quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ook [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
zou ze keer bij mij willen schoonmaken denk je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal even kijken ...
![]()
![]()
Solly, ja ook thuis.
quote:
ja moeilijk he naast je kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zal even kijken ...
![]()
![]()
Solly, ja ook thuis.
Pomp hem op zijn ei, en 3 weken pikstrafquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja moeilijk he naast je kijken [ link | afbeelding ]
wie zegt dat ik degene ben die schoonmaakt?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:57 schreef isax het volgende:
[..]
zou ze keer bij mij willen schoonmaken denk je?
Goh, leuk dat je er weer bent Oma ....quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pomp hem op zijn ei, en 3 weken pikstraf![]()
![]()
quote:
Dat is het belangrijkste, dat het gezellig isquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Was niet druk in de kroeg, maar wel gezellie
![]()
handjes boven de dekens!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja moeilijk he naast je kijken [ link | afbeelding ]
Punkman in een kanten schort, hoge hakken, en gaan met die plumeauquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik degene ben die schoonmaakt? [ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goh, leuk dat je er weer bent Oma ....![]()
de naam punkman doet mij niet echt denken aan schoonmaken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
wie zegt dat ik degene ben die schoonmaakt? [ link | afbeelding ]
Oma moet niet teveel naar Queen kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punkman in een kanten schort, hoge hakken, en gaan met die plumeau![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Punkman in een kanten schort, hoge hakken, en gaan met die plumeau![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pomp hem op zijn ei, en 3 weken pikstraf![]()
![]()
oma nijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Goh, leuk dat je er weer bent Oma ....![]()
Ik ook, maar maak er geen vrienden mee, maar ja, thats the story of my lifequote:
Queen is topquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oma moet niet teveel naar Queen kijken![]()
Mooi hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef isax het volgende:
ik zit echt naar mijn plafond te staren
ik heb zo'n ding:
[ afbeelding ]
ik vraag me af of die orgineel bij dit huis hoort
kan de stijl niet plaatsen.
dit zit me dus al een half jaar dwars.
Hallo, hou hem eronder héquote:
dat doen we samenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
de naam punkman doet mij niet echt denken aan schoonmaken.
Wie heeft vrienden nodig, we hebben fok toch....quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar maak er geen vrienden mee, maar ja, thats the story of my life
Bij het uittrekken van de broek ben ik al weg ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hallo, hou hem eronder héEn anders DM je maar, ik trek mijn broek uit en vecht me dood
dat is niet mijn plaffond hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Maar verder geen idee wat voor steil of wat dan ook
Absoluut, heb je ook een snorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat jij dat beeld van Queen er ook bij had.![]()
Schattig als het echt zo isquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat doen we samen [ link | afbeelding ]
niet huilenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar maak er geen vrienden mee, maar ja, thats the story of my life
nee nee ik bedoel het plaffond decoratie dingquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lamp, ik neem aan dat jij die ook bedoelde, toch?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hallo, hou hem eronder héEn anders DM je maar, ik trek mijn broek uit en vecht me dood
heb ik je toch goed opgevoedquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij het uittrekken van de broek ben ik al weg ..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bij het uittrekken van de broek ben ik al weg ..
Oooohquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
nee nee ik bedoel het plaffond decoratie ding
Ja moest ff zoeken hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Duurde nog lang, had al zo'n gifje verwacht .![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Was figuurlijk. had ook kunnen schrijven: rode BH
Af en toe, vanmiddag wel mee gelezen jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Wil het toch even delen... weet niet of jullie nog wel eens in de cos hangen
[ afbeelding ]
Ja gelezen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En het mooiste, Lotte die genegeerd werdquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja gelezen.
TOP.
Leuk voor Isa al die complimentjes die ze vandaag kreeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het mooiste, Lotte die genegeerd werd![]()
Mooi toch, als ze maar niet gelijk gaat slapen, dan is het niet leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
oh jeej. er is er weer eens een helmonder dronken in utopia
Ja het was een nieuw dieptepunt voor haarquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het nadeel is, dat die lelijke dikke GROTE KUT HIPPO ook op Isa wil gaan stemmen
Was wel mooi dat die Wout zei: Maar er is er natuurlijk maar 1 die echt goed kan zingen, en dat is Isabella.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het nadeel is, dat die lelijke dikke GROTE KUT HIPPO ook op Isa wil gaan stemmen
vast wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kunnen we jouw stem ook ergens bewonderen op het net?
die is echt woest, die ligt straks huilend in haar bedje faduuuuuur te roepen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het mooiste, Lotte die genegeerd werd![]()
Echt waar? Ik ben weg geweest... Ben om half 8 naar de kroeg gegaan, moet nog wat filmpjes gaan terugkijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was wel mooi dat die Wout zei: Maar er is er natuurlijk maar 1 die echt goed kan zingen, en dat is Isabella.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
die is echt woest, die ligt straks huilend in haar bedje faduuuuuur te roepen.
nadat ze eerst de koelkast heeft geplunderd natuurlijk. [ link | afbeelding ]
Ja Isa zou niet meer zingen na de wedstrijd, maar Wout vroeg haar, en toen zei hij dat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben weg geweest... Ben om half 8 naar de kroeg gegaan, moet nog wat filmpjes gaan terugkijken
Uit het raam, dus dan was het binnen bij jequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef isax het volgende:
er vloog net iets uit het raam terwijl ik mijn bed omdraaide
een flesje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uit het raam, dus dan was het binnen bij je
Ooooh lol, dacht dat het een beest wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
een flesje.
oeps. ik ga het echt niet beneden ophalen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
ik heb geen filmpjes. Alleen maar simpele plaatjes, die op mezelf slaan![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem briljantquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zag hem en vond hem erg grappig en toepasselijk ivm voetbal vanavondquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is leuk.
Bij VI Oranje gezien toen die zuurpruim er was.
Oh ja, we zijn er bijnaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Het wordt een rustig 200th SC- feestje zo.
ik heb dan genoeg bier in huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Het wordt een rustig 200th SC- feestje zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn er bijna
Zoals het er nu uitziet word het rustig ja
We hebben de rest niet nodig we doen het wel met zijn 5en vierenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hoeveel kabaal moet ik maken dan...
daar kan ik ook wel aan komen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De tijd gaat snel. Kleine meisjes worden groot. Geen breezertjes meer?
da's waarquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
Denk dat we de feestgifjes beter even kunnen bewaren![]()
hoeveel moeten we nog ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zijn er bijna, als we even goed ons best doen....
Ongeveer 15 rondjes met de hondenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ongeveer 15 rondjes met de honden![]()
![]()
Nemen wij ondertussen nog ff een afzakkertje
Schiet niet echt op danquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:47 schreef Punkman het volgende:
we zitten nu op 125, dus we zijn nog niet eens op de helft ..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
We hadden het hier een tijdje geleden over boeken en boekenkasten.
Ik heb de foto van mijn ingestortte boekenkast teruggevonden
[ afbeelding ]
Pure artquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat je planken dan nu beter vast zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inmiddels staan er bijna twee keer zoveel boeken in
Yes, maar het doel is de kast zo vol te krijgen dat de planken niet meer kunnen vallenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat je planken dan nu beter vast zitten
Dat herken ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, maar het doel is de kast zo vol te krijgen dat de planken niet meer kunnen vallen
Leuk, en dat allemaal van ONS geldquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel mooi. Een jaarlijkse traditie op een Grieks eiland waar elk jaar twee rivaliserende kerken elkaar met vuurwerk beschieten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was zeker mooi, bloedlink volgens mij dat afsteken maar erg mooiquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel mooi. Een jaarlijkse traditie op een Grieks eiland waar elk jaar twee rivaliserende kerken elkaar met vuurwerk beschieten.
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was zeker mooi, bloedlink volgens mij dat afsteken maar erg mooi
Op veilige afstand zou ik het ook wel willen zien, zag er echt cool uitquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.
Zag er wel indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.quote:
Kan je daar ook allergisch voor zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef isax het volgende:
god beschermt![]()
ik hou niet van vuurwerk![]()
hier komt ie: allergisch
Hier willen ze ook al een centraal plek waar door de gemeente vuurwerk word afgestoken, en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.
Klopt ja, dit jaar nog maar 2 dagen verkoop geloof ik en pas vanaf het eind van de dag afsteken ofzo ipv smorgens vroegquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.
Die had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef isax het volgende:
god beschermt![]()
ik hou niet van vuurwerk![]()
hier komt ie: allergisch
ja en hoe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je daar ook allergisch voor zijnweer wat geleerd
Ik ben gewoon een mietje en vind knallen eng
Precies, en het is niet alsof het vuurwerk van anderen 'privé' is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef Pavement het volgende:
Ik doe niet aan vuurwerk, investeer het liever in vreten en zuipen
Wat een toestand dan, het kruit dan ofzo wat rond dwarreltquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja en hoe.
dit jaar was ik 2 minuten buiten. overdag.
helemaal onder de bulten en vlekken![]()
ik ben er ook zo een die dan gaat lopen relluhhhh met buren die te vroeg afsteken.
vooral omdat princess dan zich gaat verstoppen en dan ben ik weer een uur verder voor ik der vind.
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja en hoe.
dit jaar was ik 2 minuten buiten. overdag.
helemaal onder de bulten en vlekken![]()
ik ben er ook zo een die dan gaat lopen relluhhhh met buren die te vroeg afsteken.
vooral omdat princess dan zich gaat verstoppen en dan ben ik weer een uur verder voor ik der vind.
juist kijk er naar en werk ondertussen wat eten en drinken naar binnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, en het is niet alsof het vuurwerk van anderen 'privé' is.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.
met oud en nieuw mag je van mij helemaal los gaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
met oud en nieuw mag je van mij helemaal los gaan
al steek je zo'n rol aan.
maar het hoeft niet 2 weken ervoor te beginnen.
waarscheinlijk colofonium of iets.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een toestand dan, het kruit dan ofzo wat rond dwarrelt
En ja ik vind het voor de dieren het vervelendst en daarom mag het van mij minder
Niet dat die katten van mij er last van hebben
Die gaan altijd stom naar buiten zitten kijken
Ja die chinezen kunnen er wat vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
waarscheinlijk colofonium of iets.
maar het is gewoon opletten bij voorwerk.
waar ik woon word er dik chinees nieuwjaar gevierd
dit jaar zat ik bij mijn ouders thuis![]()
ik hoop dat de pup er tegen kan maar vrees van niet.
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die chinezen kunnen er wat van
En zelf zo rustig mogelijk blijven tijdens het vuurwerk want als jij opgefokt gaat lopen doen gaat je hond dat ook doen
Zoveel mogelijk negeren als ze bang reageren want anders versterk je het gevoel bij zo'n beesie
Maar ja makkelijk gezegd allemaal, ik weet het
Hopen maar dat het meevalt voor je pup
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Stuur ff pics van je anus per dm heb ik idd wat te rukken
Ach gossie, ja als ze zo klein zijn kunnen ze zich goed verstoppenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.
meesten kunnen zich alleen niet verstoppen in kleine hoekjes en gaatjes.
mijn eerste hond ging altijd naar zolder (daar sliep ik)
en princess zit echt overal en nergens. laatst waren we der ook weer kwijt
zat ze onder de moter.
en wij dachten dat ze er van door was
onze stabij kregen we ook nooit naar buiten, die zetten gewoon zijn lange poten schrap tegen de deurpost.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.
meesten kunnen zich alleen niet verstoppen in kleine hoekjes en gaatjes.
mijn eerste hond ging altijd naar zolder (daar sliep ik)
en princess zit echt overal en nergens. laatst waren we der ook weer kwijt
zat ze onder de moter.
en wij dachten dat ze er van door was
Wat nu weer niet ? de anus of de quotequote:
mijn eerste hond, bearded collie, kreeg mijn vader ook niet ver.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
onze stabij kregen we ook nooit naar buiten, die zetten gewoon zijn lange poten schrap tegen de deurpost.
de anusquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat nu weer niet ? de anus of de quote
Nee, kon wel eens een latertje worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet niet of ik nog 121 berichten ga wachten op het grote feest
Even doortikken allemaal voor oma.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar moeten we het over hebben danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even doortikken allemaal voor oma.
[ afbeelding ]
je weet niet wat je mist,quote:
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maarquote:
tot op zekere hoogtequote:
Ik zeg helemaal niets....quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maar
nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maar
hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
mijn eerste hond, bearded collie, kreeg mijn vader ook niet ver.
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien nog ff een berichtje voor Gizmogirl![]()
[ afbeelding ]
show Isax the way of the ultimate pleasurequote:
Moet ze zelf maar ACHTER komenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
show Isax the way of the ultimate pleasure
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien nog ff een berichtje voor Gizmogirl![]()
[ afbeelding ]
Heb te lang op school gezeten, mn brain is gehersenspoeld door onnodige infoquote:
Heel het jaar bang of alleen rond oudejaarsavond?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.
ineens een keiharde knal en hij rent zo terug het huis in, en mij ondersteboven. hond bang in huis en ik lag languit in de deuropening.
sindsdien bang en niks hielp.
arm beestjequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij is bang geworden toen ie bijna een jaar was, ik stap de drempel over en hij liep voor me.
ineens een keiharde knal en hij rent zo terug het huis in, en mij ondersteboven. hond bang in huis en ik lag languit in de deuropening.
sindsdien bang en niks hielp.
I kwas er ook nooit van hoor echt gruwelen maar tis een soort van, WTF NIET DOE oww wacht ooww uhm mmmmmmmmmmmmmm yeahquote:
Kijk je nooit naar Ceasar the dogwhisperer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
arm beestje![]()
princess is pas een jaar of 4 echt super bang.
ik weet eigenlijk niet hoe het komt?
mijn mensenschuw hondje![]()
serieus ze vind mij zelfs niet altijd leuk.
Zoiets jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
I kwas er ook nooit van hoor echt gruwelen maar tis een soort van, WTF NIET DOE oww wacht ooww uhm mmmmmmmmmmmmmm yeah
schijten is ook niet echt mijn ding dus...quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
show Isax the way of the ultimate pleasure
je schijt nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
schijten is ook niet echt mijn ding dus...
gelukkig alleen met oud en nieuw, hij sjeesde het hele huis door, voor een knal dan rennen naar achteren en vice versa.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heel het jaar bang of alleen rond oudejaarsavond?
zielig is dat hequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:34 schreef isax het volgende:
[..]
arm beestje![]()
princess is pas een jaar of 4 echt super bang.
ik weet eigenlijk niet hoe het komt?
mijn mensenschuw hondje![]()
serieus ze vind mij zelfs niet altijd leuk.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
lol zit Paveman weer met een vingertje in zn anus
mmmmm, dat word lastig danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef isax het volgende:
[..]
schijten is ook niet echt mijn ding dus...
tot het tweede kootje gok ikquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
wel ooits gedaan. maar princess is een lost cause.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk je nooit naar Ceasar the dogwhisperer?
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braafquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
scheld me niet uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braaf
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !quote:
Geloof dat je versterking in de cos is geariveerdquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !
quote:
Volgens mij zou Ceasar zeggen: Geen affectie tonen als ze bang is. Je beloont dan namelijk slecht gedrag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
wel ooits gedaan. maar princess is een lost cause.
ze is niet zo als die hondjes hoor.
ze bijt niet maar ze is wel erg op zichzelf en vertrouwt haas niemand.
logisch als je door vreemde mensen in snoet bent getikt.
Eenschquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
kerel had gehoopt op een beetje mede reller in de cos maar ik sta er weer eens alleen voor, heel dat kut UTO is mij te braaf
Nee hoor ik vind het helemaal topquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Het is weer te.....goffer, zo maak ik nooit vrienden
Ik reageer niet in de COS maar ik vind hem briljantquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
De FLES in je anus
Het VARKEN in je anus
De ZAADCONTAINER op je anus
De RANSAAP in je reet
De BOUWVAKKER achter je anus
De AARDPEER keihard door je anus
De ZWERVER. heeft geen anus
HERR enz. etc de dubbele anus
De STUGGE oei das lastig veur den anale daad
De OUWE vieze anus
De TREKPOP mmmm vinger anus
POMPIE pompanus altijd goed
Het SNOTJOCH schijt anus
ik word genegeerdquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik reageer niet in de COS maar ik vind hem briljant![]()
Hier trek je volle zalenquote:
voor jou zal ik schijten leuk gaan vindenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
zou ik nooit doen, ergens ben je een soulmate dus !
Sorry, ik trek niet, mag al een beetje neuken van mijn moederquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut, hier zit de dirty mind afdeling![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry, ik trek niet, mag al een beetje neuken van mijn moeder
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
voor jou zal ik schijten leuk gaan vinden
Mannen vinden zichzelf nooit stinkenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Boffert dat je dat al een beetje mag
ik vraag me dat eigenlijk afquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je als je echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel nodig moet he en er is geen plee in de buurt is het zoooooooooooo fijn als je thuis komt nog ff snel een donald duckie pak een een goede ouderwetsche kegel neer legt, man man man echt.
maar ik stink nietecht serieus
je moest eensch wetenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Eén groot feest, en tegenwoordig FOK erbij. Mijn leven kan niet meer stuk
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeftquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik vraag me dat eigenlijk af
waarom mensen hun eigen poep en al niet vinden stinken.
nog geen lik over der anus krijgen ze van mijquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
Truuskequote:Op donderdag 5 juni 2014 00:48 schreef truushangmat het volgende:
Ze denken daar BN ers te zijn die 10 euro voor een handtekening kunnen krijgen
picsquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef isax het volgende:
ik vind het best knap dat ik blind kan tikken zo als ik nu lig
quote:
ze doen maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pics
Roep ik maar voordat de heren het weer doen
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trekquote:
wat voor kaas?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff nog en broodje pakken, heb net getraind en heb beren honger uhm trek
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:54 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Voor feestjes ben ik altijd in..
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersaladequote:
sambalkaasje is niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:55 schreef Pavement het volgende:
[..]
heb sambalkaas stokbrood en surinaamse eiersalade
nee ben ff naar de keuken aan het hollen, misschien wel een plasje onderwegquote:
is niet goed voor je he?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:56 schreef Pavement het volgende:
ow en een blow denk ik, dus ik zal zo wel ineens inkakken
weten jullie het alvast
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaalquote:
geniet er van danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:58 schreef Pavement het volgende:
nou weet je, ik heb best een druk leven en moet altijd hier heen daar heen denken denken en maar denken en dan is af en toe niet denken best fijn. op keihard trainen na is er weinig wat me zo relax ontspant mmmm ja seks dan maar dat is weer een ander verhaal
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Flikker ook nog maar ff wat onzin neer
[ afbeelding ]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan welquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik stink geweaun niet omdat ik gezond eet (meestal) en omdat mijn anus bloemetjes geur afgeeft
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
bloementjes in vergaande staat van ontbinding dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |