zijn geloof ik
Bitch, what?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen he
Een dieet schijnt verplicht te zijn bij de voorbereidingen
Niet echt echt. Ik ben gestopt met frisdrank en iets minder snacken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat maak je me nu dan? Babs aan de lijn?
Het had er niet eens mee te makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij gaat trouwen he
Een dieet schijnt verplicht te zijn bij de voorbereidingen
And your carpet could do with a rising tooquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Die een loodgieter op bezoek krijgt?
"These pipes need cleaning"
Dus Rhu Bee Bordeaux komt naar buiten om te spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik in porno zou moeten spelen zou ik graag de cheerleader zijn geloof ik
Toe maar, je eist ze meteen allemaal opquote:
Nee ik zei als het moetquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus Rhu Bee Bordeaux komt naar buiten om te spelen?
Da's niet zo spannend inderdaad. In 2029 komt er eentje tussen ons en de Tv-satellieten door vliegen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
3,25x de afstand Aarde-Maan. Ik maak me niet zo druk.
HET MOET! EN: PICS!quote:
Hi, i am the poolboyquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And your carpet could do with a rising too.
Op van die trouwbeurzen staan ze serieus wel met dieetrepen en liposuctiequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het had er niet eens mee te maken
Maar goed, nu ik het pak heb, moet ik blijven zoals ik ben.
Ja dat is te weinig dreiging hoorquote:
Kijk, daar wordt het interessantquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's niet zo spannend inderdaad. In 2029 komt er eentje tussen ons en de Tv-satellieten door vliegen.
It would help, trust me. I know what i am doing.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is te weinig dreiging hoor
Als ik nou de aarde zou redden van die botsing zou ik het misschien doen
Euhm neequote:
quote:
Maar toch waar. mrs. en ik gaan volgende maand trouwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bitch, what?![]()
Kan iemand me even in de arm knijpen? Dit is zo onwerkelijk...
Wees eerlijk, zou jij jezelf vertrouwen als je een meisje was?quote:
Man ik vertrouw mezelf niet eens als ik in de spiegel kijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees eerlijk, zou jij jezelf vertrouwen als je een meisje was?.
O, dan ben ik toch al dood denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's niet zo spannend inderdaad. In 2029 komt er eentje tussen ons en de Tv-satellieten door vliegen.
Fuckin' cock-a-roaches!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zozo een heel ons, doe maar armageddon-gek.
Dat is sowieso al beter voor je mentale gesteldheid, je portemonnee en de binnenkant van de wc-pot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt echt. Ik ben gestopt met frisdrank en iets minder snacken.
Schrok van de 110.3kg
Deceptie weer he?quote:
Dan ben ik 49, dan heb ik nog een jaar of 10 te gaan schat ik zo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dan ben ik toch al dood denk ik.
Ach niet geschoten is altijd mis.quote:
Ik 47, maar gewoon pessimistisch blijven, dan kan het altijd meevallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik 49, dan heb ik nog een jaar of 10 te gaan schat ik zo.
Tof! Congrats, bro.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar toch waar. mrs. en ik gaan volgende maand trouwen
Kilootje of 6~7 sinds Pasen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fuckin' cock-a-roaches!
[ afbeelding ]
[..]
Dat is sowieso al beter voor je mentale gesteldheid, je portemonnee en de binnenkant van de wc-pot.
Goed bezig man! Hoe ver ben je gevorderd?
Vanaf 40 ben je toch al praktisch dood toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan ben ik 49, dan heb ik nog een jaar of 10 te gaan schat ik zo.
Praktisch gezien is dat alweer jaren gaande. Ik ben verder, zoals ze dat hier noemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tof! Congrats, bro.
En dat betekent toch geen monogamie voor Babsieflapsie?
30quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanaf 40 ben je toch al praktisch dood toch?
Neeeeee dat ben ik bijna!quote:
na 25 kan je er eigenlijk beter gewoon mee stoppen, beter wordt het niet meer.quote:
17 eigenlijk alquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 25 kan je er eigenlijk beter gewoon mee stoppen, beter wordt het niet meer.
Neuh ,tussen 17 en 25 is er nog wel een hoop leuks te doenquote:
Nou daar gaan we zo goed als allemaal dus:quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 25 kan je er eigenlijk beter gewoon mee stoppen, beter wordt het niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Klopt. Bij de 25/26 houdt het ongeveer op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh ,tussen 17 en 25 is er nog wel een hoop leuks te doen.
Heuj.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanaf 40 ben je toch al praktisch dood toch?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou daar gaan we zo goed als allemaal dus:Waco satesausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou daar gaan we zo goed als allemaal dus:Nee, ik blijf #dwarsliggertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jonestown lemonadequote:
Helemaal mee eens, 22~23 beste jaren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh ,tussen 17 en 25 is er nog wel een hoop leuks te doen.
Prima, vang jij de komeet dan maar.quote:
Jup. Dronk dan ook ruime liter cola per dagquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]![]()
Dat is niet heel verkeerd! En dat zonder extra lichaamsbeweging?
Daarna ook nog genoeg lol gehad hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, 22~23 beste jaren.
Doe ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima, vang jij de komeet dan maar.
39quote:
Had jij altijd al een fotoboek?!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
39Maar ik voel me niet oud. Behalve als ik een kater heb.
Een collega zei op m'n verjaardag tegen me dat ze dacht dat ik net 30 was.
![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Jeee, prijsvraag gewonnen
Wolfenstein Panzerhund Edition
Nu nog een nieuwe videokaart ergens winnen en dan kan ik hem ook nog eens spelen
Hoe bedoel je precies? Ik had niet van het begin af aan een fotoboek.quote:
Regular, I presume? Ja, dat tikt dan wel aan...quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup. Dronk dan ook ruime liter cola per dag
Vakantiegeld alweer op?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:50 schreef Belsezar het volgende:
Jeee, prijsvraag gewonnen
Wolfenstein Panzerhund Edition
Nu nog een nieuwe videokaart ergens winnen en dan kan ik hem ook nog eens spelen
Nou meer zo van 'waarom is dat mij nog nooit opgevallen?'quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice
[..]
Hoe bedoel je precies? Ik had niet van het begin af aan een fotoboek.
Nee, vakantiegeld staat apart voor het volgende ticket naar Braziliequote:
Ja klopt. Vind het nu niet eens echt lekker meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Regular, I presume? Ja, dat tikt dan wel aan...
Prioriteiten stellen idd danquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, vakantiegeld staat apart voor het volgende ticket naar Brazilie
Oh ik vind het juist kei lekker als ik dan weer eens cola magquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja klopt. Vind het nu niet eens echt lekker meer.
Misschien toch eens stoppen met rokenquote:
Ik vind het te zoetquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist kei lekker als ik dan weer eens cola mag
Vooral als ik een kater heb
Dan heb je zo een midrange kaartje bijelkaar idd...quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien toch eens stoppen met roken
te zoet bestaaaaaat nietquote:
Sinds 4-1-2013 nu 3000 euro niet uitgegeven aan sigaretten (prijsverhogingen niet meegerekend)quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je zo een midrange kaartje bijelkaar idd...
Ja, maar heb je er ook iets van gemerkt qua geld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds 4-1-2013 nu 3000 euro niet uitgegeven aan sigaretten (prijsverhogingen niet meegerekend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |