Hoe bedoel je 'nauwelijks door je knieen'? Doet het pijn of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:34 schreef 33 het volgende:
FUCK IT-bands. Echt helemaal klaar mee nu. Het ging net de goede kant op, maar ik kan nu nauwelijks door m'n knieën. Deze keer moet er serieus wat aan gedaan worden. Iemand suggesties voor stretches of iets anders? Ik ken er al een heleboel, maar ik wil er nu alles aan doen om er vanaf te zijn.

Ja man, net messteken in de zijkant van m'n benen. Vaak hebben mensen last net boven de knie, maar bij mij is het echt midden van m'n bovenbeen, bij de knieën heb ik nergens last van. Wellicht dat ik toch elke dag moet gaan stretchen en foam rollen i.p.v. 2-3 keer per week.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'nauwelijks door je knieen'? Doet het pijn of zo?

Is het niet iets in je heupen dan??quote:Op zondag 8 juni 2014 10:27 schreef 33 het volgende:
[..]
Ja man, net messteken in de zijkant van m'n benen. Vaak hebben mensen last net boven de knie, maar bij mij is het echt midden van m'n bovenbeen, bij de knieën heb ik nergens last van. Wellicht dat ik toch elke dag moet gaan stretchen en foam rollen i.p.v. 2-3 keer per week.

quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef opreis het volgende:
Oke, mijn bench press gaat maar moeilijk langzaam omhoog. zit nu denk ik inmiddels 1,5 maanden ofzo op hetzelfde gewicht vrees ik (en dat is nog niet eens om over naar huis te schrijven). Ik train niet altijd met spotterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ga ik ook niet meer zo dicht tegen mijn max. Wat zijn goede oefeningen behalve bankdrukken die mij wellicht verder kunnen helpen? Ik doe nu op een borst/triceps dag
-bankdrukken
-incline bankdrukken
-dumbell fly's of cable crossovers
-low cable cross over
-triceps overhead extension with rope
-triceps push down
Zn beetje al mn oefeningen heb ik al 1,2 of 3 sprongen omhoog gemaakt met kg's erbij maar met bankdrukken schiet het gewoon nie op
op 1m13
over het failen van je press..
ik doe het nu een tijdje op deze manier.. liever een spotter natuurlijk en mensen staan wel ff te kijken als je weer staat te kutten om die stang in het rek te doen maar het werkt wel!'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.

IT-bandsquote:Op zondag 8 juni 2014 12:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Is het niet iets in je heupen dan??
Zat heupstreches te bedenken. Enorm veel yoga oefeningen die je heupen goed pakken ook.
Of heb je misschien een keer dumbles hard op je boven been gegooit met shoulderpresses? Kun je ook ziek veel pijn van krijgen na der hand
 . Allebei de benen zucht. Overal zie ik dat het gewoon erg veel stretching en rollen is.
. Allebei de benen zucht. Overal zie ik dat het gewoon erg veel stretching en rollen is.

Daar heb ik het ook soms na squats of zelfs na een zware LP. Het is een op een zenuwpijn-achtige pijn. Erg vervelend, zeker omdat het dagen kan aanhouden.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:27 schreef 33 het volgende:
[..]
Ja man, net messteken in de zijkant van m'n benen. Vaak hebben mensen last net boven de knie, maar bij mij is het echt midden van m'n bovenbeen, bij de knieën heb ik nergens last van. Wellicht dat ik toch elke dag moet gaan stretchen en foam rollen i.p.v. 2-3 keer per week.

Hmm, klinkt redelijk bekend man. Ik heb het rondom mijn knieen. 4-5 weken terug gestopt met 3x p.w. foamrollen om te zien of er veel verschil is in het liften, en sindsdien ook pijntjes bij mijn knieen ontwikkeld. Het voelde alsof mijn pezen bij de knieen zouden scheuren en ik kon moeilijk squatten zonder grondig op te warmen, plus verliesde ik kracht vanuit the hole. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik mijn zadel had verlaagd, maar nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:27 schreef 33 het volgende:
[..]
 Gelijk de volgende dag gefoamrolled en het voelde ook tight as fuck. Ook nog wat met de lacrosse bal en als het laatste geflossed met voodoo bands.
 Gelijk de volgende dag gefoamrolled en het voelde ook tight as fuck. Ook nog wat met de lacrosse bal en als het laatste geflossed met voodoo bands. 

Elke DL met een deficit doen behalve als je echt weer gaat prenquote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Faeroer het volgende:
Probleem. M'n squat, ja ATG squat, stijgt sneller (en niet zo'n klein beetje ook) dan m'n deadlifts. Zit nu met de squat zo'n 7,5kg onder m'n 1RM deadlift en binnen 2 cycles waarschijnlijk al boven de deadlift. Moet wel zeggen dat dit pas is gekomen na het daadwerkelijk testen van m'n 1RM op de squats, waardoor ik wat sneller geneigd ben meer 'risico' te nemen omdat het gewoon veilig aan voelt om mijzelf nu echt te pushen. Tevens veel aan de slag met box squats met chains (moet eigenlijk iedereen die squat doen... out of the hole problemen zijn snel weg) en sumo squats, waarvan ik denk dat dit mijn squat gigantisch omhoog heeft gegooid.
Voornaamste issue is het onderste deel van de deadlift, de rest gaat makkelijk zolang m'n grip houdt.

Wat gekoeldnetzolekker zegt, en probeer wat front squats in je training te gooien.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef Faeroer het volgende:
Probleem. M'n squat, ja ATG squat, stijgt sneller (en niet zo'n klein beetje ook) dan m'n deadlifts. Zit nu met de squat zo'n 7,5kg onder m'n 1RM deadlift en binnen 2 cycles waarschijnlijk al boven de deadlift. Moet wel zeggen dat dit pas is gekomen na het daadwerkelijk testen van m'n 1RM op de squats, waardoor ik wat sneller geneigd ben meer 'risico' te nemen omdat het gewoon veilig aan voelt om mijzelf nu echt te pushen. Tevens veel aan de slag met box squats met chains (moet eigenlijk iedereen die squat doen... out of the hole problemen zijn snel weg) en sumo squats, waarvan ik denk dat dit mijn squat gigantisch omhoog heeft gegooid.
Voornaamste issue is het onderste deel van de deadlift, de rest gaat makkelijk zolang m'n grip houdt.

Nice! Beltless zoals een ekte baas.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:00 schreef Snakey het volgende:
Wow, kijk hem eens omhoog komen met 280 kilo.

Absoluut. Wat is het, een footballer of zo?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met zijn 17 jaar. Grote vent voor 17. Als z'n hart bij PL ligt kan hij het ver schoppen.

Geen idee.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Absoluut. Wat is het, een footballer of zo?
Als ik zulke filmpjes zie wou ik dat ik iemand had die mijn gelijk aan het PL'en zette toen ik mij voor het eerst inschreef bij een gym (14 jaar).
quote:He's did it again, Ray Williams broke the all time WR IPF Raw Squat Without Wraps @ SHW and drug tested - 909 lbs. / 412.5 kg.
amazing athlete!
 )
 )  

Check paar post boven waar ik het filmpje heb gepost van Ray Williams.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
[ afbeelding ]
En, Pete Rubish is getrouwd. (Lekker belangrijk.)
[ afbeelding ]

Ah, ik ben nog steeds aan het verbouwen, dus ik lees (duidelijk) niet alles telkens terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check paar post boven waar ik het filmpje heb gepost van Ray Williams.
Lol, dat is ziek snel. Ze zijn niet eens zo heel lang samen. Ze hebben al een huis gekocht en nu ook nog getrouwd.

quote:Eats ice cream, lets the entire world know. Gets married, tells nobody.

Hahaha!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, ik ben nog steeds aan het verbouwen, dus ik lees (duidelijk) niet alles telkens terug.
Jah, ik denk dat hij dacht; leuk lekker wijf, vasthouden die hap.
Ik vond deze op FB wel grappig.
[..]

Je bedoelt een vette bek of wat? Als je dat bedoelt dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:00 schreef Ethanolic het volgende:
Heeft iemand tips voor een supersick meat gerecht vanavond? Ik zat zelf te denken aan een bacon explosion.

Zelfde met 2e pinksterdag hierquote:Op maandag 9 juni 2014 13:30 schreef star_gazer het volgende:
Godver. Was zwaar opgepompt om de 170kg deadlift the hitten vandaag, is de gym dicht.
"Queen's birthday"
Pleur op met dat mens, ik moet liften

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |