https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfailquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie het ja. Aangesloten bij 8, sell op 10 = 1 BTC erbij, sell op 12 = 2BTC
twitter:BCwithPayPal twitterde op woensdag 04-06-2014 om 15:26:35Inspired by @DigiByteStore, #blackcoinwithpaypal.Org has now been launched! An easy way to buy BlackCoins directly with paypal. #blackcoin reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef apacalipto het volgende:
[..]
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfail
En dit is?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef DaMart het volgende:
Uhm, als nou één persoon een lijst maakt met crypto-accounts erin, dan kan die lijst toch met iedereen gedeeld worden en hoeft niet iedereen het wiel opnieuw uit te vinden?.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
dit zijn er een paar die ik heb
@CryptoCoinNL
@BTCarchitect
@marcoporretto
@CryptoDabbler
@XCplatform
@RetweetNLD
@CryptoCoinNL
@tuurdemeester
@CoinBlack
@Thats_So_Crypto
@CryptoConnectz
De laatste 2 zijn meer uit de categorie, lekker bekkie dus mag ze ook wel eens een boterham pasta tweeten
Verder moet je de accounts proberen op te snorren van de dev van een coin.
Oh.. ja das chiller, maar als je die lijst van Ed gaaat volgen verschijnen al hun tweets op jouw homepage. Heb je als vanzelf je eigen lijstquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoiets: https://twitter.com/martinvdam/lists/crypto
Je hebt je meteen geabonneerd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh.. ja das chiller, maar als je die lijst van Ed gaaat volgen verschijnen al hun tweets op jouw homepage. Heb je als vanzelf je eigen lijst
https://twitter.com/Joosie200/lists/btc-and-stuffquote:
O, ik heb ook die hele lijst van Ed toegevoegd aan mijn lijst netquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://twitter.com/Joosie200/lists/btc-and-stuff
Zoiets wil je? Nee, ik had dit account allang om gratisch naar klantenservices te tweeten over abonnementen enzoNu maar opnieuw ingericht voor BTC
Ja, je kunt gewoon bedenken hoeveel de wall was toen je erin ging, Dan weet je ongeveer wanneer je aan de de beurt bent toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef apacalipto het volgende:
ik vind wel jammer dat je niet op mintpal kunt zien welke bitcoins in de sellwal van jou zijn. Dus nu staat er een 16 btc sellwal bij 11 op SAT en daar zijn er 3 van van mij, maar ik weet niet wanneer ik aan de buurt ben omdat er steeds wat bij komt en steeds wat verkocht word. Neem toch aan dat het op volgorde gaat?
Ja, gaat op volgorde van binnenkomstquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef apacalipto het volgende:
ik vind wel jammer dat je niet op mintpal kunt zien welke bitcoins in de sellwal van jou zijn. Dus nu staat er een 16 btc sellwal bij 11 op SAT en daar zijn er 3 van van mij, maar ik weet niet wanneer ik aan de buurt ben omdat er steeds wat bij komt en steeds wat verkocht word. Neem toch aan dat het op volgorde gaat?
Dat kan ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb ook die hele lijst van Ed toegevoegd aan mijn lijst net.
jaa die is 1 btc gestegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, je kunt gewoon bedenken hoeveel de wall was toen je erin ging, Dan weet je ongeveer wanneer je aan de de beurt bent toch.
Mja, ik volg ook nog 200 andere accounts, vandaar dat ik nu eerst een lijst probeer en als dat niet handig werkt, dan maak ik wel een nieuw account aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan ookIk ben een twitter newbie, doe er geen bral mee, vul niks in. Gebruik het puur om te klagen bij bedrijven
Dus nu mijn eigen page volstroomt met BTC-tweets boeit me niks
Iedereen maakt zijn eigen lijst dus? Voor de niet-Twitteraars was een algemene lijst in de OP misschien handig geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Die lijst was makkelijk gemaakt
[ afbeelding ]
Die lijst is van Ed, met een paar extra accounts die ik daarvoor al volgdequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen maakt zijn eigen lijst dus? Voor de niet-Twitteraars was een algemene lijst in de OP misschien handig geweest.
Als ie nu ook zijn twitterlijst meteen had gelinkt was het niet zo moeilijk geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijst is van Ed, met een paar extra accounts die ik daarvoor al volgde
Die als'en komen bij BC niet echt vaak uit. Erg blij dat ik op 29 eruit ging.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Als BC nu boven de 28-28.5 blijft bungelen wordt de uptrend gehandhaafd...
Hmm.. oppassen geblazen dus voor XC?twitter:jackfruitCrypto twitterde op woensdag 04-06-2014 om 16:40:28@BTCarchitect yeah I agree. I also look at #XC's market cap and wonder what's gonna happen when @MintPalExchange adds #DCM. reageer retweet
XC staat sinds vandaag extreem laag (koopkans), en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.0quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. oppassen geblazen dus voor XC?twitter:jackfruitCrypto twitterde op woensdag 04-06-2014 om 16:40:28@BTCarchitect yeah I agree. I also look at #XC's market cap and wonder what's gonna happen when @MintPalExchange adds #DCM. reageer retweet
dit nieuws was vorige week al bekend en het gaat nog steeds naar beneden. heeft niks met de prijs gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
XC staat sinds vandaag extreem laag (koopkans), en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.0
Ik heb iig mn DRK weggegaan voor XC, maar doe vooral wat je zelf verstandig lijkt
Ze zijn nog druk aan het testen in het topic iig. Het is nog niet helemaal af. Ben het wel met je eens dat meestal een coin al stijgt bij alleen al de aankondiging en dat mis ik ook een beetje. Echter is het wel een coin met veeeeel potentie. Ik gok er opquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:58 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dit nieuws was vorige week al bekend en het gaat nog steeds naar beneden. heeft niks met de prijs gedaan
Waar XC voor staat en hoever ze erin zijn weet ik. Ik heb dat topic elke dag bijgehouden. Ik heb zelf in XC gehandeld. Maar in cryptoland gaan de ontwikkelingen snel. XC snoept aandeel af van DRK > DRK klapte na een fork van 260 naar 100 en nu weer terug rond de 190/200. XC steeg in 1 klap naar 400 en klapte naar 125, om kort de 300/250/240 aan te tikken en nu uit te komen op 160 vandaag. Dus het kan alle kanten op, maar nu ik die tweets zo check ben ik benieuwd welk gevolg het heeft voor de prijs mocht die DCM gelist gaan worden op Mintpal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
XC staat sinds vandaag extreem laag, en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.4360
Ik heb iig mn DRK weggegaan voor XC, maar doe vooral wat je zelf verstandig lijkt
Heel eerlijk gezegd ken ik DCM verder niet zo goed. Waarom zou DCM verstorend kunnen werken op de prijs van XC?quote:
Heb me nog niet echt ingelezen in DCM maar het gerucht gaat al dat het XC gaat wegvegen, en als zo gerucht rond gaat kun je beter voorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd ken ik DCM verder niet zo goed. Waarom zou DCM verstorend kunnen werken op de prijs van XC?
Ooooeeeh geruchtenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Heb me nog niet echt ingelezen in DCM maar het gerucht gaat al dat het XC gaat wegvegen, en als zo gerucht rond gaat kun je beter voorzichtig zijn
dcm staat al op bittrex en is vandaag 250% gestegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ooooeeeh geruchtenMja.. zijn er veel van he
Maar wie weet kan ik ergens 0.2 btc of zo vrijmaken om hier een klein beetje in te investeren. Moet ik het wel direct weten als het op de exchanges staat!
Bittrex.. arghh.. hoeveel exchange-accounts moet ik er nog bijmaken...quote:
Daarom, DCM is het nieuwe XC, gewoon met zulke percentages even stijgen alsof het niks isquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:12 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dcm staat al op bittrex en is vandaag 250% gestegen.
Hij is eronder nu, dus nu kan het alle kanten op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die als'en komen bij BC niet echt vaak uit. Erg blij dat ik op 29 eruit ging.
Kan je mooi uitstappen op 13. Toch niet zo'n slechte gok dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef apacalipto het volgende:
[..]
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfail
gaat op voor mijquote:
Tsja, altijd een beetje hetzelfde verhaal he. Wat is hoog? Als ie straks op 60 staat was 30 weer laag...quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
DCM staat wel aan de hoge kant om te kopen. Lijkt me wel een leuk probeersel, maar dan moet het wel even zakken onder de 30.
Precies dat maakt dat ik dingen al snel als te duur bestempel > zal wel duikelen > verdubbelt ie juistquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Tsja, altijd een beetje hetzelfde verhaal he. Wat is hoog? Als ie straks op 60 staat was 30 weer laag...
29 nu, maar deposit nog niet confirmed... weet iemand hoeveel confirms bittrex nodig heeft?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies dat maakt dat ik dingen al snel als te duur bestempel > zal wel duikelen > verdubbelt ie juist
Idemquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies dat maakt dat ik dingen al snel als te duur bestempel > zal wel duikelen > verdubbelt ie juist
was eruit op 12 toch nice profit 0.3 btcquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kan je mooi uitstappen op 13. Toch niet zo'n slechte gok dus
[..]
gaat op voor mij
Netjes.. ik heb 0,65 btc profit gehad door op BC eruit te gaan rond 29. Mijn SAT order blijft immer wachten. Maar wat wil je met 24 BTC om naar 9 te komenquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:38 schreef apacalipto het volgende:
[..]
was eruit op 12 toch nice profit 0.3 btc
ja ik zoek ook nog een nieuwe ik ben nu aan inlezen op DCMquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Netjes.. ik heb 0,65 btc profit gehad door op BC eruit te gaan rond 29. Mijn SAT order blijft immer wachten. Maar wat wil je met 24 BTC om naar 9 te komenDus.. waar dan mijn BTC te stoppen om er 5 uit te krijgen
Ik hou ze nog wat langer vast, heb ze ook goedkoper gekocht.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:38 schreef apacalipto het volgende:
[..]
was eruit op 12 toch nice profit 0.3 btc
En de buy is gedaan, ben benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:54 schreef _DeMoN_ het volgende:
Schiet oppppp met de confirmshttps://blockchain.info/n(...)ZxT7b5MMAGLyNAocMLUU
edit: mn buy staat op 0.0003 367 stuksNu sporten, hopelijk is ie eruit als ik terugkom
Denk dat ik die eens een tijdje vast ga houden. Kijken wat er gebeurd. Met CRY heb ik ook iets van 800% misgelopen door een sellorder te zettenquote:
Op naar de 1000 zeg ikquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
DCM was vannacht om 00:30 uur nog 100 waard, om 05:30 tikte ie al 380 aan, daarnet nog 385. En nu issie alweer 320. Pff.. volatiliteit anyone?
Hoe makkelijk traden is het op Bittrex? Heb je daar snel een account en wat BTC op staan vanuit Mintpal?quote:
Ging bij mij wel redelijk vlot. Denk in een minuut of 15 dat het beschikbaar was.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe makkelijk traden is het op Bittrex? Heb je daar snel een account en wat BTC op staan vanuit Mintpal?
Hmm.. misschien eens kijken of dat DCM dan maar wat is als next best thing. Mintpal is /meh atmquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ging bij mij wel redelijk vlot. Denk in een minuut of 15 dat het beschikbaar was.
Traden is wat onhandiger en omslachtiger als op Mintpal, maar geen rocketscience
Heb ik dus 2 uur geleden allemaal zitten doen. Withdrawen van Kraken naar Bittrex duurde ongeveer 1 uur (3 confirmations zo te zien was voldoende). Accountje aanmaken op Bittrex was zo gebeurd, 1 min.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe makkelijk traden is het op Bittrex? Heb je daar snel een account en wat BTC op staan vanuit Mintpal?
SAT heeft gewoon 400btc afgepakt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
XC/BTC X11Coin 0.00146799 -26.60% 1358.817 BTC
DRK/BTC DarkCoin 0.01925000 -6.78% 1204.291 BTC
BC/BTC BlackCoin 0.00027840 +3.87% 996.375 BTC
Handelsvolumes zijn ook flink geslonken
Stop dan eens met het kopen van die walvissencoinsquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
EN toen stond XC lager dan toen ik het vanochtend kocht.
Maar hij stond zo laag vanochtend. Ik vergat tussendoor alleen om hem te verkopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stop dan eens met het kopen van die walvissencoinsdat heb je al 8x gezegd nu
Vanmiddag ook al terug naar de 220...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
DCM was vannacht om 00:30 uur nog 100 waard, om 05:30 tikte ie al 380 aan, daarnet nog 385. En nu issie alweer 320. Pff.. volatiliteit anyone?
Mijn DOPE is verkocht... maar ik vind deze koers nu te riskant om CINNI te kopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En CIINNI gisteren/vandaag. Ten koste van de grote drie, das duidelijk.
Fixedquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn BC is verkocht... maar ik vind elke koers nu te riskant om 1 v/d vele coins te kopen.
Met Dope kun je winstjes blijven maken hequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn DOPE is verkocht... maar ik vind deze koers nu te riskant om CINNI te kopen.
En we gaan nog niet omhoog, nog lange niet, nog lange nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:52 schreef DaMart het volgende:
EN toen stond XC lager dan toen ik het vanochtend kocht.
Als Mintpal DCM toevoegt kun je maar beter gauw uit XC gaan als ik al die dingen moet geloven die ik lees.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En we gaan nog niet omhoog, nog lange niet, nog lange niet
SAT voelt echt als geld weggooien om pas in te stappen op 12 of 13...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:08 schreef Joosie200 het volgende:
Wat is waarschijnlijker: SAT gaat er aan onderdoor dat er 183 BTC sell wall blijft en buy-support wegvalt van 53 BTC. Of DCM tikt nog eens 300 aan waar ik op in kan stappen bij Bittrex. Keuzes, keuzes... SAT is nu 11 en als er over 51min goed nieuws komt kan ie exploderen
Op twitter hebben ze het al over beartrap enquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
SAT voelt echt als geld weggooien om pas in te stappen op 12 of 13...
Maar hoe het walls langzaam wegvreet... tja.
Lijkt mij eigenlijk ook. Nou laat het naar 16 of 17 stijgen. Het is toch gedoemd weer keihard te zakken daarna...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Op twitter hebben ze het al over beartrap en
[ afbeelding ]
aka.. kan nog alleen maar naar beneden, tikt nog even de 12 aan en dan terug naar 3/4.
kopen, gaat naar de 0.001quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:21 schreef apacalipto het volgende:
damn ik moet ook even naar school... wou in dcm en hij staat nu al op 39 ipv 29
wishful thinkingquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:24 schreef apacalipto het volgende:
[..]
mmm zou je denkenwaar baseer je dit op?
Ja, eens. Maar met XLB aankondiging > omlaag, met DRK aankondiging > fork > omlaag. Aankondiging staat dikwijls garant voor dalen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef apacalipto het volgende:
ik krijg nu wel zin om een gokje te wagen op SAT :p hij gaat nu zo goedkoop weg en over 10 minuten komt nieuws uit
Nou vooruit. Maar dan wel hard door de 400.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
Om naar 325 te gaan heeft ie maar 1,56 BTC nodig. Moet kunnen toch? Daarna bounct ie dwars door 400, deal?
Zeg: beetje ambitie, hard naar 800 zul je bedoelen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou vooruit. Maar dan wel hard door de 400.
Dat verschilt per coin. Ik heb vanavond mijn A3C maar gedumpt. Die had ik gekocht omdat de koers lekker fluctueerde, maar die stortte ineens in. Even gaan googlen en de DEV lijkt met de noorderzon vertrokken. Gelukkig had ik niet heel veel erin gestoken en wat ik eruit heb gehaald, heb ik in DCM gestoken, dus dat verlies maak ik wel weer goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb 0,5 BTC erheen gestuurd. Meer niet.. want die kleine coins vertrouw ik niet, moet eerst maar zien wat het wordt: als een baksteen naar beneden of als een raket omhoog.
Naar de 800 moet ie eerst DOOR de 400quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg: beetje ambitie, hard naar 800 zul je bedoelen!
True thatquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Naar de 800 moet ie eerst DOOR de 400
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True that
Is voor mij de eerste keer dat überhaupt mij buiten Mintpal begeef en nu in een 'nieuwe' coin duik.
En bam.. 310 ineens, nu ja ik ben aan boord. Moon: here we come!
Ach joh.. zeg ik toch al: nul ervaring met coins die pas een dag of wat echt van de grond is.quote:
Ik heb de samenvatting al gelezen. 1000 oude SAT voor 1 nieuwe SAT. En de stijging van de afgelopen dag is niet meer dan een correctie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef apacalipto het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=556105.760 SAT nieuws !
Maar SAT leuk en aardig, maar over een paar uur verdwijnt het van Mintpal right?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting al gelezen. 1000 oude SAT voor 1 nieuwe SAT. En de stijging van de afgelopen dag is niet meer dan een correctie.
nu al 7.. ga maar naar 1 en ik overweeg hetquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef apacalipto het volgende:
wat een nieuws hahaha ik ruik een dump
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar SAT leuk en aardig, maar over een paar uur verdwijnt het van Mintpal right?
Dit was vanmiddag al te lezen.. hmmmtwitter:CryptoWyS twitterde op woensdag 04-06-2014 om 12:58:39#SATURNCOIN dev -"coin supply will get reduced by 1000x" (ie 1k #SAT = 1 #sat2 premine deleted and its getting moved to a POS blockchain reageer retweet
Mmmmja. dat las ik hier al ergens. Maar de coin verandert gewoon dus. net als Cai --> Caix.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Dit was vanmiddag al te lezen.. hmmmtwitter:CryptoWyS twitterde op woensdag 04-06-2014 om 12:58:39#SATURNCOIN dev -"coin supply will get reduced by 1000x" (ie 1k #SAT = 1 #sat2 premine deleted and its getting moved to a POS blockchain reageer retweet
Hahaha, best wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef apacalipto het volgende:
ja klopt maar die tweet had de dev toen snel verwijderd. wat een tjappie zo dikke forum post terwijl het ook in 140 tekens past
quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar SAT leuk en aardig, maar over een paar uur verdwijnt het van Mintpal right?
Hierdoor dacht ik van wel. We zullen zientwitter:MintPalExchange twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:41:55We will be converting the ECC, MRC, SAT, TOP and ZEIT markets to LTC pairings tomorrow. The BTC markets will be closed shortly after. reageer retweet
gaat wel hard jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
6 en counting.. going deeper underground lalalala
Been there, done that met XC, BC, XLB heck zelfs Cinniquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ze de halve dag met winst kunnen verkopen, maar ik dacht daar steeds niet aan.
Zelfde trend als gisteren een beetje... stukje stijgen en dan afvlakken... nog een paar dagen en we zitten weer rond de 40quote:
37 ofzo zekerquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:32 schreef _DeMoN_ het volgende:
ach... ik heb een hele zooi XC gekocht tijdens die piek van vorige week, durf niet eens te zeggen voor welke prijs, echt heel erg :s
Nee, nog een stuk hoger. Nu stop ik want het is het domste wat ik heb gedaan in mn trade geschiedenisquote:
450+?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:33 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Nee, nog een stuk hoger. Nu stop ik want het is het domste wat ik heb gedaan in mn trade geschiedenis![]()
Een paar dagen geleden overwoog ik te kopen toen hij rond de 300 stond... maar ik vond het risico te grootquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef apacalipto het volgende:
Ik heb op bittrex distrocoin gekocht #DIS kijken wat het me op gaat leveren ze knabbelen nu aan mijn buyorder van 2100(0.2 btc erin gestopt)
doe nu gezellig mee voor 2100 danquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden overwoog ik te kopen toen hij rond de 300 stond... maar ik vond het risico te groot![]()
.
Hij ging als een raket omhoog, ik denk ik lift ff mee en stap er snel weer uit. Je weet eigenlijk al van te voren hoe zoiets afloopt... ging echt te snel, geld weg.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is best hoog ja, maar dat is altijd achteraf
Ja gekocht op 8000, verkocht op 14000 door een sellorderquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef Joosie200 het volgende:
Niemand die aan Cryptocoin aka Cry doet?
Oh die momentenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hij ging als een raket omhoog, ik denk ik lift ff mee en stap er snel weer uit. Je weet eigenlijk al van te voren hoe zoiets afloopt... ging echt te snel, geld weg.
Dat is meestal als je coins verkoopt hequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja gekocht op 8000, verkocht op 14000 door een sellorderCRY
En nu 55000, yoo das flink balenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja gekocht op 8000, verkocht op 14000 door een sellorderCRY
Dat plaatje beschrijft mijn gevoel ja, twijfel aan mezelfquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh die momentenDaar heb ik een plaatje voor.
[ afbeelding ]
Heeft op 100k gestaanquote:
Goeie, ga ik wel weer in DCMquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zakt flink nu. Niet instappen voordat de bodem bereikt is.
heb je ze alweer verkocht?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef Joosie200 het volgende:
0 DIS atm. Verkopen gaat wel donderstraag op Bittrex
quote:
Zo van 0,47 BTC meteen 0,52 BTC gemaakt. Genoeg voor een hernieuwde fee. Tijd om opnieuw DCM te kopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om dit keer op 301.10 in te kopen jaBesides.. ik moet die fee terugverdienen
XC wil blijven en wil nog lang niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet.. bounce back naar 141quote:
quote:
Denk 't niet Job.. staat vrolijk op 150 nutwitter:CryptoSpare twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:52:36BEWARE THIS BUY WALL #XC #X11coin It will dump when pulled. http://t.co/huBa8fGclU reageer retweet
Oh...dat schiet op danquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
No clue, ik heb geeneens een idee wat zo speciaal is aan CRY of DCM![]()
Mooi. Ik ben weer uitgestapt... met een kleine winstquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Denk 't niet Job.. staat vrolijk op 150 nutwitter:CryptoSpare twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:52:36BEWARE THIS BUY WALL #XC #X11coin It will dump when pulled. http://t.co/huBa8fGclU reageer retweet
Touchétwitter:BTCarchitect twitterde op woensdag 04-06-2014 om 22:17:58Attention all! If you didn't make money with #SAT and you're not buying back in...Please pick up your Darwin Award and step aside reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:49 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga denk wat meer overzetten naar Bittrex... Veel meer interessante coins dan op Mintpal nu
Volgens mij maak je enkel verlies buiten mintpal.quote:
Er gaan wel dagelijks muntjes tot 1000% omhoog...quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij maak je enkel verlies buiten mintpal.
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XMRquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Er gaan wel dagelijks muntjes tot 1000% omhoog...
Ik moet toch wat proberen, Mintpal is buiten de grote 5 coins eigenlijk niet meer in beweging.
Ik zag het al jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XMR
900% gestegen vandaag.
Ik zag er vanmiddag eentje met -96%... dat kan dan dus ook weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zag het al jaGister was er even 1tje 1000+
Welke van de vier zou je nu instappen als je het BTC geld had?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij ben ik het spoor bijster nu op Mintpal
ja die heb ik ook gekochtquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag er vanmiddag eentje met -96%... dat kan dan dus ook weer.
VOOT?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gekochtVoor 0.03btc ofzo. Is niks meer waard. Troep om lang te holden waarschijnlijk
Nanolite is geloof ik zover gezakt.quote:
Half/half, main page doet het wel, XC kopen nu > kapotquote:
twitter:MintPalExchange twitterde op woensdag 04-06-2014 om 23:27:41Currently looking into some connectivity issues with the site for some users. reageer retweet
Staat nog niet eens op polo dus het is mogelijk ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
Zit te twijfelen DCM bij te kopen onder de 30, moet haast wel weer dik erover gaan straks of morgen...
Was ook meer een melding dat er een pump gaande wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Zo'n enkele tweet veroorzaakt geen pump...
Of terug op 1quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
Of zal ik alles op 2 SAT inzetten, hopend dat SAT een inzinking krijgt vannacht, tot ik morgenochtend wakker word en 4 SAT zie staan
Vergeet niet dat ik de coin ook heb he. De kans dat ie morgen bij het wakker worden weer op 11000 staat is aanzienlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. durf het daarom niet.
[..]
Eens
Iets roept me op om iedereen even te laten herinneren wat er met jouw 2btc is gebeurd...quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik de coin ook heb he. De kans dat ie morgen bij het wakker worden weer op 11000 staat is aanzienlijk.
Bij elkaar heb ik nu 1.6 bijna weer. Uithuilen en opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets roept me op om iedereen even te laten herinneren wat er met jouw 2btc is gebeurd...
Betaalde promotiecampagne ofzo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
Waarom wordt heel dat twittergebeuren volgespamd met XC-troep zeg.
Dat ga ik ook doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs als ik niet vastzat in BC was ik nog ver weg gebleven van die mini-exchanges, zie mezelf er wel voor aan om in tig coins vast te zitten
Oeps daar gaat je buywall.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou graag willen enzo... maar BC... en die 20 OLY gaan ook niet veel voor elkaar krijgen
Mijn pechduivel houdt me tegen om in kutcoins te stappenquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oeps daar gaat je buywall.
2014-06-04 22:02:08 SELL 0.00000522 1054439.60727432 5.50417474
Ben je eruit dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
Van 0,4498 BTC naar 0,62235558 BTC op Bittrex met handelen in DMC. I call it a day met 4,12 BTC gecombineerd
Ja, met al het respect maar die mini coins die nog van de grond moeten komen vertrouw ik niet om een order open te laten staan. Dan sluit ik liever mijn order voor slapen gaan en zie na het wakker worden wel weer waar ik in stapquote:
Hoe? Gewoon doen omdat het kanquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je met zo veel volume in een kleine kutcoin stappen?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb slecht geslapen vannacht, ga pitten![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
* roislecxe kijkt argwanend naar de post boven hem
Hmmmquote:Op donderdag 5 juni 2014 02:39 schreef ZetaOS het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ef-voor-bitcoin.html
Ai, dit kan wel eens wat worden.
Ik had een buy order van 85 staan voor Cinni... heb er nu eentje gezet op 105. Dat wordt vandaag vast nog wel een keer gehaald. En dan gewoon vol erin met alle beschikbare BTC, zodat ik niet weer in de verleiding kom om XC te kopen of zoquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:12 schreef Joosie200 het volgende:
Morguh! XC heeft een nieuw dieptepunt van 118 gehaaldDRK terug naar 185, maar Cinni kwam niet verder dan 9.7 (had buy staan op 8.7
) BC blijft immer stabiel. What to do, what to do...
105 haalt ie nog wel ja. Die verleiding met XC is groot om op 120 in te stappen. Om meteen met een spike naar 140 eruit te gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had een buy order van 85 staan voor Cinni... heb er nu eentje gezet op 105. Dat wordt vandaag vast nog wel een keer gehaald. En dan gewoon vol erin met alle beschikbare BTC, zodat ik niet weer in de verleiding kom om XC te kopen of zo.
En ik heb weer wat naar Bittrex gestuurd. Ik wil daar Mycoin (MYC) gaan kopen. Die staat nu tweede in de stemronde op Mintpal en is rond de 30 Satoshi te krijgen op Bittrex momenteel.
Nee, ITC was iets van 300 voor hij naar Mintpal kwam. Werd vlak voor de stemming eindigde flink gedumpt maar dagen daarvoor steeg de koers nog aanzienlijk. Daar ga ik dus op gokken nuquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
105 haalt ie nog wel ja. Die verleiding met XC is groot om op 120 in te stappen. Om meteen met een spike naar 140 eruit te gaan.Enig idee hoeveel de nieuwe coins stijgen zodra ze gelist zijn op Mintpal? Als in: hoeveel was ITC waard voor ie op Mintpal kwam? Minder dan 175 nu? Want dan win je altijd iets en hoef je je niet druk te maken tot je MYC van Bittrex getrasnferd zijn naar Mintpal.
Oké , ik zou dan gokken op ENC. Staat op 1 bij Mintpal en op 3626 bij Bittrex. Of gewoon kijken hoe het ENC vergaat volgende week maandag op Mintpal.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ITC was iets van 300 voor hij naar Mintpal kwam. Werd vlak voor de stemming eindigde flink gedumpt maar dagen daarvoor steeg de koers nog aanzienlijk. Daar ga ik dus op gokken nu.
Het verschil tussen ENC en MYC is niet zo groot in de stemronde... sterker nog, MYC lijkt iets dichterbij te zijn gekomen, dus het is maar de vraag welke coin die stemronde uiteindelijk wint. Kan ook nog een hele andere zijn, als op Twitter wordt opgeroepen om massaal op een bepaalde coin te gaan stemmen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oké , ik zou dan gokken op ENC. Staat op 1 bij Mintpal en op 3626 bij Bittrex. Of gewoon kijken hoe het ENC vergaat volgende week maandag op Mintpal.
Nevermind, ENC is veel duurder in verhouding tot MYC. Ik ga ook een gokje wagen. 28 satoshi is goedkoop tov hoe MYC eerst werd gelist op Bittrex (vanaf 31 mei moest ie nog 50 satoshi kosten na de megadump) dus ben benieuwd over anderhalve week mocht MYC dan qua stemmen op de eerste plek staan.
Gaat verder als zombie en wordt door iedereen gehaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoe is het met die darkcoin afgelopen?
Fair enough. Ik zit nu in MYC met 28. Ben nu heel benieuwd of ze ENC voorbij kunnen in de stemming voor maandag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het verschil tussen ENC en MYC is niet zo groot in de stemronde... sterker nog, MYC lijkt iets dichterbij te zijn gekomen, dus het is maar de vraag welke coin die stemronde uiteindelijk wint. Kan ook nog een hele andere zijn, als op Twitter wordt opgeroepen om massaal op een bepaalde coin te gaan stemmen bijvoorbeeld.
Mijn buy order op 28 staat nog... stond eerst op 27, maar toen ging jij er dus 1 satoshi boven zittenquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zit nu in MYC met 28. Ben nu heel benieuwd of ze ENC voorbij kunnen in de stemming voor maandag.
Alweer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Tenzij BC besluit eerder verder te crashen, vanaf 15:30 vuurwerk
Zelfde trend als BTC voor ie van 450 naar 550 schoot, dat is één van de meest veilige uitspraken die je kan makenquote:
Dat klinkt als iets wat ik op Twitter las in 140 tekens:quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfde trend als BTC voor ie van 450 naar 550 schoot, dat is één van de meest veilige uitspraken die je kan maken
Het loopt nu helemaal vast, laag volume en weet ik veel wat. De buys komen steeds hoger hierdoor en de sells steeds lager. Zodra dit helemaal vastloopt neemt het volume toe en gaat er iets gebeuren
twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 09:04:08#BlackCoin price bouncing off rising support (30m chart) are we going to get some action today? Let's get price back to 30k and hold it. reageer retweet
Mijn theorie wordt gesteundquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik op Twitter las in 140 tekens:twitter:CryptoDabbler twitterde op donderdag 05-06-2014 om 09:04:08#BlackCoin price bouncing off rising support (30m chart) are we going to get some action today? Let's get price back to 30k and hold it. reageer retweet
Chart probeert te zeggen dat Bitcoin de nieuwe 'reservemunt' wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wegens mijn nogal zwarte economische kennis geen flauw idee wat het betekent, maar klinkt interessant
quote:
Voor iedereen ben jij de onbekende user.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is iedereen ik zie alleen maar onbekende users
Aan het rentenieren op een tropisch eilandquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waar is iedereen ik zie alleen maar onbekende users
Spatie was toch blut en in dienst van zijn ouders?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan het rentenieren op een tropisch eiland.
We hebben ons huiswerk gedaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef edraket31 het volgende:
Ik hoef niet eens meer op Twitter te kijken, interessante tweets zijn nu gewoon hier te vinden.
(of worden in eigen woorden als wijsheid verkocht)
Het waren letterlijk mijn eigen woorden, het eerste wat ik deed nadat ik de computer had opgestart en de BC grafiek erbij had gepaktquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:37 schreef edraket31 het volgende:
(of worden in eigen woorden als wijsheid verkocht)
Had ik het over jou laatste uitspraak dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het waren letterlijk mijn eigen woorden, het eerste wat ik deed nadat ik de computer had opgestart en de BC grafiek erbij had gepakt
Ik weet dat je het over mijn uitspraak heb, 6e zintuigquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had ik het over jou laatste uitspraak dan?
Dan ging het zeker over die MYC van mij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Had ik het over jou laatste uitspraak dan?
In de voorspelling wel, die kwam ook uit het niets opeensquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij staat alweer rond de 28 inmiddels, is dat al verwerkt in je tekening?.
XCquote:
Maar Dogecar gaat wel weer een wedstrijd doen.quote:
Het vuurwerk van net heb ik al gemist. Brakke wifi in de treinquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:19 schreef Nattekat het volgende:
Tenzij BC besluit eerder verder te crashen, vanaf 15:30 vuurwerk
Ik gebruik tegenwoordig mijn telefoon gewoon als wifi-hotspot in de trein. Dat is sneller dan die vertraagde NS-zooiquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het vuurwerk van net heb ik al gemist. Brakke wifi in de trein
Ik pakte gewoon de laatste koers aka last. Dat was toen zoiets als 28.772 ofzo. Gezien ik 0 ervaring heb met kleine coins ga ik een beetje af op de laagste koers die er net nog was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn buy order op 28 staat nog... stond eerst op 27, maar toen ging jij er dus 1 satoshi boven zitten.
Hoe werkt het precies die site? Ik ken de gambling sites, maar hier moet je je eerst aanmelden en dan??quote:
Kan je een random getal ding maken, als die enorm hoog is win je wat. En dat bedrag kan je verder verdubbelen. Op het begin heb je het vaak goed, maar dat stopt uiteindelijk ook welquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hoe werkt het precies die site? Ik ken de gambling sites, maar hier moet je je eerst aanmelden en dan??
Gewoon je blockchain adres erin pleuren tijdens het maken van een account. Easy as Dell. Maar veel meer dan 0,0000001 scoor je er niet mee. Tis geen vetpot. Maar je kunt elk uur opnieuw proberen. Ik begon hiermee om mijn eerste BTC bij elkaar te krijgen in januariquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:16 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hoe werkt het precies die site? Ik ken de gambling sites, maar hier moet je je eerst aanmelden en dan??
Zijn ook scripts voor te vinden. Die verdubbelen de inzet als je niet wint. Beetje zoals het roulette systeem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je een random getal ding maken, als die enorm hoog is win je wat. En dat bedrag kan je verder verdubbelen. Op het begin heb je het vaak goed, maar dat stopt uiteindelijk ook wel
Ehem...quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon je blockchain adres erin pleuren tijdens het maken van een account. Easy as Dell. Maar veel meer dan 0,0000001 scoor je er niet mee. Tis geen vetpot. Maar je kunt elk uur opnieuw proberen. Ik begon hiermee om mijn eerste BTC bij elkaar te krijgen in januariTot ik mij bedacht en maar gewoon een bitcoin kocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |