https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
twitter:EJPostema twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:07:41@CryptoDabbler #BC will be on http://t.co/wV6DfSAR4Z this evening
reageer retweet
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:11:39#BlackCoin Rumours: Listing on @btcecom TONIGHT - can anyone confirm the source of the rumour? reageer retweet
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:17:18#BlackCoin listing on http://t.co/xMRv9CPLKu CONFIRMED! We now know that a clear shot at http://t.co/nXiWw5R2EY is now much more likely! reageer retweet
Daar koop je nog geen Bounty voorquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet meer dan een paar satoshi winst zei je?
Veel plezier om je 1 cent BTC bij elkaar te krijgenquote:
Potver. Ook een dag nadat ik uit BC ben en een minuut nadat ik vast zit in CINNIquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:21 schreef Nattekat het volgende:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:17:18#BlackCoin listing on http://t.co/xMRv9CPLKu CONFIRMED! We now know that a clear shot at http://t.co/nXiWw5R2EY is now much more likely! reageer retweet
Met double or nothing met die bitco.in?quote:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:30:50#BlackCoin listing includes BC/CNY - This is a direct link to FIAT for the Chinese nation! This is HUGE NEWS! btc38.com/altcoin/bc/ reageer retweet
Pardon? Zeikwijfquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spatie was toch blut en in dienst van zijn ouders?
Robin was toch overleden?
Toto was toch gek in zijn hoofd geworden?
Maxbet is toch van de troon gestoten?
Leaf is toch verbannen van FOK!?
Enkel Magnet is dan over, en die heeft er een auto van gekocht
Nu in BC instappen betekent dat ik op mijn exit van gisteren weer terugkoopquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:35 schreef Nattekat het volgende:
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 12:30:50#BlackCoin listing includes BC/CNY - This is a direct link to FIAT for the Chinese nation! This is HUGE NEWS! btc38.com/altcoin/bc/ reageer retweet
Je bent zelf een pohiquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw pohi zegt genoeg.
[ afbeelding ]
Niet doorhebben dat alle mods dezelfde persoon zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch ben je van de troon gestoten
Wij hebben DaMart en µ nu.
Armen scherenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef Maxbet het volgende:
Hoe krijgen vrouwen het altijd voor elkaar om geen haar te laten staan bij het benen scheren
Net mijn onderarm geschoren en heb natuurlijk weer zo'n eenzame pluk haar laten staan
1 armquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Armen scheren
Je bent zelf gewoon een vrouw, maar je hebt het nog niet door
Wie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch ben je van de troon gestoten
Wij hebben DaMart en µ nu.
Maar dan moet je wel sellen voor het weer onder die 8k komtquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Als je XC op 8000 hebt gekocht heb je echt een werelddeal gemaakt
Daar gaat ie wel doorheen breken vandaag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Hupla weer 15btc aan sells opgegeten. 45btc te gaan tot 30
beetje jammer dat er evenveel nodig is om naar 26 te donderen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar gaat ie wel doorheen breken vandaag.
Ik gok op 34,6.
Precies. De heuvel omhoog wordt steiler en steiler. Terwijl het heuveltje naar de 8k sneller genomen is. Ik zie een gelijkenis met SAT. Een enorme sellwall die de prijs op den duur nog meer naar beneden drukt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel sellen voor het weer onder die 8k komt
Ik heb 1000 satoshi verdiend met 1,5 XCquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Als je XC op 8000 hebt gekocht heb je echt een werelddeal gemaakt
Bij Wetcat b.v., te Beestenmarkt 6, 2312 CC in Leiden. Toegankelijk tussen 9:00 en 24:00.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:08 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ik ben het overigens niet eens met de titel van dit topic, waar kan ik daar een klacht over indienen?
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Wetcat b.v., te Beestenmarkt 6, 2312 CC in Leiden. Toegankelijk tussen 9:00 en 24:00.
Jep. Zie je danquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halen.
Ik ben tussen 17:07 en 17:12 op Leiden CSquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Zie je dan
Hoe laat wil je een afspraak maken?
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben tussen 17:07 en 17:12 op Leiden CS.
hebben ze ook vegetarische Big Macs daar?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?
Wel salades, kom je ook naar Leiden CS dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
hebben ze ook vegetarische Big Macs daar?
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ik je blijmaken met een eventuele Big Mac daar?
Blijf dan maar ver weg van Nattekat b.v.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaar![]()
.
Salades van het stationquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel salades, kom je ook naar Leiden CS dan?
Nu ben je een kiloknaller gewordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand in Amerika al genoeg McDonalds-voer gegeten voor de komende vijf jaar![]()
.
Jawelquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Salades van het station![]()
Ik ben al in geen jaren op het station meer geweest
Volgens mij kun je niet eens meer gewoon een kaartje kopen voor de trein.
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel
Ik hou je wel op de hoogte van eventuele reisjes richting het zuiden, het liefst ga ik de volgende keer naar de noordelijke provincies maar het kan altijd anders uitvallen
Nee, ik was na 2,5 week Amerika juist gewicht verloren... ideaal dieet dus: veel fastfood, grote hoeveelheden cola drinken en veel Pringles en Oreo-koekjes etenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu ben je een kiloknaller geworden
Houdt de stok mensen gegijzeld?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.
Opgespoord en uitgeschakeld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de stokgijzelaars.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik was na 2,5 week Amerika juist gewicht verloren... ideaal dieet dus: veel fastfood, grote hoeveelheden cola drinken en veel Pringles en Oreo-koekjes eten.
Ik heb ook BC gekocht daarstraks op 289quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
De 30 is slechts 25btc ver weg, kom op BC!
Ben op het moment ook in Leiden, cool. Crypto-meetingquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is vlak bij Leiden CS toch? Ga ik vanmiddag wel even verhaal halen.
Ik ga ff mijn avondeten bij elkaar sprokkelen, eens kijken hoe veel spijt ik daarvan ga krijgen straksquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:38 schreef DaMart het volgende:
O, nu even opletten... ik kan nu verlies gaan beperken... of gewoon winst pakken als BC doorstijgt naar 35.
To sell or not to sell @34500...twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:37:29When the US markets open #BlackCoin is going to FLY. When the Asian markets open tonight you better hold on tight! reageer retweet
Ik heb sell order op 35 even weggehaald. Met de huidige markten denk ik dat BC wel iets verder kan stijgen... tenzij er in Amerika wat walvissen wakker worden en in blinde paniek de prijs willen gaan drukken tot onder de 30quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:40 schreef Nattekat het volgende:
To sell or not to sell @34500...twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 14:37:29When the US markets open #BlackCoin is going to FLY. When the Asian markets open tonight you better hold on tight! reageer retweet
Ik hou hem daar just-in-case. Als ik erbij ben als ie nadert dan is het erg mooi, maar ik wil het risico niet lopen om er met winst uit te kunnen en die winst niet te nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb sell order op 35 even weggehaald. Met de huidige markten denk ik dat BC wel iets verder kan stijgen... tenzij er in Amerika wat walvissen wakker worden en in blinde paniek de prijs willen gaan drukken tot onder de 30.
Ummm... volgens mij staat er een fout in het orderbook. Mijn sell staat er niet tussenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:43 schreef DaMart het volgende:
Van 35 naar 37 ligt nog bijna helemaal open.
https://play.google.com/s(...)c.coinguardian&hl=nlquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef edraket31 het volgende:
Nu velen ineens Twitter ontdekt hebben.....
Hier een handige site om koersalerts in te stellen, melding krijg je via Twitter
Heul erg veel coins van verschillende exchanges, lekker simple site, geen verdere poespas, gewoon invullen en thats it.
http://alertco.in/#/
Die van BC ging net af op 31... heb hem nu op 34 gezet, zodat ik hopelijk nog even kan kijken of ik mijn sell order wil aanpassenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)c.coinguardian&hl=nl
Alarm op je mobiel, overal bereikbaar en je kan direct ingrijpen indien nodig
Handige poep, dank.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:44 schreef edraket31 het volgende:
Nu velen ineens Twitter ontdekt hebben.....
Hier een handige site om koersalerts in te stellen, melding krijg je via Twitter
Heul erg veel coins van verschillende exchanges, lekker simple site, geen verdere poespas, gewoon invullen en thats it.
http://alertco.in/#/
Jup, die van mij staat al dagen op 34. Vooral die keer dat ik 's ochtends vroeg wakker werd gemaakt erdoor was fantastischquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van BC ging net af op 31... heb hem nu op 34 gezet, zodat ik hopelijk nog even kan kijken of ik mijn sell order wil aanpassen.
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstorequote:Op donderdag 5 juni 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)c.coinguardian&hl=nl
Alarm op je mobiel, overal bereikbaar en je kan direct ingrijpen indien nodig
Geen android fanboy, gewoon Apple hater.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstore
Dan wordt het dus tijd dat die mensen een echte telefoon kopenquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een android fanboy bent, maar er zijn ook lieden met een Iphone die jouw app niet kunnen krijgen in de appstore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |