quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef Jif het volgende:
Klopt, maar ik ben benieuwd of het nog steeds leuk is om iemand tot op het bot af te zeiken wanneer bekend is hoe je er zelf uitziet.
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:15 schreef Jif het volgende:
Pearbitch post eens een foto van jezelf?! Of heeft iemand anders een foto van Pearlbitch?
Er zijn mensen die zichzelf beter voelen door een ander af te zeiken. Raad eens wat dat over hun leven zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef Jif het volgende:
Klopt, maar ik ben benieuwd of het nog steeds leuk is om iemand tot op het bot af te zeiken wanneer bekend is hoe je er zelf uitziet.
ongelofelijk weer hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef lwmeffix het volgende:
Een half uur na het broodje vet, heeft Charlotte de weg naar de BBQ gevonden.
[ afbeelding ]
het gaat om het verslavingspatroon en gedrag wat opvalt. Verslaafden hebben dat ook. En daar kunnen ze echt wel wat aan doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat mag, het zegt ook veel over jou dat jij die behoefte voelt. In het bijzonder dat je haar afzeikt omwille van iets waar ze maar beperkt wat aan kan doen is veelzeggend.
Misschien even een topic terug kijken, ze heeft een foto van zichzelf gepost.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:15 schreef Jif het volgende:
Pearbitch post eens een foto van jezelf?! Of heeft iemand anders een foto van Pearlbitch?
Jij geeft terecht aan dat het een verslaving is, het is inderdaad eenzelfde soort verslaving als een verslaving aan cocaïne, alcohol, roken etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:40 schreef Eyip het volgende:
het gaat om het verslavingspatroon en gedrag wat opvalt. Verslaafden hebben dat ook. En daar kunnen ze echt wel wat aan doen.
Projecteer het gedrag van deze subgroep van de kijkers nu niet op alle kijkers.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:56 schreef Rurik het volgende:
Mensen als Bram_van_Loon die niet snappen dat de kijkers van dit soort baggerprogramma's het empathische vermogen hebben van een regenworm.
Als je bijdehand doet doe dat dan alsjeblieft met correct Nederland (hen i.p.v. hun).quote:Je bent één van hun Bram_van_Loon, accepteer het maar.
Dat is gemakkelijker dan je te verdiepen in hoe het werkelijk zit. Lekker dom blijven en jezelf beter voelen omdat je een ander kan afzeiken. Veel plezier ermee, je zal er ooit nog wel achter komen dat je zelf niet groter wordt door anderen kleiner te maken. Ik verdedig niemand hoor, zeker Charlotte niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:59 schreef Eyip het volgende:
ga je nu ook andere bewoners zitten verdedigen, omdat mensen daar wat over zeggen? Zij kiest er voor om tv te gaan. Als je dat wilt doen door de hele dag te eten, moet je zelf weten.
en zij is erin gegaan met een doel, wat ze dus niet haalt. En hier maken we een topic over de dikzak.
ze kan er wel degelijk wat aan doen, maar het feit dat ze steeds roept dat ze gaat sporten en afvallen en vervolgens nooit iets onderneemt dat is wat ik haar kwalijk neem, hou dan je mond en eet gewoon wat je lekker vindtquote:Op zondag 15 juni 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat mag, het zegt ook veel over jou dat jij die behoefte voelt. In het bijzonder dat je haar afzeikt omwille van iets waar ze maar beperkt wat aan kan doen is veelzeggend.
Wat begrijp jij niet aan het gedragsmodulerende effect van hormonen en het feit dat die hormonen het winnen van de ratio? Ja, ze kan het patroon doorbreken als ze voldoende gemotiveerd is maar dat is lang niet zo gemakkelijk als dat jij denkt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:04 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
ze kan er wel degelijk wat aan doen, maar het feit dat ze steeds roept dat ze gaat sporten en afvallen en vervolgens nooit iets onderneemt dat is wat ik haar kwalijk neem, hou dan je mond en eet gewoon wat je lekker vindt
ja man, mensen afzeikenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijker dan je te verdiepen in hoe het werkelijk zit. Lekker dom blijven en jezelf beter voelen omdat je een ander kan afzeiken. Veel plezier ermee, je zal er ooit nog wel achter komen dat je zelf niet groter wordt door anderen kleiner te maken. Ik verdedig niemand hoor, zeker Charlotte niet.
Ik heb het topic doorgelezen, maar geen foto gezien!quote:Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Misschien even een topic terug kijken, ze heeft een foto van zichzelf gepost.
Lees je eerst eens in voordat je in een topic komt posten, n00bquote:Op zondag 15 juni 2014 14:15 schreef Jif het volgende:
als iemand de punt tieten van marjet benoemt, ga je die dan ook vragen om een foto?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef Jif het volgende:
Wat valt er in te lezen?
Ik heb je vanaf het eerste topic hier bezig gezien. En om eerlijk te zijn sta ik veel meer te kijken van jouw obsessie en agressie dan van een wat onzeker meisje die op dit moment een ongezond eetpatroon heeft.
En ik vraag me af of je net zo ongeremd losgaat op Charlotte als in deze topicreeks ook foto's van jou zouden staan. Dus vandaar mijn vraag of je hier een foto van jezelf wilt posten!
Leuke challenge... Kom op PB, post eens een foto van jezelfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Jif het volgende:
Mijn vraag is toch helder?
Ik heb Pearlbitch vanaf het eerste topic bezig gezien. En haar obsessief en agressief postgedrag is me opgevallen. Daarom ben ik benieuwd of ze ook ongeremd losgaat wanneer we kunnen zien hoe ze er zelf uitziet.
Er staat dus al ergens hier een foto van haarquote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Jif het volgende:
Ik heb Pearlbitch vanaf het eerste topic bezig gezien. En haar obsessief en agressief postgedrag is me opgevallen. Daarom ben ik benieuwd of ze ook ongeremd losgaat wanneer we kunnen zien hoe ze er zelf uitziet.
PB waait weg bij windkracht 3. Maar dat doet er niet toe. Zij doet niet mee aan een programma omdat ze zo graag op tv wil komen en BN'er worden. Die zichzelf obsessief volstouwende vetklep doet dat wel. Het is dus onzin dat iedereen die hier caps van proppende piggie post zichzelf hier met foto's zou moeten presenteren. Charlotte kiest er voor om zichzelf te exposeren en dikke bomen vangen veel wind. Het had gescheeld als ze sympathiek was geweest. Dan hadden we die 2000 onnodige calorietjes per dag zo met een hele grote mantel der liefde bedekt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Jif het volgende:
Ben ik voor het eerst met je eens!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit hele topic gaat niet om uiterlijk, maar om gedrag. Een foto van de ts is irrelevant. Het gaat niet om Lot haar uiterlijk, maar het de hele dag door snaaien.
Een foto van Pearlbitch is hartstikke relevant. Het gaat mij niet om haar uiterlijk, maar om haar dagelijks terugkerend agressief en obsessief gedrag.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit hele topic gaat niet om uiterlijk, maar om gedrag. Een foto van de ts is irrelevant. Het gaat niet om Lot haar uiterlijk, maar het de hele dag door snaaien.
Ben het met je eens hoor, alleen pb is wel een mooie vrouw ze heeft al eens een foto gepost.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:21 schreef Jif het volgende:
[..]
Een foto van Pearlbitch is hartstikke relevant. Het gaat mij niet om haar uiterlijk, maar om haar dagelijks terugkerend agressief en obsessief gedrag.
Ja en daar erger jij je zo aan dat je er caps van maakt en op het internet zet tochquote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
dank je wel Gert!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef Gert het volgende:
[..]
PB waait weg bij windkracht 3. Maar dat doet er niet toe. Zij doet niet mee aan een programma omdat ze zo graag op tv wil komen en BN'er worden. Die zichzelf obsessief volstouwende vetklep doet dat wel. Het is dus onzin dat iedereen die hier caps van proppende piggie post zichzelf hier met foto's zou moeten presenteren. Charlotte kiest er voor om zichzelf te exposeren en dikke bomen vangen veel wind. Het had gescheeld als ze sympathiek was geweest. Dan hadden we die 2000 onnodige calorietjes per dag zo met een hele grote mantel der liefde bedekt.
Volgens mij ergeren de topic-haters zich veel meer dan degenen die caps plaatsen en dit vooral als een gimmick zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja en daar erger jij je zo aan dat je er caps van maakt en op het internet zet toch![]()
Get a fucking life
Mja goeie echt manquote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Eyip het volgende:
hahaha, Gert. Dikke mensen houden er niet van als andere dikkertjes worden aangevallen. denk dat het vooral dat het is.
Dude fokken een uurtje of 2 is echt totaal iets anders dan de hele dag de streams volgenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij ergeren de topic-haters zich veel meer dan degenen die caps plaatsen en dit vooral als een gimmick zien.
En de get-a-fucking-life kaart kun je voor heel Utopia spelen. Of voor heel FOK! Eigenlijk voor álles waarbij je de arme kindertjes in Afrika niet helpt of de opwarming van de aarde tegengaat.
Maar het komt, vind ik, wat merkwaardig over om hier steeds weer terug te komen om fanatiek te doen tegen de plaatjesposters, en die tegelijkertijd te verwijten dat ze hun tijd verspillen.
Relax, neem een stukkie watermeloen of zo. Of drie zakken chips, in de geest van je heldin.
Ben jij stiekem Ralf van de Hormoonfactor?quote:Op maandag 9 juni 2014 03:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Onzin. Jij loopt meer dan 10 jaar achter. Ik had het hierboven helemaal niet over de schildklierhormonen, ik had het over alle hormonen die de eetlust en eetlustremming reguleren. Ja, jij bepaalt dat niet hoeveel trek jij hebt - behalve via keuzes zoals wel of niet veel groenten eten, wel of niet vele sporten etc. - , de hormonen bepalen dat. Je kan die hormoonspiegels beïnvloeden maar je hebt wel bepaalde kennis nodig om te weten hoe dit kan. Dit alles staat o.a. in dat artikel uitgelegd.
In Jip- en Janneketaal, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen ervoor zorgen dat je sneller dik wordt met dezelfde voeding, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen het eet- en bewegingsgedrag sturen en zodoende ervoor zorgen dat mensen dik worden. Dit geldt niet voor 5% van de mensen die dik zijn, dit geldt voor (bijna) iedereen die dik is.
[..]
Ja, het ligt aan haar levensstijl en waardoor wordt die levensstijl bepaald? Door die hormonen. Hoezeer mensen zichzelf ook graag anders wijsmaken, wij zijn allemaal een slaaf van onze hormonen. Met een grote dosis wilskracht kan je zo'n cyclus doorbreken. Of dat Charlotte onvoldoende die wilskracht heeft dan wel onvoldoende kennis heeft kan ik niet beoordelen maar het begint met gezond eten - waaronder veel groenten - en intensief bewegen (niet alleen bewegen, intensief bewegen!).
Ja, en dan vooral met foto's. Trefwoorden: Vetklep, Orka, Pieterburen, etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Eyip het volgende:
Mag het weer gaan over ons favoriet dikkertje van de tv?
Oeee spannend zullen we dan helemaal gek en wild doen en 2koekjes bij thee nemen ipv 1. Lekker rebels en stoer.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral met foto's. Trefwoorden: Vetklep, Orka, Pieterburen, etc.
Steek een hele rol in je waffel, dan ben je tenminste on topic.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Oeee spannend zullen we dan helemaal gek en wild doen en 2koekjes bij thee nemen ipv 1. Lekker rebels en stoer.
Nom nom nomquote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Steek een hele rol in je waffel, dan ben je tenminste on topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |