Ja moest ff zoeken hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Duurde nog lang, had al zo'n gifje verwacht .![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Was figuurlijk. had ook kunnen schrijven: rode BH
Af en toe, vanmiddag wel mee gelezen jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Wil het toch even delen... weet niet of jullie nog wel eens in de cos hangen
[ afbeelding ]
Ja gelezen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En het mooiste, Lotte die genegeerd werdquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja gelezen.
TOP.
Leuk voor Isa al die complimentjes die ze vandaag kreeg.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het mooiste, Lotte die genegeerd werd![]()
Mooi toch, als ze maar niet gelijk gaat slapen, dan is het niet leukquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef isax het volgende:
oh jeej. er is er weer eens een helmonder dronken in utopia
Ja het was een nieuw dieptepunt voor haarquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het nadeel is, dat die lelijke dikke GROTE KUT HIPPO ook op Isa wil gaan stemmen
Was wel mooi dat die Wout zei: Maar er is er natuurlijk maar 1 die echt goed kan zingen, en dat is Isabella.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En het trieste dat Wolter ineens de armbandjes moest betalen.![]()
![]()
![]()
![]()
Het nadeel is, dat die lelijke dikke GROTE KUT HIPPO ook op Isa wil gaan stemmen
vast wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kunnen we jouw stem ook ergens bewonderen op het net?
die is echt woest, die ligt straks huilend in haar bedje faduuuuuur te roepen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En het mooiste, Lotte die genegeerd werd![]()
Echt waar? Ik ben weg geweest... Ben om half 8 naar de kroeg gegaan, moet nog wat filmpjes gaan terugkijkenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was wel mooi dat die Wout zei: Maar er is er natuurlijk maar 1 die echt goed kan zingen, en dat is Isabella.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
die is echt woest, die ligt straks huilend in haar bedje faduuuuuur te roepen.
nadat ze eerst de koelkast heeft geplunderd natuurlijk. [ link | afbeelding ]
Ja Isa zou niet meer zingen na de wedstrijd, maar Wout vroeg haar, en toen zei hij dat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Echt waar? Ik ben weg geweest... Ben om half 8 naar de kroeg gegaan, moet nog wat filmpjes gaan terugkijken
Uit het raam, dus dan was het binnen bij jequote:Op woensdag 4 juni 2014 23:22 schreef isax het volgende:
er vloog net iets uit het raam terwijl ik mijn bed omdraaide
een flesje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uit het raam, dus dan was het binnen bij je
Ooooh lol, dacht dat het een beest wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:24 schreef isax het volgende:
[..]
een flesje.
oeps. ik ga het echt niet beneden ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |