SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Dat is mooi als je jezelf intern wil verhangen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Toen Ron 12 was had hij een knoop, een lus in zijn darm.
Ruud kaal scherenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:18 schreef Toverheks het volgende:
Gaat ie weer over zijn douchgelwat een zeikerd
Beeldscherm getapet. Ja, ze kan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Ransjih het volgende:
Lot alert mensen... zijn we er klaar voor???????
Ja, al mijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Ransjih het volgende:
Lot alert mensen... zijn we er klaar voor???????
\________________________________________________________________/ alsjeblieftquote:
Wout nog watquote:
Idem hier. Mute.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Dotteke het volgende:
Notjandoriel kom ik terug in de pauze, dacht Lot en Isa krijgen we deze knus met Frans Bauer muziek
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jho, het is rust, en wat zingt Lot?:
"Heb je eten voor mij."
"Heb je eten voor mij."
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragenquote:
"Heb je eten voor mij."
Daarom eet hij ook geen margarine meer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Mylene het volgende:
Ron heeft ook een keer een knoop in zijn darmen gehad. Het is maar dat je het weet hoor.
quote:
Kan jij het nummer van de COS veranderen, het moet 2667 zijn en de teller staat nu op 2665 vast bedankt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Mylene het volgende:
Ron heeft ook een keer een knoop in zijn darmen gehad. Het is maar dat je het weet hoor.
"Heb je eten voor mij."
"Heb je eten voor mij."
"Heb je eten voor mij."
Wat heb je dan fout gedaan ?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Toverheks het volgende:
He het nummertje van de COS klopt niet...........GERT
"Al HET eten is voor mijfixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij ook wel kunnen vragen
Nummering gaat toch automagischquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan jij het nummer van de COS veranderen, het moet 2667 zijn en de teller staan nu op 2665 vast bedankt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja daarom nu zijn er 2 cossen nummer 2665
Binnenkort op de middenpagina van de Hitkrantquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Afvoeren die Wout. Weg. Gewoon wég. Dumpen in het bos. Of zo. Gewoon wég met die debiel.
Als er maar geen 2 lotjes zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja daarom nu zijn er 2 cossen nummer 2665
*Schakelt inquote:
Hij??? Ammenooitniet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnenkort op de middenpagina van de Hitkrant
Ik doe met je mee.quote:
Eens.... was beter geweest.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef schizolientje het volgende:
ze had nu een lekkere meezinger moeten doen op een avond als deze
kan bijna niet anders,... zolang die kut uit Helmond blijft zuipen *en Lot*quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Er word weer gedronken, dus we blijven hopen
Ben blij even wat anders dan die stomme hoempa muziek van vanavond eerlijk gezegdquote:
Lot gaat Bob Marley doen. Maar ze kent de tekst nog steeds niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Lot niet meezingt. Gaat die apart zingen? Lijkt me lachen.
Absoluut niet.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef UtoStreamer het volgende:
WAAROM altijd die tina turner achtige schreeuw liedjes, rustige zachter doet ze zoooo mooi, altijd gas open, nooit half en af en toe open
Serieus?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die zei anderhalf uur geleden al dronken te zijn
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Haropro het volgende:
Hey, Isa heeft iets opgestoken van de zanglessen. Respect Isa!
het klinkt hier goed hoor. primaquote:
Ik heb begrepen dat Lot een solo gaat doen en dan een nummer samen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
Zeiden ze van Janis Joplin ookquote:
echt wel,... Kut nummer van Tinaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
Waarom nog zangers inhuren voor grof geld... Geef Isa dr lessen en een meuk liedjes die ze kan vertolken .... Simply the Best
zal me niks verbazenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
doen ze bewust lijkt het wel om lotje te sparen
ja isa wou niet alle nummers samen, 1tje geloof ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
en dat was een geweldige zangeres toch?quote:
Zou ze wel weten dat ie al lang dood is en van Jamaica kwam?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lot gaat Bob Marley doen. Maar ze kent de tekst nog steeds niet.
dat komt omdat ze nu aan het klote zijn met der microfoon hoo je heel duidelijk.... net met wolter kon dat niet ...quote:
hatsikidee, huppeteequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
En kap met dat gelul tussendoor, dat staat zo dom.
eensquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, het klinkt gewoon vals af en toen. Eerder klonk ze beter. Overmoedig denk ik.
Met het WK hebben ze meerdere schermenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef rico80 het volgende:
Als dit een voorbode is van de WK activiteiten binnen Utopia () dan is het echt zo'n gemiste kans van ze. Waar is de chably merchandise? De topartiesten? De catering van Vanessa? Een echt groot scherm?
Erger nog 'Dat ging lekker hè? 'quote:
Dat wilde ik dus ook zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef UtoStreamer het volgende:
for the record, ze heeft dus geen in-ear monitoren, dus alles puur op zaalversterking en misschien een klein monitortje verstopt in die galmbak van een loods, dus degene die zegt dat ze slecht zingt, is dit echt een topprestatie kan ik verzekeren!
Pssst... Je hebt het niet van mij hoor... Maar dit is één van de bekendste meezingers op het Westelijk Halfrond...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef schizolientje het volgende:
ik heb grote artiesten wel slechter gehoord hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef UtoStreamer het volgende:
for the record, ze heeft dus geen in-ear monitoren, dus alles puur op zaalversterking en misschien een klein monitortje verstopt in die galmbak van een loods, dus degene die zegt dat ze slecht zingt, is dit echt een topprestatie kan ik verzekeren!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, nu ga ik de kliko buiten zetten.
M'n FADURRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:
Ondanks haar gezeik en haar harde stem, die haar overigens nog ver kan brengen, is zij heerlijk puur, goudeerlijk en ook nog onbevangen! Superquote:
En dat glas blijft heel onder dat stemgeluid? Goede kwaliteit!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:32 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ondanks haar gezeik en haar harde stem, die haar overigens nog ver kan brengen, is zij heerlijk puur, goudeerlijk en ook nog onbevangen! Super![]()
Echt he ze zingt het!! hahahahahahahquote:
Hier hebben we de hele avond op zitten wachtenquote:
*Biertje doorgeeft!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen gratis bier om mee te gooien?
Hahahahaquote:
+1quote:
Klopt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef GekkePoes het volgende:
Zelfs mijn zus zingt beter onder de douche
Er zijn er ongetwijfeld die zeggen dat ze niet kon zingen, maar ik mag er graag naar luisteren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef heks29 het volgende:
[..]
en dat was een geweldige zangeres toch?
for the record, ze heeft dus geen in-ear monitoren, dus alles puur op zaalversterking en misschien een klein monitortje verstopt in die galmbak van een loods, dus degene die zegt dat ze slecht zingt, is dit echt een topprestatie kan ik verzekeren!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:32 schreef UtoStreamer het volgende:
degene die nu nog zeiken over isa, kommaarop, dit is een verkrachte koe, mijn god, uh, lot
Lallalalalallallalaa... Jezus.. Lot.. Je gaat gewoon af. Zonder of met Isabella. Maakt niet uit. Je kunt gewoon niet zingen. Punt.quote:
Ja, dat slaat nergens op dat gelul tussen doorquote:
dit is goede muziek om de mensen de tent uit te krijgenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er geen gratis bier om mee te gooien?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
zwaarbezopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Charlotte voor het optreden al een paar glaasjes op of...?
Ze staat nu ook op het podium met een glas in haar handquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef Odaiba het volgende:
Jij poste het eerder dan dat Charlotte het zeiquote:
Tijdens Isa stond hij samen met Gio te stralen van trotsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef Odaiba het volgende:
Welnee ze zijn allemaal even slechtquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef Kaleddi het volgende:
Dit was het slechtste optreden van Lot tot nu toe![]()
Let's hope so.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:34 schreef Disana het volgende:
Eens zal ze snappen hoezeer ze in dit programma voor gek heeft gestaan.
Ja toch?
Ze beweegt zoals de zangeres zonder naam dat vroeger ook deed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef UtoStreamer het volgende:
en altijd door het nummer praten met d'r gewaggel van been op been, arrogante vieze misselijkmakende slechte mime speler dat ze is ! ... oh wacht ... geluid staat uit ... maar dan nog ... boeeeeeh
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze beweegt zoals de zangeres zonder naam dat vroeger ook deed.
Ja dat komt vast door de SBS uitzending ....quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij poste het eerder dan dat Charlotte het zei
daar zit hem ook de crux, ze heeft zo veel talent, maar mist de inzet en de behoefte om op de voorgrond te staan zo lijkt het. ze schrikt volgens mij van haar eigen kunnen. duidelijk gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Jibba het volgende:
De stem van Lot is op zich niet zo slecht maar ze pakt het gewoon ontzettend onprofessioneel aan. Ze denkt echt dat alles haar vanzelf aan komt waaien en er zelf niks voor hoeft te doen.
Ja echtquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit is muziek voor in een bejaardenhuis.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef brabomiep het volgende:
Mijn God, erger kan niet lijkt wel zo'n zatte engelse del in karaoke cafe in torremolinos![]()
![]()
A bah kots muziek is ditquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh kom op, heerlijke Amsterdamse medley!
snap nu waarom de zaak van der faduur faliet is gegaan met dat izngen van haarquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef lorrie03 het volgende:
dr fadurr zal trots zijn .... afgaan en zeiken over een joint
Inderdaad. Die moet Lot in z'n voorprogramma nemenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind die Wout opeens geweldig klinken.
Eens!quote:
NEEEEEEEE!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef frensje het volgende:
Oh god ze gaat strakjes weer Valerie zingen, Ron moet het ff op een stickie zetten
Ja en dat zonder wijntjequote:
is failliet door kakkerlakken plaag. normaal voor ze naar utopia ging bleven die wegquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
snap nu waarom de zaak van der faduur faliet is gegaan met dat izngen van haar
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef Toverheks het volgende:
Er is geen mooie stad dan mijn mooi Amsterdam.......en AJAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |