Ja, inktvissen neuken ook, dat doen we hier ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Schijnt in Japan helemaal cool te zijn...jammer genoeg zit ze niet in Japan.
Dan kunnen we het programma wel opdoeken hè?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef YazooW het volgende:
Laat dat kind toch lekker joh, als ze zich daar toch goed bij voelt.
18quote:
Nou, je weet nooit met FOK!kers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ja, inktvissen neuken ook, dat doen we hier ook niet.
Laat ze lekker inderdaad; dit is niet ordinair of tokkie-achtig of zo.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:03 schreef YazooW het volgende:
Laat dat kind toch lekker joh, als ze zich daar toch goed bij voelt.
nou inderdaadquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Als je dochter dat meegemaakt heeft, dan loop je er niet naast? Leuke moeder
Wow, lijkt wel 14quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef trovey het volgende:
Ik denk niet dat zo kleden echt helpt om niet gepest te worden.
Ditquote:
De buitenkant?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef vencodark het volgende:
Laat dat kind.
Maar ja, wij zien maar 1 kant hè.
Omdat deze stijl nog niet sociaal geaccepteerd is in Nederland, denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef Specularium het volgende:
Maar wat is hier zo anders aan dan een metalhead of gabber?
Ik zie het probleem ook niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef Specularium het volgende:
In NL wordt vrij weinig geaccepteerd lijkt wel. Hier is alles snel raar en vreemd enzquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat deze stijl nog niet sociaal geaccepteerd is in Nederland, denk ik.
Bel 112., de horror.quote:
Daar zie je er tig van. En die dragen toch niet zo een poppenkastquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:11 schreef Specularium het volgende:
Maar wordt ze nu juist niet minder gepest?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
In NL wordt vrij weinig geaccepteerd lijkt wel. Hier is alles snel raar en vreemd enz
Bekrompenheid..
anjerdik?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang, ze dun zijn zijn die animemeisje best geefbaar.
Jammer dat ze vaak,anjerdik zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Misschien wil Marcel (IHHNNG) d'r wel op!
Dit meisje is een stuk knapper dan die karen/karinquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Plausibel.. Dat zeg ik!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit meisje is een stuk knapper dan die karen/karin
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Blijkbaar heeft ze daar schijt aan, moet je haar wel nageven dat ze durft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt dit overigens echt niet op straat dragen, echt genant.
chanantquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt dit overigens echt niet op straat dragen, echt genant.
Ik zie het ook niet.quote:
Ik ook nietquote:
Puberteit he.. lekker recalcitrant. Ik was ook ooit een gothquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze daar schijt aan, moet je haar wel nageven dat ze durft.
Juist!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze daar schijt aan, moet je haar wel nageven dat ze durft.
Ik had ook iets anders gezegd jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Dit commentaar is toch gewoon voorgezegd aan de voorbijgangers?
En nu een Mexicaanse bakker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Puberteit he.. lekker recalcitrant. Ik was ook ooit een goth
quote:
Cosplay, Role-playing is iets anders.quote:
oh sorry meneer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cosplay, Role-playing is iets anders.
Role-playing is elkaar met zwaardje te lijf gaan. Nog treuriger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |