Hij was nog mooier dan die van Cahill. Eerste keer kwartfinale (Brazil) ooit??quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:48 schreef Nober het volgende:
Rodríguez is al WK topscorer allertijden van Colombia. Op dit moment ook wel de beste speler in Brazilië.
optimist.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij was nog mooier dan die van Cahill. Eerste keer kwartfinale (Brazil) ooit??
Finale Ned-Col..... het kán!
twitter:2014WC_Brazil twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 23:32:02Two-and-a-half years ago James Rodríguez met his idol, Cristiano Ronaldo. He's now outshone him in the World Cup.
reageer retweet
Geniaal!quote:
Hasta la final, despues sońamos los holandeses...quote:
Hasta la pastaquote:Op zondag 29 juni 2014 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hasta la final, despues sońamos los holandeses...
zooo kut dat hij in Monaco zit.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
James Rodriguez![]()
Toekomstig Wereldvoetballer van het Jaar
Ik denk dat hij binnen een jaar wel bij een grote club in een grote competitie zit.quote:
Hopelijk wel. Maar nergens kan hij zoveel netto verdienen..quote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnen een jaar wel bij een grote club in een grote competitie zit.
Als ik van Gaal was had ik hem naar Manchester United proberen te halen.
Of Barcelona kan hij ook wel uit de voeten.
Mooiste gol van het toernooi wat mij betreft en inderdaad eerste kwartfinale na 5 deelnames.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij was nog mooier dan die van Cahill. Eerste keer kwartfinale (Brazil) ooit??
Finale Ned-Col..... het kán!
Bij dit soort dingen kom je al gauw uit bij het WK 1958 waar Fontaine 13 doelpunten maakte en in alle zes de wedstrijden scoorde. Kocsis scoorde ook in zijn eerste vier wedstrijden in 1954 alleen in de finale niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste speler die in alle eerste 4 wedstrijden op zijn WK scoorde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |