quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
ik heb geen filmpjes. Alleen maar simpele plaatjes, die op mezelf slaan![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem briljantquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, zag hem en vond hem erg grappig en toepasselijk ivm voetbal vanavondquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is leuk.
Bij VI Oranje gezien toen die zuurpruim er was.
Oh ja, we zijn er bijnaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Het wordt een rustig 200th SC- feestje zo.
ik heb dan genoeg bier in huisquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:34 schreef Braindead2000 het volgende:
Het wordt een rustig 200th SC- feestje zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, we zijn er bijna
Zoals het er nu uitziet word het rustig ja
We hebben de rest niet nodig we doen het wel met zijn 5en vierenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Hoeveel kabaal moet ik maken dan...
daar kan ik ook wel aan komen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De tijd gaat snel. Kleine meisjes worden groot. Geen breezertjes meer?
da's waarquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
Denk dat we de feestgifjes beter even kunnen bewaren![]()
hoeveel moeten we nog ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We zijn er bijna, als we even goed ons best doen....
Ongeveer 15 rondjes met de hondenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ongeveer 15 rondjes met de honden![]()
![]()
Nemen wij ondertussen nog ff een afzakkertje
Schiet niet echt op danquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:47 schreef Punkman het volgende:
we zitten nu op 125, dus we zijn nog niet eens op de helft ..
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
We hadden het hier een tijdje geleden over boeken en boekenkasten.
Ik heb de foto van mijn ingestortte boekenkast teruggevonden
[ afbeelding ]
Pure artquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat je planken dan nu beter vast zittenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inmiddels staan er bijna twee keer zoveel boeken in
Yes, maar het doel is de kast zo vol te krijgen dat de planken niet meer kunnen vallenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hopen dat je planken dan nu beter vast zitten
Dat herken ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, maar het doel is de kast zo vol te krijgen dat de planken niet meer kunnen vallen
Leuk, en dat allemaal van ONS geldquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel mooi. Een jaarlijkse traditie op een Grieks eiland waar elk jaar twee rivaliserende kerken elkaar met vuurwerk beschieten.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was zeker mooi, bloedlink volgens mij dat afsteken maar erg mooiquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel mooi. Een jaarlijkse traditie op een Grieks eiland waar elk jaar twee rivaliserende kerken elkaar met vuurwerk beschieten.
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was zeker mooi, bloedlink volgens mij dat afsteken maar erg mooi
Op veilige afstand zou ik het ook wel willen zien, zag er echt cool uitquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.
Zag er wel indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, ik zou het wel een keer van dichtbij willen zien.
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.quote:
Kan je daar ook allergisch voor zijnquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef isax het volgende:
god beschermt![]()
ik hou niet van vuurwerk![]()
hier komt ie: allergisch
Hier willen ze ook al een centraal plek waar door de gemeente vuurwerk word afgestoken, en daar moet je het mee doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.
Klopt ja, dit jaar nog maar 2 dagen verkoop geloof ik en pas vanaf het eind van de dag afsteken ofzo ipv smorgens vroegquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker, ik hou van vuurwerk. Ben 43 maar steek het nog elk jaar af. Tenminste, zolang het nog kan. Die bemoeizuchtige overheid wil al mijn pleziertjes van me afnemen.
Die had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef isax het volgende:
god beschermt![]()
ik hou niet van vuurwerk![]()
hier komt ie: allergisch
ja en hoe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je daar ook allergisch voor zijnweer wat geleerd
Ik ben gewoon een mietje en vind knallen eng
Precies, en het is niet alsof het vuurwerk van anderen 'privé' is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef Pavement het volgende:
Ik doe niet aan vuurwerk, investeer het liever in vreten en zuipen
Wat een toestand dan, het kruit dan ofzo wat rond dwarreltquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja en hoe.
dit jaar was ik 2 minuten buiten. overdag.
helemaal onder de bulten en vlekken![]()
ik ben er ook zo een die dan gaat lopen relluhhhh met buren die te vroeg afsteken.
vooral omdat princess dan zich gaat verstoppen en dan ben ik weer een uur verder voor ik der vind.
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef isax het volgende:
[..]
ja en hoe.
dit jaar was ik 2 minuten buiten. overdag.
helemaal onder de bulten en vlekken![]()
ik ben er ook zo een die dan gaat lopen relluhhhh met buren die te vroeg afsteken.
vooral omdat princess dan zich gaat verstoppen en dan ben ik weer een uur verder voor ik der vind.
juist kijk er naar en werk ondertussen wat eten en drinken naar binnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, en het is niet alsof het vuurwerk van anderen 'privé' is.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.
met oud en nieuw mag je van mij helemaal los gaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beetje met elkaar rekening houden he. 364 dagen per jaar hoor ik die krengen blaffen. Dan mag ik ook wel een keer 1 dag herrie maken.
Nee, dat ook weer niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
met oud en nieuw mag je van mij helemaal los gaan
al steek je zo'n rol aan.
maar het hoeft niet 2 weken ervoor te beginnen.
waarscheinlijk colofonium of iets.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat een toestand dan, het kruit dan ofzo wat rond dwarrelt
En ja ik vind het voor de dieren het vervelendst en daarom mag het van mij minder
Niet dat die katten van mij er last van hebben
Die gaan altijd stom naar buiten zitten kijken
Ja die chinezen kunnen er wat vanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:10 schreef isax het volgende:
[..]
waarscheinlijk colofonium of iets.
maar het is gewoon opletten bij voorwerk.
waar ik woon word er dik chinees nieuwjaar gevierd
dit jaar zat ik bij mijn ouders thuis![]()
ik hoop dat de pup er tegen kan maar vrees van niet.
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die chinezen kunnen er wat van
En zelf zo rustig mogelijk blijven tijdens het vuurwerk want als jij opgefokt gaat lopen doen gaat je hond dat ook doen
Zoveel mogelijk negeren als ze bang reageren want anders versterk je het gevoel bij zo'n beesie
Maar ja makkelijk gezegd allemaal, ik weet het
Hopen maar dat het meevalt voor je pup
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Stuur ff pics van je anus per dm heb ik idd wat te rukken
Ach gossie, ja als ze zo klein zijn kunnen ze zich goed verstoppenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.
meesten kunnen zich alleen niet verstoppen in kleine hoekjes en gaatjes.
mijn eerste hond ging altijd naar zolder (daar sliep ik)
en princess zit echt overal en nergens. laatst waren we der ook weer kwijt
zat ze onder de moter.
en wij dachten dat ze er van door was
onze stabij kregen we ook nooit naar buiten, die zetten gewoon zijn lange poten schrap tegen de deurpost.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het. wij hebben altijd wel een hond die bang is.
meesten kunnen zich alleen niet verstoppen in kleine hoekjes en gaatjes.
mijn eerste hond ging altijd naar zolder (daar sliep ik)
en princess zit echt overal en nergens. laatst waren we der ook weer kwijt
zat ze onder de moter.
en wij dachten dat ze er van door was
Wat nu weer niet ? de anus of de quotequote:
mijn eerste hond, bearded collie, kreeg mijn vader ook niet ver.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
onze stabij kregen we ook nooit naar buiten, die zetten gewoon zijn lange poten schrap tegen de deurpost.
de anusquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wat nu weer niet ? de anus of de quote
Nee, kon wel eens een latertje worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet niet of ik nog 121 berichten ga wachten op het grote feest
Even doortikken allemaal voor oma.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:26 schreef oma-Nijn het volgende:
Waar moeten we het over hebben danquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Even doortikken allemaal voor oma.
[ afbeelding ]
je weet niet wat je mist,quote:
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maarquote:
tot op zekere hoogtequote:
Ik zeg helemaal niets....quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maar
nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Heb je nog nooit mega fucking geile seks gehad waarbij ...................... mmmm laat maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |