Niet wat ik zoek, en met google afbeeldingen kom ik ook niet echt gelijkwaardige stukken tegen. De naam komt van waar het voor gebruikt wordt.quote:
Stand AKQ #3063:quote:
Machten van 2quote:
Welk woord, beginnend met een p, isquote:Eenis een groep organismen van dezelfde soort die niet in tijd of plaats van elkaar gescheiden zijn en dus (theoretisch) met elkaar kunnen voortplanten, alle zich potentieel onderling voortplantende individuen van die soort in een habitat.
Populatie ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Welk woord, beginnend met een p, is?
Lijkt me juist tongquote:
quote:zijn politieke bijeenkomsten met een besloten en streng geheim karakter waarbinnen internationale beeldvorming en ideeën centraal staan. Deelnemers zijn invloedrijke figuren uit de Westerse wereld, voornamelijk uit het bedrijfsleven, politiek, wetenschap, media en de financiële wereld.
De eerstewerd georganiseerd in 1954 naar aanleiding van de verslechterende relatie tussen de Verenigde Staten van Amerika en Europa. Initiatiefnemers waren o.a. de Pool Józef Retinger, Unilever-topman Paul Rijkens, de Belgische ex-premier Paul van Zeeland en prins Bernhard.
Die welquote:
Terzijde:quote:
Uiteraardquote:
Wat isquote:Een pandit is eenBrahmaan die een substantieel deel van de Veda's van buiten kent en de ritmes en melodieën kent om ze voor te dragen.
Ja zoiets maar niet Boeddistisch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Iets als Boeddistisch past op de puntjes maar ik heb geen idee of dat ergens op slaat.
Vervolg op de kamikazevraag van gisteren.quote:
Dat was de andere missie. Ik moet even weg. Het antwoord begint met een K.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Ribery dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:12 schreef tong80 het volgende:
Wie is de laatste wereldtopper die het WK-voetbal door een blessure moet missen ?
Goeiemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AZ
ALKMAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |