Ja echtquote:
Katholiek?quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij of zij krijgt er 4; net als ik.
Ok, scheelt wel dat je zelf alles kunt bepalen. Als ik een partner tref die niets met die namen heeft heb ik er ook niets aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. Maar daar zie ik toch vanaf. Wat de meisjesnaam betreft
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:39 schreef yats het volgende:
[..]
Katholiek?
[..]
Ok, scheelt wel dat je zelf alles kunt bepalen. Als ik een partner tref die niets met die namen heeft heb ik er ook niets aan.
Instantquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.
De biologische vader van mijn kind wilde het kind in eerste instantie voor jongens; B.ent of Ma.ts
En voor meisjes ; P.eac.hpls
Maar je bent toch ook een klein perzikje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat mijn moeder Katholiek was, wellicht qua opvoeding, als ze die al had. Not sure.
De biologische vader van mijn kind wilde het kind in eerste instantie voor jongens; B.ent of Ma.ts
Eh, goede keus om dat niet te doen inderdaadquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij had nog meer van die rare namen, maar die heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, goede keus om dat niet te doen inderdaad
inmiddels wel ja. jeetjequote:Op woensdag 4 juni 2014 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een klein perzikje.
best welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ken een man met 4 kids. 2 bij zn ex, 2 bij zn huidige gedrocht.
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!Ik had toch echt een Sem verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!
De namen, pas op want zo origineel hebben jullie het nog nooit gezien!Jeetje, dat roept ook lekkker makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat die eerste twee ook nooit door elkaar gehaald worden.
Wesley, Jeffrey en Rodneyquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:56 schreef Fascination het volgende:
Mijn zusjes en ik hebben voornamen die eindigen op een y. Dat heeft wel wat vind ik.
quote:
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben meer van de Hollandse namen
Al is de tweede naam van de jongste niet echt een typische KeesKarelnaam
Nee die heb ik niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussen
Niets mis met een beetje kakquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker zo'n dubbele naam met een streepje er tussen
Ach, zusje en ik hebben een Franse naam. Ook niet alles.quote:
Hoezo "ook"?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zusje en ik hebben een Franse naam. Ook niet alles.
Gadver. Of Nickelson glimglim schoenenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van die le coq sportif polo'tjes en schoentjes
Dat (gelukkig) niet. Ik kom helaas nooit onder het stigma kak uit met mijn naam...quote:
en dan zo'n gewatteerde gestikte jas met bontkraagquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gadver. Of Nickelson glimglim schoenen
Ik alleen in naam (ok, en misschien een beetje qua opleiding/omgevingquote:
Engelse namen worden in Nederland vaak als tokkie beschouwd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo "ook"?Bij jou denkt iedereen zeker dat je een meisje bent op grond van je naam? Bij mij vaak andersom.
Bij jouw date?quote:
Ja jij wel jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een heel voetbal elftal.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zij zit nu bij Rock Am Ring en ik nietquote:
Word al moe bij de gedachte eraan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat terwijl er ondanks de vooroordelen over vrouwenvoetbal slechts 1 lesbienne in dat elftal zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word al moe bij de gedachte eraan.
Oh, dat valt tegen, ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:37 schreef yats het volgende:
[..]
En dat terwijl er ondanks de vooroordelen over vrouwenvoetbal slechts 1 lesbienne in dat elftal zit.
Ik had het vooraf niet gedacht, dus geen 'tekstboek voorbeeld' nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat valt tegen, ja.Ook eentje uit het boekje of valt dat wel mee?
vuilakquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh god, is tinderslet nu al aan het tegenvallen?quote:
Echt niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, is tinderslet nu al aan het tegenvallen?
Ik dacht de hele tijd aan jou.quote:
Mijn penis wordt al moe bij de gedachte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word al moe bij de gedachte eraan.
Ik moet zeggen dat ik wel eens gedacht heb aan hoe het zou zijn met 2 dames die ik aantrekkelijk vind. Maar 10? Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]Mocht je willen. Het waren ook niet echt jouw types denk ik.
Heeft niet elke man die gedachte weleens?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel eens gedacht heb aan hoe het zou zijn met 2 dames die ik aantrekkelijk vind. Maar 10? Nee.
#herkenbaarquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Nichtje naar zwemles gebracht. Zit hier nu tussen 40 huisvrouwen in een broeikas te wachten tot die guppies klaar zijn met zwemmen.
Net een vrouw gespot die niet op een stoel past omdat haar kont zo dik is. Srs. Ze moet blijven staanhaar taille zijn wel normaal maar d'r kont en heupen zijn zo groot als een salontafel.
ik heb het niet over jou.quote:
Herkenbaar. Ik zit ook bij zwemles.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Nichtje naar zwemles gebracht. Zit hier nu tussen 40 huisvrouwen in een broeikas te wachten tot die guppies klaar zijn met zwemmen.
Net een vrouw gespot die niet op een stoel past omdat haar kont zo dik is. Srs. Ze moet blijven staanhaar taille zijn wel normaal maar d'r kont en heupen zijn zo groot als een salontafel.
mijn kont ook.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik zit ook bij zwemles.
Alleen mijn kont past wel in de stoel
Jullie zijn nog in de verkennende fase?quote:
ik ken mijn biologische familie niet zo goed.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
MK, krijgt de kleine ook een familienaam mee? Mijn vader is katholiek opgevoed en iedereen krijgt dezelfde naam mee. In dit geval Antonius.
ik moest lachenquote:
It wasn't me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn eerste zoenert heette zo.
bij denken mensen dat ik een neger ben als ze m'n naam lezenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo "ook"?Bij jou denkt iedereen zeker dat je een meisje bent op grond van je naam? Bij mij vaak andersom.
Kon 'ie er een beetje wat van?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn eerste zoenert heette zo.
oh ik tot kwart voor vijf. Dan naar een kinderkring verjaardagquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog 7 minuten. Dan snel naar huis, eten en soor naar de vierdaagse
Gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik tot kwart voor vijf. Dan naar een kinderkring verjaardag
#genieten met een gat in de pantyquote:
HAHAHA. Zoenen met een ginger.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:00 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn eerste tongzoen ervaring was met iemand die heette re.mie uit al.kmaar en had oranje haar![]()
niet tof omdat hij echt 1.98 lang wasquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHA. Zoenen met een ginger.![]()
Hoe was dat?
Had hij je toch op kunnen tillen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet tof omdat hij echt 1.98 lang was
Da's echt veel te lang. Jij was toen zeker ook nog een stuk kleiner dan nu?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet tof omdat hij echt 1.98 lang was
ja waarschijnlijk 1.60quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's echt veel te lang. Jij was toen zeker ook nog een stuk kleiner dan nu?
hadquote:
Vrouwen vallen op lange mannen toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Da's echt veel te lang. Jij was toen zeker ook nog een stuk kleiner dan nu?
Nog bier in de aanbieding?quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
had
God ze hebben het over de aanbiedingen bij de jumbo ... Pls staph
Oh god, Kaneels stokpaardje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op lange mannen toch.
Ik heb het idee dat we elkaar al behoorlijk goed verkend hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jullie zijn nog in de verkennende fase?
wasverzachter 2e gratis bij de ahquote:
Hj en juup bij de ah in de aanbieding.quote:
ik moest te hard lachen en nu kijken mensenquote:
Amstel 3 halen 2 betalen bij de C1000quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hj en juup bij de ah in de aanbieding.
Die winkel hebben wij niet.quote:
Lijkt me ook wel wat, in het dolfinarium werken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:25 schreef Moeraskat het volgende:
Die ene badmeester heeft kapsones joh. Hij loopt erbij als of hij in het dolfinarium wilde werkenmaar daarin faalde en dus maar dit doet
sterkte. Ik ben thuis en ik ga pannenkoeken etenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ik tot kwart voor vijf. Dan naar een kinderkring verjaardag
Goedemidag.quote:
Ja, maar jij bent sowieso al het zonnetje in huis natuurlijk.quote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sowieso al het zonnetje in huis natuurlijk.
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben serieus al 2 uur bezig met verzinnen wat we de komende week gaan eten. Waarom vind ik dat altijd zo lastig.
Jawatquote:
Boks.quote:
ik ben daar ook altijd lang mee bezigquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben serieus al 2 uur bezig met verzinnen wat we de komende week gaan eten. Waarom vind ik dat altijd zo lastig.
Lekker, kom je het brengen of moet ik het komen halen?quote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker, kom je het brengen of moet ik het komen halen?
goed idee dankje!quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
twordt 29 graden dit weekend... misschien kan je jezelf op een rooster leggen op je balkon![]()
![]()
De tering.. ik heb geen zin in extreme hitte_
quote:
quote:
Ik vond het niet erg hoor. Hoort er bij.quote:
Stel je voor dat de kleine nat wordt, dan smelt die of wordt ziek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg hoor. Hoort er bij.
Er zijn ergere dingen.
Als ik al die moeders op FB zie klagen over een regenbuitje![]()
Alleen moeders?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het niet erg hoor. Hoort er bij.
Er zijn ergere dingen.
Als ik al die moeders op FB zie klagen over een regenbuitje![]()
Nou, ik vind het wel sneu voor mn dochter moet ik zeggen, die is op prehistorisch kamp en zit dus ergens onder een afdakje te koukleumenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en jankende kinderen omdat ze niks gewend zijn![]()
Ik vermaak me wel
Wat gebeurde er bij jou op eindkamp in groep acht?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen moeders?
Waarom maakt dat verschil?
Niks bijzonders hoor, we probeerden alleen maar snachts uit de slaapzalen te sluipen enzo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gebeurde er bij jou op eindkamp in groep acht?Of was dat in jouw tijd niet?
Omdat het zo op mijn rooster staat.quote:
Wij gingen truth or dare doen. Wat niet leuk was.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niks bijzonders hoor, we probeerden alleen maar snachts uit de slaapzalen te sluipen enzo.
En we vonden baby-egeltjes
Maar er was niks prehistorisch aan.
Jaquote:
Wat is dat voor soort werk?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef Dven het volgende:
Zeefje is hier? Even mijn gezicht laten zien. Toekomstinvestering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |