abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140858688
  maandag 9 juni 2014 @ 02:56:37 #52
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140860075
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 01:36 schreef lwmeffix het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: naar Pieterburen brengen en terug de Waddenzee in rollen! :P
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 9 juni 2014 @ 03:14:32 #53
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140860302
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:56 schreef Eyip het volgende:
een klein percentage van die mensen met overgewicht, hebben last van hormonen. Zal niet meer zijn dan 5%. De overige groep dikke mensen hebben niet last van de hormonen, het zit tussen de oren: insuline verslaving en afhankelijkheid.
Onzin. Jij loopt meer dan 10 jaar achter. Ik had het hierboven helemaal niet over de schildklierhormonen, ik had het over alle hormonen die de eetlust en eetlustremming reguleren. Ja, jij bepaalt dat niet hoeveel trek jij hebt - behalve via keuzes zoals wel of niet veel groenten eten, wel of niet vele sporten etc. - , de hormonen bepalen dat. Je kan die hormoonspiegels beïnvloeden maar je hebt wel bepaalde kennis nodig om te weten hoe dit kan. Dit alles staat o.a. in dat artikel uitgelegd.
In Jip- en Janneketaal, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen ervoor zorgen dat je sneller dik wordt met dezelfde voeding, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen het eet- en bewegingsgedrag sturen en zodoende ervoor zorgen dat mensen dik worden. Dit geldt niet voor 5% van de mensen die dik zijn, dit geldt voor (bijna) iedereen die dik is.

quote:
Charlotte behoort tot die laatste groep die een andere levenswijze en levensstijl nodig hebben...
Ja, het ligt aan haar levensstijl en waardoor wordt die levensstijl bepaald? Door die hormonen. Hoezeer mensen zichzelf ook graag anders wijsmaken, wij zijn allemaal een slaaf van onze hormonen. Met een grote dosis wilskracht kan je zo'n cyclus doorbreken. Of dat Charlotte onvoldoende die wilskracht heeft dan wel onvoldoende kennis heeft kan ik niet beoordelen maar het begint met gezond eten - waaronder veel groenten - en intensief bewegen (niet alleen bewegen, intensief bewegen!).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140862994
Kunnen we niet gewoon weer screenshots plaatsen? Is veel leuker om te zien :+
pi_140863014
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 12:00 schreef NoNickOne het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

1 keer "HAP" en ze vliegt in het rond
Werewolf
pi_140866756
En wat als je dan wel weet dat het door je hormoonhuishouding komt?

Wat dan?

Dan nog rest je "alleen maar" meer calorieën te verbranden dan je naar binnen haffelt.
Meer Jip-EnJanneke kun je het niet krijgen.

En ja ik ben zelf te zwaar nu, ook dun geweest, en weer dik en weer dun. Allemaal door de chips en het niet genoeg bewegen. Lot is ontevreden, is een emotie-eter en een gelegenheidseter. Om dat te doorbreken heb je wilskracht en doorzettingsvermogen nodig. Een andere mate van doorzetten, dan doordrammen en stampvoeten tot je iets krijgt.

Dit (afvallen) moet je zelf doen! Zelfs met hulp en adviezen moet je het zelf doen!
  maandag 9 juni 2014 @ 23:45:41 #57
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140899127
You can run, but you can't hide })

To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 9 juni 2014 @ 23:47:11 #58
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140899215
Lieve mensen,

Voor caps en gifs hier, voor slap gelul UTO / [UTOPIA SC #223] ASMR topic

Dank
^O^
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_140908289
We kunnen stoppen met dit topic. Het blijkt dat de enorme groei in omvang en het extra eten alleen te maken had met een simpele zwangerschap. Dit kwam aan het licht vandaag toen de eerste weeën verschenen. We wensen Bolly succes met de bevalling van een kind, waarvan de zwaarte op een opmerkelijke 25 kilo wordt geschat

dinsdag 10 juni 2014 @ 13:00:05 #60
373223 SquashBanana
Asante sana Squash Banana
pi_140911299
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd, het gaat er om wat die eetbuien veroorzaakt. Dat komt door allerlei hormonen, niet omdat iemand slap is. De sleutel om af te vallen is het in orde krijgen van die hormoonhuishouding en dat doe je vooral door veel te sporten (5 keer per week intensief), veel groenten te eten, voldoende eiwitten te eten (anders spierafbraak), niet al teveel 'gewone' suiker te eten (sucrose, fructose, glucose), niet teveel stress te hebben en goed te slapen. Als je dit alles doet en je gebruikt daarnaast een beetje je verstand (niet snoepen omdat je denkt dat het wel kan aangezien je sport, regelmatig wegen zodat je de vinger aan de pols houdt) dan zal je gegarandeerd een goed gewicht krijgen. Als je dat niet doet dan heb je de keuze tussen erg veel honger lijden en een goed gewicht krijgen of vet blijven. Dit is wat mensen die nooit dik zijn geweest niet begrijpen, met uitzondering van een enkele persoon die hiervoor gestudeerd heeft. Zij hebben geen honger op het moment dat zij niet vet zijn, mensen die dik zijn geweest wel tenzij ze dat doen wat ik hier heb uitgelegd. Daarom stel ik dat het erg gemakkelijk is voor hen om te roepen van de kant dat Charlotte ongedisciplineerd is terwijl ze niet weten waar ze over spreken en ze waarschijnlijk zelf net zo hard zouden falen als zij ooit dik zouden zijn geweest.

Euh ja Charlotte is ongedisciplineerd? Je hele betoog hierboven beschrijft precies wat Charlotte niet doet terwijl ze zegt te willen afvallen. Een goed eet, slaap en sportpatroon aanhouden lukt je alleen met discipline. Charlotte sport niet en eet grotendeels troep. Je spreekt jezelf gewoon tegen

Eenieder die niet te lui zou zijn geweest om naar die docu te kijken of eventjes dat artikeltje te lezen waar ik naar verwees had dit al begrepen. Dan had je bijvoorbeeld ook geweten dat de ene persoon extra vet opslaat als hij teveel eet terwijl de andere persoon extra spiermassa opbouwt als hij teveel eet. Ik verwijs niet voor niets naar deze bronnen, doe er je voordeel mee en word wat minder onwetend. ;)

Ook dit is onzin. Ten eerste zal er zwaar lichamelijke activiteit plaats moeten vinden alvorens het lichaam extra spieren gaat aanmaken. Om die spieren te kunnen opbouwen zijn er eiwitten en amino zuren nodig. Deze zul je moeten halen uit het juiste voedsel of supplementen. Het enige wat nog enigszins meetelt is je lichaamstype wat betreft spier/vet opbouw, maar voor iedereen gelden dezelfde regels als het op afvallen/spieropbouw aankomt.

Je bedoelingen zijn goed maar als je een discussie als deze aangaat plaats dan wel kloppende informatie.
Be miserable. Or motivate yourself. Whatever has to be done, it's always YOUR choice.
pi_140913728
Lotte denkt dat dingen worden uitgelicht, ze weet echt niet dat alles, en ook echt alles word gezien _O-

[ Bericht 100% gewijzigd door GekkePoes op 10-06-2014 14:04:13 ]
🐱
pi_140913745

[ Bericht 64% gewijzigd door GekkePoes op 10-06-2014 14:04:08 ]
🐱
pi_140914183
  dinsdag 10 juni 2014 @ 14:07:55 #64
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_140914260

Komt geen eind aan dat snaaien. Als ze nu stopt met eten kan ze het puur op lichaamsvet wel redden tot December.
wooblabalurg
pi_140918487
Triestig dat veel mensen zo'n loser zijn dat ze een ander moeten afzeiken om zichzelf beter te voelen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140918734
A
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 16:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Triestig dat veel mensen zo'n loser zijn dat ze een ander moeten afzeiken om zichzelf beter te voelen.
Als jij de moeite niet doet om 1 dag live stream Charlotte te volgen voor een goed beeld, waarom zouden wij dan die 2 bronnen van jou moeten doorlezen? Je hebt geen idee wie of wat Charlotte is en wat haar eetpatroon is en nog ga je ons een hormoontjes verhaal voorschotelen.

Open een topic, discussiëren daar verder. Hier alleen nog maar fotos/gifs van hoe Charlotte werkelijk is.
pi_140920209
🐱
  dinsdag 10 juni 2014 @ 17:14:26 #68
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_140920244
wooblabalurg
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:17:04 #69
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140924443

Cap: D-B
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:18:12 #70
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140924498
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef lwmeffix het volgende:
We kunnen stoppen met dit topic. Het blijkt dat de enorme groei in omvang en het extra eten alleen te maken had met een simpele zwangerschap. Dit kwam aan het licht vandaag toen de eerste weeën verschenen. We wensen Bolly succes met de bevalling van een kind, waarvan de zwaarte op een opmerkelijke 25 kilo wordt geschat

[ afbeelding ]
OMG.... _O-
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 10 juni 2014 @ 19:53:38 #71
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140925938
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_140940542
Bij gebrek aan vreet-caps dacht ik even dat Charlotte haar gewoontes heeft veranderd maar dat blijkt mee te vallen :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:50:13 #73
421865 goldenoldie
go with the flow!
pi_140944846
pi_140950278
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 03:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Onzin. Jij loopt meer dan 10 jaar achter. Ik had het hierboven helemaal niet over de schildklierhormonen, ik had het over alle hormonen die de eetlust en eetlustremming reguleren. Ja, jij bepaalt dat niet hoeveel trek jij hebt - behalve via keuzes zoals wel of niet veel groenten eten, wel of niet vele sporten etc. - , de hormonen bepalen dat. Je kan die hormoonspiegels beïnvloeden maar je hebt wel bepaalde kennis nodig om te weten hoe dit kan. Dit alles staat o.a. in dat artikel uitgelegd.
In Jip- en Janneketaal, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen ervoor zorgen dat je sneller dik wordt met dezelfde voeding, ik heb hierboven gesteld dat de hormonen het eet- en bewegingsgedrag sturen en zodoende ervoor zorgen dat mensen dik worden. Dit geldt niet voor 5% van de mensen die dik zijn, dit geldt voor (bijna) iedereen die dik is.

[..]

Ja, het ligt aan haar levensstijl en waardoor wordt die levensstijl bepaald? Door die hormonen. Hoezeer mensen zichzelf ook graag anders wijsmaken, wij zijn allemaal een slaaf van onze hormonen. Met een grote dosis wilskracht kan je zo'n cyclus doorbreken. Of dat Charlotte onvoldoende die wilskracht heeft dan wel onvoldoende kennis heeft kan ik niet beoordelen maar het begint met gezond eten - waaronder veel groenten - en intensief bewegen (niet alleen bewegen, intensief bewegen!).
Charlotte eet veel te veel en ongezond. Zal wel aan de hormonen liggen? Wat een onzin. Insuline verslaving in combinatie met op je bruine ster zitten.

zou het eerder zoeken in de psychologie bij haar: zelfvertrouwen, acceptatie samenleving/ouders en faalangsten, depressies.

de één heeft meer lef en doorzettingsvermogen. Of wilskracht zoals je het wilt noemen. Charlotte heeft het niet. Zo weinig mogelijk doen in Utopia en alles komt wel aangewaaid.

Jammer.
  donderdag 12 juni 2014 @ 00:45:21 #75
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_140977944
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: