zooo kut dat hij in Monaco zit.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
James Rodriguez![]()
Toekomstig Wereldvoetballer van het Jaar
Ik denk dat hij binnen een jaar wel bij een grote club in een grote competitie zit.quote:
Hopelijk wel. Maar nergens kan hij zoveel netto verdienen..quote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnen een jaar wel bij een grote club in een grote competitie zit.
Als ik van Gaal was had ik hem naar Manchester United proberen te halen.
Of Barcelona kan hij ook wel uit de voeten.
Mooiste gol van het toernooi wat mij betreft en inderdaad eerste kwartfinale na 5 deelnames.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij was nog mooier dan die van Cahill. Eerste keer kwartfinale (Brazil) ooit??
Finale Ned-Col..... het kán!
Bij dit soort dingen kom je al gauw uit bij het WK 1958 waar Fontaine 13 doelpunten maakte en in alle zes de wedstrijden scoorde. Kocsis scoorde ook in zijn eerste vier wedstrijden in 1954 alleen in de finale niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste speler die in alle eerste 4 wedstrijden op zijn WK scoorde.
quote:Acht doden door WK-feestvreugde Colombia
Bij ontspoorde feestelijkheden na de WK-overwinning van Colombia op Uruguay zaterdag zijn in Bogota zeker acht doden gevallen. Dit heeft de burgemeester van de Colombiaanse hoofdstad zondag bekendgemaakt. Burgemeester Gustavo Petro sprak van een „zeer slechte” afloop van het voetbalfeest. De acht doden zijn door ziekenhuizen geregistreerd.
Bron: www.telegraaf.nl
En dit was nog wel met ley seca, ingesteld precies omdat er eerder doden vielen.quote:
Waarom komen die doden precies? Gaan ze knallend met machinegeweren door de straten ofzo? Of toeterend met de auto?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Petro is trouwens een schande voor het land/de stad.![]()
Ik denk dat dit soort incidenten beperkt blijven tot de armste wijken waar mensen onder invloed de straat opgaan en elkaar onderspuiten met schuim (wat BMI op zijn schoenen had) en gooien met maizena, de cultuur hier.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom komen die doden precies? Gaan ze knallend met machinegeweren door de straten ofzo? Of toeterend met de auto?
Dacht dat het met de wetteloosheid in Colombia tegenwoordig wel meeviel?
Sorry voor het stereotype hoor, maar van dat eerste ga je niet dood, lijkt me?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort incidenten beperkt blijven tot de armste wijken waar mensen onder invloed de straat opgaan en elkaar onderspuiten met schuim (wat BMI op zijn schoenen had) en gooien met maizena, de cultuur hier.
Nee, geen knallende machinegeweren.
Ik ben niet bij de ruzies die daaruit volgen. Is zeg maar niet in mijn buurt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Sorry voor het stereotype hoor, maar van dat eerste ga je niet dood, lijkt me?
Ah, zo.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben niet bij de ruzies die daaruit volgen. Is zeg maar niet in mijn buurt.
Ja, maar goed, enorm land, enorme stad, kan wat gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ah, zo.
Wel sneu, overschaduwt het geweldige voetbal wel weer.
Misschien dat sommige mensen met alcohol soms minder agressief zijn ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar goed, enorm land, enorme stad, kan wat gebeuren.
Die Petro maakt zich geen zorgen over de staat van de straten (belachelijk slecht, zelfs in mijn buurt) en de vele gestolen smartphones.
Ik voorspelde al dat er OOK doden zouden vallen zonder alcohol, toen dat na de eerste wedstrijd werd ingesteld. Het zijn er zelfs meer dan MET alcohol.
Goed, wij hadden er geen last van...
[ afbeelding ]
Nee, daar kregen we dus bier in.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:33 schreef Rosario het volgende:
[..]
Misschien dat sommige mensen met alcohol soms minder agressief zijn ja.![]()
JIj hebt aan de cola gezeten?
Ik wou bijna zeggen is drank nieuw voor ze,maar in dat soort steden moorden ze ook nuchter om niks.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dit was nog wel met ley seca, ingesteld precies omdat er eerder doden vielen.
Petro is trouwens een schande voor het land/de stad.![]()
Voor een keer of 2quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef Copthorne het volgende:
Een topic over Colombia.Direct in mijn favorieten geplaatst.
Overigens nog een supporter van het Colombiaanse elftal:
[ afbeelding ]
Actrice Carmen Villalobos.
[ afbeelding ]
Ik kwam die foto met Will Smith ook tegen toen ik zocht op foto's op twitter maar wie is die man in dat Oranje shirt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Fans:
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdnhef.batanga.bz/wp-content/uploads/2014/06/Jap%C3%B3n-1-4-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |