abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140764474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen :'). Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg :P.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140764648
Als mensen gaan lopen zeiken over schade verwijs ik ze altijd door naar de LM. Niet mijn probleem, ik vervoer van A naar B. Wat er op A gebeurt en wat er op B gebeurt vind ik totaal onbelangrijk :)
pi_140764670
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen :'). Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg :P.
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
pi_140764840
Zelfs met die A7 gisteren. De automobielhandel in Leusden ging dat formulier niet eens tekenen, en op afleveradres werd er ook totaal niet naar gekeken. _O-
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:15:27 #105
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140764979
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.

Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.

Maar wat dan als iemand weigert te tekenen? :')
pi_140764996
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Als je echt twijfelt kan je t beste gewoon ff bellen om het na te vragen, beter een keer teveel bellen dan een hoop gezeur omdat je geen formulier hebt ingevuld.

Met die formuliertjes die je meekrijgt moet je ook nog oppassen. Bij een niet nader te noemen verhuurbedrijf is het altijd iets van 'dan moet je hier nog even je naam zetten' maar ondertussen staat er wel dat je voor ontvangst van een schadevrije auto tekent, of dat niet alle schade op het formulier staat. Altijd ff rondje om de auto maken dan.
pi_140765007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
Visitekaartjes? Prominent :7
pi_140765151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef CruisinDen het volgende:
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.

Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.

Maar wat dan als iemand weigert te tekenen? :')
Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
pi_140765301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja hoor, ze belden ook om 17:29, dus misschien was ik de eerste die dat wel zag zitten...

[..]

Tja, moet van Etten-Leur naar Wijchen toe dus valt wel mee
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:23:03 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140765355
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Visitekaartjes? Prominent :7
Vistaprint :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140766039
Nee, van die EW kaartjes. Hebben jullie die niet :o

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
Het is meer nieuws als een station niet openligt tegenwoordig ;(
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:38:30 #112
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140766048
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?
pi_140766118
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?
Nee, want daar heb ik niet voor getekend.
pi_140766611
Maandag had ik een verkoper van een Renault dealer die moeilijk deed. Een busje had krassen en pitten, maar daar was die niet mee eens :')! Want voor 150.000 km zag die er goed uit en dat ik beter bij hun kon werken voor schadechecks. Toen drama met een poetsmachine dat die erbij wilde pakken om krassen weg te halen xD..

Morgen naar Terneuzen...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:14:45 #115
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140767342
Ik heb gelukkig nog nooit gezeur gehad met formulieren. 9 van de 10 mensen zet gewoon een handtekening zonder te kijken (dat zou ik zelf dus nooit doen).

Had wel laatst dat ik een (gloednieuwe) auto kwam afleveren zonder kentekenpas, waar de klant nogal een probleem van maakte. Ik legde uit dat die later wordt verstuurd, maar hij wilde toch even de LM bellen voor de zekerheid. Ik mocht niet eerder weg voordat hij een antwoord had (alsof ik er nog iets aan kon veranderen). Vervolgens vertelt de LM precies hetzelfde en mocht ik gaan... :+
pi_140769111
Hier ook weinig problemen gehad. Een keer dat ik een einde-lease kwam ophalen bij iemand op kantoor, maar hij wilde hem niet meegeven omdat zijn nieuwe auto nog niet aanwezig was en hij bang was dat ie 's middags moest gaan lopen naar huis :D

Ook een keer bij een rit naar Almere (dus geen schadenotatie) iemand die bang was dat er iets mis zou gaan en eerst foto's van de auto wilde nemen. Verder nooit ergens last van gehad en altijd een handtekening gekregen zonder gezeur.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:03:12 #117
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_140772534
Zo, dat was wederom een chill avondritje. Gloednieuwe BMW 5 en alweer 20 euro fooi, voor de derde keer achter elkaar! :)
pi_140772725
Sommige zijn weer lekker chagrijnig :)
Zie!
pi_140775401
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart :( Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
pi_140775460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende:
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart :( Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Even langs een NS loket. Daar was een noodoplossing voor, dacht ik.
Your opinion of me is none of my business.
pi_140775550
Your opinion of me is none of my business.
pi_140775683
Binnen 2-3 werkdagen heb je een nieuwe mits je een vervangende aanvraagt.
pi_140775724
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende:
Als je een nieuwe aanvraagt via de site, krijg je vaak sneller een nieuwe als je aangeeft dat je hem verloren bent, dan wanneer je aangeeft dat ie kapot is O-)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_140780321
Halverwege de dag opengezet voor een spoedje.

Wisselrit Den Haag, Opel Meriva en een X3.
Weer een keer rijden voor 6t, daar had ik toen die Zafira voor gesloopt. Altijd weer een pijnlijk momentje. :')
pi_140783987
Maandag is ew gesloten toch? Dan hoop ik echt dat ze me zo nog ff bellen voor dinsdag!
pi_140784254
Dinsdag werk :D!

Een E-klasse Hybride :')! Zal vast net zo zijn als een 5-serie hybride.. Totaal nutteloos! Maar toch nieuwwaarde van 67.000 euro.. Verder Ibiza en een A4.. Maandag is alles dicht inderdaad, nja behalve de woonboulevard en autodealers.
pi_140784302
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de Panamera E-Hybrid :') 14% bijtelling. Hoezo verneukte regels in NL..
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:51:26 #128
257532 Solidberg
Duidelijk
pi_140785003
de Outlander of de V60 D6, zou 1 op 33 moeten halen ofzo? Dikke onzin
Nee, toch niet
pi_140785338
quote:
Thanks ^O^ valt allemaal wel mee dus.

Gelukkig hoefde ik alleen nog een stukje van 20 minuten met de bus :P
pi_140785342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:51 schreef Solidberg het volgende:
ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.

Bijn mijjn 308 zou een gemiddeld verbruik horen van 1:14.3, vorige tank heb ik 1:14.5 gehaald, veel 120km/u op de snelweg, paar keer stevig optrekken(stoplichtsprintje tegen o.a. een 118i) en wat file rijden.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 6 juni 2014 @ 18:31:33 #131
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140785839
De Skoda Octavia Greenline zou ook 1 op 32 moeten rijden, maar ik haalde laatst 1:20 over 260 kilometer, 90% snelweg (120/130 km/u). Goed, die auto was gloednieuw en dus nog niet ingereden, maar toch. Dikke bullcrap, het verbruik dat de fabrikanten opgeven.
pi_140785965
Dinsdag eerste keer op locatie werken. Van 8 tot 17.30 :O
pi_140786343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:51 schreef Solidberg het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.

Bijn mijjn 308 zou een gemiddeld verbruik horen van 1:14.3, vorige tank heb ik 1:14.5 gehaald, veel 120km/u op de snelweg, paar keer stevig optrekken(stoplichtsprintje tegen o.a. een 118i) en wat file rijden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:31 schreef Schaafkaas het volgende:
De Skoda Octavia Greenline zou ook 1 op 32 moeten rijden, maar ik haalde laatst 1:20 over 260 kilometer, 90% snelweg (120/130 km/u). Goed, die auto was gloednieuw en dus nog niet ingereden, maar toch. Dikke bullcrap, het verbruik dat de fabrikanten opgeven.
Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
Deze is heel onrealistisch en daarom valt het verbruik altijd hoger uit dan opgegeven.Bij zuinige auto's is dit nog erger omdat, althans dat vermoed ik, de motor wordt ontworpen op deze test. Er zijn geluiden om een nieuwe test te introduceren maar dan moeten alle normen m.b.t. belastingvoordelen ook worden verlaagd omdat er anders geen enkele auto meer in de lagere bijtellingscategorie zal vallen.
pi_140788118
Die X3 was nog best leuk. *)
pi_140788132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 18:56 schreef Viezze het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
Deze is heel onrealistisch en daarom valt het verbruik altijd hoger uit dan opgegeven.Bij zuinige auto's is dit nog erger omdat, althans dat vermoed ik, de motor wordt ontworpen op deze test. Er zijn geluiden om een nieuwe test te introduceren maar dan moeten alle normen m.b.t. belastingvoordelen ook worden verlaagd omdat er anders geen enkele auto meer in de lagere bijtellingscategorie zal vallen.
Testen ze die wagens ook niet zonder buitenspiegels etc.. Soort van vals spelen :')! Maar de regels in Nederland vind ik sowieso krom. Ze hebben iedereen in een zuinige auto geplaatst en dan nog ontevreden zijn :P! Ze komen er achter dat ze veel geld mislopen.. Waar zijn de tijden gebleven dat men volop V6'en reden :p
pi_140788700
Wat ik ook zo mooi vind is de auto met wieldoppen bestellen zodat je geen wegenbelasting/lage bijtelling hebt, en dan vervolgens in Nederlands dikke velgen eronder schroeven :+

Net als de auto van mijn ouders, was wegenbelastingvrij. Na een paar maanden laten chippen want tergend langzaam. Kan allemaal :')

Kut, begin km-stand niet genoteerd voor het autotransportformulier. Normaal hoef je alleen de eind km stand en dit was een transportformulier zonder beginstand :') Nouja, zal wel loslopen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Viezze op 06-06-2014 21:53:18 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:43:12 #137
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_140800124
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een *O* Suzuki Swift *O* en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen :')
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:50:16 #138
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_140800179
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een *O* Suzuki Swift *O* en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen :')
Nice, dat lijkt mij ook nog geniaal, maar jammer genoeg vandaag ook aan het werk. :'(
Mag je dan ook scheuren over het circuit of moet je netjes rijden? :P
pi_140800452
quote:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is.
Ik ben ook reuze benieuwd, ga zelf morgen.
Testrit geboekt in een MX5, je hoort van alle kanten dat ze fantastisch zijn, nu maar eens zelf ervaren. Tevens nog een in een Infinity Q50, erg benieuwd naar zo'n 'nieuw' merk. En dan ook nog dat uh, sturen zonder stuurstang ofzo :)
pi_140800563
quote:
Haha, ik heb de Ford Ecosport en Volvo V40.
Ook op zondag waren de leuke auto's zoals de Infinity Q50 en alle Mercedessen al bezet aan het begin van de week. Ford op de kombaan, waarvan ik weet dat het leuk is(al eens gereden in eigen auto) Volvo op het bochtige parcours.. ben benieuwd.
En misschien dat ik ook nog even kijk naar dat 4x4 gebeuren.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_140801650
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak.
Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen ;)
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan :+

Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren ^O^
pi_140802228
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren ^O^
Hallo,

Maanden van het jaar spelt men zonder hoofdletter tenzij aan het begin van een nieuwe zin.

Gr gr,

Moebs

Zou je hier een filmpje kunnen uploaden van een stukje dat je hebt gereden? :P
pi_140802248
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zou je hier een filmpje kunnen uploaden van een stukje dat je hebt gereden? :P
Eh :X
pi_140803052
quote:

[..]

Kijk hij leeft nog
pi_140803150
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Kijk hij leeft nog
Onkruid vergaat niet ;)
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:34:50 #146
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140804578
Euh verrek S-RS. Welkom terug.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140805405
Haha, bedankt ^O^
pi_140807380
quote:

[..]

dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren ^O^
Ik zag al dat je vrijdag nog lekker op pad was geweest in een buurtbus, toen al aan het EW'en geweest?
pi_140807752
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:34 schreef Fiorano het volgende:
Euh verrek S-RS. Welkom terug.
Al vond ik zijn plaatje in kleur beter. Toch welkom terug!
pi_140807848
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ik zag al dat je vrijdag nog lekker op pad was geweest in een buurtbus, toen al aan het EW'en geweest?
Haha, nee helaas! Toen ging ik naar m'n ouders en daar kom je alleen met zo'n gaar busje. Verschrikjelijk wat een ding, ik werd gewoob uit m'n stoel gelanceerd op de drempels...

Volgende week weer twee dagen beschikbaar, hopelijk hebben ze nog wat werk in Groningen en zijn ze me niet vergeten :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:48 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Al vond ik zijn plaatje in kleur beter. Toch welkom terug!
Haha, thanks!
Puur het plaatje of de dame in kwestie? Milne en Grace vind ik heeeel erg aan elkaar gewaagd haha :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')