eensquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef Mylene het volgende:
Kom op zeg, het klinkt gewoon vals af en toen. Eerder klonk ze beter. Overmoedig denk ik.
Met het WK hebben ze meerdere schermenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef rico80 het volgende:
Als dit een voorbode is van de WK activiteiten binnen Utopia () dan is het echt zo'n gemiste kans van ze. Waar is de chably merchandise? De topartiesten? De catering van Vanessa? Een echt groot scherm?
Erger nog 'Dat ging lekker hè? 'quote:
Dat wilde ik dus ook zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef UtoStreamer het volgende:
for the record, ze heeft dus geen in-ear monitoren, dus alles puur op zaalversterking en misschien een klein monitortje verstopt in die galmbak van een loods, dus degene die zegt dat ze slecht zingt, is dit echt een topprestatie kan ik verzekeren!
Pssst... Je hebt het niet van mij hoor... Maar dit is één van de bekendste meezingers op het Westelijk Halfrond...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef schizolientje het volgende:
ze had nu een lekkere meezinger moeten doen op een avond als deze
ik heb grote artiesten wel slechter gehoord hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:30 schreef UtoStreamer het volgende:
for the record, ze heeft dus geen in-ear monitoren, dus alles puur op zaalversterking en misschien een klein monitortje verstopt in die galmbak van een loods, dus degene die zegt dat ze slecht zingt, is dit echt een topprestatie kan ik verzekeren!
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, nu ga ik de kliko buiten zetten.
M'n FADURRRRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |