The Districts deed mij ook een beetje denken aan Band of Horses qua stem. Dat misschien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
Oké, ik heb geluisterd. Om even aan te geven wat ik wel en niet kon waarderen:
[..]
Ik kan er niet op komen waarop dit lijkt.Het is wel aardig.
[..]
Mooi joh! Die ga ik opzoeken.
Ja, jemig. Ik luisterde eerst Ocean maar Odyssey is veel beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:06 schreef kciR het volgende:
[..]
The Districts deed mij ook een beetje denken aan Band of Horses qua stem. Dat misschien?
Dream Koala is denk ik mijn beste vondst. Die klinkt echt goed!
Vooral leuk om te zien dat ik muziek heb uit landen waar ik geen idee van hadquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuke tool zeg, kunnen jullie me verslaan qua aantal landen?
Ik kom op 'slechts' 55 landen uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuke tool zeg, kunnen jullie me verslaan qua aantal landen?
Bombino zeker, Filippijnen zou ik niet weten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
38 landen maar.
Maar dan wel weer een artiest uit Niger en eentje uit de Filipijnen. Ja, logisch.
Bombino?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
38 landen maar.
Maar dan wel weer een artiest uit Niger en eentje uit de Filipijnen. Ja, logisch.
Thailand?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een land dat jij niet hebt, Kerft. Gna gna gna.
Bombino inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Bombino zeker, Filippijnen zou ik niet weten.
Wat heb je uit Togo?quote:
Maar dat is dus niet Togolees.quote:
Ik heb bij elke remix in mijn library de originele artiest bij artist, dus dan is het Togolees. Alleen later door een Canadees gemixt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet Togolees.
Ach hier staat The Throne (Kanye en Jay-Z) ook bij Polen
O ik snapt hem al.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb bij elke remix in mijn library de originele artiest bij artist, dus dan is het Togolees. Alleen later door een Canadees gemixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |