abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2014 @ 21:44:52 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140723271

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_140723449
FIPO
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140723529
Ik had dus in de planning om vanavond te gaan lopen, maar dat is er niet van gekomen.
Morgenavond dan de interval doen, zaterdagochtend vroeg op voor de LDL want anders wordt het weer te warm!
Zo blij dat ik geen wedstrijd gepland heb dit weekend in die voorspelde hitte!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140723538
Ik ontwijk altijd de lapo.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:51:21 #5
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140723626
Bij mij is het 5 dagen werk, 6 dagen sport (ene dag hardlopen/ andere dag kracht). Alleen zaterdags rust.
Maar als ik werktijden heb van half 10 tot 6, en dan om 7 uur thuis ben wil ik nog wel eens overslaan. Gelukkig heb ik die werktijden maar 1 keer in de 5 á 6 weken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2014 @ 21:52:32 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140723700
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:49 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ontwijk altijd de lapo.
Mwa tegenwoordig is t openen van een nieuw deel zelfs op mobiel goed te doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:56:34 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140723922
Jeeeeej, m'n intervallen zijn zichtbaar in de grafiekjes *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140724194
quote:
17s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef Yuki het volgende:
Jeeeeej, m'n intervallen zijn zichtbaar in de grafiekjes *O*
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_140724256
Ik ben weer terug van een wedstrijd(je): Hardloopgala Gilze. En... nieuwe PR van 42:11 (volgens Garmin) tegen 44:49 als vorige PR 2 maanden terug.

Is een wedstrijd van 4 rondjes van 2,5km. Eerste drie nog droog weten te houden. Tijdens de derde ronde kwamen er al behoorlijk donkere wolken opzetten. Ik hoopte dat de laatste ronde ook nog wel droog zou kunnen, maar die (hoos)bui kwam sneller dan verwacht. Resultaat: drijfnat maar superblij met het resultaat *O*

SPOILER
Zaterdag is er weer een wedstrijd in het andere deel van de gemeente (Rondje Rijen), maar gezien de verwachte temperaturen zit deze tijd er denk ik niet in!
pi_140724491
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef toto73 het volgende:
Ik ben weer terug van een wedstrijd(je): Hardloopgala Gilze. En... nieuwe PR van 42:11 (volgens Garmin) tegen 44:49 als vorige PR 2 maanden terug.

Is een wedstrijd van 4 rondjes van 2,5km. Eerste drie nog droog weten te houden. Tijdens de derde ronde kwamen er al behoorlijk donkere wolken opzetten. Ik hoopte dat de laatste ronde ook nog wel droog zou kunnen, maar die (hoos)bui kwam sneller dan verwacht. Resultaat: drijfnat maar superblij met het resultaat *O*

SPOILER
Zaterdag is er weer een wedstrijd in het andere deel van de gemeente (Rondje Rijen), maar gezien de verwachte temperaturen zit deze tijd er denk ik niet in!
Wow mooie tijd *O*
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:06:01 #12
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140724552
quote:

SPOILER
Jij bent snel! :o
Mooie prestatie! ^O^
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:07:36 #13
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140724629
Egopost

Heerlijke training gehad *O*
Inlopen
Paar sprintjes van 15'
Toen wat sprintjes van 50m
Toen 8x100m (die 120m waren) in 30 sec/100m
En toen uitlopen
En vooraf en achteraf oefeningen

*O*
120m lopen in 30sec wordt na een keer of 4 best pittig. Na al een stelletje versnellingen :)

Tijd voor een welverdiende douche en warm bedje

Oh en mijn gebeden zijn verhoord: nauwelijks regen. Zelfs niet tijdens het lopen :D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:09:13 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140724728
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Murmeli het volgende:
Egopost

Heerlijke training gehad *O*
Inlopen
Paar sprintjes van 15'
Toen wat sprintjes van 50m
Toen 8x100m (die 120m waren) in 30 sec/100m
En toen uitlopen
En vooraf en achteraf oefeningen

*O*
120m lopen in 30sec wordt na een keer of 4 best pittig. Na al een stelletje versnellingen :)

Tijd voor een welverdiende douche en warm bedje

Oh en mijn gebeden zijn verhoord: nauwelijks regen. Zelfs niet tijdens het lopen :D
Nice! :)
Liep je met de groep?

Wij hadden wel aardig wat regen tijdens de training, maar dat was heerlijk tijdens de intervallen :9
pi_140724958
quote:

SPOILER
Mooie tijd ^O^

SPOILER
pi_140724986
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:05 schreef Guard het volgende:

[..]

Wow mooie tijd *O*
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij bent snel! :o
Mooie prestatie! ^O^
Bedankt!

Grappig dat nog geen jaar geleden het doel 45 minuten was op de 10, en de 40 minuten onhaalbaar leek (wellicht is dat trouwens nog steeds het geval). Mooi om te zien dat er nog steeds progressie is.
pi_140725024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:11 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Mooie tijd ^O^

SPOILER
Nee, maar wel aan die van mij :P
pi_140725204
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:11 schreef spiritusbus het volgende:
SPOILER
SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140725309
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:13 schreef toto73 het volgende:

[..]

Nee, maar wel aan die van mij :P
En dat is het belangrijkste
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef toto73 het volgende:

[..]

[..]

Bedankt!

Grappig dat nog geen jaar geleden het doel 45 minuten was op de 10, en de 40 minuten onhaalbaar leek (wellicht is dat trouwens nog steeds het geval). Mooi om te zien dat er nog steeds progressie is.
Ik heb dat doel van sub 45 op de 10 nog.
Moet haalbaar zijn, alleen ga ik voorlopig geen 10k wedstrijdjes lopen. Dus die sub 45 laat nog even op zich wachten.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:19:57 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140725357
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mwa tegenwoordig is t openen van een nieuw deel zelfs op mobiel goed te doen
Openen wel, maar probeer eens loopjes in de WLWW te zetten op mobiel :')
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140725358
:'(
Ik zou ook wel bij een loopgroep willen, maar ja...
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:20:39 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140725378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Openen wel, maar probeer eens loopjes in de WLWW te zetten op mobiel :')
Dat kan best :{w
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:20:57 #23
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140725400
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dat kan best :{w
Dan ligt 't aan mij :'(
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:22:19 #24
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140725478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef Zwabberhark het volgende:
:'(
Ik zou ook wel bij een loopgroep willen, maar ja...
Wie wordt er dan ook weerman? -O-
pi_140725506
quote:
12s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Wie wordt er dan ook weerman? -O-
Iemand moet het doen. Ze zijn onmisbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')