Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Later poeppie. Doe je pa de groeten van me!
Ik ga tapassen. Met een vrouw.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dag schatje, doe je voorzichtig vanavond?.
Okquote:
quote:
Ga jij eens snel the simpsons update doen!quote:
Ik was eerder even binnen om mijn spullen te pakken maar ik moest nog naar schoolquote:
Sterktequote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb wel langer geslapen, maar de hele week door veeeeels te weinig. Breekt me wel op
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
Met koffie kan je het nog een beetje rekken maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja. Vaak werkt het wel als het werk divers is / drukte enzo. Maar dat geluk moet je net hebben.
Ziekjes?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:09 schreef Q. het volgende:
Ik zit het grootste deel van de dag in allerlei overleggen. Dat gaat niet helpen. Ook al niet omdat ik bijna geen stem en zware keelpijn heb.![]()
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:32 schreef Q. het volgende:
Wel 2 hele uren geslapen, dat wordt een productieve dag.
Okee. Heb je een geweer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anderhalf hier, en de wetenschap dar ik minimaal 10 uur ga moeten maken op werk waarvan de laatste twee een vergadering. Shoot me.
Dan doe ik het dinsdagmorgen wel, okay?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh kut wacht, ik heb dit weekend ammel leuke dingen gepland staan, doodgaan komt nu ff niet goed uit.
Ik ben ja heul nie depri, slechts een beetje kater. Heel klein beetje. Kitten meerquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Doe eens allemaal niet zo depri zeg. Bah.
Oh, das wel coolquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ja heul nie depri, slechts een beetje kater. Heel klein beetje. Kitten meer
Zeur nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
Wij allemaal toch?quote:
Waarom zijn de stranden geslotenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij allemaal toch?
Ik wou gisteren zwemmen, maar de stranden waren nog steeds geslotenDus maar op een terrasje gaan zitten
jij gedraagt je nog redelijk, die Q daarentegen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben zo toch uurtje weg, heb je weer wat minder gezeik aan je kop
tja.. Q hequote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
jij gedraagt je nog redelijk, die Q daarentegen.
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenquote:
Q moet het met koffie doen, ipv bier. Ik begrijp de arme man volkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tieten!quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:29 schreef stbabylon het volgende:
En ondanks dat baal je dat je niet kan zwemmen omdat het strand dicht is, en niet omdat het te gevaarlijk isquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenMaar als het goed is het vandaag, uiterlijk morgen klaar
Geen bier hè?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mietjes daar, zich een beetje laten tegenhouden door een beetje storm.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was een behoorlijke storm gaande begin van de week. Die gaat nog steeds ergens los dacht ik, ten oosten van Malta. Dus ondanks dat het prachtig weer is, hebben we een branding van het niveautje gehaktmolen. En aangezien we voornamelijk rotsstrand hebben, is het nogal dom om te gaan zwemmenMaar als het goed is het vandaag, uiterlijk morgen klaar
Het was zo'n mooie zonnige dag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ondanks dat baal je dat je niet kan zwemmen omdat het strand dicht is, en niet omdat het te gevaarlijk is
Hier vanaf vanmiddag weerquote:
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjerenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier vanaf vanmiddag weer
Maar goed ook, want ik heb best nog wel eens kans dat ik zaterdag mijn vrijgezellenfeest heb.
Ik heb geprobeerd succesvol door te geven dat ik het prima vind om een raar shirt aan te hebbe... kut... ze regelen een roze shirt voor mij..quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjeren
Bwahahaha, wij willen hier een uitgebreid verslag!quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd succesvol door te geven dat ik het prima vind om een raar shirt aan te hebbe... kut... ze regelen een roze shirt voor mij..
AH CRAP!
Komt goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwahahaha, wij willen hier een uitgebreid verslag!
De binnenstad van Amsterdam natuurlijk. En dan naar Hooters.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt in berenvel met plastic knuppel door de binnenstad banjeren
Nou... nee... ik mag toch hopen van niet. Amsterdamquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De binnenstad van Amsterdam natuurlijk. En dan naar Hooters.
Nee, dat mogen wij ook hopen, vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... nee... ik mag toch hopen van niet. Amsterdam
Bij de ene een hersenschudding, bij een andere een gekneusde rug. AWESOMESAUCEquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat mogen wij ook hopen, vrijgezellenfeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |