Lol. Zelden iemand tegen gekomen die zo in z'n eigen wereldje zit. Maar geloof het gelijkquote:Op maandag 14 juli 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar iemand die in het begin van deze reeks ook postte onder een andere naam
Ah leuk om te horen! goooo Benzin!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee die zou dat nooit doen en daar gaat het nu inderdaad goed mee.
En hoe is het bij jou?quote:
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.quote:
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik zie wel eens foto's voorbij komen en dan smelt ik een beetje.
Hopelijk gaat het op andere vlakken nu ook beter en kan hij zich wat losmaken van zijn ouders.
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goedquote:
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Ik denk niet dat hij blij is met zijn situatie. Meer net als wat hij zegt, leren omgaan met, en dat accepteren. Als je het niet accepteert wordt je alleen maar ongelukkig(er) en schiet je er niets mee op. De eerste stap is gezet, nu de rest nogquote:Op maandag 14 juli 2014 16:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ja Cassandra gelooft wel in je.En ze heeft gelijk want jij bent alles behalve een klootzak.
![]()
Maar ok, je bent blij met jouw situatie/fase, dat is het belangrijkste.
Alweer iemand, laat je zoveel mensen in de steek op dit forum?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ahja, zit weer in de 'acceptatie' fase :-) Heb geaccepteerd dat ik nou eenmaal niet bij het populaire kliekje pas (met oog op het werk) en accepteer dat ik nou eenmaal een beetje 'anders' ben. Dat voelt best goed![]()
Enigste waar ik erg van baal is dat ik zo'n passieve klootzak ben en alweer iemand van dit forum heel erg in de steek laat. Mindset van 'ah, komt volgende week wel' helpt niet echt. Sorry Cas
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mehh, blijf het een verwende jankerd vinden.
wij ookquote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Pfoeh afgunst...quote:Op maandag 14 juli 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad. Janken en zeuren en ondertussen wel een vriendin hebben nu. En hij's nog jong.
Ik snap het ook niet.quote:
Jij jankt en zeurt nooit, dat scheelt.quote:
Misschien heeft die vriendin van hem ook wel issues en gaat de relatie straks uit en is hij terug bij af, weet jij veel. Aan je zelfbeeld werk je hopelijk niet alleen voor het 'krijgen' van een vriendin.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
Ok, doe jouw ding dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Geen ene fuck gedaan om wat aan zn zelfbeeld te doen en hij heeft wel een vriendinnetje uiteindelijk. Met jullie 'je moet eerst van jezelf houden' etc onzin kutclichésHij is het bewijs dat er hier alleen maar onzin geblaat wordt
quote:Op maandag 14 juli 2014 18:53 schreef Faxie het volgende:
Zelfde met richard_prf. Ze moesten wel liegen anders was er niets om zielig over te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snapte bij Benzin nooit waarom hij zo zat te liegen.
Het leek wel pathologisch.
Want?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef richolio het volgende:
Ik voel me toch wel een beetje aangesproken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |