Ja op alle streamsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef frensje het volgende:
[..]
jammer, is zo donker, ze zijn wel goed te horen
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels, zei zequote:
Inderdaad, ook dat nog!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels
ja en die kan je niet trekkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels
Dat begreep ik wel hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
joey zegt dat alleen maar om te kijken hoe ruud reageerde en die wilde wel LOL die geeft helemaal niets om billy
ze wilde toen T-rex ook niet op de slaapkamerquote:
sperma van tig 'jongens' over je klauwen is minder vies, of zouden ze het ook in haar ogen spuiten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Grunge. het volgende:
Marije: "Ik vind het vies D:." Over de haantjes.
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Marije een beetje last van ornithofobie?
Dat geklooi met die kuikens mag van mij wel een keer stoppen. Laat die beesten met rust@
Dat heb ik allemaal gemist.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef frensje het volgende:
[..]
ze wilde toen T-rex ook niet op de slaapkamer
Niemand laat zijn eigen honds alleenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.
Nee hoor, daar wordt ze nog elke ochtend in haar armen mee wakkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
Ik zie het beertje niet meer bij Isa.
Is die afgepakt door achter ?
was toen ze samen met Marcel er was en zij op alle slaapkamers wilde slapenquote:
Huh? Is Marije voedingsdeskundige? Dat is toch meer Nico haar ding?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |