abonnement Unibet Coolblue
pi_140705485



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:32:40 #2
236125 33
the exploding psychology
pi_140705514
Goede TT!

[ Bericht 22% gewijzigd door 33 op 05-06-2014 11:03:21 (faalheid) ]
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:42:12 #3
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_140705810
Dat title tho! Wat betreft dat artikel lol, al blijkt het enigszins goed voor je te zijn, lijkt me zo kapot ranzig om naar binnen te werken.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_140706002
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:39 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Is het volgende een goede gemiddelde chest/triceps dag? Ben niet een enorme fan van benchen, ik weet het, moet ik echt iets aan doen, maar tot die tijd vermijd ik het even. Anyway, heb ik teveel of te weinig exercises of sets etc:

Chest:
Pec fly
Chest press
Incline press
Pectoral machine

Triceps (meestal 3 van de volgende 4):
Rope pulldown
Triceps press
Lying EZ-curl triceps curl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benched (weighted) dip met (momenteel) rond de 10kg op benen

Bij elke oefening houdt ik doorgaans 4 sets aan met 8-12 reps, afhankelijk van het gewicht uiteraard.
Eerst barbell / dumbbell oefeningen dan evt. apparaten.
Borst (vb):
- bench press
- incline bench press
- decline bench press
- flys (cable of dumbbell)
- peck deck (isolatie, als laatste)

Triceps:
- die oefening van je plaatje (skull crushers)
- pull down (stokje/kabel)
- kickback
- etc.; mogelijkheden genoeg; geen reden om apparaten te gebruiken voor triceps IMHO.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_140706021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:42 schreef Cataclyst het volgende:
Dat title tho! Wat betreft dat artikel lol, al blijkt het enigszins goed voor je te zijn, lijkt me zo kapot ranzig om naar binnen te werken.
Rauw vlees eten lijkt misschien stoer, maar is nogal dom.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 4 juni 2014 @ 16:45:17 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140709729
Een klein stukje van een biefstuk snoepen als ie op temperatuur ligt te komen :@
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 4 juni 2014 @ 17:27:03 #7
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_140711205
Nooit gezegd dat het stoer was haha :p. Vind het ronduit goor om die shit te zien. Geef mij maar lekker een goed gebakken steak of iets dergelijks!

Massive DOMS van mn deadlift-day gisteren! Na mn 5/3/1 setjes (overigens mn 1+ rep niet gehaald..) nog 3 deficits en 2 setjes stiff-legged gedaan. Voel mn hamstrings zowaar, upper back en mn grip hahaha. Ik voorzie veel goeds komende weken wat betreft mijn strength.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:04:43 #8
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_140716951
Ben bij de dokter geweest vanwege mijn pijnlijke schouder. Kennelijk is mijn akromioclavicaal ligament, onderdeel van de rotator cuff, overbelast/beschadigd. Het advies: driemaal daags een ibuprofen en twee weken rust.

Maar de vraag is nu: welke oefeningen belasten de rotator cuff/dat specifieke ligament? Met benchen moet ik natuurlijk oppassen en squatten zal geen probleem zijn, maar kan ik bijvoorbeeld gewoon deadliften?
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:26:50 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140722232
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben bij de dokter geweest vanwege mijn pijnlijke schouder. Kennelijk is mijn akromioclavicaal ligament, onderdeel van de rotator cuff, overbelast/beschadigd. Het advies: driemaal daags een ibuprofen en twee weken rust.

Maar de vraag is nu: welke oefeningen belasten de rotator cuff/dat specifieke ligament? Met benchen moet ik natuurlijk oppassen en squatten zal geen probleem zijn, maar kan ik bijvoorbeeld gewoon deadliften?
Dat laatste kan Verbo beter beantwoorden. Maar ik zou absoluut niet aan zoveel ibuprofen per dag gaan. Dat is echt zo'n dokter antwoord die niet weet wat hij ermee aanmoet.
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:37:09 #10
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_140722839
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben bij de dokter geweest vanwege mijn pijnlijke schouder. Kennelijk is mijn akromioclavicaal ligament, onderdeel van de rotator cuff, overbelast/beschadigd. Het advies: driemaal daags een ibuprofen en twee weken rust.

Maar de vraag is nu: welke oefeningen belasten de rotator cuff/dat specifieke ligament? Met benchen moet ik natuurlijk oppassen en squatten zal geen probleem zijn, maar kan ik bijvoorbeeld gewoon deadliften?
wat voor dokter is dat met zijn ibuprofen? lekker voor je maag, grrr, ik zou naar de fysio gaan, mits je dat in je pakket hebt.
pi_140723472
BF 21%, valt me nog mee.

Weeg nu 106,5 kg.
Geen referral hier.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:03:39 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140724534
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Hoe lang ben je?
2.04m.
Geen referral hier.
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:09:40 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_140724768
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

2.04m.
Dan ken je het op zich wel hebben. Tenzij je BB competitie wil gaan doen. :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:49:45 #15
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_140727065
3x per dag Ibu voor 2 weken is echt wel prima dosering hoor. Werkt ontstekingsremmend en pijnstillend, als je tijdens/na de maaltijd inneemt geen probleem voor je maag en in die 2 weken krijg je echt geen klachten van je maag tenzij er al iets relatief mis is daar :) Dus zou niet meteen haten op die arts, Snakey wat wou je dan doen? :P

Wat voor oefeningen je kan doen, durf ik niet te zeggen. Als je per se wil trainen, alleen oefeningen waarbij je je schouder helemaal stil kan houden. Probleem met bijv Deadlift is alleen dat er wel een hoop gewicht aan je armen hangt. Je schouders worden op dat moment toch gestabiliseerd door de omliggende spieren en als daar toch een pees ontstoken is.. zou ik het ontraden.
WFPB!
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:06:25 #16
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_140730615
Ik zou presses mijden iig! Deadlift ligt eraan hoe het voelt zelfde geld voor squats! Sowieso bij pijn stoppen.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  donderdag 5 juni 2014 @ 07:18:32 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_140734524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze dude eet al jaren rauw vlees. Gainz van zijn leven. Misschien iets voor jou Ray? Na rauwe eieren, rauw vlees? :D

http://www.vice.com/read/(...)-meat-for-five-years
Hij is er zo te zien niet bepaald knapper op geworden dus laat maar :D ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:49 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Rauw vlees eten lijkt misschien stoer, maar is nogal dom.
Nee idd. Tenzij redelijke fresh kill anders is het aardig verrot voor je volgens mij zo rauw uit de supermarkt...
pi_140734826
Bij onsteking is weekje ibu geen probleem lijkt me.

Heb ook al jaren gezeik met mijn schouder. Als het weer erger aan het worden is sla ik schouders tijdens legday over en doe ik benchen op 80%. Met rug trainen gaat alles dan nog steeds redelijk goed. Deadlift kan gewoon vol op de max.

Maargoed dat zal ongetwijfeld ook afhankelijk zijn met wat voor schouderblessure je precies hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_140734840
Rug en benen liepen in verhouding bij mij sowieso iets achter. Dus als ik last van mijn schouder heb trek ik alles uiteindelijk alleen maar in verhouding. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_140734892
Mn straps zijn binnen, vandaag eens kijken hoe ze bevallen tijdens de BP :)
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:27:48 #21
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_140739330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ben bij de dokter geweest vanwege mijn pijnlijke schouder. Kennelijk is mijn akromioclavicaal ligament, onderdeel van de rotator cuff, overbelast/beschadigd. Het advies: driemaal daags een ibuprofen en twee weken rust.

Maar de vraag is nu: welke oefeningen belasten de rotator cuff/dat specifieke ligament? Met benchen moet ik natuurlijk oppassen en squatten zal geen probleem zijn, maar kan ik bijvoorbeeld gewoon deadliften?
Als je je rotator cuff spieren gewoon sterk houdt dmv specifieke RC oefeningen hoef je je denk ik niet al te veel zorgen maken, buiten BP en vergelijkbare lifts om. Deadliften zou overigens geen probleem moeten zijn.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:28:23 #22
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_140739353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat voor dokter is dat met zijn ibuprofen? lekker voor je maag, grrr, ik zou naar de fysio gaan, mits je dat in je pakket hebt.
Die ibuprofen was geen probleem voor m'n maag. Ik heb hem dat gevraagd omdat ik vroeger maagklachten heb gehad, maar hij zei dat het geen kwaad kon zolang ik die pillen neem na het eten en stop zodra m'n maag begint op te spelen.
pi_140739412
@0:07 : even omrekenen (kg -> lbs) :)
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:34:24 #24
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_140739515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
@0:07 : even omrekenen (kg -> lbs) :)
Beetje flauw om hem te gaan filmen tijdens het sporten, Cor :')
Deathlift or Die.
  donderdag 5 juni 2014 @ 11:57:35 #25
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_140740207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Die ibuprofen was geen probleem voor m'n maag. Ik heb hem dat gevraagd omdat ik vroeger maagklachten heb gehad, maar hij zei dat het geen kwaad kon zolang ik die pillen neem na het eten en stop zodra m'n maag begint op te spelen.
Diclofinac, was schijnbaar te sterk, werkt erg onstekingsremmend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')