Mwah, in dit tempo gaan ze een vierde ook nog wel starten. Ze kunnen nog ongeveer een uur door.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht eerst dat de duisternis in Ferrer zijn nadeel zou zijn, maar dat is nu andersom. Hopelijk kan hij deze set nog wat rekken, en dan de 4e set morgen spelen...want dit is echt kansloos.
Daarom zeg ik dat ie deze set moet rekken zodat ie nog zoveel mogelijk 4e set overheeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, in dit tempo gaan ze een vierde ook nog wel starten. Ze kunnen nog ongeveer een uur door.
BP Nadal?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
BP Nadal
Ferrer godverdomme, wat doe je nou weer.
Psies. Er met wat bakkerijproducten ten onder gaan in de 3e zal niet gaan helpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ie deze set moet rekken zodat ie nog zoveel mogelijk 4e set overheeft.
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zijn die umpires zo bang om popint penaltis te geven? Ik kan me voorstellen dat ze het bij Serena eng vinden om te doen, maar ik bedoel wat gaat Nadal doen dan.
Haha.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.
Welke bakkerijproducten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die bakkerijproducten waar ik het over had, die zijn nu dus een feit lijkt me zo.
En Nadal is ongeveer 123% beter aan het spelen dan in de openingsset.quote:
lolquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.
Nooit gehoord van breadsticks and bagels?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Welke bakkerijproducten?
Turboinjector is in werking getredenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Nadal is ongeveer 123% beter aan het spelen dan in de openingsset.
Met een beetje geluk een breadstick, maar zoals het nu lijkt een kneiterharde bagel (6-0).quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Welke bakkerijproducten?
Wel van bagels.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nooit gehoord van breadsticks and bagels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |