Nou ja, ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar ze begon ook over citroensap met cayennepeper. Ik ken dat vanuit mijn eetstoornistijd, dat staat op van die sites met tips over snel afvallen en weinig eten en zo. Citroensap is niet erg maar als je constant cayennepeper eet of door je water drinkt is dat echt niet goed voor je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.
Als ze van poeder houdt kan ze Rienk een blowjob gevenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.
Dat heb ik dus allemaal gemist (ben een maandje weggeweest).quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef frensje het volgende:
[..]
was toen ze samen met Marcel er was en zij op alle slaapkamers wilde slapen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als ze van poeder houdt kan ze Rienk een blowjob geven
JA. Inderdaad. En koken ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Huh? Is Marije voedingsdeskundige? Dat is toch meer Nico haar ding?
En sportenquote:
Cayennepeper dieet is een crashdieet. Geen enkele serieuze voedselconsulent zal je dat adviseren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar ze begon ook over citroensap met cayennepeper. Ik ken dat vanuit mijn eetstoornistijd, dat staat op van die sites met tips over snel afvallen en weinig eten en zo. Citroensap is niet erg maar als je constant cayennepeper eet of door je water drinkt is dat echt niet goed voor je.
Ik vind een papperig hangbuikje vies. Helemaal bij iemand die beweert voedings- en sportdeskundige te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gio keek ook vol trots, leek wel een beetje emo zelfsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die 2 blijven leuk samen. Joey stond ook vol bewondering te kijken naar Isa op het podium
ja idd samen met Gio, ze waren echt super trotsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die 2 blijven leuk samen. Joey stond ook vol bewondering te kijken naar Isa op het podium
Wat doet cayennepeper dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het hier al eens eerder gezegd, maar ze begon ook over citroensap met cayennepeper. Ik ken dat vanuit mijn eetstoornistijd, dat staat op van die sites met tips over snel afvallen en weinig eten en zo. Citroensap is niet erg maar als je constant cayennepeper eet of door je water drinkt is dat echt niet goed voor je.
Nee, daarom. Het slaat echt helemaal nergens op allemaal, Marije de juf, Marije de voedingsconsulente, Marije de sportieveling.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
[..]
Cayennepeper dieet is een crashdieet. Geen enkele serieuze voedselconsulent zal je dat adviseren.
ah vandaarquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat heb ik dus allemaal gemist (ben een maandje weggeweest).
Ah, lief...quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, daar wordt ze nog elke ochtend in haar armen mee wakker
[ afbeelding ]
Kunnen ze die zender niet gewoon uitschakelen?quote:
De eerste 2 dagen dronk ze ook echt ieder half uur een glas water. Echt niet normaal. Maar dat hoorde denk ik bij haar cover story want dat doet ze niet meer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Marije de berekenende bitchquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, daarom. Het slaat echt helemaal nergens op allemaal, Marije de juf, Marije de voedingsconsulente, Marije de sportieveling.
Emil snurkte ook zo erg, maar die hoor je niet meer (tenminste niet meer gemerkt)quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:36 schreef tonja het volgende:
Tering, dat gesnurk van Ron is echt niet te doen.. Ik zou er helemaal gek van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |