abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2014 @ 17:41:25 #101
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141115279
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef Jif het volgende:
Klopt, maar ik ben benieuwd of het nog steeds leuk is om iemand tot op het bot af te zeiken wanneer bekend is hoe je er zelf uitziet.
:O
  zondag 15 juni 2014 @ 17:41:45 #102
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141115292
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 14:15 schreef Jif het volgende:
Pearbitch post eens een foto van jezelf?! Of heeft iemand anders een foto van Pearlbitch?
:O
  zondag 15 juni 2014 @ 18:27:19 #103
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141116832
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef Jif het volgende:
Klopt, maar ik ben benieuwd of het nog steeds leuk is om iemand tot op het bot af te zeiken wanneer bekend is hoe je er zelf uitziet.
Er zijn mensen die zichzelf beter voelen door een ander af te zeiken. Raad eens wat dat over hun leven zegt. ;)
Het is vooral zielig. Niet dat er weinig redenen zijn om Charlotte af te zeiken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_141117304
Een half uur na het broodje vet, heeft Charlotte de weg naar de BBQ gevonden.
  zondag 15 juni 2014 @ 18:57:00 #105
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141117713
Toch raar dat geen van de medebewoners dat meisje wat helpt.
#NoDAPL
  zondag 15 juni 2014 @ 19:03:20 #106
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141117885
Mag ik commentaar geven, ja ik mag dat!

zondag 15 juni 2014 @ 19:32:07 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141118992
Dat mag, het zegt ook veel over jou dat jij die behoefte voelt. In het bijzonder dat je haar afzeikt omwille van iets waar ze maar beperkt wat aan kan doen is veelzeggend.
#NoDAPL
pi_141119411
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 18:43 schreef lwmeffix het volgende:
Een half uur na het broodje vet, heeft Charlotte de weg naar de BBQ gevonden.
[ afbeelding ]
ongelofelijk weer hè.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat mag, het zegt ook veel over jou dat jij die behoefte voelt. In het bijzonder dat je haar afzeikt omwille van iets waar ze maar beperkt wat aan kan doen is veelzeggend.
het gaat om het verslavingspatroon en gedrag wat opvalt. Verslaafden hebben dat ook. En daar kunnen ze echt wel wat aan doen.
  zondag 15 juni 2014 @ 19:42:07 #109
317680 GoWithIt
Just like that
pi_141119536
quote:
Pearbitch post eens een foto van jezelf?! Of heeft iemand anders een foto van Pearlbitch?
Misschien even een topic terug kijken, ze heeft een foto van zichzelf gepost.
Dus. Dat.
  zondag 15 juni 2014 @ 19:47:59 #110
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141119851
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:40 schreef Eyip het volgende:
het gaat om het verslavingspatroon en gedrag wat opvalt. Verslaafden hebben dat ook. En daar kunnen ze echt wel wat aan doen.
Jij geeft terecht aan dat het een verslaving is, het is inderdaad eenzelfde soort verslaving als een verslaving aan cocaïne, alcohol, roken etc.
En ja, ook bij deze verslaving is er wat aan te doen, dat heb ik zelf veelvuldig aangegeven, ook in mijn laatste reactie waarin ik niet voor niets "beperkt" vetdrukte. Het is zoals bij elke verslaving ook heel erg moeilijk om er iets aan te doen. De sleutel is om met een paar radicale veranderingen een ander patroon te forceren. In dit geval moet je daar wel bepaalde kennis voor hebben. Denk jij dat Charlotte die waarschijnlijk niet hoogopgeleid en duidelijk ook niet al te intelligent is die kennis heeft?
Misschien kunnen wat medebewoners die die kennis wel hebben haar hier een handje mee helpen. ;)
Het is niet alleen een kwestie van voldoende calorieën verbranden en niet teveel calorieën innemen, het gaat er om hoe je dat doet. Door voldoende intensief (kwaliteit boven kwantiteit) te bewegen, veel groenten te eten, stress te beperken, voldoende regelmatig te slapen etc.
Op die manier krijg je een gezonde eetlust en krijg je de hormonen onder controle. Dat is de sleutel tot blijvend gewichtsverlies, al de rest (al die diëten) is flauwekul, dat werkt hooguit op de korte termijn, niet op de lange termijn. Het gaat er om dat je die eetlust onder controle krijgt en dat doe je door je hormonen onder controle te krijgen. Van een onverzadigbare eetlust verliest iedereen het altijd op de lange termijn. Geen uitzonderingen.

Daarom stel ik dus dat het nogal gemakkelijk is om Charlotte op basis hiervan af te zeiken en je op basis van dit beter te voelen dan een willekeurige dikzak. Ze geeft genoeg munitie waarmee je haar wel terecht kan afzeiken. Zoals dat gezeur over de kleding terwijl zij "voedsel" (frisdrank) meenam voor de groep of dat gezeur over dat er teveel niet-tokkies in Utopia komen. ;)

PS
Weinig mensen zijn strenger m.b.t. verslavingsgedrag dan ik. Ik ben de eerste om te stellen dat rokers, zatlappen etc. zelf een flinke verantwoordelijkheid hebben. Ik denk dat het nog sterk wordt onderschat hoezeer eten net zo'n sterke verslaving is.
#NoDAPL
pi_141120519
Mensen als Bram_van_Loon die niet snappen dat de kijkers van dit soort baggerprogramma's het empathische vermogen hebben van een regenworm. :')

Ik had niet anders verwacht van dit programma dat het publiek zou trekken dat gevoelig is voor peer pressure en daarom maar mensen met eetproblemen belachelijk maken. Je bent één van hun Bram_van_Loon, accepteer het maar.

Ik weet geeneens waar het over gaat en wie dit meisje is, maar zelfs dan weet ik dat er geen excuus is om mensen die zichzelf om onbegrijpelijke redenen volproppen belachelijk te maken. Wat een niveau.

Maar goed, snel weg uit dit subforum en onder de douche ....
pi_141120750
ga je nu ook andere bewoners zitten verdedigen, omdat mensen daar wat over zeggen? Zij kiest er voor om tv te gaan. Als je dat wilt doen door de hele dag te eten, moet je zelf weten.

en zij is erin gegaan met een doel, wat ze dus niet haalt. En hier maken we een topic over de dikzak.
  zondag 15 juni 2014 @ 20:01:09 #113
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141120837
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:56 schreef Rurik het volgende:
Mensen als Bram_van_Loon die niet snappen dat de kijkers van dit soort baggerprogramma's het empathische vermogen hebben van een regenworm. :')
Projecteer het gedrag van deze subgroep van de kijkers nu niet op alle kijkers. ;)

quote:
Je bent één van hun Bram_van_Loon, accepteer het maar.
Als je bijdehand doet doe dat dan alsjeblieft met correct Nederland (hen i.p.v. hun). ;)
Ik kijk louter uit nieuwsgierigheid naar hoe de mensen reageren op allerlei situaties.
#NoDAPL
  zondag 15 juni 2014 @ 20:02:36 #114
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141120924
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:59 schreef Eyip het volgende:
ga je nu ook andere bewoners zitten verdedigen, omdat mensen daar wat over zeggen? Zij kiest er voor om tv te gaan. Als je dat wilt doen door de hele dag te eten, moet je zelf weten.

en zij is erin gegaan met een doel, wat ze dus niet haalt. En hier maken we een topic over de dikzak.
Dat is gemakkelijker dan je te verdiepen in hoe het werkelijk zit. Lekker dom blijven en jezelf beter voelen omdat je een ander kan afzeiken. Veel plezier ermee, je zal er ooit nog wel achter komen dat je zelf niet groter wordt door anderen kleiner te maken. Ik verdedig niemand hoor, zeker Charlotte niet.
#NoDAPL
  zondag 15 juni 2014 @ 20:04:56 #115
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141121070
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ze kan er wel degelijk wat aan doen, maar het feit dat ze steeds roept dat ze gaat sporten en afvallen en vervolgens nooit iets onderneemt dat is wat ik haar kwalijk neem, hou dan je mond en eet gewoon wat je lekker vindt
  zondag 15 juni 2014 @ 20:08:00 #116
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141121292
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:04 schreef goldenoldie het volgende:

[..]

ze kan er wel degelijk wat aan doen, maar het feit dat ze steeds roept dat ze gaat sporten en afvallen en vervolgens nooit iets onderneemt dat is wat ik haar kwalijk neem, hou dan je mond en eet gewoon wat je lekker vindt
Wat begrijp jij niet aan het gedragsmodulerende effect van hormonen en het feit dat die hormonen het winnen van de ratio? Ja, ze kan het patroon doorbreken als ze voldoende gemotiveerd is maar dat is lang niet zo gemakkelijk als dat jij denkt.
#NoDAPL
pi_141130868
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 20:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is gemakkelijker dan je te verdiepen in hoe het werkelijk zit. Lekker dom blijven en jezelf beter voelen omdat je een ander kan afzeiken. Veel plezier ermee, je zal er ooit nog wel achter komen dat je zelf niet groter wordt door anderen kleiner te maken. Ik verdedig niemand hoor, zeker Charlotte niet.
ja man, mensen afzeiken :') volgende keer weer patty brard of roy donders.

ik denk dat ze straks dit topic zal lezen met iets in haar mond, wedden?
pi_141132095
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:42 schreef GoWithIt het volgende:

[..]

Misschien even een topic terug kijken, ze heeft een foto van zichzelf gepost.
Ik heb het topic doorgelezen, maar geen foto gezien!
  zondag 15 juni 2014 @ 22:48:50 #119
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_141132367
quote:
Lees je eerst eens in voordat je in een topic komt posten, n00b
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_141132860
Wat valt er in te lezen?

Ik heb je vanaf het eerste topic hier bezig gezien. En om eerlijk te zijn sta ik veel meer te kijken van jouw obsessie en agressie dan van een wat onzeker meisje die op dit moment een ongezond eetpatroon heeft.

En ik vraag me af of je net zo ongeremd losgaat op Charlotte als in deze topicreeks ook foto's van jou zouden staan. Dus vandaar mijn vraag of je hier een foto van jezelf wilt posten!
pi_141133067
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef Jif het volgende:
Wat valt er in te lezen?

Ik heb je vanaf het eerste topic hier bezig gezien. En om eerlijk te zijn sta ik veel meer te kijken van jouw obsessie en agressie dan van een wat onzeker meisje die op dit moment een ongezond eetpatroon heeft.

En ik vraag me af of je net zo ongeremd losgaat op Charlotte als in deze topicreeks ook foto's van jou zouden staan. Dus vandaar mijn vraag of je hier een foto van jezelf wilt posten!
als iemand de punt tieten van marjet benoemt, ga je die dan ook vragen om een foto?
pi_141133795
Mijn vraag is toch helder?

Ik heb Pearlbitch vanaf het eerste topic bezig gezien. En haar obsessief en agressief postgedrag is me opgevallen. Daarom ben ik benieuwd of ze ook ongeremd losgaat wanneer we kunnen zien hoe ze er zelf uitziet.
pi_141134501
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:10 schreef Jif het volgende:

Ik heb Pearlbitch vanaf het eerste topic bezig gezien. En haar obsessief en agressief postgedrag is me opgevallen. Daarom ben ik benieuwd of ze ook ongeremd losgaat wanneer we kunnen zien hoe ze er zelf uitziet.
Leuke challenge... Kom op PB, post eens een foto van jezelf :P
pi_141135354
quote:

Er staat dus al ergens hier een foto van haar :6
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 00:29:13 #125
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141137947
quote:

PB waait weg bij windkracht 3. Maar dat doet er niet toe. Zij doet niet mee aan een programma omdat ze zo graag op tv wil komen en BN'er worden. Die zichzelf obsessief volstouwende vetklep doet dat wel. Het is dus onzin dat iedereen die hier caps van proppende piggie post zichzelf hier met foto's zou moeten presenteren. Charlotte kiest er voor om zichzelf te exposeren en dikke bomen vangen veel wind. Het had gescheeld als ze sympathiek was geweest. Dan hadden we die 2000 onnodige calorietjes per dag zo met een hele grote mantel der liefde bedekt. :)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_141138510
Dit hele topic gaat niet om uiterlijk, maar om gedrag. Een foto van de ts is irrelevant. Het gaat niet om Lot haar uiterlijk, maar het de hele dag door snaaien.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2014 @ 05:58:16 #127
316829 Miek37
Joezi is een baas!
pi_141141389
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dit hele topic gaat niet om uiterlijk, maar om gedrag. Een foto van de ts is irrelevant. Het gaat niet om Lot haar uiterlijk, maar het de hele dag door snaaien.
Ben ik voor het eerst met je eens! ^O^

Nu graag weer Lotte caps! :Y
pi_141142028
quote:
Een foto van Pearlbitch is hartstikke relevant. Het gaat mij niet om haar uiterlijk, maar om haar dagelijks terugkerend agressief en obsessief gedrag.
pi_141142241
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:21 schreef Jif het volgende:

[..]

Een foto van Pearlbitch is hartstikke relevant. Het gaat mij niet om haar uiterlijk, maar om haar dagelijks terugkerend agressief en obsessief gedrag.
Ben het met je eens hoor, alleen pb is wel een mooie vrouw ze heeft al eens een foto gepost.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_141142256
quote:
Ja en daar erger jij je zo aan dat je er caps van maakt en op het internet zet toch :')

Get a fucking life :W
pi_141142306
Ik kwam hier om foto's te bekijken, staat er alleen een zeur-discussie :'(
Nou ja, later maar weer eens kijken.
  maandag 16 juni 2014 @ 08:59:23 #132
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141142398
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef Gert het volgende:

[..]

PB waait weg bij windkracht 3. Maar dat doet er niet toe. Zij doet niet mee aan een programma omdat ze zo graag op tv wil komen en BN'er worden. Die zichzelf obsessief volstouwende vetklep doet dat wel. Het is dus onzin dat iedereen die hier caps van proppende piggie post zichzelf hier met foto's zou moeten presenteren. Charlotte kiest er voor om zichzelf te exposeren en dikke bomen vangen veel wind. Het had gescheeld als ze sympathiek was geweest. Dan hadden we die 2000 onnodige calorietjes per dag zo met een hele grote mantel der liefde bedekt. :)
dank je wel Gert!
pi_141143310
  maandag 16 juni 2014 @ 09:55:25 #134
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_141143349
  Moderator maandag 16 juni 2014 @ 10:15:58 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_141143702
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 08:46 schreef Pavement het volgende:

[..]

Ja en daar erger jij je zo aan dat je er caps van maakt en op het internet zet toch :')

Get a fucking life :W
Volgens mij ergeren de topic-haters zich veel meer dan degenen die caps plaatsen en dit vooral als een gimmick zien. :)

En de get-a-fucking-life kaart kun je voor heel Utopia spelen. Of voor heel FOK! Eigenlijk voor álles waarbij je de arme kindertjes in Afrika niet helpt of de opwarming van de aarde tegengaat.
Maar het komt, vind ik, wat merkwaardig over om hier steeds weer terug te komen om fanatiek te doen tegen de plaatjesposters, en die tegelijkertijd te verwijten dat ze hun tijd verspillen.
Relax, neem een stukkie watermeloen of zo. Of drie zakken chips, in de geest van je heldin. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_141144467
hahaha, Gert. Dikke mensen houden er niet van als andere dikkertjes worden aangevallen. denk dat het vooral dat het is.
pi_141147305
Heel stiekem eet ze snel wat in de hoek van de keuken. Om haar heen kijkend of iemand het ziet.
pi_141149599
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Eyip het volgende:
hahaha, Gert. Dikke mensen houden er niet van als andere dikkertjes worden aangevallen. denk dat het vooral dat het is.
Mja goeie echt man :')
pi_141149687
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Volgens mij ergeren de topic-haters zich veel meer dan degenen die caps plaatsen en dit vooral als een gimmick zien. :)

En de get-a-fucking-life kaart kun je voor heel Utopia spelen. Of voor heel FOK! Eigenlijk voor álles waarbij je de arme kindertjes in Afrika niet helpt of de opwarming van de aarde tegengaat.
Maar het komt, vind ik, wat merkwaardig over om hier steeds weer terug te komen om fanatiek te doen tegen de plaatjesposters, en die tegelijkertijd te verwijten dat ze hun tijd verspillen.
Relax, neem een stukkie watermeloen of zo. Of drie zakken chips, in de geest van je heldin. ;)
Dude fokken een uurtje of 2 is echt totaal iets anders dan de hele dag de streams volgen ;) 7 dagen in de week. En o yeah water mellllonnne :9~
pi_141149929
En gert wat mij opvalt in deze negativo cos club is dat als iemand iets positief zegt ovet een bewoner hij of zij gelijk uitgemaakt wordt voor van alles.
pi_141150347
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 03:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Onzin. Jij loopt meer dan 10 jaar achter. Ik had het hierboven helemaal niet over de schildklierhormonen, ik had het over alle hormonen die de eetlust en eetlustremming reguleren. Ja, jij bepaalt dat niet hoeveel trek jij hebt - behalve via keuzes zoals wel of niet veel groenten eten, wel of niet vele sporten etc. - , de hormonen bepalen dat. Je kan die hormoonspiegels beïnvloeden maar je hebt wel bepaalde kennis nodig om te weten hoe dit kan. Dit alles staat o.a. in dat artikel uitgelegd.
In Jip- en Janneketaal, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen ervoor zorgen dat je sneller dik wordt met dezelfde voeding, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen het eet- en bewegingsgedrag sturen en zodoende ervoor zorgen dat mensen dik worden. Dit geldt niet voor 5% van de mensen die dik zijn, dit geldt voor (bijna) iedereen die dik is.

[..]

Ja, het ligt aan haar levensstijl en waardoor wordt die levensstijl bepaald? Door die hormonen. Hoezeer mensen zichzelf ook graag anders wijsmaken, wij zijn allemaal een slaaf van onze hormonen. Met een grote dosis wilskracht kan je zo'n cyclus doorbreken. Of dat Charlotte onvoldoende die wilskracht heeft dan wel onvoldoende kennis heeft kan ik niet beoordelen maar het begint met gezond eten - waaronder veel groenten - en intensief bewegen (niet alleen bewegen, intensief bewegen!).
Ben jij stiekem Ralf van de Hormoonfactor?
Worry is a misuse of imagination
pi_141152426
Mag het weer gaan over ons favoriet dikkertje van de tv?
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2014 @ 16:11:19 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_141155234
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:51 schreef Eyip het volgende:
Mag het weer gaan over ons favoriet dikkertje van de tv?
Ja, en dan vooral met foto's. Trefwoorden: Vetklep, Orka, Pieterburen, etc.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_141156505
quote:
99s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:11 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, en dan vooral met foto's. Trefwoorden: Vetklep, Orka, Pieterburen, etc.
Oeee spannend zullen we dan helemaal gek en wild doen en 2koekjes bij thee nemen ipv 1. Lekker rebels en stoer.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2014 @ 17:54:54 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_141159093
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Pavement het volgende:

[..]

Oeee spannend zullen we dan helemaal gek en wild doen en 2koekjes bij thee nemen ipv 1. Lekker rebels en stoer.
Steek een hele rol in je waffel, dan ben je tenminste on topic. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_141160092
quote:
99s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Steek een hele rol in je waffel, dan ben je tenminste on topic. :Y
Nom nom nom :Y)
pi_141195876

woensdag 18 juni 2014 @ 12:24:02 #148
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_141240480
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_141240507
en maar vreten...
Werewolf
pi_141246413
Hoe houdt je een verwende trol vervelend? Stuur elke maand een pallet post vol leugens en halve waarheden en hemel haar nog verder op. Dan ben je wat mij betreft als ouder ongeschikt. :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')