Mwah, in dit tempo gaan ze een vierde ook nog wel starten. Ze kunnen nog ongeveer een uur door.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef Norrage het volgende:
Ik dacht eerst dat de duisternis in Ferrer zijn nadeel zou zijn, maar dat is nu andersom. Hopelijk kan hij deze set nog wat rekken, en dan de 4e set morgen spelen...want dit is echt kansloos.
Daarom zeg ik dat ie deze set moet rekken zodat ie nog zoveel mogelijk 4e set overheeft.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, in dit tempo gaan ze een vierde ook nog wel starten. Ze kunnen nog ongeveer een uur door.
BP Nadal?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
BP Nadal
Ferrer godverdomme, wat doe je nou weer.
Psies. Er met wat bakkerijproducten ten onder gaan in de 3e zal niet gaan helpen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ie deze set moet rekken zodat ie nog zoveel mogelijk 4e set overheeft.
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zijn die umpires zo bang om popint penaltis te geven? Ik kan me voorstellen dat ze het bij Serena eng vinden om te doen, maar ik bedoel wat gaat Nadal doen dan.
Haha.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.
Welke bakkerijproducten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Die bakkerijproducten waar ik het over had, die zijn nu dus een feit lijkt me zo.
En Nadal is ongeveer 123% beter aan het spelen dan in de openingsset.quote:
lolquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Scheidsrechters hebben geen zin om in de avonduren een bezoekje te krijgen van Uncle Toni.
Nooit gehoord van breadsticks and bagels?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Welke bakkerijproducten?
Turboinjector is in werking getredenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En Nadal is ongeveer 123% beter aan het spelen dan in de openingsset.
Met een beetje geluk een breadstick, maar zoals het nu lijkt een kneiterharde bagel (6-0).quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Welke bakkerijproducten?
Wel van bagels.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nooit gehoord van breadsticks and bagels?
Nee, beetje vreemd aangegeven. Mogelijk dat dit nog te maken heeft met de potjes die nu bezig zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand die de OOP voor morgen snapt wat betreft Chatrier? Begint het damestennis nou om 12.00 uur of om 15.00 uur? (Weet niet of er om 12.00 uur jeugdwedstrijden zijn ofzo?)
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray doet niet aan veegpartijen, die choket altijd wel wat weg
Murray is echt te voorspelbaar....Dit gaat een hele lastige 4e set worden....quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef Norrage het volgende:
Murray kennende verliest ie deze set en moet ie echt zijn best doen in de 4e...
Ja, klinkt logisch. Dank je wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, beetje vreemd aangegeven. Mogelijk dat dit nog te maken heeft met de potjes die nu bezig zijn.
Vrouwen beginnen om 15.00.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Iemand die de OOP voor morgen snapt wat betreft Chatrier? Begint het damestennis nou om 12.00 uur of om 15.00 uur? (Weet niet of er om 12.00 uur jeugdwedstrijden zijn ofzo?)
Weinig goeie herenwedstrijden tot nu toe. Gulbis-Federer?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
wat een dramapotten eigenlijk allebei
[...]
Toch beter dan 6-2 6-2 (tweemaal).quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:53 schreef Norrage het volgende:
wat een dramapotten eigenlijk allebei
Ferrer, echt helemaal kwijt is ie het.
Murray-Kohlschreiber.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weinig goeie herenwedstrijden tot nu toe. Gulbis-Federer?
Ja, al erg genoeg dat het er zo weinig zijn dat we bij naam kunnen noemen.quote:
Fognini-Monfils scheen vermakelijk te zijn geweest, maar die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weinig goeie herenwedstrijden tot nu toe. Gulbis-Federer?
En de uitkomst van de finale?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Nober het volgende:
Nadal - Djokovic a.s zondag...voorspelbaar.
Er is altijd nog een kans dat Nadal gaat chokenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ben benieuwd of Ferrer er in slaagt om die 4e set nog sneller te verliezen dan de 3e.
neequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er is altijd nog een kans dat Nadal gaat choken
Klopt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er is altijd nog een kans dat Nadal gaat chocken
Oké, dan hoop ik dat je ongelijk hebt.quote:
En weer zo'n punt bij Murrayquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:14 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En meteen weer een break. Wordt waarschijnlijk een breadstick deze keer.
Murray... hilarisch.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dan hoop ik dat je ongelijk hebt.
Ja, inderdaad. Ben erg benieuwd wat set 5 wordt. Zou er geen cent op durven zetten.quote:
En dan weer zo goed wegkomen als tegen Kohli zekerquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:20 schreef Max23 het volgende:
Murray vraagt al om te stoppen![]()
Scheidsrechter: New Balls
Ze gaan gewoon beginnen hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:21 schreef Max23 het volgende:
Gatver die Kut-Murray
Nu wil die praten met de toernooidirecteur
Ja, het verbaast me dat ze nog zijn begonnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Met zulke lange rally's is het over 2 games donker.
Nee, het is daar over tien minuten donker.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:24 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen ze deze 5e set nog wel afmaken ivm de invallende duisternis? Of valt die veel later in Frankrijk?
Ja, hij is al jaloers op Ferrer.quote:
Het blijft een Fransman héquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:40 schreef grrrrg het volgende:
Monfils lijkt me een leuk, aardig jochie, maar blijft toch een beetje een sukkeltje in mijn ogen.
Djokovic - Gulbis lijkt me sowieso de meer interessante halve finale iddquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef Papabassie het volgende:
Murray iig geen partij voor Nadal lijkt me zo
Trainingspartijtje voor Nole.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Djokovic - Gulbis lijkt me sowieso de meer interessante halve finale idd
Dit dacht ik ook, maar hoorde net dat Murray een geweldige partij in Rome tegen Nadal heeft gespeeld op gravel laatst. Waarin Murray de eerste set met 6-1 won en uiteindelijk Nadal de partij nog pakte met 7-5 in de final set!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Djokovic - Gulbis lijkt me sowieso de meer interessante halve finale idd
Gewoon schriftelijk afhandelen, zeker als het dan blijkt te regenen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef Papabassie het volgende:
Murray iig geen partij voor Nadal lijkt me zo
Was echt ff zn focus kwijt. Denk wel dat hij fitter was.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Szura het volgende:
Monfils droplul![]()
Zo goed terugkomen en dan alles weer weggeven
Voor een potje tussen Monfils en Murray zijn dit vrij normale standen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat een vage setstanden zeg, wat is er allemaal gebeurd.
Dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen.quote:
Boeiend.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:58 schreef suus21 het volgende:
Wat geeft die nadal toch vreselijke interviews, nooit een leuk woord.
Maar hoe moet dan nog van Djokovic winnen. Die geeft wel wat meer tegenstand dan Nadals tegenstanders tot nu toe.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Nadal wordt in deze vorm fluitend kampioen
Langdurige breinscheet, opgetreden na het winnen van die eerste set.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Black-out eind tweede set?
Acute amnesie?
quote:
Monfils en Tsonga zijn gewoon prima gozers.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:50 schreef Anonymousz het volgende:
zwarte dag voor de fransssssen![]()
ratatatatatata ALLEZ!!!!!!!
Wat een kneusquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:26 schreef Norrage het volgende:
Ferrer geeft toe dat ie het gewoon weggegeven heeft, omdat ie wist dat ie niet terug zou kunnen komen
Het is leuk voor hem en voor een broodtennisser een leuke bijverdienste, maar de sportieve waarde van mixed doubles is nihil.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:09 schreef suus21 het volgende:
Waarom is er nul aandacht voor rojer die in de finale van de mix staat...ik vind dat toch een heel mooie prestatie.
Kun je één winnend duo opnoemen van de laatste 10 Grand Slams?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:09 schreef suus21 het volgende:
Waarom is er nul aandacht voor rojer die in de finale van de mix staat...ik vind dat toch een heel mooie prestatie.
Ik zou Mahesh Bhupathi naar je huis moeten sturen om je een flinke draai om de oren te geven, vlegel!quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is leuk voor hem en voor een broodtennisser een leuke bijverdienste, maar de sportieve waarde van mixed doubles is nihil.
Nestor en Mladenovic dit jaar op de AO en vorig jaar op Wimbledonquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je één winnend duo opnoemen van de laatste 10 Grand Slams?
Moet je doen. Zal ik hem daarna vragen of hij al zijn mixed titels in zou willen ruilen voor 1 grand slam zege in het enkelspel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:43 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik zou Mahesh Bhupathi naar je huis moeten sturen om je een flinke draai om de oren te geven, vlegel!
ik heb geen hekel aan monfils en tsonga maar ik vind het publiek gewoon irritantquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Monfils en Tsonga zijn gewoon prima gozers.
Haten op partijdig publiek
Mischien is dat waarom best of five hem zo ligt. Hij heeft zo lang de tijd om vertrouwen te vinden. Tegen Ferrer zag je het ook. Een paar rally's waarin hij Ferrer uitspeelt en die hij afmaakt met zo'n forehand tegen de lijn en hij gelooft er weer in.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef Norrage het volgende:
Nadal speelt duidelijk beter nu, maar Ferrer maakt wel heeeel veel fouten en gaf het vooral in de eerste games weg. En Rafa is een waanzinnige frontrunner, die moet je geen vertrouwen geven.
twitter:NOSsport twitterde op donderdag 05-06-2014 om 09:47:27Een Nederlander in een grandslamfinale.Volg vanaf 12.00 LIVE op NOS.nl de gemengd dubbelfinale van Jean-Julien Rojer. http://t.co/475o6c2vKK reageer retweet
Zou jij met Rooowbin of Slice willen dubbelen? Slimme jongen die Rojer...quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Nober het volgende:
Waarom dubbelt Rojer niet met Haase of Sijsling? Ze bakken er toch niks van bij de singles.
Maar goed, ik ben voor Bouchard en hoop dat ze RG wint. En een epische finale van 63 uur bij de mannen waarbij Nadal aan het langste eind trekt.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Stoffa het volgende:
Keek gister voor het eerst sinds tijden weer een partijtje tennis: Nadal tegen Ferrer. Eerste wat me opviel was dat bij Nadal het zweet in stromen tegelijk langs zijn hoofd liep. Erg curieus bij slechts 13 graden celsius.
Terwijl de 4 setter voortschreed zag je bij Ferrer de vermoeidheid inslaan. Nadal ging echter eerder harder lopen dan langzamer. Bizar om zo'n uithoudingsvermogen te zien bij iemand die juist de spieropbouw van een sprinter/bodybuilder lijkt te hebben.
Long story short: ik vond het zeer ongeloofwaardig overkomen. Eens gegoogled op "Nadal doping" en hier uitgekomen: http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html.
Dat bizarre zweten schijnt dus een sideeffect van bepaalde soorten doping te zijn. Imo hebben we hier te maken met de Lance Armstrong van tennis. Ongelooflijk dat deze kerel het zo obvious kan maken, en nog niet door de mand is gegaan zeg. Voor mij is de lol er wel af zo iig.
Wat is er nou weer kinderachtig aan? Ik snap oprecht niet waarom iemand voor de lol in tijden weer tennis kijkt, en dan meteen (zonder enig recht van spreken, want je kijkt 1 wedstrijd) negatief gaat lopen doen over doping.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef Stoffa het volgende:
Triest? Nee, niet echt eigenlijk. Sterker nog: ik keek gewoon voor de lol, en doordat de tekenen imo ZO duidelijk waren viel het me op.
Vind je reactie erg kinderachtig overigens.
Er is een dopingdraadje in het Sport forum. Je bent niet de eerste die tennishasasteroidproblem ontdekt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:33 schreef Stoffa het volgende:
Triest? Nee, niet echt eigenlijk. Sterker nog: ik keek gewoon voor de lol, en doordat de tekenen imo ZO duidelijk waren viel het me op.
Vind je reactie erg kinderachtig overigens.
Ik en tennissen? Gaat 'm niet worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:22 schreef Norrage het volgende:
Z
[..]
Zou jij met Rooowbin of Slice willen dubbelen? Slimme jongen die Rojer...
Ik zweet al bij het stofzuigen. Maar ik gebruik ook doping dus dat is logischquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Stoffa het volgende:
Keek gister voor het eerst sinds tijden weer een partijtje tennis: Nadal tegen Ferrer. Eerste wat me opviel was dat bij Nadal het zweet in stromen tegelijk langs zijn hoofd liep. Erg curieus bij slechts 13 graden celsius.
Terwijl de 4 setter voortschreed zag je bij Ferrer de vermoeidheid inslaan. Nadal ging echter eerder harder lopen dan langzamer. Bizar om zo'n uithoudingsvermogen te zien bij iemand die juist de spieropbouw van een sprinter/bodybuilder lijkt te hebben.
Long story short: ik vond het zeer ongeloofwaardig overkomen. Eens gegoogled op "Nadal doping" en hier uitgekomen: http://tennishasasteroidp(...)of-rafael-nadal.html.
Dat bizarre zweten schijnt dus een sideeffect van bepaalde soorten doping te zijn. Imo hebben we hier te maken met de Lance Armstrong van tennis. Ongelooflijk dat deze kerel het zo obvious kan maken, en nog niet door de mand is gegaan zeg. Voor mij is de lol er wel af zo iig.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:40 schreef Stoffa het volgende:
Waar beweer ik de eerste te zijn die die site heeft ontdekt?
En @ die andere kerel die zegt dat ik "geen recht van spreken heb omdat ik maar 1 wedstrijd kijk": doe je ogen eens open. Als iemand ZO zweet bij 13 graden is dat fysiologisch verre van normaal. Of je dan 1 of 1000 wedstrijden hebt gekeken doet niet ter zake.
Alleen voor de absolute top is tennis een manier om multimiljonair te worden,quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik en tennissen? Gaat 'm niet worden.
Zit mij nog te verbazen dat je na een jaar al miljonair bent. Al moet je de jaren voordat je prof bent wel een hoop investeren. Maar een Ferrer zit al op 22 miljoen dollar, dan was ik al met pensioen geweest.
Is de finale vandaag al?quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:55 schreef Wilskracht het volgende:
Straks om 12.00 op eurosport 2 mixed dubbel finale
Anna-Lena Groenefeld (GER)Jean-Julien Rojer (NED)
vs. Julia Goerges (GER) [8]
Nenad Zimonjic (SRB) [8]
Ja ik ook, toen hij 20 was had hij van die bizar gespierde armen. Maarja hij speelde toen ook vaak in shirt zonder mouwen dus dat viel toen ook wel extra op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:55 schreef Sasman het volgende:
Ik vond Nadel zijn fysiek juist vroeger indrukwekkender...?
Bedankt Hansquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Stoffa het volgende:
Ik ben geen Nadal fan, maar bovenstaande post slaat alles.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:16 schreef Stoffa het volgende:
Sharapova is nog steeds een maatje te groot vor Bouchard. In de toekomst gaat ze er ongetwijfeld van winnen, nu denk ik nog niet. Ze is pas 20 en Sharapova is mentaal een rots (tegen iedereen behalve Serena).quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ben overigens vandaag een serieus benieuwd naar een WTA partij -> Bouchard tb. Sharapova ? Waarom niet....
Tegen die natte Spaanse had ze het anders ook vrij lastig...quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Sharapova is nog steeds een maatje te groot vor Bouchard. In de toekomst gaat ze er ongetwijfeld van winnen, nu denk ik nog niet. Ze is pas 20 en Sharapova is mentaal een rots (tegen iedereen behalve Serena).
Niveautje hoorquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben geen Nadal fan, maar bovenstaande post slaat alles.![]()
Ga weg. En dood.
Nee, denk niet dat dat wat gaat worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ben overigens vandaag een serieus benieuwd naar een WTA partij -> Bouchard tb. Sharapova ? Waarom niet....
Doe ik iedere dag, met een glimlachquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk eerst eens naar jezelf zou ik zeggen.
Hoezo, ze won de laatste set 6-1. Gewoon even Muguruza laten uitrazen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tegen die natte Spaanse had ze het anders ook vrij lastig...
Precies. Shappie begint slecht en deelt dan bagels en stokbroden uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:34 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Hoezo, ze won de laatste set 6-1. Gewoon even Muguruza laten uitrazen.
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUSquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Stoffa het volgende:
lol Nadal is wel een gevoelig punt hier he. Dat die gast dopet is toch zonneklaar jongens. Over een paar jaar wordt hij gewoon ontmaskerd hoor, mark my words
En je komt speciaal naar dit topic om dit even te melden?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Stoffa het volgende:
lol Nadal is wel een gevoelig punt hier he. Dat die gast dopet is toch zonneklaar jongens. Over een paar jaar wordt hij gewoon ontmaskerd hoor, mark my words
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:40 schreef Bijna het volgende:
[..]
En je komt speciaal naar dit topic om dit even te melden?
Maar reageer nou eens. Jij zag hem zweten en dacht meteen dat hij doping gebruikte?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:39 schreef Stoffa het volgende:
Ik werkte eens voor een zomerbaantje in een koelcel (-10 graden of zo). Ik zat me nog een ongeluk te zweten door het harde werk. ...En de doping natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:51 schreef Norrage het volgende:
[..]man man. wat een onzin praat je jonguh. Heb jij nooit gezweet bij 13 graden? Ik zweet me de pleuris bij dit soort weer. Er hing allemaal vocht in de lucht (80% ofzo), was enorm drukkend gisteren en mensen zweten. Prima dat je dat eventueel relateert aan doping, maar baseer het even op terechte feiten alsjeblieft.
7-tjequote:Op donderdag 5 juni 2014 12:48 schreef 1239758715981 het volgende:
Vinden jullie Görges aantrekkelijk?
Want superfit zijn en zweten gaat niet samen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:51 schreef stefan92 het volgende:
Ben het met iedereen eens dat hij veel te overhaaste conclusies trekt hoor maar hij noemt het zweten toch in combinatie met het superfit zijn, beetje raar om dat dan steeds weg te laten.
Dat zeg ik toch niet. Trouwens baseren de meesten die Nadal beschuldigen van dopinggebruik dit alleen maar op het fit zijn en de slechte controles (iets wat geldt voor alle tennissers), hij noemt er dan nog een uiterlijk verschijnsel bij (het overdreven zweten). Denk niet dat hij bedoelt dat iedereen die zoveel zweet doping gebruikt. Verder is het inderdaad een overhaaste conclusie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Want superfit zijn en zweten gaat niet samen?![]()
Sorry hoor, maar dit hele verhaal hangt een verkeerd (zweet-)luchtje aan.
Ach het gaat in dit topic ook alleen over mannentennis tenzij een Nederlander ver komt zoals Rojer, Krajicek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
Tribunes voor de mixed doubles finale nauwelijks gevuld.
Doe ik altijd ook met mijn dubbelpartner, heerlijk!!!!quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef 1239758715981 het volgende:
Die dubbelspelers (ook ongemengd) geven elkaar na elk punt een handje. Dat vind ik er zo dom uitzien
Net volleyballersquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef 1239758715981 het volgende:
Die dubbelspelers (ook ongemengd) geven elkaar na elk punt een handje. Dat vind ik er zo dom uitzien
Haase en Sijsling stonden in de dubbelfinale van de Australian Open toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:34 schreef Rosario het volgende:
Onze eerste Grand Slam sinds.. Zeg het maar jongens.
Dat was vorig jaar alweer, maar die wonnen ze niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:38 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Haase en Sijsling stonden in de dubbelfinale van de Australian Open dit jaar toch?
Waar het hier om gaat is dat het zweet met liters tegelijk van zijn hoofd af stroomt. Het gaat niet om "een beetje zweten", "behoorlijk zweten" of zelfs "veel zweten". Het gaat om een totaal onrealistische hoeveelheid vochtverlies bij een geheel niet warme temperatuur van 13 graden celcius.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Trouwens baseren de meesten die Nadal beschuldigen van dopinggebruik dit alleen maar op het fit zijn en de slechte controles (iets wat geldt voor alle tennissers), hij noemt er dan nog een uiterlijk verschijnsel bij (het overdreven zweten). Denk niet dat hij bedoelt dat iedereen die zoveel zweet doping gebruikt. Verder is het inderdaad een overhaaste conclusie.
Als je serieuze reacties wil op je verhaal, moet je vooral je argumentatie afsluiten met zo'n troll-alineaquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Dat is althans mijn mening. Dat anderen groot fan van Nadal zijn, en zich hierdoor op hun pik getrapt voelen moeten ze lekker zelf weten. Het is wel weer typische fok-treurigheid dat je dan allerlei doodsverwensingen naar je hoofd geslingerd krijgt, maar goed, gemiddelde leeftijd hier zal de 16 ook niet ontstijgen denk ik.
Dit hele topic heeft een hekel aan Rafa, dus wat je zegt slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:43 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Waar het hier om gaat is dat het zweet met liters tegelijk van zijn hoofd af stroomt. Het gaat niet om "een beetje zweten", "behoorlijk zweten" of zelfs "veel zweten". Het gaat om een totaal onrealistische hoeveelheid vochtverlies bij een geheel niet warme temperatuur van 13 graden celcius.
Wat ik niet begrijp is waarom iedereen dat afdoet als "ach hij transpireert wat meer dan anderen". Als je je dan ietwat in de dopingmaterie verdiept, dan zie je dat zoveel zweten een bijwerking is van dopinggebruik.
Als je die wetenschap dan combineert met het feit dat je bij Nadal zelfs in een 5 setter geen zuchtje vermoeidheid ziet, dan wordt dat verdacht. Lees je dan vervolgens dat artikel over Nadal eens uitgebreid door waarin chronologisch sinds 2011 uit de doeken wordt gedaan hoe Nadal keer op keer een "knieblessure" heeft bij evenementen zoals de Olympische Spelen waar de dopingcontrole wel op niveau is dan begint zich een beeld te vormen waarin het wel zeer onwaarschijnlijk is dat hij wel clean is.
Dat is althans mijn mening. Dat anderen groot fan van Nadal zijn, en zich hierdoor op hun pik getrapt voelen moeten ze lekker zelf weten. Het is wel weer typische fok-treurigheid dat je dan allerlei doodsverwensingen naar je hoofd geslingerd krijgt, maar goed, gemiddelde leeftijd hier zal de 16 ook niet ontstijgen denk ik.
Rafa heeft de sterkste trainings-epos van de hele tour. Als jij denkt dat ie nooit traint, moet je je gewoon eens in het tennis gaan verdiepen voordat je hier totaal onzin gaat verkondigen. Ik denk zelf ook dat ie doping gebruikt, en vele anderen met mij, maar wat jij hier een beetje uit je mouw loopt te trollen is gewoon totale bullshit. Ga nou maar gewoon weg, en beticht ons niet telkens van kinderachtig gedrag als jijzelf hier de grote troll bent die iedereen loopt te beledigen. Bijdehandje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:45 schreef Stoffa het volgende:
Ach, de hoop op serieuze reacties was ik na voorgaande triestheid toch al kwijt hoor
Kijk ook deze maar eens door:
Kijk die armen nou! En Nadal heeft notabene gezegd dat hij een hekel heeft aan de gym, en nooit gaat. Waar komen die armen dan vandaan? Gift from god? lol!
O nee, wacht, hij heeft natuurlijk ZO-VEEL ballen geslagen, daar krijg je zulke spieren van! Doh, it all makes sense now!
Ik denk dat ik eigenlijk ook maar ga tennissen. Word ik ook zo groot en sterk. All natural baby!
Haha hij heeft zelf gezegd dat hij NOOIT naar de gym gaat vriend. En ik ga helemaal nergens heen. Doe je ogen open voor de Lance Armstrong van tennis.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit hele topic heeft een hekel aan Rafa, dus wat je zegt slaat nergens op.
[..]
Rafa heeft de sterkste trainings-epos van de hele tour. Als jij denkt dat ie nooit traint, moet je je gewoon eens in het tennis gaan verdiepen voordat je hier totaal onzin gaat verkondigen. Ik denk zelf ook dat ie doping gebruikt, en vele anderen met mij, maar wat jij hier een beetje uit je mouw loopt te trollen is gewoon totale bullshit. Ga nou maar gewoon weg, en beticht ons niet telkens van kinderachtig gedrag als jijzelf hier de grote troll bent die iedereen loopt te beledigen. Bijdehandje.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:02 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Haha hij heeft zelf gezegd dat hij NOOIT naar de gym gaat vriend. En ik ga helemaal nergens heen. Doe je ogen open voor de Lance Armstrong van tennis.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:00 schreef Norrage het volgende:
Rafa heeft de sterkste trainings-epos van de hele tour.
lmaoquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Mykonos het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bedoelt trainings-ethiek denk ik?
Ja sorry, ik ben helemaal van slag door die trollquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Mykonos het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bedoelt trainings-ethiek denk ik?
Nee, jij bent gewoon niet zo heel erg slim. Maar je doet deze "troll" stiekem wel lachen, en dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben helemaal van slag door die troll
Ik ben volgens mij de laatste die zegt dat Nadal niet gedoped is. Integendeel, ik ben juist een van diegenen die al minstens 8 jaar zegt dat hij sowieso doping gebruikt. Maar ik heb me er bij neergelegd, en ben vooral wellicht wat geagiteerd nu door jouw uitermate kinderachtige en op weinig waarheid beruste posts in de afgelopen paar uur, waarmee je gewoon keihard boze reacties loopt uit te lokken. Dat de sport gedoped is kan me op dit punt geen reet schelen, want feit is dat de sport dat waarschijnlijk gewoon is. En keihard ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Stoffa het volgende:
Iets met oogsten wat je zaait enzo.
En ik kap als ik genoeg van de discussie heb, en dat is nog laaaang niet.
Is dat die documentaire waar je het over had Norrage? Want daarin zit geen enkele verklaring voor zijn fysiek.
Lees nu trouwens de rest van het topic eens door, waardoor ik pas echt meekrijg hoe gepassioneerd Norrage over tennis is. Dan kan ik me inderdaad wel voorstellen dat je het niet leuk vindt te lezen dat je sport mogelijk "verdopet" is. Nog steeds denk ik echter wel dat je, zelfs als groot tennisfan, je moet realiseren dat wat Nadal laat zien op zijn minst wel verdacht is.
Niet op waarheid gebaseerd? Ben benieuwd waar ik iets zei wat niet waar is?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de laatste die zegt dat Nadal niet gedoped is. Integendeel, ik ben juist een van diegenen die al minstens 8 jaar zegt dat hij sowieso doping gebruikt. Maar ik heb me er bij neergelegd, en ben vooral wellicht wat geagiteerd nu door jouw uitermate kinderachtige en op weinig waarheid beruste posts in de afgelopen paar uur, waarmee je gewoon keihard boze reacties loopt uit te lokken. Dat de sport gedoped is kan me op dit punt geen reet schelen, want feit is dat de spot dat waarschijnlijk gewoon is. En keihard ook.
Je kwam met relatief geldige argumenten (al vind ik dat zweten totale onzin, want hij zweet gewoon veel en mijns inziens niet buitensporig veel), dus dat was mijn probleem ook niet. Maar jij zat mij (en anderen) al vanaf post 1 te betichten van kinderachtig gedrag en vanaf dat moment kon niemand je meer serieus gaan nemen (buiten het feit dat het gewoon flauw is het topic in te komen puur om maar weer te gaan zeuren over doping, gebaseerd op 1 wedstrijd!). Ik ben blij dat je nu een beetje gas terugneemt. Want gelijk heb je in veel gevallen wel hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:36 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Niet op waarheid gebaseerd? Ben benieuwd waar ik iets zei wat niet waar is?
Ook snap ik niet dat je mijn manier van discussiëren niet ok vindt. Lees nog eens terug: ik schrijf een stukje over hoe Nadal voor mij verdacht is, niets meer niets minder. Next thing I know krijg ik zelfs doodsverwensingen naar mijn hoofd geslingerd. En dan ben ik kinderachtig? Does not compute...
Fair enough over dat zweten. Dat dat buitensporig veel is, is niets meer of minder dan mijn mening. Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Wel zou ik je willen vragen eens goed op te letten op hoeveel het precies is, want het is echt bizar om te zien imo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je kwam met relatief geldige argumenten (al vind ik dat zweten totale onzin, want hij zweet gewoon veel en mijns inziens niet buitensporig veel), dus dat was mijn probleem ook niet. Maar jij zat mij (en anderen) al vanaf post 1 te betichten van kinderachtig gedrag en vanaf dat moment kon niemand je meer serieus gaan nemen (buiten het feit dat het gewoon flauw is het topic in te komen puur om maar weer te gaan zeuren over doping, gebaseerd op 1 wedstrijd!). Ik ben blij dat je nu een beetje gas terugneemt. Want gelijk heb je in veel gevallen wel hoor.
Maar hoe kom je erbij dat hij zijn lichaam niet traint? Moet dat perse in een ''gym''?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:06 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon niet zo heel erg slim. Maar je doet deze "troll" stiekem wel lachen, en dat is ook wat waard.
Maar kom op Norrage, laat me eens zien hoe Nadal zonder gym die armen bij elkaar traint. Ben benieuwd man! Hij doet zeker veel pushups voor hij gaat slapen?
Hoe ik daar bij kom? Hierdoor: http://www.dailymail.co.u(...)m.html#ixzz0LhjxHgW6quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij dat hij zijn lichaam niet traint? Moet dat perse in een ''gym''?
Hij zegt zelfs letterlijk dat die van 4.30 tot 7.00 naar de gym gaat. Overigens ontken ik niet dat hij aan de doping zou kunnen zitten. Maar dat geld eigenlijk voor vrijwel elke speler op de tour. Ferrer zat volgens mij zelfs bij Fuentes. Maar ik vind het een beetje nutteloos om er constant over te blijven discussiëren terwijl er tot nu toe nog geen bewijs is.
Ah mr.doodsverwensing doet ook nog een duit in het zakje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag een zweetdruppel bij Sharapova.
DOPING DOPING DOPING !!!
Ben je nu nog niet stuk, klaploper.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:13 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ah mr.doodsverwensing doet ook nog een duit in het zakje.
Xisca zat onder de tafel, had niks met doping te makenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:10 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Hoe ik daar bij kom? Hierdoor: http://www.dailymail.co.u(...)m.html#ixzz0LhjxHgW6
Overigens is dit natuurlijk ook echt bizar he: Migraine aanvalletje zeker? Maar goed, ik hou er over op, mijn mening is duidelijkNu even naar Maria kijken ;-)
Nee, ouwe rukker. Jij wel?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet stuk, klaploper.
Als je ooit zelf een migraineaanval hebt gehad, dan weet je dat dit er totaal niet op lijkt. Is gewoon kramp in zijn benen en heeft niets met migraine te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:10 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Hoe ik daar bij kom? Hierdoor: http://www.dailymail.co.u(...)m.html#ixzz0LhjxHgW6
Overigens is dit natuurlijk ook echt bizar he: Migraine aanvalletje zeker? Maar goed, ik hou er over op, mijn mening is duidelijkNu even naar Maria kijken ;-)
sar·cas·me (het; o)quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Als je ooit zelf een migraineaanval hebt gehad, dan weet je dat dit er totaal niet op lijkt. Is gewoon kramp in zijn benen en heeft niets met migraine te maken.
Dat is gewoon kramp in zijn been.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:10 schreef Stoffa het volgende:
[..]
U-hu.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is gewoon kramp in zijn been.
Ach jij wijdt er ook weer een postje aan toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:21 schreef Bijna het volgende:
Dat iedereen hier nog serieus op die onzin ingaat
Oké leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:20 schreef Stoffa het volgende:
[..]
sar·cas·me (het; o)
1
bittere, bijtende spot
Jij verdacht Nadal van doping toen je hem ineens zo zag zweten. Daarna ging je pas op zoek naar artikeltjes etc.quote:Op donderdag 5 juni 2014 15:10 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Twee is genoeg bij de vrouwenquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:26 schreef Rosario het volgende:
Dit gaat Genie niet drie sets lang volhouden.
Ja, zo vertelde ik het inderdaad in mijn eerste bericht hierover. Je kan goed lezen welquote:Op donderdag 5 juni 2014 15:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij verdacht Nadal van doping toen je hem ineens zo zag zweten. Daarna ging je pas op zoek naar artikeltjes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |