https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfailquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. ik zie het ja. Aangesloten bij 8, sell op 10 = 1 BTC erbij, sell op 12 = 2BTC
twitter:BCwithPayPal twitterde op woensdag 04-06-2014 om 15:26:35Inspired by @DigiByteStore, #blackcoinwithpaypal.Org has now been launched! An easy way to buy BlackCoins directly with paypal. #blackcoin reageer retweet
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef apacalipto het volgende:
[..]
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfail
En dit is?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:35 schreef DaMart het volgende:
Uhm, als nou één persoon een lijst maakt met crypto-accounts erin, dan kan die lijst toch met iedereen gedeeld worden en hoeft niet iedereen het wiel opnieuw uit te vinden?.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
dit zijn er een paar die ik heb
@CryptoCoinNL
@BTCarchitect
@marcoporretto
@CryptoDabbler
@XCplatform
@RetweetNLD
@CryptoCoinNL
@tuurdemeester
@CoinBlack
@Thats_So_Crypto
@CryptoConnectz
De laatste 2 zijn meer uit de categorie, lekker bekkie dus mag ze ook wel eens een boterham pasta tweeten
Verder moet je de accounts proberen op te snorren van de dev van een coin.
Oh.. ja das chiller, maar als je die lijst van Ed gaaat volgen verschijnen al hun tweets op jouw homepage. Heb je als vanzelf je eigen lijstquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zoiets: https://twitter.com/martinvdam/lists/crypto
Je hebt je meteen geabonneerd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh.. ja das chiller, maar als je die lijst van Ed gaaat volgen verschijnen al hun tweets op jouw homepage. Heb je als vanzelf je eigen lijst
https://twitter.com/Joosie200/lists/btc-and-stuffquote:
O, ik heb ook die hele lijst van Ed toegevoegd aan mijn lijst netquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://twitter.com/Joosie200/lists/btc-and-stuff
Zoiets wil je? Nee, ik had dit account allang om gratisch naar klantenservices te tweeten over abonnementen enzoNu maar opnieuw ingericht voor BTC
Ja, je kunt gewoon bedenken hoeveel de wall was toen je erin ging, Dan weet je ongeveer wanneer je aan de de beurt bent toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef apacalipto het volgende:
ik vind wel jammer dat je niet op mintpal kunt zien welke bitcoins in de sellwal van jou zijn. Dus nu staat er een 16 btc sellwal bij 11 op SAT en daar zijn er 3 van van mij, maar ik weet niet wanneer ik aan de buurt ben omdat er steeds wat bij komt en steeds wat verkocht word. Neem toch aan dat het op volgorde gaat?
Ja, gaat op volgorde van binnenkomstquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef apacalipto het volgende:
ik vind wel jammer dat je niet op mintpal kunt zien welke bitcoins in de sellwal van jou zijn. Dus nu staat er een 16 btc sellwal bij 11 op SAT en daar zijn er 3 van van mij, maar ik weet niet wanneer ik aan de buurt ben omdat er steeds wat bij komt en steeds wat verkocht word. Neem toch aan dat het op volgorde gaat?
Dat kan ookquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb ook die hele lijst van Ed toegevoegd aan mijn lijst net.
jaa die is 1 btc gestegenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, je kunt gewoon bedenken hoeveel de wall was toen je erin ging, Dan weet je ongeveer wanneer je aan de de beurt bent toch.
Mja, ik volg ook nog 200 andere accounts, vandaar dat ik nu eerst een lijst probeer en als dat niet handig werkt, dan maak ik wel een nieuw account aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan ookIk ben een twitter newbie, doe er geen bral mee, vul niks in. Gebruik het puur om te klagen bij bedrijven
Dus nu mijn eigen page volstroomt met BTC-tweets boeit me niks
Iedereen maakt zijn eigen lijst dus? Voor de niet-Twitteraars was een algemene lijst in de OP misschien handig geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Die lijst was makkelijk gemaakt
[ afbeelding ]
Die lijst is van Ed, met een paar extra accounts die ik daarvoor al volgdequote:Op woensdag 4 juni 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen maakt zijn eigen lijst dus? Voor de niet-Twitteraars was een algemene lijst in de OP misschien handig geweest.
Als ie nu ook zijn twitterlijst meteen had gelinkt was het niet zo moeilijk geweestquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die lijst is van Ed, met een paar extra accounts die ik daarvoor al volgde
Die als'en komen bij BC niet echt vaak uit. Erg blij dat ik op 29 eruit ging.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Als BC nu boven de 28-28.5 blijft bungelen wordt de uptrend gehandhaafd...
Hmm.. oppassen geblazen dus voor XC?twitter:jackfruitCrypto twitterde op woensdag 04-06-2014 om 16:40:28@BTCarchitect yeah I agree. I also look at #XC's market cap and wonder what's gonna happen when @MintPalExchange adds #DCM. reageer retweet
XC staat sinds vandaag extreem laag (koopkans), en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.0quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. oppassen geblazen dus voor XC?twitter:jackfruitCrypto twitterde op woensdag 04-06-2014 om 16:40:28@BTCarchitect yeah I agree. I also look at #XC's market cap and wonder what's gonna happen when @MintPalExchange adds #DCM. reageer retweet
dit nieuws was vorige week al bekend en het gaat nog steeds naar beneden. heeft niks met de prijs gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
XC staat sinds vandaag extreem laag (koopkans), en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.0
Ik heb iig mn DRK weggegaan voor XC, maar doe vooral wat je zelf verstandig lijkt
Ze zijn nog druk aan het testen in het topic iig. Het is nog niet helemaal af. Ben het wel met je eens dat meestal een coin al stijgt bij alleen al de aankondiging en dat mis ik ook een beetje. Echter is het wel een coin met veeeeel potentie. Ik gok er opquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:58 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dit nieuws was vorige week al bekend en het gaat nog steeds naar beneden. heeft niks met de prijs gedaan
Waar XC voor staat en hoever ze erin zijn weet ik. Ik heb dat topic elke dag bijgehouden. Ik heb zelf in XC gehandeld. Maar in cryptoland gaan de ontwikkelingen snel. XC snoept aandeel af van DRK > DRK klapte na een fork van 260 naar 100 en nu weer terug rond de 190/200. XC steeg in 1 klap naar 400 en klapte naar 125, om kort de 300/250/240 aan te tikken en nu uit te komen op 160 vandaag. Dus het kan alle kanten op, maar nu ik die tweets zo check ben ik benieuwd welk gevolg het heeft voor de prijs mocht die DCM gelist gaan worden op Mintpal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:56 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
XC staat sinds vandaag extreem laag, en waarschijnlijk gaat deze veel meer waard worden. Alleen al om het feit dat het anonymity al verder voor elkaar heeft dan DRK dat heeft. Hier het XC topic waar je het eerst de voortgang ziet https://bitcointalk.org/index.php?topic=630547.4360
Ik heb iig mn DRK weggegaan voor XC, maar doe vooral wat je zelf verstandig lijkt
Heel eerlijk gezegd ken ik DCM verder niet zo goed. Waarom zou DCM verstorend kunnen werken op de prijs van XC?quote:
Heb me nog niet echt ingelezen in DCM maar het gerucht gaat al dat het XC gaat wegvegen, en als zo gerucht rond gaat kun je beter voorzichtig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:06 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd ken ik DCM verder niet zo goed. Waarom zou DCM verstorend kunnen werken op de prijs van XC?
Ooooeeeh geruchtenquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Heb me nog niet echt ingelezen in DCM maar het gerucht gaat al dat het XC gaat wegvegen, en als zo gerucht rond gaat kun je beter voorzichtig zijn
dcm staat al op bittrex en is vandaag 250% gestegen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:11 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Ooooeeeh geruchtenMja.. zijn er veel van he
Maar wie weet kan ik ergens 0.2 btc of zo vrijmaken om hier een klein beetje in te investeren. Moet ik het wel direct weten als het op de exchanges staat!
Bittrex.. arghh.. hoeveel exchange-accounts moet ik er nog bijmaken...quote:
Daarom, DCM is het nieuwe XC, gewoon met zulke percentages even stijgen alsof het niks isquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:12 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dcm staat al op bittrex en is vandaag 250% gestegen.
Hij is eronder nu, dus nu kan het alle kanten op.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die als'en komen bij BC niet echt vaak uit. Erg blij dat ik op 29 eruit ging.
Kan je mooi uitstappen op 13. Toch niet zo'n slechte gok dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:29 schreef apacalipto het volgende:
[..]
omg........ ik heb perongeluk alle sat op 10 gekocht........ deed 80 ipv 8..... huilen ,,, epicfail
gaat op voor mijquote:
Tsja, altijd een beetje hetzelfde verhaal he. Wat is hoog? Als ie straks op 60 staat was 30 weer laag...quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
DCM staat wel aan de hoge kant om te kopen. Lijkt me wel een leuk probeersel, maar dan moet het wel even zakken onder de 30.
Precies dat maakt dat ik dingen al snel als te duur bestempel > zal wel duikelen > verdubbelt ie juistquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:51 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Tsja, altijd een beetje hetzelfde verhaal he. Wat is hoog? Als ie straks op 60 staat was 30 weer laag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |