Ik kocht op 27 dus ja. geen zin om straks weer een halve dag tegen dat gezeur omlaag aan te moeten kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles onder de 35 is uitstappen met verlies voor mij... dus ik hoop dat hij boven de 31 gaat komen, dan beperk ik het verlies.
Ik kocht eerst op 39 en toen op 305. Verkopen wil ik het liefst alleen boven mijn laagste buy order, dus minimaal vanaf 31quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kocht op 27 dus ja. geen zin om straks weer een halve dag tegen dat gezeur omlaag aan te moeten kijken.
Bingo!twitter:BTCGlass twitterde op woensdag 04-06-2014 om 14:25:09@BTCGlass watch that trendline,once it breaks 28k a move too 30-33k should happen quickly. #blackcoin #bitcoin reageer retweet
Ik zie gewoon weer terug op 10?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef apacalipto het volgende:
sat kun je nu bijna krijgen voor 8,,, ik laat bc nog even liggen verwacht wel correctie
Ik denk dat ik er een apart Twitteraccount voor ga openen dan... en ik heb er pas 3quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb mijn twitter als lurker maar afgestoft en ingericht voor trading only. Werkt wel handig ja
in twitter kun je werken met volggroepen hequote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er een apart Twitteraccount voor ga openen dan... en ik heb er pas 3.
Wut?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:24 schreef apacalipto het volgende:
[..]
in twitter kun je werken met volggroepen hekun je trade groep aanmaken vrienden groep ect
Iedereen is die walvissen gewoon zat joh en besluit een keer de aanval te zoeken in plaats van zich te laten pestenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Er is al 8btc van die wall opgegeten, de koers wil echt omhoog
En dan zie je die trade-accounts dus alleen in die groep en niet op je normale tijdlijn?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:24 schreef apacalipto het volgende:
[..]
in twitter kun je werken met volggroepen hekun je trade groep aanmaken vrienden groep ect
Die wall is daarna ook snel weggehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iedereen is die walvissen gewoon zat joh en besluit een keer de aanval te zoeken in plaats van zich te laten pesten.
Hmm.. ik zie het ja. Aangesloten bij 8, sell op 10 = 1 BTC erbij, sell op 12 = 2BTCquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef apacalipto het volgende:
[..]
dat is hoogste sellorder maar hoogste buyorder is 8, net ging die ook even voor 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |