https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
twitter:EJPostema twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:07:41@CryptoDabbler #BC will be on http://t.co/wV6DfSAR4Z this evening
reageer retweet
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:11:39#BlackCoin Rumours: Listing on @btcecom TONIGHT - can anyone confirm the source of the rumour? reageer retweet
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:17:18#BlackCoin listing on http://t.co/xMRv9CPLKu CONFIRMED! We now know that a clear shot at http://t.co/nXiWw5R2EY is now much more likely! reageer retweet
Daar koop je nog geen Bounty voorquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer dan een paar satoshi winst zei je?
Veel plezier om je 1 cent BTC bij elkaar te krijgenquote:
Potver. Ook een dag nadat ik uit BC ben en een minuut nadat ik vast zit in CINNIquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:21 schreef Nattekat het volgende:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:17:18#BlackCoin listing on http://t.co/xMRv9CPLKu CONFIRMED! We now know that a clear shot at http://t.co/nXiWw5R2EY is now much more likely! reageer retweet
Met double or nothing met die bitco.in?quote:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:30:50#BlackCoin listing includes BC/CNY - This is a direct link to FIAT for the Chinese nation! This is HUGE NEWS! btc38.com/altcoin/bc/ reageer retweet
Pardon? Zeikwijfquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spatie was toch blut en in dienst van zijn ouders?
Robin was toch overleden?
Toto was toch gek in zijn hoofd geworden?
Maxbet is toch van de troon gestoten?
Leaf is toch verbannen van FOK!?
Enkel Magnet is dan over, en die heeft er een auto van gekocht
Nu in BC instappen betekent dat ik op mijn exit van gisteren weer terugkoopquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:35 schreef Nattekat het volgende:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:30:50#BlackCoin listing includes BC/CNY - This is a direct link to FIAT for the Chinese nation! This is HUGE NEWS! btc38.com/altcoin/bc/ reageer retweet
Je bent zelf een pohiquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw pohi zegt genoeg.
[ afbeelding ]
Niet doorhebben dat alle mods dezelfde persoon zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch ben je van de troon gestoten
Wij hebben DaMart en µ nu.
Armen scherenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef Maxbet het volgende:
Hoe krijgen vrouwen het altijd voor elkaar om geen haar te laten staan bij het benen scheren
Net mijn onderarm geschoren en heb natuurlijk weer zo'n eenzame pluk haar laten staan
1 armquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Armen scheren
Je bent zelf gewoon een vrouw, maar je hebt het nog niet door
Wie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch ben je van de troon gestoten
Wij hebben DaMart en µ nu.
Maar dan moet je wel sellen voor het weer onder die 8k komtquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Als je XC op 8000 hebt gekocht heb je echt een werelddeal gemaakt
Daar gaat ie wel doorheen breken vandaag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Hupla weer 15btc aan sells opgegeten. 45btc te gaan tot 30
beetje jammer dat er evenveel nodig is om naar 26 te donderen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar gaat ie wel doorheen breken vandaag.
Ik gok op 34,6.
Precies. De heuvel omhoog wordt steiler en steiler. Terwijl het heuveltje naar de 8k sneller genomen is. Ik zie een gelijkenis met SAT. Een enorme sellwall die de prijs op den duur nog meer naar beneden drukt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel sellen voor het weer onder die 8k komt
Ik heb 1000 satoshi verdiend met 1,5 XCquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Als je XC op 8000 hebt gekocht heb je echt een werelddeal gemaakt
Bij Wetcat b.v., te Beestenmarkt 6, 2312 CC in Leiden. Toegankelijk tussen 9:00 en 24:00.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik ben het overigens niet eens met de titel van dit topic, waar kan ik daar een klacht over indienen?
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Wetcat b.v., te Beestenmarkt 6, 2312 CC in Leiden. Toegankelijk tussen 9:00 en 24:00.
Jep. Zie je danquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halen.
Ik ben tussen 17:07 en 17:12 op Leiden CSquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Zie je dan
Hoe laat wil je een afspraak maken?
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tussen 17:07 en 17:12 op Leiden CS.
hebben ze ook vegetarische Big Macs daar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?
Wel salades, kom je ook naar Leiden CS dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
hebben ze ook vegetarische Big Macs daar?
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?
Blijf dan maar ver weg van Nattekat b.v.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaar![]()
.
Salades van het stationquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel salades, kom je ook naar Leiden CS dan?
Nu ben je een kiloknaller gewordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaar![]()
.
Jawelquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Salades van het station![]()
Ik ben al in geen jaren op het station meer geweest
Volgens mij kun je niet eens meer gewoon een kaartje kopen voor de trein.
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
Ik hou je wel op de hoogte van eventuele reisjes richting het zuiden, het liefst ga ik de volgende keer naar de noordelijke provincies maar het kan altijd anders uitvallen
Nee, ik was na 2,5 week Amerika juist gewicht verloren... ideaal dieet dus: veel fastfood, grote hoeveelheden cola drinken en veel Pringles en Oreo-koekjes etenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu ben je een kiloknaller geworden
Houdt de stok mensen gegijzeld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.
Opgespoord en uitgeschakeld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was na 2,5 week Amerika juist gewicht verloren... ideaal dieet dus: veel fastfood, grote hoeveelheden cola drinken en veel Pringles en Oreo-koekjes eten.
Ik heb ook BC gekocht daarstraks op 289quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
De 30 is slechts 25btc ver weg, kom op BC!
Ben op het moment ook in Leiden, cool. Crypto-meetingquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halen.
Ik ga ff mijn avondeten bij elkaar sprokkelen, eens kijken hoe veel spijt ik daarvan ga krijgen straksquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef DaMart het volgende:
O, nu even opletten... ik kan nu verlies gaan beperken... of gewoon winst pakken als BC doorstijgt naar 35.
To sell or not to sell @34500...twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:37:29When the US markets open #BlackCoin is going to FLY. When the Asian markets open tonight you better hold on tight! reageer retweet
Ik heb sell order op 35 even weggehaald. Met de huidige markten denk ik dat BC wel iets verder kan stijgen... tenzij er in Amerika wat walvissen wakker worden en in blinde paniek de prijs willen gaan drukken tot onder de 30quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:40 schreef Nattekat het volgende:
To sell or not to sell @34500...twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:37:29When the US markets open #BlackCoin is going to FLY. When the Asian markets open tonight you better hold on tight! reageer retweet
Ik hou hem daar just-in-case. Als ik erbij ben als ie nadert dan is het erg mooi, maar ik wil het risico niet lopen om er met winst uit te kunnen en die winst niet te nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb sell order op 35 even weggehaald. Met de huidige markten denk ik dat BC wel iets verder kan stijgen... tenzij er in Amerika wat walvissen wakker worden en in blinde paniek de prijs willen gaan drukken tot onder de 30.
Ummm... volgens mij staat er een fout in het orderbook. Mijn sell staat er niet tussenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef DaMart het volgende:
Van 35 naar 37 ligt nog bijna helemaal open.
https://play.google.com/s(...)c.coinguardian&hl=nlquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef edraket31 het volgende:
Nu velen ineens Twitter ontdekt hebben.....
Hier een handige site om koersalerts in te stellen, melding krijg je via Twitter
Heul erg veel coins van verschillende exchanges, lekker simple site, geen verdere poespas, gewoon invullen en thats it.
http://alertco.in/#/
Die van BC ging net af op 31... heb hem nu op 34 gezet, zodat ik hopelijk nog even kan kijken of ik mijn sell order wil aanpassenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)c.coinguardian&hl=nl
Alarm op je mobiel, overal bereikbaar en je kan direct ingrijpen indien nodig
Handige poep, dank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef edraket31 het volgende:
Nu velen ineens Twitter ontdekt hebben.....
Hier een handige site om koersalerts in te stellen, melding krijg je via Twitter
Heul erg veel coins van verschillende exchanges, lekker simple site, geen verdere poespas, gewoon invullen en thats it.
http://alertco.in/#/
Jup, die van mij staat al dagen op 34. Vooral die keer dat ik 's ochtends vroeg wakker werd gemaakt erdoor was fantastischquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van BC ging net af op 31... heb hem nu op 34 gezet, zodat ik hopelijk nog even kan kijken of ik mijn sell order wil aanpassen.
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstorequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen android fanboy, gewoon Apple hater.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstore
Dan wordt het dus tijd dat die mensen een echte telefoon kopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstore
Windows Phone hier. FTW!quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Een telefoon om mee te bellen of een ding waarvoor meer apps te verkrijgen zijn?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het dus tijd dat die mensen een echte telefoon kopen![]()
.
Geweldige app! Gebruik zelf niet de alarmfunctie maar check vooral de widget.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is in Nederland gewoon patat hoor.
Welk level?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
En mijn domme CandyCrushlevel maakt me gek![]()
Ook 425?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
En mijn domme CandyCrushlevel maakt me gek![]()
Dan moet je dat level met die uil maar uitspelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik zit vast in level 590... ik moet wachten tot ze 591 en verder beschikbaar maken.
Echt jammer dat ik geen BTC meer vrij heb anders had ik opzeker een zooi XC erbij gekocht, spotgoedkoopquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:02 schreef DaMart het volgende:
XC maakt zich klaar voor een verdere duikeling.
Als hij onder de 75 duikt, kan ik 2 XC kopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Echt jammer dat ik geen BTC meer vrij heb anders had ik opzeker een zooi XC erbij gekocht, spotgoedkoop
Die vind ik zo irritant he... zit daar in level 151 geloof ik nu... maar dan heb je bijna het veld leeg, dondert dat kutbeest weer naar beneden...quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan moet je dat level met die uil maar uitspelen
Iddquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die vind ik zo irritant he... zit daar in level 151 geloof ik nu... maar dan heb je bijna het veld leeg, dondert dat kutbeest weer naar beneden....
Ik roep wel eens naar hem dat hij zijn vleugels moet gebruiken in plaats van naar beneden te donderenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt weer een avondje water en brood voor je dan dus.
Mooi, nu door naar de 50.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:30 schreef _DeMoN_ het volgende:
DCM weer over de 31
edit: was een uur geleden 26... was mooie koop geweest!
Blij dat ik toch weer in een grote coin stapte zeg. Al-tijd hetzelfde liedje. Altijd.quote:
Dit is gewoon een beartrap, de 30 is alweer binnen handbereikquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blij dat ik toch weer in een grote coin stapte zeg. Al-tijd hetzelfde liedje. Altijd.
Gebruik eens een geaccepteerde exchangequote:Op donderdag 5 juni 2014 15:38 schreef _DeMoN_ het volgende:
bitcoin over de 490 euro heen https://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
Doe ik, Kraken doet gewoon SEPA. Dus tsja... als je daar nu op uitbetalen drukt krijg je het ook echt zeg maar..quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gebruik eens een geaccepteerde exchange
Wij hebben het meestal over Dollarsquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:40 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Doe ik, Kraken doet gewoon SEPA. Dus tsja... als je daar nu op uitbetalen drukt krijg je het ook echt zeg maar..
noobsquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij hebben het meestal over Dollars
Ik heb daar geen BTC meer... zit nog in ROM, DCM en sinds vandaag in MYCquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
Net Cloak () gekocht op 17. Staat nu alweer op 20.
MYC heb ik ook gekocht voor de zekerheidquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daar geen BTC meer... zit nog in ROM, DCM en sinds vandaag in MYC.
Ik heb ook even wat cloak gekocht, dev gaat ook iets over anon/whitepaper naar buiten brengen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:11 schreef roislecxe het volgende:
Even niet opgelet en het is weer 22
Edit: die wordt een holdertje. 26.5 al.
27.
Ik heb ook op 22 gekocht. Eerst op 16, verkocht op 18. teruggekocht op 17 verkocht op 22. teruggekocht op 22. Kan het beter gewoon vasthoudenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat cloak gekocht, dev gaat ook iets over anon/whitepaper naar buiten brengen.
Wanneer weet ik niet, maar hoop even snel wat winst te maken
net tijdens die dump mijn buyorder laten vullen rond 22k.
BC staat al een paar uur op de nieuwe exchange, vaak is het meer speculatie/voorpret van de announcement waardoor de prijs omhoog gaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... voor de volgende pump moet ik even noteren dat BC gewoon niet meer kan exploderen
Ik bedoel meer dat BC na iedere stijging en na ieder nieuwtje weer terug naar de 26 duikt. Nu weet ik gewoon dat ik boven de 30 moet verkopen de volgende keer, als die er is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:51 schreef smiths het volgende:
[..]
BC staat al een paar uur op de nieuwe exchange, vaak is het meer speculatie/voorpret van de announcement waardoor de prijs omhoog gaat.
De tijd dat Amerika zo'n beetje wakker wordt.quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2:quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat cloak gekocht, dev gaat ook iets over anon/whitepaper naar buiten brengen.
Wanneer weet ik niet, maar hoop even snel wat winst te maken
net tijdens die dump mijn buyorder laten vullen rond 22k.
Dankquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2:
Ik lees op bitcointalk enige verwondering over de hoge prijs momenteel.
Komende dagen zouden de multipools enkele miljoenen coins dumpen
Ik heb ze net weer voor 24,5k kunnen wegdoen paar minuten geleden. Ik blijf er even vanaf bedanktquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zat weer niet op te lettenquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:58 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb ze net weer voor 24,5k kunnen wegdoen paar minuten geleden. Ik blijf er even vanaf bedankt
Als je dan toch btc vrij hebt: cryptcoin is de afgelopen uren flink naar beneden gedrukt. Zou zo wel eens kunnen beginnen met een herstelquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:58 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik heb ze net weer voor 24,5k kunnen wegdoen paar minuten geleden. Ik blijf er even vanaf bedankt
Zou die nog teruglopen naar de 70 of nog verder...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je dan toch btc vrij hebt: cryptcoin is de afgelopen uren flink naar beneden gedrukt. Zou zo wel eens kunnen beginnen met een herstel
Oke, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je dan toch btc vrij hebt: cryptcoin is de afgelopen uren flink naar beneden gedrukt. Zou zo wel eens kunnen beginnen met een herstel
Zie net dat mn order is aangetikt. Nu gaatie moon zekerquote:
Ja wel, tot de 32 en dan terugzakken naar 26quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... voor de volgende pump moet ik even noteren dat BC gewoon niet meer kan exploderen
Een woord: ammenooitnietquote:
I hate it when I'm rightquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb sell order op 35 even weggehaald. Met de huidige markten denk ik dat BC wel iets verder kan stijgen... tenzij er in Amerika wat walvissen wakker worden en in blinde paniek de prijs willen gaan drukken tot onder de 30.
Ik precies op 11quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:52 schreef DaMart het volgende:
Ik heb mijn CINNI wel net op tijd verkocht vanmiddag, net boven de 11.
En toen ging ie nog veel verder naar de maanquote:Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Fimpje niet, wel een paar teksten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef Maxbet het volgende:
Dit al gepost?
http://video.cnbc.com/gallery/?video=3000281677
Nu dus met extragratis filmpjequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fimpje niet, wel een paar teksten.
Als Ebay zou aankondigen BTC te implementeren is het zeker moooooonquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Na maanden komt er toch weer steeds meer positiviteit in. Mooi zo.
Doe maar danquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als Ebay zou aankondigen BTC te implementeren is het zeker moooooon
Ik zat van de week nog te denken om MINT voor 4 satoshi te kopen... volgende keer ga ik dat soort impulsen gewoon doen, want dit is al de zoveelste keer dat ik op die manier winst misloopquote:
Ik denk dat ook keivaak. Maar doe het bijna nooit. En als het wel doe gaat het meestal niet goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog te denken om MINT voor 4 satoshi te kopen... volgende keer ga ik dat soort impulsen gewoon doen, want dit is al de zoveelste keer dat ik op die manier winst misloop.
Een half uur geleden twijfelde ik nog of ik XC zou kopen voor 98... doe ik het een keer niet....quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk dat ook keivaak. Maar doe het bijna nooit. En als het wel doe gaat het meestal niet goed
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zat van de week nog te denken om MINT voor 4 satoshi te kopen... volgende keer ga ik dat soort impulsen gewoon doen, want dit is al de zoveelste keer dat ik op die manier winst misloop.
Dit dus zo absoluut +12235656quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een half uur geleden twijfelde ik nog of ik XC zou kopen voor 98... doe ik het een keer niet.....
XC kijk ik niet eens meer naar. Net als dark en cinni enzo. Als ik iets op 10 wil kopen en op 12 verkopen, of op 24 wil kopen en op 26 verkopen, dan kan dat op bittrex vaak in een paar minuutjes. Bij die grote coins zit je eeuwig te wachten omdat er eerst nog walvissen lopen te etteren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een half uur geleden twijfelde ik nog of ik XC zou kopen voor 98... doe ik het een keer niet.....
Jij bent helemaal om naar Bittrex dus?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
XC kijk ik niet eens meer naar. Net als dark en cinni enzo. Als ik iets op 10 wil kopen en op 12 verkopen, of op 24 wil kopen en op 26 verkopen, dan kan dat op bittrex vaak in een paar minuutjes. Bij die grote coins zit je eeuwig te wachten omdat er eerst nog walvissen lopen te etteren.
Beetje wel ja. Mintpal moet een échte grote schoonmaak houden eigenlijk. Zoveel coins die niet of nauwelijks meer bewegen daar. En een maand of 2 geleden was dat niet. Er zat altijd wel wat beweging in, en als iets laag stond, wist je gewoon dat het binnen een dag of 4 weer gestegen zou zijn. Dat is niet meer zo...quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent helemaal om naar Bittrex dus?.
Dat wel ja. Misschien is er te veel volume verschoven naar de top 5 coinsquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Mintpal moet een échte grote schoonmaak houden eigenlijk. Zoveel coins die niet of nauwelijks meer bewegen daar. En een maand of 2 geleden was dat niet. Er zat altijd wel wat beweging in, en als iets laag stond, wist je gewoon dat het binnen een dag of 4 weer gestegen zou zijn. Dat is niet meer zo...
Dat sowieso. En die 5 die hoef ik niet meer. daarstraks WEER niet naar mezelf geluisterd en even een klein beetje BC gekocht. Nou ra ra what happened.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wel ja. Misschien is er te veel volume verschoven naar de top 5 coins.
Tja, ik zit nog vast in BC totdat hij op 35 komt... en in FLT totdat die de 500 een keer haalt... vooral die laatste mogen ze dus best een keer pumpen van me. Maar goed, dit weekend schijnt de Androidwallet van FLT beschikbaar te komen en er komt een block halving aan, dus ik verwacht dat die koers nog wel wat omhoog gaat bewegenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat sowieso. En die 5 die hoef ik niet meer. daarstraks WEER niet naar mezelf geluisterd en even een klein beetje BC gekocht. Nou ra ra what happened.
FLT heb ik ook nog. Sellorder staat ergens in de buurt vd 500. Gekocht op 425.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik zit nog vast in BC totdat hij op 35 komt... en in FLT totdat die de 500 een keer haalt... vooral die laatste mogen ze dus best een keer pumpen van me. Maar goed, dit weekend schijnt de Androidwallet van FLT beschikbaar te komen en er komt een block halving aan, dus ik verwacht dat die koers nog wel wat omhoog gaat bewegen.
Vandaar die stijgingtwitter:XCplatform twitterde op donderdag 05-06-2014 om 19:26:51XC Now available on BTER!! https://t.co/O0mV0qIHil reageer retweet
Benieuwd of het nu Bter gaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:42 schreef Joosie200 het volgende:
Vandaar die stijgingtwitter:XCplatform twitterde op donderdag 05-06-2014 om 19:26:51XC Now available on BTER!! https://t.co/O0mV0qIHil reageer retweet
Misschien CRY... ik zit wel te twijfelen. Is al in 2 pieken naar de 1000 geweest, is nu minder dan de helft.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ik mis vandaag gewoon echt elke mogelijkheid om in een coin te stappen die even later zal stijgen
Vraagje.......quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, ik zit nog vast in BC totdat hij op 35 komt... en in FLT totdat die de 500 een keer haalt... vooral die laatste mogen ze dus best een keer pumpen van me. Maar goed, dit weekend schijnt de Androidwallet van FLT beschikbaar te komen en er komt een block halving aan, dus ik verwacht dat die koers nog wel wat omhoog gaat bewegen.
Jij niet alleen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, ik kies even perfect het slechte punt uit om nog even in Cloak te stappenMan man man... Dat wordt een holdertje.
te laat met bijkopen. NET te laat. zo irritant. sta je als hoogste bieder met 23500. Zetten ze er NET 10 satoshi ofzo boven een order, die wordt aangetikt, denk je NU ben ik aan de beurt. Komt er een wall boven. En het gaat weer omhoog. Gvd zeg.quote:
Af en toe stap ik ook wel met verlies uit, maar van zowel BC als FLT geloof ik wel dat ze deze maand nog een keer voldoende stijgen om met winst uit te stappen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Vraagje.......
Je zit vast in een aantal coins, terwijl je elders betere mogelijkheden ziet.....
Waarom pak je je verlies niet uit een vast zittende coin om te proberen dat verlies elders goed te maken?
Hoe groot is de kans dat je je verlies rap hebt goedgemaakt?
Ik zelf ben daar wat flexibeler in, ik ga niet eindeloos zitten wachten als ik elders meer kans denk te hebben.
twitter:TheBitcoinBaron twitterde op donderdag 05-06-2014 om 20:12:31Want to give some developers 110,000$ for 50 hours of coding? Go ahead and buy into the #harmonycoin IPO. lol @BittrexExchange reageer retweet
Die sellwallquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees op Twitter trouwens wat waarschuwingen om niet aan deze coin te beginnen: https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-HMYtwitter:TheBitcoinBaron twitterde op donderdag 05-06-2014 om 20:12:31Want to give some developers 110,000$ for 50 hours of coding? Go ahead and buy into the #harmonycoin IPO. lol @BittrexExchange reageer retweet
Dat is de IPO dus. Developers verkopen hun coins en daarna begint het echte handelen pasquote:
Welke gek gaat dat nou kopen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de IPO dus. Developers verkopen hun coins en daarna begint het echte handelen pas.
Zo begon DCM trouwens ook, op 10000 Satoshi...
Zo hebben de dev's hun DCM ook verkocht, is ook IPO en 100% POS.quote:
En op het juiste moment bijna 300%quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, DCM had je +200% opgeleverd gisteren.
En op het verkeerde moment zit ik er nu dus gewoon nog in met een half afgekloven order op 32.5quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze beloven dat het een grote pump wordt, want er doen een aantal grote pumpnamen mee, schijnt.
Kan nog wel de 40K halen als die wilquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
Wat denken jullie van Cloak nu... gaat die nog verder omhoog of is het selltijd.
Ik heb het over de IPO hequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En op het verkeerde moment zit ik er nu dus gewoon nog in met een half afgekloven order op 32.5
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ze gaan straks weer iets pumpen op Mintpal.
Dit is wel een faire. Ik ga het bekijken, waarschijnlijk niet meedoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze beloven dat het een grote pump wordt, want er doen een aantal grote pumpnamen mee, schijnt.
Forcefield City Bewoner
Doe mij eens IPO uitleggen, ik lees het overal maar ik weet de afkorting nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Kan nog wel de 40K halen als die wil
[..]
Ik heb het over de IPO heDaarna was het altijd een risico
Initial Public Offeringquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe mij eens IPO uitleggen, ik lees het overal maar ik weet de afkorting niet
En ik heb een sell staan op 37 bij Cloak... Maar hij schommelt enorm nu. van 35 naar 22 naar 37 naar 30.
Geen idee wat facebook deedquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:16 schreef Joosie200 het volgende:
IPO is toch wat Facebook en zo ook deden? Iets met ... public offering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Mooi niet aan meedoen dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Initial Public Offering
Zie het maar als stukjes van je bedrijf verkopen aan de eerste ronde investeerders, alleen in cryptoland is zoiets vaak een scam
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen idee wat facebook deedHet nieuws niet volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Initial_public_offering_of_Facebook
Lezen jij
mag het weten
das genoeg. Die tekst in die hierboven is wel heel langquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
IPO betekent in mijn boekje: een coin die je moet afwachten, want een dag na de IPO valt die goedkoper te kopen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:13 schreef DaMart het volgende:
Ze gaan straks weer iets pumpen op Mintpal.
Doe eens linken naar het juiste topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze beloven dat het een grote pump wordt, want er doen een aantal grote pumpnamen mee, schijnt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hangt af van de plek waar je ze koopt. Op Kraken koop je meteen tegenover de huidige prijs daar, op bitonic met een beetje vertraging op bitstamp.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:40 schreef SilentWolf het volgende:
Stel dat je BitCoins koopt/verkoopt, wordt dit dan ook direct tegen de actuele marktprijs gedaan (dus niet 2-3 minuten later waardoor je het tegen een ander bedrag koopt/verkoopt)?
Ik moet ook best vaak F5 doen op bittrex om nou te kijken of er wel/niet een dump/pump gaande isquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef roislecxe het volgende:
Wel een nadeel is dat Bittrex niet even een seintje geeft als je order erdoor is. Popupje ofzo zou makkelijk zijn.
Zit ik een beetje vast in MYC, daarom vind ik kleine coins niks. Je grijpt snel naast een coin die wel opeens moon gaat op een dag. En eenmaal erin, ga ik er niet snel uit met verlies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:53 schreef roislecxe het volgende:
Cloak weer verkocht, op weer terug naar de 30![]()
Elke keer tussen de 8 en 13%, al 6x vandaag.
twitter:IconicExpert twitterde op donderdag 05-06-2014 om 21:45:59There is a rumor going around that a 1st tier exchange is going to add #CloakCoin soon. The money party is just getting started
reageer retweet
Orders gaan wel meestal, maar het is wel een stuk trager dan op mintpal. Dan is het orderboek nog niet bijgewerkt terwijl bij de trades eronder ze al een stuk verder zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik moet ook best vaak F5 doen op bittrex om nou te kijken of er wel/niet een dump/pump gaande is
Hmm.. ik had die tweet al gelezen, maar het drong niet tot mij door dat de auteur IE wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef smiths het volgende:
Gaat die IconicExpert straks ook cloakcoin kapot maken zoals BC en XLB?twitter:IconicExpert twitterde op donderdag 05-06-2014 om 21:45:59There is a rumor going around that a 1st tier exchange is going to add #CloakCoin soon. The money party is just getting started
reageer retweet
Ik zag zijn naam ook al staan ja. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:58 schreef smiths het volgende:
Gaat die IconicExpert straks ook cloakcoin kapot maken zoals BC en XLB?twitter:IconicExpert twitterde op donderdag 05-06-2014 om 21:45:59There is a rumor going around that a 1st tier exchange is going to add #CloakCoin soon. The money party is just getting started
reageer retweet
Weet je welke aanbieders naast Kraken andere coins zoals LiteCoins kopen en verkopen tegen de huidige prijs?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van de plek waar je ze koopt. Op Kraken koop je meteen tegenover de huidige prijs daar, op bitonic met een beetje vertraging op bitstamp.
Gewoon geen aandacht besteden aan IEquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zag zijn naam ook al staan ja. Ben benieuwd.
Het slimste is om een van die sites te gebruiken en bitcoins gebruiken om andere coins in te slaan op mintpal of een andere exchange.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Weet je waar ik dit kan achterhalen voor LiteCoins e.a. coins?
Maar het is wel handig te weten met welke coins hij zich bezighoudt tochquote:
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:10:51It's time for a new market, and today we're adding a coin with dynamic interest on staking and also working on an anonymous sending feature. reageer retweet
Dat is VRCquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:12 schreef DaMart het volgende:
twitter:MintPalExchange twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:10:51It's time for a new market, and today we're adding a coin with dynamic interest on staking and also working on an anonymous sending feature. reageer retweet
Wat is het voordeel om via bitcoins andere coins te kopen/verkopen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het slimste is om een van die sites te gebruiken en bitcoins gebruiken om andere coins in te slaan op mintpal of een andere exchange.
Dat zie ik graag gebeuren voor MYC maandagquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
VRC slaat een beetje op hol op Bittrex nu.
Die is nu in verhouding ook best wel goedkoop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
VRC slaat een beetje op hol op Bittrex nu.
Dus nu instappen is toch nog een goed idee?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Die is nu in verhouding ook best wel goedkoop.
Ik ga niet dezelfde grap maken als vorige keer met Itcquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu instappen is toch nog een goed idee?.
Het is meer een eigen voorkeur dan een groot voordeel. Andere coins hebben meer aandacht nodig maar kunnen meer winst opleveren en je hebt een flinke keuze. Als je voor de hele lange termijn wilt gaan (zoals iedereen hier) en niet actief wilt traden in altcoins voldoet bitcoin prima.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef SilentWolf het volgende:
[..]
Wat is het voordeel om via bitcoins andere coins te kopen/verkopen?
Dat moet je zelf bepalenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu instappen is toch nog een goed idee?.
Koop alle LTC!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga niet dezelfde grap maken als vorige keer met Itc
Het scheelt dat zodra je een buy order zet voor het laagste sell order, het laagste sell order alweer 6 plekken is opgeschovenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga niet dezelfde grap maken als vorige keer met Itc
Cloak is niet de enige, DCM gaat ook flink omlaag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
Iedereen stapt ook meteen uit Cloak zo te zien.
Kocht n et op 31quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
Iedereen stapt ook meteen uit Cloak zo te zien.
Ik had je nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kocht n et op 31En nu maar ff op 22 wat erbij.
Gemiddeld 26.5. Wie wil wel op 33 verkopen ofzo. Moet vast lukken.
Er is alweer een buywall. Hij knalt zo de 30 weer over.quote:
VRC: 6900 and counting, hey ho and down she's fallinquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
VRC: 8000 and counting, hey ho and up she rises
Even kijken wat er op mintpal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
VRC: 6900 and couting, hey ho and down she's fallin
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Meestal luisteren we niet naar nattekat.
Toch heeft hij het vaak bij het rechte eind, vooral als ie er zelf niet inzitquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Meestal luisteren we niet naar nattekat.
Doe ik nu ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Even kijken wat er op mintpal gaat gebeuren.
Ik zie je hier vooral moord en brand schreeuwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch heeft hij het vaak bij het rechte eind, vooral als ie er zelf niet inzit
Nope. Maar ben wel benieuwd. Beetje kijken voor een eventuele volgende keer. itc stortte gelijk in, misschien deze niet, of minder.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zie je hier vooral moord en brand schreeuwen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch heeft hij het vaak bij het rechte eind, vooral als ie er zelf niet inzit
Maar die rende eerst ook nog een keer naar boven toequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nope. Maar ben wel benieuwd. Beetje kijken voor een eventuele volgende keer. itc stortte gelijk in, misschien deze niet, of minder.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar die rende eerst ook nog een keer naar boven toe
Ik heb een buy order op 4000 gezet op MP... ben benieuwd of die dump ook gaat komen net als bij ITCquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nope. Maar ben wel benieuwd. Beetje kijken voor een eventuele volgende keer. itc stortte gelijk in, misschien deze niet, of minder.
ITC was wel lelijk hequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een buy order op 4000 gezet op MP... ben benieuwd of die dump ook gaat komen net als bij ITC.
Komt altijd, er zijn meer mensen die ze willen dumpen dan mensen die er vroeg bij willen zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een buy order op 4000 gezet op MP... ben benieuwd of die dump ook gaat komen net als bij ITC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |