SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor de baardtrimmer van gevalletje Bakker 'geil'!
Echt? Moet ze zich snel even scheren???quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor de baardtrimmer van gevalletje Bakker 'geil'!
'nico wilde ze toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Echt? Moet ze zich snel even scheren???
Ik hoor wel de kuikens, die kuikens waar niemand naar omkijkt maar die heel erg belangrijk waren als statement.
Lot heeft nog wel muggendeo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef RobbieRonald het volgende:
Volgens mij hoorde ik bil nog fluisteren dat ze heel erg stonk.
Gelukkig scheert ze haat kut niet meer in een etenspan. Althans niet op stream.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Echt? Moet ze zich snel even scheren???
Ik hoor wel de kuikens, die kuikens waar niemand naar omkijkt maar die heel erg belangrijk waren als statement.
joey zegt dat alleen maar om te kijken hoe ruud reageerde en die wilde wel LOL die geeft helemaal niets om billyquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
O, daar is Billy en daar is Ruud.
Ze willen nog douchen.
Joey: Zullen we met z'n drieën douchen? Zullen we je even sandwichen?
Billy: Denk je dat ik zo'n piemeltje wil? Ik wil een dikke pik!
Later zegt Billy ook nog: "Denk je dat ik hem aantrekkelijk vindt? Ik vind het een loser eerste klas."
Gelukkig is Billy een winner
Die denkt hoppa TV momentje, Ruud gaat mondiaal!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
joey zegt dat alleen maar om te kijken hoe ruud reageerde en die wilde wel LOL die geeft helemaal niets om billy
En dat is nieuw? 5 dagen in een bikinibovenstukje rechtstreeks uit de fabriek? Ik snap dat ze gewend is om met een dildo in haar bek in slaap te vallen, maakt het niet minder onhygiënisch.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:26 schreef RobbieRonald het volgende:
Volgens mij hoorde ik bil nog fluisteren dat ze heel erg stonk.
denk ook dat er 4 genomineerd gaan worden isa is met 6 al zeker en billy krijgt er ook 5 a 6 of misschien wel meer...ruud denk ik net niet genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef ledn81 het volgende:
Ruud : "Hey schatje.. je weet toch als jij naar huis gaat ga ik met je mee.. je weet toch.... hahahhaa"
Billy : "hahaha"
Ze denken/hopen dat als ze aan elkaar plakken dat ze minder stemmen krijgen ofzo. In de Loods zie ik Ruud ook alleen Isa, Dennis en Ron op hem stemmen. (niet genoeg denk)
Op Billy gaan mogelijk wat meer mensen, al is daar geen pijl op te trekken.
Veel zullen ook op Ron en Isa gaan vanwege geroddel vanuit de MLP kamer.
jammer, is zo donker, ze zijn wel goed te horenquote:
Ja op alle streamsquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef frensje het volgende:
[..]
jammer, is zo donker, ze zijn wel goed te horen
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels, zei zequote:
Inderdaad, ook dat nog!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels
ja en die kan je niet trekkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze hebben thuis alleen opgezette vogels
Dat begreep ik wel hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:27 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
joey zegt dat alleen maar om te kijken hoe ruud reageerde en die wilde wel LOL die geeft helemaal niets om billy
ze wilde toen T-rex ook niet op de slaapkamerquote:
sperma van tig 'jongens' over je klauwen is minder vies, of zouden ze het ook in haar ogen spuiten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef Grunge. het volgende:
Marije: "Ik vind het vies D:." Over de haantjes.
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft Marije een beetje last van ornithofobie?
Dat geklooi met die kuikens mag van mij wel een keer stoppen. Laat die beesten met rust@
Dat heb ik allemaal gemist.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef frensje het volgende:
[..]
ze wilde toen T-rex ook niet op de slaapkamer
Niemand laat zijn eigen honds alleenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze houdt sowieso niet van dieren, heeft ze gezegd. Behalve van haar hondje dan, blijkbaar.
Nee hoor, daar wordt ze nog elke ochtend in haar armen mee wakkerquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:29 schreef Punkman het volgende:
Ik zie het beertje niet meer bij Isa.
Is die afgepakt door achter ?
was toen ze samen met Marcel er was en zij op alle slaapkamers wilde slapenquote:
Huh? Is Marije voedingsdeskundige? Dat is toch meer Nico haar ding?quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ze houdt alleen van poeders. Herbalife shake poeders en zelfs de thee is oplosthee. Alles wat maar enigzins op echte voeding lijkt vindt mevrouw de voedeldeskundige vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |