quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef Amoeba het volgende:
Haha
Morgen....
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 09:00 en afleveren binnen een uur.
EN
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 16:00 en afleveren binnen 30 minuten.
Eigenlijk moet ik 's ochtends mevrouw haar auto ophalen en 's middags weer afleveren. Dat wordt thuis studeren ofzo.
Krijg je dan tussen 10:00 en 16:00 gewoon doorbetaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef Amoeba het volgende:
Haha
Morgen....
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 09:00 en afleveren binnen een uur.
EN
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 16:00 en afleveren binnen 30 minuten.
Eigenlijk moet ik 's ochtends mevrouw haar auto ophalen en 's middags weer afleveren. Dat wordt thuis studeren ofzo.
Vandaag nog in zo'n gloednieuwe Opel gereden, prima bakje!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef trolley het volgende:
Morgen weer werk
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer
Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''![]()
Ik zou er niet op tellen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:54 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Krijg je dan tussen 10:00 en 16:00 gewoon doorbetaald?
boeie, gewoon 8 uur ofzo noteren, als het niet zo is dan niet, maar nooit geschoten is altijd mis.quote:
Nuja, theoretisch is het hetzelfde als wanneer je ergens een auto moet afleveren en moet wachten tot je de volgende mag halen. Dat had ik vandaag nog, gewoon krantje en kopje koffie erbij en in het zonnetje zitten. Vroeg me alleen af of dat ook geldt als het in je eigen woonplaats is en ritjes van niks zijn.quote:
Hij moet naar de garage denk ik. Zal wel iets mee wezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Ordinateur het volgende:
Wat is dan precies het nut van het ophalen van die auto?
Vaassen is ook het betere buurtbus werk overigensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef trolley het volgende:
Morgen weer werk
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer
Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''![]()
Is dit voor mij bedoeld?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Ordinateur het volgende:
Wat is dan precies het nut van het ophalen van die auto?
Regio Groningen is momenteel niks te klagen qua werk! Bijna altijd wel een ritje als ik beschikbaar ben!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:25 schreef S-RS het volgende:
Zooo, na 3 maand niet te hebben gewerkt zijn ze me niet vergeten. Vandaag al redelijk vroeg gebeld voor:
Assen - Spijkenisse
Spijkenisse - Utrecht
Eindelijk weer echt werk
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Regio Groningen is momenteel niks te klagen qua werk! Bijna altijd wel een ritje als ik beschikbaar ben!
Vandaag en gister de dag beginnen met een ritje in een Qliner, er zijn ergere dingen
nooo. Dat is nogal chill vandaagquote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef yosander het volgende:
![]()
![]()
Spoedje Groningen- Maastricht in een BMW 4 serie cabrio
Nice!quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef yosander het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen zit ik de hele dag binnen te studeren. Man, wat ben ik jaloers.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:52 schreef yosander het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad, ik had er pas ook eentjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:00 schreef CitroenFrance het volgende:
Mercedes E300Wat een heeerlijke wagen..
Hoe meer eisen, hoe beterquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef Sarasi het volgende:
Nieuwe functie eisen van AR voor nieuwe sollicitanten trouwens. Je moet nu in het bezit zijn van een smartphone en twee dagen per week beschikbaar zijn, oa.
Mja, het nadeel van de smartphone eis is dat ze de app straks ook makkelijk kunnen verplichten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hoe meer eisen, hoe beter. Minder sollicitanten->minder werknemers->meer werk
Zullen er ook wel minder senioren komen dan?
Nope, geldt alleen voor studenten natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had er pas ook eentje
[..]
Hoe meer eisen, hoe beter. Minder sollicitanten->minder werknemers->meer werk
Zullen er ook wel minder senioren komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |